ناکارآمدترین وزیرِ سال مشخص شد/چرا امین برای وزیر ماندن احساس تلکیف می کند؟

طبق نتایج نظرسنجی یک کانال خبری، وزیر صمت به عنوان یکی از ناکارآمدترین مسئولان در سال 1401 شناخته شد. در این نظرسنجی مردم از طریق کانال‌‎های مختلف داخلی و خارجی رای داده‌اند.
کد خبر : 52062
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

به گزارش خط بازار؛ طبق نتایج نظرسنجی یک کانال خبری، وزیر صمت به عنوان یکی از ناکارآمدترین مسئولان در سال 1401 شناخته شد. در این نظرسنجی مردم از طریق کانال‌‎های مختلف داخلی و خارجی رای داده‌اند.

هرچند این نظرسنجی‌ها مورد وثوق صد درصدی نیستند اما تقابل مجلس و فاطمی امین نیز موید ناکارآمدی وی است. او تنها وزیری است که فاصله بسیار کمی با استیضاح داشت.

فاطمی امین تصور می‌کرد مسائل اصلی صنعت خودرو را می‌شناسد و با برطرف کردن موانع برای خود محبوبیت و اعتبار دست و پا می‌کند اما تشخیص اشتباه مسائل و بکارگیری راه‌ حل‌های به کلی خطا، این فرصت را به تهدید تبدیل کرد.

فاطمی امین، ناکارآمدترین وزیرِ سال مشخص شد

امروز مساله خودرو برای مردم مهمترین مساله شده و فاطمی امین هم نتوانست این مشکلات را برطرف کند. لذا طبیعی است از نظر مردم او «ناکارآمدترین» باشد.

منبع: بولتن نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیدانه پنجشنبه , 3 فروردین 1402 - 21:45

بوذرجمهر وزیر ‌ دعوی دانستن زبان حیوانات میکرد و انوشیروان مترصد فرصتی بود تا صدق آن را معلوم کند. تا روزی که با هم برای گشت و گذار رفته بودند و پادشاه بر کنگره خرابه ای دو جغد کنار هم نگریست و با تمسخر از وزیر خواست که برود و ببیند چه می گویند.
بوذرجمهر نزد جغدها رفت و بعد از لحظاتی برگشت و گفت:
قربان یکی از جغدها پسری دارد و نزد جغد دیگر که دختر دارد به خواستگاری آمده. جغد صاحب دختر صد خرابه مهریه طلبید و جغد صاحب پسر به او گفت:
اگر زمانه چنین و سلطان زمان نیز همین باشد به عوض صد خرابه، هزار خرابه پشت قباله دخترت اندازم….
گر مَلک این باشد و این روزگار
زین ده ویران دهمت صد هزار

حکایت روزگار ما این است و بس.

علی جمعه , 4 فروردین 1402 - 8:45

در راس سایپا کسی رو گذشت که حتی یک روز تجربه مدیرعاملی نداشت متاسفانه گروه خودرو سازی سایپا به قهقرا کشیده شد فقط شاهرود و همشهری بازی و با سیاست های غلط مگاموتور رو به نابودی کشاند