چرا از بیمع نمیگید؟؟شرکتی که نالایق ترین و بی سوادترین زن معاونش شده
اعضای کمیته انتصابات سایپا/سرنوشت شیخ زاده چه خواهد شد؟
به گزارش خط بازار؛ با گذشت بیش از دو ماه از انتصابات علی شیخ زاده هنوز تکلیف مدیران روابط عمومی، مگاموتور و قائم مقام مالی و اقتصادی مشخص نشده است.
این در حالی است که خبرها حاکی از تشکیل کمیته انتصابات در سایپا است. کمیته ای که نفرات آن را یاران اصلی شیخ زاده تشکیل می دهند.
اعضای این کمیته به شرح ذیل است:
یوسف طوقانی؛ مدیر حوزه ریاست مدیرعامل سایپا
محسن مقدم؛ مدیر توسعه مدیریت سایپا(دبیر کمیته)
مهدی رادمنش؛ قائم مقام مدیرعامل سایپا در توسعه محصول(رئیس کمیته)
علیرضا مصدقی معاون تولید سایپا
محمد هاشم سمتی معاون حقوقی سایپا)
این ترکیب نشان از قدرت محسن مقدم آقازاده جوان در راهبری سایپا است. نقطه قوتی که با بی تدبیری می تواند به چالش بزرگ سایپا تبدیل شود.
به گزارش خط بازار؛ طبق اعلام شیخ زاده در جلسات سایپا، تمامی تغییرا در سطح مدیران عامل،اعضای هیئت مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران بایستی با هماهنگی شخص وی و سپس تایید کمیته انتصاب صورت گیرد.
باید منتظر ماند و دید شیخ زاده ی نفر دوم آیا می تواند با یاران خود تحول خاصی را در روند سایپا صورت دهد؟ هرچند که هنوز تغییرات در سه نقطه کلیدی باقی مانده و فعلا خبری در رسانه ها از نقشه راه و راهبرد استراتژیک سایپا در دوران جدید نیست.
منبع: خط بازار
برچسب ها :علی شیخ زاده ، علیرضا مصدقی ، کمیته انتصابات سایپا ، محسن مقدم ، محمدهاشم سمتی ، مدیرعامل سایپا ، یوسف طوقانی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آقایون سایپا شمارو به خدا به داد ما کارمندای شرکت کارگزاری بیمه رسیدگی کنید ، به اون خدا شرمنده زن و بچمونیم، آخه تا کی تیم و تیم بازی ؟؟؟؟ یک وام از هزینه شرکت و کار ما توی بانک مهر ریخته شده تا از امتیازش به کارمندا وام داده شود
اتاقهای خوبی در سایپا در حال رخ دادن می باشد یکی از این اتفاقات مدیرعاملی فردی خوشنام ،معتبر و متخصص در مدیریت عاملی پارس خودرو می باشد این اتفاقات خوب ما را به روزهای اوج دوباره سایپا دلخوش می کند.
مگا جون متخصص ؟؟؟؟؟؟ جوک گفتی ایشون اوشون بودن شب داراز است و قلندر بیدار کفگیر به ته دیگ خورده
پارس خودرویی که کمتر از اندازه انگشتان دست مدیر عامل محبوب داره.. منظور شما کدوم مدیرعامله؟
فعلا که سرزمین پارس با مدیریت بهمن حسین زاده روی دور ثبات و پیشرفت افتاده
دم شیخ زاده گرم انتصاب خوبی کرد
خداروشکر که شرکتی مثل پارسخودرو بعد ازچند ماه تنش به ساحل ثبات و ارامش رسید پرسنل خیلی به حسین زاده امیدوارن
مهندس مقدم در عین جوان بودن ، از جمله افراد سالم و روشن فکر در مجموعه سایپا هستند که به حول قوه الهی و با کمک خداوند و علی رغم تمامی سختی ها منشا خیر و برکت برای مجموعه خواهند بود . الهی آمین
شما که امثال مقدم را تایید کردید بفرمایید تخصص و یا رزومه ایشان چیست؟
چرا به کل گروه سایپا با این نوع تایید خیانت می کنید؟
بدترین کمیته انتصابات سایپا در تاریخ گروه سایپاست و بعدا خواهید دید که این کمیته چه مدیرانی و چه کسانی را منصوب خواهند کرد و چه خیانتی به گروه سایپا میزنند.
