سایپا جلوتر از ایران خودرو/سایپایدک موفق تر از ایساکو

یکی از نقاط مثبت خودروسازان حوزه خدمات پس از فروش است. از فروش قطعه تا خدمات امدادی و تعمیرگاهی.
کد خبر : 117609
تاریخ انتشار :یکشنبه 5 مرداد 1404 - 12:21

به گزارش خط بازار؛ یکی از نقاط مثبت خودروسازان حوزه خدمات پس از فروش است. از فروش قطعه تا خدمات امدادی و تعمیرگاهی.

بررسی های خط بازار نشان می دهد در بخش خدمات امدادی سایپا چند قدم جلوتر ایران خودرو است. براساس بررسی های صورت گرفته در سال ۱۴۰۳ سایپا حدود ۳۵۰ هزار امداد انجام داده که با فرض ۴۶۰ امدادگر و احتساب ۳۶۵ روز در سال، در این شرکت به طور میانگین روزانه به ازای هر امدادگر حدود ۲.۱ امداد صورت گرفته است.

این شرایط در ایران خودرو قدری متفاوت است. در سال ۱۴۰۳ ایران خودرو حدود ۱ میلیون امداد انجام داده است که با فرض ۱۵۸۰ امدادگر و احتساب ۳۶۵ روز، این شرکت به طور میانگین روزانه به ازای هر امدادگر ۱.۷ امداد انجام داده است.

تقویت بخش خدمات تاثیر بسزایی در رضایتمندی مشتریان و تقویت برندینگ شرکت ها در فضای عمومی جامعه دارد. به ویژه آنکه مدیریت خودروسازی به سمت خصوصی سازی در حال چرخش است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Niloo یکشنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۵۴

ببین ایران خودرو چه گندی زده که سایپا با روزی ۵۰۰ دستگاه تولید و ۳۰۰۰۰ خودروی ناقص کف جلوتره آفرین به شیخ زاده و صالحی عجب رکوردی!!!

خوننده یکشنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۸

بر طبق خبر شما:
محاسبات نشان می‌دهد سایپا به‌طور میانگین روزانه و به ازای هر امدادگر ۲۳.۵ درصد بیشتر از ایران‌خودرو خدمت امدادی ارائه کرده است؛ این در حالی است که حجم تولید آن به‌مراتب کمتر است. این اختلاف می‌تواند نشانه‌ای از کیفیت پایین‌تر محصولات سایپا و نیاز بیشتر مشتریان این شرکت به خدمات اضطراری باشد، موضوعی که ضرورت بازنگری در فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت در سایپا را دوچندان می‌کند در واقع این نقطه قوت سایپا نیست، بی‌دانشی شماس که نتونستید تحلیل کنید!

بابا سه شنبه , ۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۱:۱۴

استادعزیز سری بزن به صورت های مالی میزان تحت پوشش، هزینه های گارانتی، فروش ایران خودرو و سایپا را مقایسه کن میبینی که تحلیلت اشتباه
به نظرم یکم دانشتو در خصوص نسبت ها، سرانه و صورت های مالی بالا ببر
شایدم روابط عمومیت خوب باشه

حقی دوشنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۰:۰۸

خوب سال ١٤٠٣ را به اسم شيخ زاده نبايد نوشت سايپا يدك سال ١٤٠٣ درخشيد و شيخ عوضش كرد خدا پور مادرش رو بيامر ه

حقی دوشنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۰:۲۰

اين برتري يدك به ايساكو رو بايد به ضرر شيخ نوشت كه شيخ تنها مديرعاملي است كه كار براش مهم نيست و نبود و بزودي چوبش رو خواهد خورد

حقی دوشنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۸:۳۰

در سال ١٤٠٣ كه شيخ مديريت آن را تغيير داد
پرداخت بموقع حقوق بدون سقف اضافه كاري محدود
پرداخت آكورد هر ١٥ ام ماه
پرداخت كمك معيشتي هرماه به كارگران و كارمندان بمبلغ ٢ ميليون و پانصد و برنج و گوشت و ….
اعزام و برقراري اولين بار از قشر كارگر و كارمند به مشهد مقدس و ….
در سال ١٤٠٤. تيم شيخ اده : پرداخت حقوق چند مرحله اي و سريالي با سقف محدود اضافه كار بدون پرداخت كمك معيشتي و سفر و حذف مشهد و بي ثباتي
آقاي اتابك چه كردي با انتخابت. هپكو اراك و ايران خودرو تجربه شيخ بود و ….

میلاد دوشنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۸

باسلام اینقدر در سایپا نسبت به مدیران عامل قبلی ناشکری کردیم تا تیم جدید امد

بی نام سه شنبه , ۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۷:۵۳

تنها راه رسیدن به خواست‌ها تو این شرایط،اعتراض و اعتصاب کارگر جواب داده.

بی نام سه شنبه , ۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۷:۵۳

البته نه یک نفر به تنهایی😂🫡

شهید دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۸

خدا لعنت کنه کسی که نظراتو الکی سانسور میکنه

css.php