کوچ دوطرفه بین ایران خودرو و سایپا/اولین شاهکار مدیر خدمات عظیمی

با کوچ برخی از ایران خودرویی ها به سایپا و بالعکس، علی مردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی رسول خیری را به جای میررفیع به عنوان مدیر خدمات مدیران ایران خودرو منصوب نموده است.
کد خبر : 73367
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش خط بازار؛ با کوچ برخی از ایران خودرویی ها به سایپا و بالعکس، علی مردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی رسول خیری را به جای میررفیع به عنوان مدیر خدمات مدیران ایران خودرو منصوب نموده است. خیری پیش تر در اداره بازرسی سایپا مشغول به کار بوده و قبل تر از آن نیز از نیروهای عظیمی و همکاران امیر چراغعلی در سایپا بوده است. با این انتصاب، خیری از مرتبه ریاست در سایپا به مدیریت در ایران خودرو ارتقا پیدا کرده که می بایست در خصوص تعیین حقوق و مزایا وی نظارت صورت گیرد.

درخصوص این انتصاب چند نکته قابل تامل وجود دارد. اول اینکه چرا علی رغم وجود نیروهای قدیمی و باسابقه در ایران خودرو، یک جوان نه چندان باتجربه و آن هم از سایپا در یک مسئولیت مهم در ایران خودرو منصوب می شود؟ آیا قحط الرجال است و یا باز هم پای باندبازی های خاص در میان می باشد. قطعا چنین رفتاری می تواند سبب دلسردی در بین نیروهای قدیمی و باوفای ایران خودرو خواهد شد.

نکته دوم این است که با چه ادله ای این جوان کم تجربه به طور یک طرفه نامه بازنشستگی برخی از افراد را صادر کرده که خوشبختانه با ورود عظیمی موضوع کنسل می شود. طبق بررسی های اولیه خط بازار این اقدام در حالی صورت گرفته که برخی از این مدیران عامل در آستانه برگزاری مجمع بوده که به یکباره با چنین شاهکار خیری مواجه می شوند. اگر چنین اتفاق صحت داشته باشد نشان از عدم شایستگی و اشراف خیری به امور مربوطه خود است.

به گزارش خط بازار یکی از پاشنه آشیل های عظیمی در ایران خودرو انتصاب مدیران کم تجربه و گاها سفارشی است که قطعا در میان مدت همچون موریانه می تواند پایه های تخت مدیریت را از بین ببرد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 28
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید حق گو شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 12:00

با سلام
قدیمیها یه ضرب المثل داشتن که مضمونش همین مقاله بالا بود .و می‌گفتند ستون خیمه رو که برداری نهال بهاره نمیتونه جاشو بگیره.
واقعیت این هستش که تجربه و تخصص و درایت مدیریتی در هر گروه تولیدی و صنعتی و بازرگانی و در یک کلام هر موسسه ای نیازه اولیه اون سازمان هستش .متاسفانه این نوع انتخابها تاثیر مستقیمی بر عملکرد نیروهای زیر مجموعه دارد و خوب آینده دو شرکت بزرگ خودرو ساز داخلی کشور متاثر از همین انتخابها خواهد بود.
بهرحال به نظر میاد این جابجایی ها تا اینجای کار به نفع سازمانی است که تجربه و پاک دستی و مدیریت علمی را در انتخاب‌های خود لحاظ کرده .جوانی در مدیریت عیب نیست اما می‌تواند اگر افراد نتوانند گنجایش ظرف مدیریتی خود را هماهنگ با حجم واقعیتی این سازمان‌ها کنند .تبدیل به پاشنه آشیل کاملا مشخص برای آن سازمان خواهند شد .
امید اینکه هر دو سازمان از ظرفیت‌های مدیریتی با تجربه کشور کمال استفاده را ببرند .
فعلا که شرکت سایپا در این مهم تقریبا فاصله معنا داری گرفته و خوب نتیجه این فاصله در آینده نه چندان دور نمایش عملکرد مثبت خواهد داشت.
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