پس با اين حساب عقل كل باقرشهر هم بايد تغيير كنه. اگه عوض نشه، مي بايستي سرونشت آذرآب رو در انتظار شيخ زاده شاهد باشيم
با سلام مگاموتور با وجود مدیرعامل دکتر منتظر المهدی راه خودش را خوب باز کرده و مشکلی نداره چه از نظر کیفی چه از نظر کمی هم به کارکنانش رسیدگی میکنه هم کیفیت شرکت سه چندان شده انصافا جناب منتظر المهدی داره خوب میچرخاند یکسری مدیران بی کیفیت و چندین ساله در مگاموتور را برکنار کرد ویکسری مدیران خوب را در مگاموتور قرار داده پس خط بازار بداند که مگاموتور هیچ وقت ضرر نداده که بخواهد مدیرش را عوض کنند اگه عوضی هست در خط بازار هست نه مگاموتور
بنده خدا شیخ زاده طفلکی
هیچ اتفاقی انگار نمیخواد بیفته
خط بازار تا الان ۲ بار تیتر زده برای مدیرعامل سایپا آذین
ینی واقعا اقایون چشمشونو بستن رو واقعیت جهت تغییر دادن مدیریت سایپا آذین یا اینکه نمی تونن
هیچ اراده ای نیست
در مدیریت یکساله ایشون ۱۲ بار اعتصاب شده که در تاریخ این شرکت بی سابقه بوده.
در نظر چه کسی این مدیریته؟
چرا این افراد نباید برکنار بشن
حسن زاده مدیرعامل سایپا آذین پیگیر امور هست ولی افرادی مثل خیراندیش و قاسمی پیشنهادات ضدکارگری میدن و تحت فشارش میزارن
خیراندیش و قاسمی پیشنهاد اخراج بازنشسته ها را دادند و پیشنهاد کم کردن اضافه کار و کم کردن مزایا و… را به حسن زاده میدن
در کل خیراندیش و قاسمی سایپا آذین رو دچار اعتصاب و نارضایتی و بحران کردند.
سلام علیکم
جناب آقای مهندس شیخ زاده عزیز با انتصابات جدید جنابعالی ، کاملا مشخصه که معیار برای انتخاب مدیران تخصص ، سابقه و در کل شایسته سالای می باشد لذا خواهش می کنیم مدیران لایقی که جناب توسلی مهر بدون دلیل به آنها بی مهری کرد را در نظر داشته باشید
مانند مهندس سید مهدی حسینی پور که واقعا هر جا که بودند منشا تحولات مثبت شدند
از ویژگی های ایشان اینه که فرایندها و معماری سازمانی را می دانند ، شناخت خوبی از استراتژی های گروه دارند و از همه مهمتر اینه که حوزه مالی، بازرگانی و منابع انسانی را مسلط هستند.
دقیقا درسته .
ایشون از جمله مدیران موفقی هستند که متاسفانه جاشون در راس مدیریت شرکت های گروه خالیه
در شرکت کارگزاری بیمه سایپا شرایط خوب نیست ،
آقای حسینی پور در هر شرکتی که کار کردند یک مدیرعامل جهادی و خستگی ناپذیر بودند .
از جمله خصوصیت بارز ایشون هم این هست که تفکر سیستمی دارند
دیگه افتادی رو دور چرت و پرت نویسی
از دکتر شیخ زاده بخاطر ابقای مدیرعامل بن رو مخصوصا مهندس رستمیان مرد توسعه محصول سایپا تشکر میکنم.
!ما از این نفرات بهتر و با تجربه ترو باسوادتر در سایپا نداریم! بیچاره سایپا. بجز مصدقی که با تجربه هست بقیه این آقایون چه توانایی دارن؟ چرا فکر میکنیم قراره سایپا درست شه با اینها.
