عمرانی به خودروسازی برمی گردد/دوران خوش دلال زاده انگلیسی

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در حالی سکان دولت چهاردهم را بر عهده گرفته است که پیش از این به عنوان نماینده مجلس در عرصه سیاست فعالیت می کرد.
کد خبر : 76540
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش خط بازار؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در حالی سکان دولت چهاردهم را بر عهده گرفته است که پیش از این به عنوان نماینده مجلس در عرصه سیاست فعالیت می کرد. پزشکیان که با حوزه خودرو غریبه نیست در آخرین روزهای نمایندگی مجلس در اردیبهشت ۱۴۰۳ از شرکت چرخشگر بازدید کرد.

شرکتی که طی سه سال اخیر علی رغم کارشکنی ها و تلاش های مافیای دلال زاده انگلیسی با عمرانی و آبادانی همراه بوده و توانست رکوردهای مختلفی را در حوزه تولید، فروش، طراحی و تولید گیربکس 5 سرعته جدید برای انواع خودروهای پیکاپ، وانت و ون و خودکفایی ۵۰ درصد محصولات، گیربکس 16 سرعته را به ثبت برساند.

 

 

 

به گزارش خط بازار؛ چند ماهی است که چرخشگر روی عمرانی را دیگر ندیده و دوران خوش دلال زاده انگلیسی آغاز شده است. البته خبرها حاکی از آن است که به زودی عمرانی دوباره به خودروسازی بخواهد گشت.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

hassan سه شنبه , 19 تیر 1403 - 17:41

عمراني تو سه سال مدير عاملي چرخشگر 50 درصد گيربكس 16 سرعته را به خودكفايي رسانده؟ قبل از مديرعاملي ايشون هم اين پروژه 30 درصد پيشرفت داشت.يعني تو سه سال 20 درصد. پروژه اي كه كلا به 12 ماه كار از صفر تا صد نياز دارد. عجب !!!. براي اخذ صندلي چه ميكنند.خدايا اين مملكت را از دروغ حفظ كن.

حقیقت چهارشنبه , 20 تیر 1403 - 14:07

شناختی که از اقای عمرانی دارم ایشان فردی متخصص و سالم می باشد و امیدوارم شاهد حضور مجدد ایشان در خودروسازی باشیم.

سید چهارشنبه , 20 تیر 1403 - 14:13

عظیمی کجاست اگر بعد انتخابات بود الان اون بالا نشسته بود