اولا که احتمالا سیبیلت چرب نشده که رفتی رو دلال زاده ها چون این موضوع جدیدی نیست
دوما که همه عالم میدونن تمام شرکتهای ایران خودرو مدیر عامل محور هستن و اعضا هیات مدیره فقط ماشین امضا و هیچگونه تصمیم گیری و تصمیم سازی نمیتونن بکنن
سوما اگر نظارتیها خواب نبودن و بیدار بودن دهن پاچه خوارهای چون توی حرف مفت زن و جر میدادن تا دیگه یاوه گویی چرند بافی نکنی
چهارما که برو نون بازوت رو بخور و نون خودت و خانواده ات رو با نجاست آغشته نکن چنانچه کردی و عادت داری به این کار
حضور یک دلال زاده در چرخ خودروسازی/قدرت نظارتی ها خوابیده است؟
به گزارش خط بازار؛ یکی از جریان های قدرتمند در خودروسازی، دلال زاده ها هستند که منفعت شان در تضعیف جریان تولید، توسعه قطعات بی کیفیت و کاهش داخلی سازی است. این جریان که در شرکت های سودده و با گردش مالی بالا حضور دارد، تلاش می کند افراد همراه خود را در سه قسمت مهره چینی کند.
قسمت اول اعضای هییت مدیره به ویژه مدیرعامل است. اعضای هییت مدیره به دلیل نُفوذ تصمیم گیری و تصمیم سازی اولین نقطه مورد هدف دلال زاده ها هستند. این اعضا می توانند با جلوگیری از برنامه های توسعه ای ملی و تخریب تولیدات داخل، مسئولین مربوطه بالادستی را برای حرکت به سمت استفاده از سورس های خارجی و یا سورس های بی کیفیت و افزایش واردات سوق دهند. هر عضو هییت مدیره ای که مدام حرف از عدم توان داخلی در تولید و اثرگذاری تحریم ها می زند، این فرد یا ناکارآمد است و یا خائن و دلال.
قسمت دوم بخش های مالی و بازرگانی است. این بخش از آن جهت مهم است عملکردش رابطه مستقیم با فرآیند تولید دارد. هرچقدر بخش مالی و بازرگانی پویا، خلاق بر مبنای تقویت تولید و کاهش هزینه ها عمل کند، تولید در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت. بخش های مالی و بازرگانی همچون یوسف برای زلیخا خاطرخواهان بسیاری دارند.
قسمت سوم بخش نظارت است. دلال ها برای توسعه فعالیت های خود و انحراف فعالیت تولیدی به سمت واردات و سورس های خاص خارجی نیاز به یک بستر امن دارند که توسط برخی تیم های نظارتی خواسته یا ناخواسته حمایت شود. از این رو تلاش می کنند دوستان نزدیک خود را به سمت بخش های نظارتی(درون سازمانی یا برون سازمانی)سوق دهند.
مگر می شود یک دلال زاده سال ها در جاده مخصوص جولان دهد و چرخ خودروسازی را به سمت اروپا و منافع خود بچرخاند ولی نهادهای نظارتی از آن بی اطلاع باشند؟ مگر می شود یک دلال زاده برای بقای یک مدیر بازرگانی از مدیرعامل اسبق خودروسازی کمک بگیرد ولی نهادهای نظارتی از جاسوسی صنعتی وی بی خبر باشند؟
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، جاسوس ، خودروسازی ، دلال زاده قطعه ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1