ای کاش مدیر عامل محترم سایپا نگاهی هم به بهران موتور می انداختند. بنده بعنوان نماینده تعداد زیادی از پرسنل این شرکت، اعلام میکنم که اکثریت مطلق پرسنل از شرایط کار در بهران موتور ناراضی هستند
با توجه به اعضای کمیته انتصابات سایپا مشخص شده است که مهندس شیخ زاده دنبال افزایش تولید و کاهش هزینه نیست زیرا افرادی که در این کمیته هستند عملکرد اجرایی ندارند و شاید متخصص باشند ولی تخصص شرط کافی نیست بلکه شرط کافی رزومه اجرایی هست.
لذا افرادی که سابقه اجرایی ندارند پس افراد متخصص با تجربه را انتخاب نمی کنند.
آینده خوبی برای گروه سایپا دیده نمی شود و عمر مدیریت شیخ زاده و تیم مدیریتی ایشان بسیار کوتاست.
واقعا سایپا هم باید به مانند ایران خودرو خصوصی شود چرا که با این نحوه مدیریت، گروه سایپا بیشتر ضرر و زیان می کند.
کمیته انتصابات باید برخی از مدیران توانمندی که در دوران توسلی مهر برکنار شدند رو به چرخه برگردونه .
مثل آقای مهندس حسینی پور
با این کمیته انتصابات ، کار گروه سایپا تمام شد و رو به نابودیست.
اعضای کمیته سیاسی هستند و هیچ کدام از کف تولید و فرآیند تولید خبر ندارند پس انتصابات سیاسی می کنند.
رادمنش و مقدم و طوقانی و هاشم کدام مفاهیم کارخانه داری و تخصص و دست به کار و تولیدی و…. هستند هیچکدام اهل اجرا نیستند
مصدقی هم از زمانی معاونت تولید شده کاهش تولید در سایپا داشتیم صد رحمت به جناب مهندس لولو که واقعا افزایش تولید داد و همین تیم مصدقی برکنارش کردند تا خودشان جای جناب مهندس لولو بنشینند و مصدقی معاونت تولید شد و بله قربانگو هست.
همین آقای مصدقی زیردست و زیرنظر مهندس شیخ عطار در سایپا کاشان بود ولی الان با این نفرات در کمیته انتصابات مشخص هست که دنبال بهره وری نیستند وگرنه از مهندس شیخ عطار استفاده می کردند.
فاتحه گروه سایپا را بخوانید.
واقعا برای شیخ زاده متاسفم.
بهترین گزینه برای مگاموتور مهندس شیخ عطار هست به دلایل ذیل:
مهندس شیخ عطار از مدیران اجرایی و پاکدست و متخصص گروه سایپا هست
مهندس شیخ عطار کسی بود که سایپا کاشان و سایپا سیتروئن را راه اندازی کرد و به سوددهی رساند
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز را در مگاموتور ثبت کرده است
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که تیراژ تولید خطوط ماشینکاری و دنده زنی مگاموتور را 125 درصد افزایش تولید داد زیرا که کلیه دستگاه ها و تجهیزات خطوط ذکر شده را اورهال و به روز نمود
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که مگاموتور را با تمام پیچیدگی فرآیند به خوبی می شناسد و در سنوات گذشته توانسته است بالاترین رکورد تولید مگاموتور را داشته و بیشترین کاهش هزینه و کمترین مطالبات تامین کنندگان را داشته باشد.
اگر مهندس شیخ عطار برای خط بلوک سیلندر شاهین دستگاه شستشو و هونینگ نخریده بود الان حتی شاهین هم نمی توانستید تولید کنید واقعا بعد از مهندس شیخ عطار هیچ مدیرعاملی در مگاموتور کار و اقدامی نکرد و فقط استفاده کننده بودند و منفعتی برای مگاموتور نداشتند.
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که در گروه سایپا ، از سازمان گسترش ایدرو بودند و شرکت های سایپا کاشان و مگاموتور تجربه کاری دارد و از بالاترین مکان که سازمان گسترش ایدرو است تا اجرایی ترین و تخصصی ترین و کلیدی ترین شرکت های گروه سایپا مانند مگاموتور فعالیت داشتند که از مدیریت کلان تا مدیریت اجرایی تجربه کاری موفقی داشته است.
پس چرا مهندس شیخ زاده از ایشان استفاده نمی کند واقعا مشخص نیست.
