توسلی مهر کجا میخواد بره؟ ایشان و شکری پور که از بستگانشون هستن و معاونت طرح و برنامه بودن از مگفا پرونده تخلف اداری داشتن اول باید بابت پرونده ارزی ایران خودرو دیزل و پروژه های آسفالت و SAP و غیره پاسخگو باشند بعد بروند.
شمارش معکوس برای تغییر عظیم؛
گزینه های اصلی خودروسازی مشخص شد/کیان ایرانی به آرزوی خود می رسد؟
به گزارش خط بازار؛ با تشدید مشکلات خودروسازی در تامین منابع مالی و قطعه، شمارش معکوس برای تغییر بزرگ أغاز شده است.
بررسی های خط بازار نشان می دهد برای انتخاب گزینه جدید مدیریت خودروسازان، روزمه چند ده نفر به تصمیم گیران پشت صحنه ارائه شده تا مورد ارزیابی قرار گیرد. این در حالی است که شرکت های خودروسازی به دلیل سوء مدیریت کوتوله های متوهم با زیان انباشته چند ده هزار میلیارد تومانی همراه هستند.
این حجم از علاقه مندی برای تصاحب صندلی زیانده مدیریت خودروسازان در نوع خود قابل توجه است. اینکه عده ای با رغبت و فشار گروه های سیاسی پشت در اتاق اول صف کشیده تا بتوانند مهر خود را در دل کیان ایرانی را بیندازند، تامل برانگیز است.
اخبار رسیده به خط بازار حاکی از آن است از بین حدود ۴۰ نفر گزینه معرفی شده، ۳ نفر شانس بیشتری از دیگران دارند و استعلام ۲ نفر از آنان آغاز شده است. قطعا به زودی این تغییر انجام خواهد شد و مشخص می شود آیا گزینه کیان ایرانی بر صندلی پوسیده خودروسازی تکیه می زند یا یک زاده ترک زبان مدیرعامل خواهد شد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایدرو ، ایران خودرو ، جاده مخصوص ، جواد توسلی مهر ، خط بازار ، سایپا ، علیمردان عظیمی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خدایی که توسلی مهر خیلی بهتر نسبت به این گزینه ها که مطرح هستند این داستان هایی که میفرمایید عملکردشون تو دیزل عالی بوده الان وضعیت دیزل ببینید
بالاخره جواد اتوبوسي دماغش به خاك ماليده شد
بهمن حسین زاده مدیرعامل سایپا خواهد شد
سلام
اقای دکتر حسین زاده از مدیران سالم و خوشنام خودروسازان می باشد
کیان کیه؟
اقای دکتر حسین زاده از مدیران شناخته شده و سالم اصلاح طلب می باشد که الحق زحمات بسیاری را برای دکتر پزشکیان کشیدند
هرچه سریعتر متوسلین به توسلی مهر تشریف ببرند.
پیرو صحبت کاربر da، شکری پور، حیاتی ، یعقوبی آوینی و سایر منسوبان بار سفر رو ببندند. با رویکردی که داشتند قطعا از طرف شرکتهای با یه خداحافظی روبرو خواهند شد.
ایران خودرو کی میشه؟
…فروشان معاونت …. اون هم اردبیلی ست
مهندس پیر محمدی
حضرت عباسی یکسری ها با مرادشون خوب شاه شدن و به کمال شون رسیدن
برید پرونده شاخص های اصلی شاه رو زیر رو کنید و با سند بگن چه آمارسازی کردن؟! البته متخصصی تو مرجع نظارتی عجین شده وجود نداره که بتونه ثابت کنه
تفکرات مزخرف از ریشه تا ریسه درخت کهنسال ایران خودرو رو پوکونده
عظیم بره امثال صغیر چی اونها هم ایشالله میرن؟
تعداد صغار و تفکر صغاری اینقدر زیاده اگر همین امروز در جهت اصلاح بره حداقل سه سال طول میکشه تا تفکرات محیط شده شرکت دپو و بایگانی بشه چون آدم های از صفر تا یک امروزشون با تعهد بسیار بالا و وفادار بوده و متخصص شون البته عزلت گزین
یعنی عظیمی و شیخ زاده هم از ایران خودرو رفتنی میشن …
انشالله …
به خاک سیاه نشوندن ایرانخودرو رو به همراه اقای پور و شهرام
جسارتا میشه توضیح بدین اینکه زیان ۶ ماهه به نسبت مدت مشابه سال گذشته نصف شده با وجود افزایش تورم و نرخ ارز و …
معنیش به خاک سیاه نشستن هست؟
چه جالب
تا حالا اینطور به عبارت به خاک سیاه نشستن نگاه نکرده بودم
آقا محسن عزیز
