فرمان ماشین انتصابات خودروسازی در دست کیست؛ ملت نشین ها یا شادامادها

با آغاز موج جدید انتصابات در جاده مخصوص این سوال مطرح است که چه کسی پشت صحنه تحولات را مدیریت می کند؟
کد خبر : 59794
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش خط بازار؛ با آغاز موج جدید انتصابات در جاده مخصوص این سوال مطرح است که چه کسی پشت صحنه تحولات را مدیریت می کند؟ به بیان دیگر انتصاب برخی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره در شرکت های حساس با رزومه و سوابق عجیب و غریب با دستور چه کسی یا کسانی انجام می شود.

آیا این مدیران عامل خودروسازی هستند که مستقلا تیم خود را این گونه تغییر می دهند و برای خود حواشی درست می کنند و یا فشارهای سیاسی بالادستی تعیین کننده انتخاب افراد است.

از سید خدمات گرفته تا داماد سفارشی و مدیر جوان برگشته به وطن همگی بیانگر آن است که فرمان خودروسازی نه تنها در اختیار اهل و ذی حقان نیست بلکه این سیاسیون هستند که بذر خود را در جاده مخصوص می پاشند. 

بعد از حضور فرزندان و برادران افراد پرنفوذ سیاسی در تهران، کرج و حجاز حالا نوبت به پدیده جولان شادامادهای و همکلاسی های تازه به دوران رسیده است. دامادهایی که از خلیج تا تهران با هنر منحصر به فرد خودروسازی را فدای خود کرده اند و در سالن انتظار پرونده رنگ نشسته اند. برخی از این افراد هم خود در خارج شهر حواشی دارند و هم تخلفات نزدیکانشان در شهر زبانزد عام و خاص است.

حال جای بسی تعجب و تامل است که چرا چنین افرادی بر سر کار مانده اند و حتی بعد از حواشی و تغییر یاران خود، نه تنها برکنار نشده اند بلکه ارتقا یافته و رئیس رؤسای همقطار خود شده اند.

منبع: خط بازار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 18
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

منتقد پنجشنبه , 30 شهریور 1402 - 23:45

روشن جی شد ؟؟؟

نستراداموس یکشنبه , 2 مهر 1402 - 20:03

پشم

سعیدی ایران خودرو جمعه , 31 شهریور 1402 - 6:00

خیلی ها دوست دارند نماینده مجلس استان سرسبز مازندران بشوند و پر نفوذ!!

ابوالفضل جمعه , 31 شهریور 1402 - 8:40

پوران گیلان رو فراموش نکن ، برادرانی که نوبتی مدیر عامل س می شوند ، یکی سال 81 و دیگری الان

علی جمعه , 31 شهریور 1402 - 9:39

همین یکی رو کم داشتیم

حسینی جمعه , 31 شهریور 1402 - 10:25

هنوز مازنی نیامده برخی در ترانسفور سمت گرفتن

حسینی جمعه , 31 شهریور 1402 - 11:11

دوستان منوچ هم در شرکت ایسیکو مدیر دانش بنیان شدن متاسفانه بازنشسته صدا و سیما هستند با لیسانس ادبیات عرب

امير مهدوي جمعه , 31 شهریور 1402 - 23:36

ايشون از شاگرد اولاي پلي تكنيك بود! من تا فوق ليسانس اونجا بودم. يادمه دكتراشون هم پلي تكنيك گرفتند و اشتباه نكنم بيشتر از بيست ساله كه تو ايران خودرو بودن

کارشناس 25 سال خودرو شنبه , 1 مهر 1402 - 7:29

دست مجلس نشین ها و مدیران رانت باز خودرو سازی هست و وقتی مدیر از کار برکنار شده یک شرکتی را می گذارند قائم مقام معاونتی و مدیران و روسا و مسئولینی با سابقه 30 و 35 و 40 سال در جای خود صندلی را محکم بغل کردند و جای خود را به متخصصین و جوانان نمیدهند پس نباید شاهد تحول در خودرو سازی بود

حاج آزاد شنبه , 1 مهر 1402 - 8:34

اشتباه ميكني دوست عزيز ايشون با مدرك تحصيلي پلي تكنيك صدا و سيما چكار ميكرده 30سال صدا و سيما بوده چگونه 20 سال ايران خودرو كار كرده 2 سال پيش از صدا و سيما بازنشست شده با رابطه امده شركت ايران خودرو و ايسيكو غير قانوني مدير دانش بنيان شده .

حسینی شنبه , 1 مهر 1402 - 8:39

آفرین از این آدمها حمایت نکنید ۲ تا تخلف اداری انجام شده ۱. جذب و بکارگیری بازنشسته ممنوع ميباشد به هر دلیلی ۲. دادان سمت رسمی به بازنشسته غیر قانونی است

سید حق گو شنبه , 1 مهر 1402 - 12:39

با سلام خدمت همه عزیزان مخاطب صنعت خودرو از کارکنان تا مرتبطین به هر دلیل این صنعت عظیم در سطح جامعه .
بنده بعنوان یک کارشناس در حوزه رسانه صنعت خودرو که (روزمه فعالیتهای رسانه ای بنده در رسانه ها در همین سایت خط بازار موجود است ) خدمت شما عزیزان نکته مهمی رو عرض میکنم.
فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و جناحی و گروهی مرسوم این سال‌های مدیریت بر صنعت خودرو لازم میدونم نظر عزیزان خصوصا دوستانی که به نوعی در کامنتهای مقالات انتقادی این صنعت مطلب می‌نویسند و به نوعی همگی این حس را در دیکر مخاطبین ایجاد می‌کنند که انگاری جمعی (خدای نکرده ناپاک و قانون گریز و مسئله‌دار)بصورت گروهی زمام مدیریت بر این صنعت را بعهده می‌گیرند و در این دروه مدیریت هر گونه تخلف اعم از مالی و سو مدیریتی که ممکن باشد را انجام می‌دهند و بدتر اینکه هیچ نهاد نظارتی و حفاظتی هم وجود ندارد که به این مسائل توجه کند که هیچ خود این نهادها هم همسو با این نگرش تخلف آمیز به حمایت از این افراد اقدام می‌کنند و به نوعی سیاه نمایی و ….
اما بنده بعنوان یکی از اهالی صاحب قلم و در این حوزه عرض میکنم چنانچه به واقع و نه بر مبنای احساسات غیر منطقی و بدون سند و صرفا بر مبنای شنیده ها و گفته ها ‌موردی از هر یک از مدیران این صنعت شخصی یا گروهی داشته باشند و از طریق درست به مسولین مرتبط و نهادهای نظارتی اعلام کنند .مطمئن باشید در کوتاه ترین زمان به آن مطالب رسیدگی و بدون هیچ تعارفی با عوامل آن برخورد صورت می‌پذیرد ‌این مطلب را کسی خدمت همه عزیزان عرض می‌کند که بعنوان یک کارشناس صنعت خودرو سالهاست در این حوزه فعالیت می‌نماید. و شخصا هر مورد مستندی که حالیه یا خود و یا از طریق دوستان در موارد مختلف بعنوان انتقاد منصفانه در رسانه ها اعلام کردیم .به فوریت و بسته به نوع و انداره تخلف و پس از بررسی مدارک و مستندات با افراد برخورد شده و تا حتی عالی‌ترین سطوح مدیریتی نیز از این نظارت‌ها دررامان نبوده و باید پاسخگو باشند و خواهند بود .
خواهش بنده این است که اگر مواردی مستند از تخلفات (نه اشکالات ذهنی و شنیداری بی مدرک ) وحود دارد .مراتب جهت اطلاع مبادی زیربط حتما اطلاع رسانی گردد تا منافع این جلوگیری از تخلفات در صنعت خودرو نهایتا به جیب خود مردم و باعث سربلندی کشور گردد
با تشکر از حوصله عزیزان

حقگو شنبه , 1 مهر 1402 - 15:18

بله درست میفرمایید ولی نمایندگان بازرسی ۲ شرکت باید بصورت فعال عمل کنند و پل های ارتباطی مستقیم ایجاد نمایند

دلسوز شنبه , 1 مهر 1402 - 15:39

باند معلوم الحال ز پس از برکناری همگی در م جمع شده اند ، مدیرعامل جدید نیز پوششی و ماشین امضا بوده و برای کتمان زد و بندها منسوب شده

کارشناس سایپا شنبه , 1 مهر 1402 - 15:44

رانت و انتصابات فامیلی و سفارشی تمام خودروسازی رو پر کرده ، مدیر عامل هم برای خوش خدمتی و چند روز بیشتر ماندن تمامی اوامر را اجرا میکنند ، نتیجه این سیستم هم بی تفاوتی و انگیزگی نیروهای متخصص

سناتور یکشنبه , 2 مهر 1402 - 15:42

دقیقا همینطور هست :
جواب آن سوالِ بزرگ و پیچیده هم، یک کلمه است که همه نقاط کور و مبهم را روشن می کند و آن جوابِ یک کلمه ای، “پدرخوانده” است.
آن مدیر و هیات مدیره فاسد و تازه نفس و خوش مشرب و خوش اشتهایی که برای وارد کردن یک قطعه ساز (بهتر است بگوییم دلال و وارد کننده از چین و قطعه فروووش) به گردونه قطعه سازان و قطعه فرووووشانِ ساپکو، از او به ازای هر قطعه، 2 دلار طلب می کند، خود سالهاست که از نوچه های “پدرخوانده” است و حافظ منافع او در خودروسازی و سالهاست که “امیری” میکند.
آن شاه دامادی هم که به او اشاره کردید و اخیرا” بدونِ هییییییچگونه سابقه موثر و هییییچ رزومه واقعی در خودروسازی، در کیلومتر 15 به مدیرعاملیِ مهمترین و کلیدی ترین شرکت رسیده است! نیز دامادِ “دوست و همکارِ دیرینِ پدرخوانده” است!!
نمی دانم چرا هییییچ کس با “پدرخوانده” کاری ندارد؟؟ و او هر کاری بخواهد میکند و هر غلامِ حلقه به گوشی را که بخواهد حکم و پست می دهد و هر انسان سالم و آزاده ای را حذف می کند و نابوووود می کند…!!
در ضمن، این شاه دامادِ جدید که به تازگی مدیرعامل شده است، ماشین امضای خوبی هم هست و قبلا در “شهر”، امتحان خود را به اربابانِ خود خووووب پس داده است و با امضاهای طلاییِ او، چه “املاکی” که واگذار نشد و چه حیف و میلی که از بیت المال انجام نشد! و حالا هم راست راست می گردد و حکم و پست میگیرد و اتفاقا الان هم او را جایی گذاشته اند که قراردادهای خریدهای بسیار بسیار سنگینِ موتور و گیربکس از چین را که چندماهِ پیش به دستورِ “پدرخوانده” و با چند برابر قیمت انجام شد را امضا کند و تمام. زیرا او از خودرو هیییییچ نمی داند…
صحبت بسیااااار است… پناه میبریم به خدا از “پدرخوانده” و تو چه می دانی “آقای محمد” کیست؟؟؟

علیرضا خدادادی دوشنبه , 3 مهر 1402 - 7:34

سال هاست با انتصابات سفارشی تیشه به ریشه صنعت مملکت عزیزمون زده شده است . کوتوله پروری موج میزند .
” وقتی اسب های توانا اجازه ورود به میدان مسابقه را نداشته باشند ، هر الاغی میتواند به خط پایان برسد…..!

کارگرخط تولید دوشنبه , 3 مهر 1402 - 9:54

شیطان شرمنده است از این همه خدعه و نیرنگ اینها استاد شیطان هستند و شیطان را درس میدهند پس باید گفت پناه میبریم به شیطان که از اینان بسیار پاکتر و مبرا تر است و باید گفت اعوذ بالله من الاشرار فی خودرو سازی