مهندس شیخ زاده تنها راه حل مشکلات مگاموتور استفاده از مهندس شیخ عطار هست زیرا مهندس شیخ عطار یک مدیر اجرایی متخصص و پاکدست می باشد و منافع سایپا در حال حاضر اقتضا می کند که ایشان را به عنوان مدیرعامل مگاموتور منصوب نمایید.
مهدی جان کاملا درست و شایسته گفتید اما کو گوش شنوا
با آمدن شیخ زاده به گروه سایپا خوشحال بودیم چون شیخ زاده از شاگردان اساتیدی مثل نجم الدین و سلیمانی هست ولی در حال حاضر با این نحوه مدیریت و عملکرد شیخ زاده همه ما ناامید شدیم.
کسی نیست بگوید که آقای شیخ زاده شما که توان و جرات تغییر امثال منتظرالمهدی و…. را ندارید چطور می خواهید کل گروه سایپا را مدیریت کنید؟
و در قدم بعدی که اعضای کمیته انتصابات را مشخص کردید باز همه ما ناامیدتر شدیم کدام یک از اعضا توان تصمیم گیری و ارائه راهکار و انتخاب یک مدیرعامل و… را دارند؟
اعضایی که هیچکدام در خصوص مشکلات و چالش های اجرایی کارخانه داری تسلط کافی ندارند چون همه این افراد را کاملا میشناسیم و معلوم الحال هستند.
مطمئن باشید که کمیته انتصابات جز ضربه به گروه سایپا خروجی دیگری ندارند حالا خواهید دید که چه اسامی از زیر دست اعضای کمیته انتصابات بیرون می آیند.
مدیران سیاسی و لابی باز و داماد زاده و… توسط همین اعضای کمیته انتصابات منصوب خواهند شد و وضعیت کل گروه سایپا را از این هم بدتر خواهند کرد بحران پشت بحران خواهد آمد.
سرنوشت شیخ زاده همانند سرنوشت ایشان در پارس خودرو و آذرآب می باشد لذا پاییز سال بعد را نخواهد دید.
حدود 6 ماه دیگر شیخ زاده و تیم مدیریت ایشان خاطره شده است و مدیرعامل جدید گروه سایپا منصوب خواهد شد.
مگر اینکه کانسپت و طرز فکر و نحوه مدیریتش را تغییر بدهد که بعید می دانیم و رفتنی هست.
سلام آقای دکتر شیخ زاده خدا قوت ،لطفا ی خورده به وضعیت نیروی انسانی سایپا شیشه توجه کنید وضعیت بازنشستگی پرسنل خیلی خراب هست ما که سن بازنشستگی مان رسیده اما کاری برای ما انجام نمیدن ،از نظر بار مالی هم برای شرکت خیلی نسبت به نیروی جوان هزینه های ما بالاتر هست لطفاً پیگیری کنید
حدود یکساله بازنشسته های سایپا آذین رو به خونه فرستادن و هیچ پولی ندادن
مگه ما خانواده نداریم؟
چرا هیچ کسی به آذین اهمیت نمیده؟
آقای شیخ زاده مگه آذین جز سایپا نیست؟
فقط قول میدن و همه بازنشسته ها بدبخت شدن
میشه این عزیزان در باره انتصابات معاونت مهندسی توضیح دهند ، چرا برای تولید آریا یک روز دسته سیم نیست ویکروز سانروف و … این آدمها 100 نفر خود نمیتوانند مدیریت کنند چطور برای معاونت مهندسی یک شرکت بزرگ جایگزین معاون قبلی کردید اگر اینان کاری بلد بودن در مقام قبلی کار میکردند و شنیدیم قائم مقام دستور دادید نباشد و چطور می شود بدون آمدن حکم در این جایگاه شخصی را قرار میدهند که حتی در این 35 سال قدمی برای سایپا و پرسنل برنداشته
با سلام خدمت خط بازار
آقای ….
شما چرا معاونت کیفیت را نمیگی که در عرض شش ماه از کارشناسی به معاونتی رسید و داره به کیفیت هر روز گند میزنه اصل کار کیفیت گروه هست حضرت آقا میفرمایند کیفیت محصولات ایرانی باید خوب باشه ولی متاسفانه کیفیت سایپا تبدیل شده به رانت و بخور بخور پس خواهشا اطلاع رسانی کنید با تشکر از شما و تیم خوبتون
اگر واقعا اعضای این کمیته انتصابات میخواهد نشان بدهد که شایستگی لازم و کافی را برای این کمیته دارند در اولین اقدام منتظرالمهدی مگاموتور را بابت سومدیریت و مشکلات عیان مگاموتور بازخواست و توجیه کند و سپس برکنار کند.