من به عنوان کارشناسی که در ساپکو مشغولا خدمت هستم عرض می کنم , هنوز تو ساپکو تعدیل قیمت قراردادهای سال 1403 با سازندگان منعقد نشده مطابق هدفگذاری خود ایرانخودرو و ساپکو متوسط 13 الی 15 درصد افزایش قیمت با سازندگان مد نظر قرار گرفته است اگر این قراردادها منعقد و تعدیلات در طلب سازندگان کارسازی شود زیان 6 ماهه قطعا بیشتر از پارسال خواهد بود
این هم از شعبده بازی آقایان هست که با این عدد سازی ها به اون صندلی بچسبند
آقا محسن
در مورد زیان انباشته که اقا احمد پاسختان رادادند حتما بعد از تعدیل قیمتها زیان بالاتر از پارسال خواهد بود
ولی اگر شما در مجموعه ایرانخودرو / ساپکو کار کرده باشیدمتوجه خواهید شد که چگونه زنجیره تامین رو نابود و ضعیف کرده اند اشخاصی که کاملا شخصی تصمیم گیری میکنند ( من نمی گم مباحث مالی و دزدی و.. دارند چون واقعا خبر ندارم ) ولی متاسفانه کاملا براساس تقابل شخصی با همه برخورد می کنند آقای پورمجیب اساسا اهل تصمیم گیری نیست آقای شیخ زاده و صالحی هم به برخوردهای چکشی بی منظق معروف هستند الان وضعیت تامین شده این چیزی که می بینیم
وقتی تولید کاهش پیدا میکنه وقتی افزایش قیمت سازنده ها رو میزاری تو شش ماهه دوم میدی تو شش ماه اول زیان نصف میشه افزایش قیمت ها رو ندادند
مدیرعامل سایپا سید محمد موسوی خواهد شد
سوداگری رو فراموش گردین بگین
چه بلای سر سوداگری خواهد اومد
سوداگری از مدیران محور بوده در حال حاضر منابع انسانی و هیات مدیره هست
گاهی اوقات تعلل در تغییر خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت!!
انشاالله تا بیشتر از این مشمول خسارت نشده ایم، تصمیمات جهادی توسط رئیس محترم ایدرو اتخاذ شود.
ای کاش مدیران جدیدی که وارد سایپا میشوند، مسئله مهم تییر وان را مد نظر قرار دهند. کاری که در زمان آقای تیموری و اعضای هیات مدیره سایپا انجام شد و از همان روز روند زیان سازی شرکت سایپا شتاب بسیار زیادی گرفت. کاری که نه تنها سودی عاید گروه خودرو سازی سایپا نکرد، که موجب شده بعضی آقایان (ر. ص) که شرکت تحت نظرشان تییر وان شده، به این بهانه با شرکتهای زیر مجموعه خود شراکت کرده و با دریافت پولهای فراوان از سایپا، جیب خودشان و دوستانشان را بیشتر از قبل پر کنند. هر چند این مهم از دید سازمانهای نظارتی دور نمانده اما بعلت پشتیبانی نماینده مجلس و نیز اعضای هیات مدیره سایپا، این افراد کماکان در راس کار بوده و به تاخت و تاز خود ادامه میدهند.
سلام
آقای بهمن حسین زاده از خودروسازی چه چیزی بلدند؟؟؟
ایشان اگر برای اقای پزشکیان کار کرده ( که البته به نظرم برای خودش کار کرده) چرا باید هزینه اش را سایپا بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین انتصابات سیاسی افراد بدون تخصص و تجربه سایپا و ایران خودرو و کل صنعت را فلج کرده
ایشالا که هر کی را میخوان بزارن کسی باشه که از خودروسازی سر در بیاره نه یک فرد سیاسی غیر متخصص و غیر فنی
حتما و یقینا پس از تغییر مدیرعامل سایپا، مدیرعامل و هئیت مدیره سایپا آذین و تیم مدیریتی سایپا آذین تغییر خواهند کرد چون سابقه کاری مفید و موثری در شرکت و در کل گروه ندارند و از طرفی پرسنل نیز نارضایتی شدیدی از تیم مدیریتی سایپا آذین دارند.
تا وقتی که شرکت سایپا به سایپا آذین پول ندهد سایپا آذین تعطیل هست و تولید تعطیل هست الان 3 روز هست که کلا اعتصاب کارگری داریم و تولید متوقف هست
فقط فردی که دارای تخصص است باید روی صندلی بنشیند باید یک فیزیکدان که از تمام رشتهها مهندسی سر در میاره اونجا بشینه تا کار ها هندل بشه
انشاالله با رفتن متوهمین اشخاصی مانند شیخ اعطار برند تا ما سایپا آذین ها از دست خیراندیش و قاسمی و آرین منش که ۱۲۰ میلیون در ماه حقوق میگیره و هیچچچ کار مثبتی انجام نمیده راحت کنن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 28