اختصاصی خط بازار؛

با ارزش‌ترین برند جهان

تویوتا برای سومین سال پیاپی باارزش‌ترین برند خودروسازی جهان شد. ارزش برند این شرکت در رده‌بندی سال ۲۰۲۱ موسسه اینتربرند با بیش از ۵۴ هزار میلیون دلار برآورد شده است. با این ارزش تویوتا هفتمین برند جهان و باارزش‌ترین برند در بین خودروسازان است.
کد خبر : 20652
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 11:26

به گزارش خط بازار، موسسه اینتربرند برندها را براساس موفقیت تجاری، تاثیر بر تصمیم‌گیری مشتری و پول اضافه‌ای که مشتری حاضر است برای برند بپردازد،‌ ارزش‌گذاری می‌کند.

امسال شرکت اَپل برای نهمین سال پیاپی با بیش از ۴۰۸ هزار میلیون دلار با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شد.

 

دومین خودروساز در فهرست امسال اینتربرند، مرسدس-بنز است که در رتبه هشتم باارزش‌ترین برندهای جهان قرار دارد. پس از بنز، ب‌ام‌و با کسب رتبه دوازدهم، مقام سوم را در بین خودروسازان کسب کرده است.

تسلا، خودروساز الکتریکی آمریکایی، با ۱۸۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل رتبه چهاردهم را کسب کرد و در بین خودروسازان چهارم شد. هوندا، هیوندای، آئودی، فولکس‌واگن، فورد و پورشه به ترتیب رتبه‌های پنجم تا دهم را در بین خودروسازان کسب کردند.

 

منبع: خط بازار

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.