چون دیگر همه می دانند که منتظرالمهدی شرایط لازم و کافی برای مدیرعاملی مگاموتور را ندارد و وضعیت تولید و هزینه و مطالبات تامین کننده و نحوه بودجه ریزی و وضعیت واحدهای بازرگانی و تامین و مهندسی و پشتیبانی تولید و تولید بسبار بحرانی هست.
خطوط تولید فرسوده شدند و پروژه های خانواده موتور و اورهال خطوط قدیمی و خرید خطوط جدید و…. کلا رها شده است.
این دلایل برای برکناری منتظرالمهدی کافی نیست؟
آقای شیخ زاده چرا فقط نظاره گر هستید؟
شما میدانید که خود مگاموتور هیچ مشکلی ندلرد تنها مشکل مگاموتور اینه که بودجه اشرا سایپا بدست گرفته بخاطر همینه که مشکلاتی داره که زیاد نمیتواند خط تولید را به روز کند اگه با ما توی مگاموتوری نباید چنین حرفی بزنی منتظرالمهدی از زمانی که آمده هم به پرسنل بها میدهد هم به تولید تعجب میکنم این حرفها را چرا میزنید بر علیه دکتر
سرنوشت علی شیخ زاده همان سرنوشت ایشان در پارس خودرو و آذرآب هست
عمر مدیریت شیخ زاده و تیم مدیریت ایشان بیشتر از 6 ماه نمی باشد
پاییز سال بعد شیخ زاده و تیمش به خاطره ها پیوسته هست
مگر اینکه تغییرات لازم را در گروه سایپا مخصوصا تغییر مدیرعامل مگاموتور را انجام دهد
بعید میدونم رفتنی هست
عجب کمیته ای تشکیل دادید جناب شیخ زاده ، واقعا قحطی اومده تو سایپا؟؟ هرچند باید قبول کرد قحطی قبلا اومده اونم زمان تیموری ، از همون زمان سایپا به گل نشست؛ این کمیته اگه میخواد جواب بگیره همه مدیران ، تاکید میکنم همه مدیران ارشد و میانی که زمان تیموری حکم گرفتند رو عزل کنند،،،
آقای دکتر مهدی اردستانی مدیر حقوقی مگاموتور انشالله که عاقبت به خیر بشی برادر
وجدان آسوده تنها آرزوی توست
به یادت هستیم
به امید خدا فردا تغییر در آذین را جشن بگیریم
سلام عزیزانم شیخ زاده هستم
خدا قوت به همه شما کارکنان زحمت کش ایام الله دهه فجر بر شما گرامی باد
همه پیامها را خواندم و یک به یک به دیوار دایورت نمودم
و من الله توفیق
شیخ زاده خودش اصلا رزومه خوبی توی هیچ جایی نداشته تا حالا و عمرش تو سایپا به سال هم نمیکشه خیالتون راحت
بزرگترین اشتباهی هم که کرد این بود که اولا منتظر المهدی رو ابقا کرد البته سفارش شده بود از بیرون! دوم آوردن محسن مقدم جوان تشنه قدرت و بی تجربه در کلیدی ترین مدیریت سایپا البته دست پدر خانمش هم درد نکنه که سنگ تموم براش گذاشت به قیمت بیچاره کردن خودروسازی کشور
خط بازار بدو پاکش کن پشت سر رفیقات غیبت کردم تو رو مقدم و خیلیای دیگه حساسیت داری
چرا به روابط عمومی سازه گستر کاری نداری؟؟؟
سلام دوستانی ک مدیر هستید دارین وی آی پی سرویس میگیرین از امداد آقایون یه سر بزنین به مرکز تماس تعداد سرپرستان بیکار حقوق نجومی بگیر رو بشمرین.فیش حقوقیشونومقایسه کنید با فیش حقوقی دیگر سرپرستان.این تیمو از هم جدا کنید.اقای گزارشگیر را اخراج کنید.صدای کارمندان منظلوم و درمانده باشین از داخل کسی صدای مارو نمیشنوه