ماهان شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 19:15

آقا سید حقگوی عزیز؛
این دلسوزیِ امروزِ شما، مرغِ پخته را هم به صدا و گریه درآورد…!
این عبارتِ “فاصله معنادار” را خوب آمدید…!!
از شما نمی خواهیم که همه ادعاها و مطالبتان را اثبات بفرمایید. ولی عاجزانه از شما می خواهیم فقط و فقط در خصوص رزومه خودرویی و تحصیلات “حیاتِ” متوسلین و خودِ “متوسلین” کمی بیشتر توضیح دهید!!!
در ضمن لطفا خیلی شفاف برای ما بفرمایید که شخصِ “حیات” و شخص “متوسلین” ، قبل از میوه چینیِ “دیزل” ، کدام سابقه و رزومه را در خصوص “خودرو و تولید خودرو و حتی قطعات خودرو” داااااااااارند؟؟؟؟!!! که اکنون بر آن صندلی ها تکیه زده اند و این حرکات نسنجیده و ناپخته را انجام می دهند؟؟
اهل فن همه می دانند و رصد می کنند که این بزرگواران به نامِ “تولید داخل” ، چه بر سرِ تولید و تولیدکننده داخلی آوردند و دارند نیز می آورند… واردات ریز و درشت قطعات و حتی پیکاپ و خودروی سنگین از چین و جا زدن به اسمِ “تولید داخل” !!
اهل فن و مجربینِ صنعت خودرو، همه خوب می دانند و حتی آمار قطعات و خودروهای سنگینِ به اصطلاح، تولید داخل را دارند که هم اکنون کفِ کارخانه و بدونِ مشتری دارند خااااااک می خورند و تبدیل به سرمایه راکدی شده اند که مدیرعامل فعلی باید جوابگوی خیانت یا “کارنابلدیِ” قبلی ها باشد.
به امید ایرانی سربلند و سرافراز…!!!!!

سید حق گو یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 7:44

با سلام
چون بنده رو مورد خطاب قرار دادید ادب حکم می‌کند پاسخ بدم .
و اما بعد .متاسفانه کشور ما و اصولا برخی از ما مردم فارغ التحصیل از بزرگترین مراکز شایعه پراکنی و تخریب مدیران فعال و کاری در هر سازمانی که بهر دلیل به مذاق ما خوش نیاد هستیم.
در مورد سوالات حضرتعالی البته که امیدوارم که فقط جهت اطلاع پرسیده شده باشد و تفکر دیگری در همان حوزه تحصیلی وه در بالا عرض شد وجود نداشته باشد .توجه حضرتعالی رو به عملکرد افراد طی سال‌های کوتاه و میان و بلندمدت مدت مدیریت در این صنعت جلب میکنم .کدال مراکز علمی فنی نظارتی و …. همگی مختصات خوبی را به کارشناسان و مردم ارائه میکنه که نظر و خرف و کامنت امثال بنده نمیتونه ذره‌ای اوم رو بهبود و یا ناقص کند .
متاسفانه همیشه ضرب المثل مرغ همسایه در مورد برخی از ما صدق میکند. آقای مارسلو مارچیونه مدیر عامل فقید فیات کرایسلر تنها با کاهش زیان انباشته و سود آوری آنهم با اخراج ۲۱ هزارنفر نیروی فعال کاری و حذف تعداد زیادی از خودروهای تولیدی توانست بعنوان رکی از بزرگترین مدیران تاریخ صنعت خودرو در تالار مشاهیر نامش ثبت بشه یک سوال بعنوان یک ایرانی از شما و بقیه دوستان هموطن .آیا کدام شرایط اقتصادی و واردات قطعات و بازار سرمایه و نیروی انسانی و تحریم‌های خارجی و داخلی و … برای یک مدیر ایرانی و خارجی مساوی بوده و هست ؟ آیا مدیری که در این شرایط سخت اقتصادی توانست یک شرکت زیان‌ده و نابود را تبدیل به سودآورترین شرکت خودرویی با استخدام بیش از ۲۰۰۰ نفر کارگر دیپلمه که در هیچ جای این کشور کمتر به فکر استخدام اونها هستند و….
باور کنید آقای مارچیونه قبل از حضور در شرکت فیات کرایسلر یک روز هم سابقه خودرویی نداشتند ولی مدیریتی قوی و فکری باز والبته که به زعم بنده در خط شروع مسابقه مابین برخی مدیران موفق این کشور با اینگونه مدیران برتر جهانی .مدیران ما با این حجم از مشکلات ناخواسته و چسبیده به این صنعت همانند تحریم‌های ناجوانمردانه خارجی چندصد متر جلوتر هستند .
باور کنیم و کمک کنیم و از موفقیت مدیرانمان خوشحال باشیم .انتقاد کنیم اما منصفانه .نقد بسیار کار شایسته ای است اما انصاف در کنار نقد . عملکرد برخی مدیران ما از بسیاری از مدیران برتر کشورهای خارجی برتر و بهتر بوده و خواهد بود .
همه را منجمله خودم را توصیه میکنم به انصاف .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

asghar یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 15:26

دیزل اگه سود داده تفاوت نرخ ارز بوده بیشترین مقدار ارز نیما رو گرفته از خود ایرانخودرو و سایپا بیشتر و فقط وارادت کرده و اختلاف ارزش با بازار آزاد بوده هیچ تخصصی تو زمینه خودرو نداره نون تو واردات هیچ استعلام درست و درمون هم نمیخواد بالاخره این هم یکی دو سال هست میره ما مردم میمونیم و کوییک که همیشه خرابه شاهین که آتیش میگیره پراید وانت که میبرت به سمت قبرستان و متخصص ها و افراد سالم بایدکنار باشند.خورو سازی خالی از متخصص شده و لمپن ها و مفسدین ماشالله باند قوی و هرروز قوی تر فسادفساد فساد فساد فساد بستن با سازنده موازنه مواد موازنه مواد موازنه مواد و…….

سینا شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 12:10

مصطفی خان کرمی از مدیران سابق ایران خودرو که با حدود ۳۰ سال سابقه در این خودروساز مشغول به فعالیت بوده، دوباره به این خودروساز باز گشته است.
خان کرمی که تا سوم مهر ١٣٩٨ معاون بازاریابی و فروش بزرگ ترین خودروساز کشور بود، پس از حدود ۴ سال و پشت سر گذاشتن حواشی مختلف و تبرئه شدن از تمامی اتهامات وارده ، به خانه بازگشته است .

ماهان شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 18:49

با سلام،
در این یک ماه اخیر هر چه خودداری کردم از جواب دادن به مزد بگیرانِ “صاحب خان ها و کرم ها” ، دیدم گستاخی و توهین به شعور ایران خودرویی های عزیزم و حتی توهین به شعور مردم ایران توسط این مزدبگیران دیگر از حد دارد می گذرد…! بنابراین ذکر چند نکته را ضروری می دانیم :
توسط این افراد گفته شد که “صاحب خان ها و کرم ها”، فرزند ایران خودرو است! و از مدیران موفق بوده! و از تمامی اتهامات مبرا شده! و از زندان آزاد شده است.
در این خصوص بهتر است اینگونه گفته شود که : صاحب خان ها و کرم ها، به یکباره و یک شبه و به واسطه اخویِ گرانقدرشان که رییس تیم حفاظتِ یکی از مسوولینِ بلندپایه آن زمان بود، حکم گرفت و به آن منصب رسید و جهت خشنودی و تطمیع و بستنِ دهانِ گشادِ عده زیادی از نماینده نماها و وکلا، صاحب منصبان، برخی از نظارتی نماها و نهادها و خلاصه هرآنکس که صدایی از خود، علیه آن “یکتای کشاورز” در می آورد و یا می توانست چند روز هم که شده بر مدت حکومت آن “یکتای کشاورز” اضافه کند، تا توانست با دستور مستقیمِ آن “یکتای کشاورز” ، از بیت المال و اموال ابران خودرو به این بزرگوارانِ سیری ناپذیر، بذل و بخشش کرد و سوزوووووووکی با قیمت دولتیِ کارخانه که اختلاف نجومی با قیمت بازار داشت و بر پرسنل زحمتکش خودِ ایران خودرو حرام بود!! به درب خانه های این زالوها ارسال و تقدیم کرد «که این زالوها حتی نیاز نباشد تا ایران خودرو قدم رنجه فرمایند..!! » .
این بذل و بخشش در حدی بود که اگر خدای نکرده! برای زالویی، عمدا” یا سهوا” هااااااایما 7 ارسال میشد، دادِ آن زالو درمی آمد که چرا سوزوووووکی برای من نفرستاده اید!!
این گوشه کوچکی از خدمات “صاحب خان ها و کرم ها” به ایران خودرو بود! که اگر مزدبگیرانِ ایشان به گزافه های خود در خصوص تطهیرِ او ادامه دهند، برگ های زرین دیگری از دفتر افتخارات ایشان نیز ورق زده خواهد شد.
حال اگر مسوولینِ فعلی نیز هوسِ “هایما 8” و دنا و تارا و 207 اتومات به صورت کاملا حرام و غیرقانونی و با قیمت کارخانه و تحویل درب منزل کرده اند، یکی از بهترین گزینه ها همین “صاحب خان ها و کرم ها” و اربابش “ضیاء الدوله دیلمی” و نیز ارباب بزرگش، آن “یکتای کشاورز” می باشند!! چرا که هم در خوراندنِ بیت المال و اموال ایران خودرو به “زالوها” قدمت و تجربه لازم را دارند و هم صاحب “خوان” و “کرم” و “بذل و بخشش” هستند، اما نه از جیبِ خود! بلکه از جیب مردم!!
لازم به ذکر است که “خان” با “خوان” متفاوت است و “زندان رفتن” هم، با “زندان رفتن” ….! و البته “کشاورز” و “زارع” نیز هردو از اقشار زحمتکش جامعه هستند.

مجاهد شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 19:40

اگر نسبت فامیلی جرم است
پس از رئیس جمهور و تمامی ه‍یئت دولت مجرم هستند تا تمامی مدیران دولتی و کشوری…..

سينا سه شنبه , 1 خرداد 1403 - 12:23

يادمه شبنامه هاي مربوط به زمان تيموري و تيمش همه مربوط به انتصابات فاميلي و دوستان بود ( و تا جايي كه يادمه شامل دو يا سه مورد در سطح مدير مياني و نه هيات مديره و مدير عاملي)كه در زمان انها به شدت مورد انتقاد بود اما به تيم جديد كه رسيده شده چيزي عادي و طبيعي !!!!

سینا شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 19:41

۳۰سال سابقه گروه می شود یک شبه ؟ تو این مملکت هرکسی برادر یا فامیل کسی است از رییس جمهور تا وزیر …! نسبت خویشاوندی جرم نیست…..
کافیست تا این دوران را با دوران مهندس زارع مقایسه کنید تا معلوم شود شما نون به نرخ روز خورها اکنون زیر پرچم چه کسی سینه می زنید…..!
در بحث اهدای خودرو به سازمان ها هم کافیست از وزارت صمت سوال کنید که چرا ارگان ها و نهاد ها سهمیه خودرو دارند….؟

ماهان شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 20:10

سینا جان؛ فرمودید که این دوران را با دوران یکه زارع مقایسه کنیم. بله، ما هم با شما موافقیم که دوران یکه زارع به مراتب از الان بهتر بود و البته به همین نسبت، دوران نجم الدین هم به مراتب از دورانِ یکه زارع بهتر بود و بریز و بپاش خیلی خیلی کمتر بود و به تولید و پرسنل شاغل در بخش تولید و تولیدِ داخل بیشتر بها داده میشد.
یادمان نمی رود زمان گذشته را …… زمانی که آن “یکتایِ کشاورز” از پرسنل زیرمجموعه “ستاره” بود و گاه ساعتها پشت درب اتاق ستاره می نشست تا او را ببیند و باز هم یادمان نمی رود زمانی را که آن “یکتای زارع” دیزل را به خاک سیاه نشانده بود و هرماه، حتی حقوق پرسنل دیزل را نداشت که بدهد و از کیلومتر14 استقراض می کرد…. تا زمانی که چندسال بعد، “زالی” توانست دیزل را از آن فلاکت نجات دهد و سودده کند که آنهم متاسفانه میوه اش نصیب “متوسلین” شد!
وضع موجود هم که اصلا قابل قیاس با سالهای قبل نیست و افتضاح است و کلاسِ کار به شدت پایین آمده است؛
“عظیمیون” که اصلا خودرویی نبوده اند و نیستند و نخواهند شد! و متاسفانه بزرگترین افتخارشان، به فرموده خودشان؛ “اطاعت محض” از برخی نمایندگان معلوم الحال و رد صلاحیت شده مجلس است که آنها را به این لقمه بزرگتر از دهانشان رسانده اند! و الان نوچه یِ خادمِ نمک نشناسِ قبلیِ ستاره که اکنون بر صندلی قبلی ارباب خود تکیه زده، همه کاره و “چراغِ” راهِ “عظیمیون است و برای ایشان تصمیم سازی و متاسفانه در خیییییلی از اوقات هم تصمیم گیری می کند!! و خیلی جاها نیز خود را متاسفانه منتسب به نهادها و نظارتی ها می کند، در حالی که اینطور نیست.

سینا شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 20:23

پس شما هم موافق هستید که وضع فعلی افتضاح مدیریتی است و باید تغییر صورت گیرد…..
حال اگر در این تغییر از کسی همچون خانکرمی که پرورش یافته ایران خودرو با ۳۰سال خدمت در جای جای ایران‌خودرو است استفاده شود بهتر است یا از دامادها و آقازاده های سفارشی که هیچ ریشه ای در صنعت خودرو ندارند…..

سینا شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 20:28

چرا عظیمی تمام متخصصان ایران‌خودرو را گوشه نشین کرده ، چرا عظیمی سطح مدیریتی به این اندازه تنزل داده……
آیا ترکیب پور مجیب ، پیرمحمدی، خانکرمی و …. دیگر فرزندان ایران خودرو نمی تواند به این اوضاع سامان دهد…
التماس تفکر

ابومحمد شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 13:40

آقا یه بچه رو بدون هیچ سابقه مدیریتی گذاشتن عضو هیئت مدیره یه شرکت تابعه. همون جایی که شور حسینی رفت و نخبه اومد جاش. شرکت های تابعه شدن جولانگاه رزومه سازی برای بچه ها. چطوری کسی که سابقه مدیریت و اجرایی نداشته شده عضو موظف هیئت مدیره ؟ چطور کسی که فرق چارت سازمانی رو با مار و پله بلد نیست بهش سمت اجرایی میدید ؟؟ چطوری آقای عظیمی ؟؟

علی شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 16:17

به راحتی خیلی راحت از خوردن آب

علی شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 16:19

وقتی مرگ انسانها براشون اهمیتی نداره ( حالا اگه این ماشین آدم میکشه بذارید ۶ ماه دیگه هم بکشه) واقعا فکر میکنید خیلی کار سختیه پست دادن به آدم های بی لیاقت و بی تجربه …

حق پرست شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 13:47

من سه بار مقاله رو خوندم، نفهمیدم قدمت حسن حساب میشه و جوانی عیب؟
اینکه رشد در سازمانهای ایرانی به صورت عمودیه و باید نفراتی که به سن بازنشستگی رسیدن و با زور و ارتباط و مافیای ساختگی در گروه خودروسازی و با امتیازپراکنی، صندلی‌شونو دو دستی چسبیدن از صحنه خارج شوند و جای ایشان نیروهای با انگیزه و خوش فکر جایگزین گردد، کجاش فاجعه و عیب محسوب میشه!!!
فساد تا جایی رخنه کرده که حرمت قلم و رسانه را نگه نداشته و بدون سند و مدرک فقط تهمت نثار این بنده خدا کرده؟!
عظیمی فرد پاکدستی است ببخشید از نون حروم خوردن افتادید جناب، دمش گرم که به یک فرد جوان و باسواد و کاربلد میدان داده که شجاعت قد علم کردن جلوی بعضی فسیل‌های از کار افتاده را دارد.
ممنون بابت تمام زحماتون! ولی دانش و سواد قدیمی و ملاحظه کاری و تیمی تکراری جایی در صنعت امروز نداره، قرار نیست به جایی غیر از اینجایی که هستیم برسیم.
متاسفم برای این رسانه که خود را ارزان می‌فروشد، البته درد داره میدونم چون عظیمی باج به تو نمیده، پس بازم بنویس

زنده باد ایران و جوان ایرانی
مرده باد انگل داخلی

رجبعلی شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 15:22

جالب اینجاست رسول خیری دو سره بار زده!! هم توی انتصابات سایپا سر میکشه هم مدیر ایران خودرو هست.
فردی پر مدعا. عاقبت این آدمها دیدنیه دیگه نه سایپا جا دارند نه ایران خودرو.

هایما شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 20:40

نه نجم الدین و نه عظیمی و نه هیچ کس دیگر ….
فقط دکتر ناقدی ، اشراف کامل بر ایران خودرو و ارتباط قوی با قطعه سازان و از همه مهمتر پاک دست و دلسوز نظام……

مجاهد شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 20:48

اشتباه نکن تیم برنده ترکیب نجم‌الدین و ناقدی و خانکرمی است

ماهان شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 20:54

سینا جان؛ سوال کردید که : آیا ترکیب پور مجیب ، پیرمحمدی، خانکرمی و …. دیگر فرزندان ایران خودرو نمی تواند به این اوضاع سامان دهد…
جواب ما این است که نمی توان “پورمجیب و پیرمحمدی” را با “صاحب خان ها و کرم ها” مقایسه کرد و در یک کَتِگوری قرار داد. زیرا “پورمجیب و پیرمحمدی” از هر نظر؛ چه از نظر تولید و تخصص و تحصیلات مرتبط و چه از نظر سلامتِ کاری و داشتنِ تیمِ کارآمد، سرآمد هستند و “صاحب خان ها و کرم ها” در چند مرتبه پایینتر از آنها قرار دارد و اینکه ایشان در زمان آن “یکتای کشاورز” ، امتحان خود را خوب پس نداد.

سینا شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 21:20

اشتباه مطلب شما در این است که نمی دانید هرکس در جایگاه خود تخصص دارد و می تواند به ایران خودرو کمک کند ، ناقدی در زمینه ای و خان کرمی در زمینه دیگر ، پور مجیب در زمینه ای و نجم الدین در زمینه دیگر …
این عزیزان مکمل هم هستند …….
تولید مکمل فروش است و فروش تامین کننده نقدینگی و نقدینگی محرک و پیشران تیم در جهت رسیدن به اهداف….
موضوع این است وقتی می شود از سرمایه های انسانی شرکت استفاده کرد چرا باید آنهارو در حاشیه شرکت های تابعه مثل گوهرفام نگهداشت

تقوی یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 9:30

طرف 40 سال سابقه کار داره باید بره خونه طبیعی که بازنشسته بشود

محمد یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 9:58

اقای توسلی مهر شما هم مثل بقیه شدی مدیرعامل های خوب را برداشتیو

حامی یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 22:55

به نظرم انتثاب خوبی ه جوان مستعد و سالمی ه اگه قراره به جوانا اعتماد بشه که دیگه فلانی ۳۰ سال سابقه داره و فلانی ۴۰ سال معنی نداره به نظرم جوان سالم و مستعد و پویایی هستن

مهدی دوشنبه , 31 اردیبهشت 1403 - 1:01

اتفاقا اونهای که با سابقه آقای خیری آشنا هستند به درایت و‌مدیریت ایشان اشراف دارند و میدونند این جوان خوش فکر و تحصیل کرده با قریب به ۲۰سال سابقه چه خدمات ارزنده برای سایپا انجام داده …
و امروز هم حضورش در ایران خودرو منشا خیر و برکات است.

سینا دوشنبه , 31 اردیبهشت 1403 - 3:22

هنوز نفهمیدید تنها کسی که دانش تولید خودرو دارد مهندس سلیمانی است آنقدر آدم کوچیک اسم بردید که شرم است اسم مهندس سید جواد سلیمانی کنار آنها برده شود

آشنا دوشنبه , 31 اردیبهشت 1403 - 12:36

احسنت 👏👏👏👏

مهدی پنجشنبه , 3 خرداد 1403 - 15:45

بابا یجوری مدیر مدیر میکنید آدم فکر می‌کنه درباره مدیریت ارشد خودروسازی های ژاپن یا آلمان دارید صحبت میکنید. از تولیدات و کیفیتشون معلومه چه مدیران با تجربه ای دارید. اما از شناختی که از آقای عظیمی دارم سالم تمرین مدیری هست که تا الان دیدم.