سلام تا دیروز میگفتیم بیایین امداد تخلفاتو بررسی کنید سند و مدارک دزدی و کلاهبرداری هست.ولی دیگه نیایین آقا هرچی مدارک مالی بود دیروز تو حیاط شرکت آتیش زدن و سوزوندن امداد شد گل و بلبل پاک و منزه👌🙏
اطلس خرداد ثبت نام کردم زنگ زدم سایپا میکن هنوز شهریور راتحویل ندادیم برو بعد عید این هم مدیریت جدید سایپا
این صنعت نیاز به افراد با تجربه کارکرده داره مثل محبی نژاد دبیر انجمن قطعه سازان
سلام و عرض ادب
بپرسید از بچه های سالن موتورسازی ۲ ایران خودرو
و پی ببرید این ترکیب که اکنون همه کاره سایپا هستند
در دهه ۸۰ در ایران خودرو چه کار کردند که بخوان واسه
سایپا انجام بدهند
جناب خط بازار لطفا یه تحقیق و مطلب هم از شرکت ایدکو پرس بزارید
باسلام چرا هی تلاش میکنید دکتر منتظرالمهدی بردارید ازکدام جریان خط میگیرید آقای شیخ زاده مدیرعامل مگاموتور آدم خوبی است ایشان چوب ندانم کاری مدیرهای اسبق را میخورد لطفا پیگیر پیمانکارانی که عنوان شغلی کارگرها رادرست رد نکردند وباعث دردسر شدند والان کارگرها به مشگل خوردند را حل کنید
سلام وقت همگی به خیر و خوبی
شرکت سایپاآذین با آقای مهندس،حسن زاده با تمامی مشکلاتی که از قبل داشته با ۳۰٪ افزایش تولیدمواجه شد و همچنین ایشان نسبت به افزایش حقوق پرسنل، بهره وری، بن کارت و غیرنقدی توجه ویژه ای داشته و نسبت به مدیران محترم عامل قبلی بسیار خوب کارکردن ( با وضعیت فعلی جامعه) و از انصاف به دور هست که از ایشان انتقاد نادرست بشه.
ایشان بسیار زحمت می کشند و از زندگی دنیوی خود گذشته و برای تولید و پرسنل و جامعه خدمت می کنند.(از ابتدای شیفت اول تا انتهای شیفت دوم در شرکت می باشند و پیگیری می کنند)
حتی وقتی عمل جراحی کردند علیرغم اینکه پزشکان بیمارستان تاکید بر استراحت در بیمارستان به مدت حداقل یک هفته داشتند ایشان پس از ۲۴ ساعت با سرم و… وارد شرکت می شوند و پیگیر ترخیص اقلام از گمرک وتولید و… می شوند.
اگه انتقادسازنده ای داریم ابتدا بررسی لازم انجام شود و کلیه پارامترهای شرکت تولیدی در نظر گرفته شود و راه بهبود پیشنهاد شود تا همه به کمک هم در راه بهبود قدم برداریم.
صرف گفتن خوب و بد که ملاک عمل نمی شه.
هر سنجشی دارای مشخصه هایی می باشه که باید اعلام شود تا طرف اقدام عملی در صورت درست بودن انجام دهد.
این همه نوشتین از وضعیت مصیبت زده ایدکو پرس و ناترازی مالی این شرکت هیچ حرفی زده نشده.وهیچ تصمیمی برای تغییر در سکان این شرکت وجود ندارد.
آقازاده غیرمقدم بسیار کم تجربه بد اخلاق وباید بالاست آقای مدیرعامل این آدم نفوذی باند مخوفی است که دشمن شماره یک خود جنابعالی هستند
سلام از آقای دکتر مهدی نیکفر که از جوانان خوش فکر ؛ با تجربه و با سواد در امر منابع انسانی میباشد و مشغول بکار در صدا و سیما میباشد . دعوت بعمل آورید .
این اسامی یا افشای اسامی اعضای کمیته انتصابات در سامانه کدال متفاوت است.
آنجا فکر کنم لطفی و سید مهرداد هاشمی ذکر شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 54 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵۴