چوب خشك هم خيلي بهتر از جواد اتوبوسي هست و يار غارش تو باقرشهر
جاده مخصوص مسدود شد/نورالدین گزینه اصلی برای خودروسازی
به گزارش خط بازار؛ تعطیلی ستادهای تامین، عدم توان شرکت های تابعه در تامین منابع مالی و سردرگمی در حل بحران کسری قطعه سه نشانه اصلی مسدود شدن جاده مخصوص است.
بررسی های خط بازار نشان می دهد خودروسازان به دلیل سومدیریت کوتوله های مجاهد، ساده انگاری مشکلات توسط متوهمان، اعتماد به نفس کاذب در حل مسائل و اختلافات فاحش در هیئت مدیره، جاده مخصوص را به یک بن بست رسانده که باید کیان ایرانی ملت برای آن تدبیر عاجل کند.
در نگاه کلان استمرار این شرایط به زودی تبعات امنیتی برای کشور به همراه خواهد داشت چرا که خودروسازی با بیش از چند صد هزار نیروی کار قلب تپنده صنعت کشور است. لذا تغییر در مدیریت کلان خودروسازان از حد ضرورت گذشته و به یک ضرب العجل رسیده است. از این رو هرگونه تاخیر در این امر، مسائل جاری خودروسازی را به بحران ملی تبدیل خواهد کرد.
براساس اخبار به دست آمده علاوه بر چهار گزینه اصلی برای مدیرعاملی خودروسازان، ظاهرا نورالدین گزینه اول است که قرار است در صورت پاسخ مثبت استعلامات، به زودی منصوب انجام شود. البته در این بین گزینه های دیگر نزدیک به دولت از جمله افشار نیز در کنار نورالدین مطرح هستند.
صنعت خودرو دیگر توان آزمون و خطای سیاسیون را ندارد. این صنعت نیاز به مدیران باسابقه خودرویی دارد که هم زنجیره تولید را به خوبی می شناسند، هم دارای اعتبار در بدنه قطعه سازی هستند و هم توان مدیریتی قبلا به اثبات رسانده اند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایدرو ، ایران خودرو ، جاده مخصوص ، جواد توسلی مهر ، سایپا ، علیمردان عظیمی ، کیان ایرانی ، کیان ملت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
لعنت به همشون
این آقا جواد یار غار کم نداره… از باقر شهر تا جاده مخصوص در تصرف کوتوله هاست
پزشکیان: اگر هیئت مدیره ضرر بدهد، باید تاوان بدهد…!
«بسم الله»
از ایران خودرو و علیمردان عظیمی شروع کنید…
ایران خودرو در سالی که گذشت، ۳۷ هزار و ۹۳ میلیارد تومان زیان معادل هر ساعت بیش از ۴ میلیارد تومان خلق کرد…….
آقای رئیسجمهور هر ساعت ۴میلیارد تومان ضرر……
ابقای علیمردان عظیمی و هیئت مدیره ایران خودرو خیانتی است نا بخشودنی …
هر ساعت مدیریت علی مردان عظیمی ۴میلیارد تومان ضرر به بیت المال ….
برای برون رفت از این وضعیت از فرزندان متخصص ایران خودرو که با پرونده سازی گوشه نشین شده اند استفاده کنید…
ادعای مخاطب:
آخرین تلاش عظیمی
برای ماندن در ایران خودرو…«»
در روزهای گذشته چراغعلی مدیر حوزه ایران خودرو با توسل به افراد مختلف سعی به ارتباط گیری با دفتر رییسجمهور منتخب داشته است تا زمینه ماندگاری عظیمی را فراهم سازد…..
سوال اینجاست کسانی که تا دیروز در آغوش جبهه پایداری بودند چرا امروز به خیمه اصلاحات پناه می برند …..؟
احسنت همه اینان و مدیران سایپا در جبهه مخالف برای انتخابات تبلیغ میکردند
در عجبم که اقای اتابک منتظر چیه؟!؟!
مطلبی خوندم که دوره ۱۰۰ روزه اقای پزشکیان در دو کلمه«تقریبا هیچ»
نورالدین کی هست؟
منبع خبر ؟ کذبه!؟
منظور از نور الدین همان مهندس نجم الدین بزرگ
در شده از کوتوله ها .جالب اینکه یه سری ها از قبل که تو گروه جوری به تیم جدید چسبیده آمد که آدم از مرد بودن خودش حساب میکنه.دارن شروع می کنن عدد سازی و شاخص سازی که دل اتوبوس سوارها و غذا فروش ها رو ببرن.ممتظر میمونیم ببینیم تیم جدید میاد اینا چی کار میکنن.
نمونه این کوتوله ها در شرکت سایپا آذین هست که نیاز فوری به تغییرات دارد.
توسلی مهر که کلا زیرمجموعه های سایپا رو اهمیت نمیده
سایپا آذین به فنا رفته و وضعیت اصلا خوبی نداره
بیایید مالیبل سایپا تا خفت و خواری صنعتی که نو خاور میانه تک بود رو ببینید.
منظور از نور الدین همان مهندس نجم الدین بزرگ
خیر. ستاد دکتر پزشکیان بوده اند ایشان
آقای مقیمی تا چه زمانی میخواهید صبرکنید؟خبر دارید که ویزیتور بهمراه مدیر روسی و همکاری ناظر دارند چه بلایی سر این شرکت میارند.هر روز دارند پرسنل قدیمی و حرفه ای شرکت و برکنار کرده و که یا خانه نشین شده ویا بلاجبار بعنوان مامور به سایر شرکتها فرستاده میشوند.
لطفا به داد پرسنل سازه برسید.
سلام
کسی که در پارس بعنوان رئیس نمیتونست دو نفر زیر مجموعه خودشو کنترل کنه چجوری در زمان مدیرعاملی تیموری یدفعه شد مدیرعامل؟
افزایش حقوق ۵ الی ۱۰ میلیونی مدیران و معاونین در سرزمین پارس رسمش این نبود
در حال جمع آوری طومار
مادامی که شرکت قطعه ساز ک به ایران خودرو چشم داره هیچ چیزی تغییر نمیکنه…
عظیمی از زمان حضورش در ایران خودرو تمام تلاشش و کرد که مشکلات رو حل کنه اما افسوس که یه عده ای منفعتشون در حفظ شرایط موجوده
کاش قدری انصاف داشتیم…
بد جوری ترسیدید
بای بای
وضعیت نامناسب و مشکلات امروز صنعت خودروی کشور، نتیجه عملکرد و طرز فکر کهنهکارانی است که همچنان با اصرار بر روشهای قدیمی، مانع پیشرفت شدهاند. تصمیم تیموری برای سازهگستر، با تمام کاستیهایش، قدمی درست در مسیر اصلاح بود. با این حال، برخی از قدیمیهای صنعت خودرو طوری صحبت میکنند که انگار مالک کارخانههای بزرگی چون بنز هستند و نمیخواهند تغییرات لازم برای پیشرفت صنعت خودرو را بپذیرند.
اندکی صبر سحر نزدیک است…
خبرها از عزل قریب الوقوع عظیمی حکایت میکند و تصمیم در داخل نهاد ریاست جمهوری گرفته شده است
امیدواریم همه چیز به نفع کارگران و مردم ایران عزیز رقم بخورد.
علی بی خبر مثل اینکه واقعا بی خبری و فففقط الکی نطق میکنی.
به داد شركت رايان برسيد
از شخصی پرسیدند زنجیره تامین چیست گفت من حقوق خواندم و نمی دانم. گفتند زنجیره ارزش، تولید و کیفیت چیست، پاسخ داد من حقوق خواندم و نمیدانم. سوال کردند مدیریت هزینه چیست؟! گفت گفتم که من حقوق خواندم. گفتند پس چه میکنی در یک شرکت تولیدی صنعتی مهم؟! گفت: مشکلی نیست، هرجا نتونستم میگم من مقصرنیستم ، قیمت دستوری مقصره! جبرانش هم که از جیب مردم با افزایش نرخ و کم کردن کیفیت حل میشه.حالا دیدی هر کسی میتونه سکاندار یک شرکت صنعتی مهم بشه!
همين متن و بجاي حقوق بزار آي تي و جغرافي ميشه حال و روز سايپا. آقاي پزشكيان پس چي شد شايسه سالاري و سواد و تخصص.
آخه اینه که حقوق هم نمیدونه فقط داره نون متصل بودن رو میخوره
ویزیتور کوتوله و بله قربان گوی روسی دوست که کت به تن ش خیلی گشاد است در سابقه قبلی هم می توان ردپای فساد رو دید از خرید چرثقیل های دست دوم و همچنین در سال 1402 بیش از 2500 دستگاه و برگشتی در خط تولید داشته است که در طول 10 سال این مقدار بازکاری و برگشتی وجود نداشته
خط بازار جان خدا رو شکربا تلاشهای دوستان عدالت خواه امروز رسانه ها از افشای فساد سه میلیارد یورویی در سال 1402 در ایران خودرو دیزل یعنی زمان مدیر عامل فعلی سایپا رو نمایی کردن انشالله با اطلاع بازرسی ایران خودرو پرونده معاونت ایشان در فساد پروژه sap بررسی و افشا گردد
آقای da شما به یک محکوم امنیتی سابق که بارها و بارها توسط نهادهای اطلاعاتی دستگیر، محکوم و روانه زندان شدهاست را میگویید عدالتخواه !!!!!
***************************
ادعای سراسر کذب و محیرالعقول عباس پالیزدار محکوم امنیتی سابق و عضو سابق مجلس هفتم شورای اسلامی درخصوص فساد ۱۲۰۰ میلیارد یورویی در شرکت ایران خودرو دیزل در سال ۱۴۰۲
طی بررسیهای انجام شده میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی ایرانخودرو در سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی مبلغی بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد دلار، گروه صنعتی سایپا مبلغی بالغ بر ۸۰۰ میلیون دلار بوده و مبالغ ارزی اختصاص یافته به شرکت ایرانخودرو دیزل بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو بوده است.
حال با این تفاسیر چگونه و با چه ادلهای عباس پالیزدار کسی که بارها و بارها به دلایل مختلف امنیتی و تشویش اذهان عمومی محکوم و روانه زندان شده است اقدام به مصاحبه با خبرنگار دیدهبان ایران نموده است.
نکته قابل تامل، عباس پالیزدار با مطرح نمودن نام مدیرعامل فعلی شرکت ایران خودرو دیزل ادعای ملاقات با ایشان را مینماید و در همین رابطه به نقل از مدیرعامل این شرکت عنوان مینماید ایشان موضوع فساد ۱۲۰۰ میلیارد یورو را پذیرفته و مشغول حذف عناصر دخیل در این فساد در شرکت ایران خودرو دیزل میباشد.
محکوم امنیتی سابق در فایل کامل همین مصاحبه اقدام به مطرح نمودن نام مقام معظم رهبری و ادعای جانشینی فرزند بزرگوار ایشان را مینماید و با مطرح نمودن مسائل کذب مبادرت به تشویش اذهان عمومی جامعه می نماید.
حال باید پرسید رابطه مدیرعامل به ظاهر انقلابی شرکت ایرانخودرو دیزل با این محکوم سابق امنیتی (عباس پالیزدار) چیست؟
ماشاالله تعداد کوتوله ها چندین برابر کوتوله های سرزمین لی لی پوت هست،مثلا مدیر امداد و مدیران شرکت به غیر از یه نفر همشون فوق کوتوله هستن.داغون داغون.بابا اینا سر کار نباشن ما پرسنل خیلی بهتر کار میکنیم فقط دارن ماهی ۱۵۰ میلیون به شرکت هزینه تحمیل میکنن.مقیمی کجایی،دقیقا کجایی؟
دروغ های شاخدار وبی پایه واساس پالیزدار/او درزمین مافیای برخی ازخودروسازان وقطعه سازان بازی کرد؟!
ازصبح امروز یک فیلم ویدئویی درفضای مجازی منتشر شده است که دراین فیلم شخصی بنام عباس پالیزداردریک اقدام بی محابا دست به افشاگری علیه مقامات وبزرگان انقلاب ونظام اسلامی زده است که هنوزصحت وسقم این اظهارات مثلا افشاگرانه مشخص نشده که دراین شرایط جنگی وحادکشورباچراغ سبز وحمایت چه کسانی انجام شده تاروحیه مردم رادرهم بریزد ووحدت وانسجام داخلی رابه بهانه فسادسیستماتیک درهم شکند!!
آقای پالیزداردراین افشاگری خود باذکراعداد وارقام عجیب علیه شرکت ایران خودرو دیزل وعملکرد مدیریتی آن اظهارمی دارد:(درسال ۱۴۰۲شرکت ایران خودرو دیزل مبلغ ۳میلیارد یورو ارزدریافت می کند که ۱میلیارد یورو آن خرج فساد ومفسده شده است!!)
درپی این اظهارات عجیب خبرنگارما برآن شد تاازصحت وسقم این اظهارات مطلع شود ولذابررسی خودراآغازکرد.
دربرسی های انجام شده به این موضوع رسیدیم ، که آقای پالیزدار بدون اینکه خودشان راسا این آماررابررسی نمایند فقط به افراد معاند وزخم خورده اعتماد واکتفاکرده ودرنتیجه چنین دروغ بزرگی رابیان نموده است.
دربررسی های خبرنگارمامشخص شد که درسال ۱۴۰۲ بانک مرکزی ایران بالغ ۳۵۰میلیون یورو ارزتخصیص داده است که این شرکت بامدیریت توسلی مهرموفق به تولید۱۸هزارخودروی تجاری شامل(کشنده، (کشنده ، کامیون، اتوبوس، کامیونت ، ون و وانت پیکاپ)شده است که این میزان تولید وفروش بی سابقه در۵۰سال اخیردرتاریخ ایران خودرو دیزل بی نظیر بوده است!
حال آقای پالیزداربظاهرمومن وموجه که دیگران راازدم تیغ گذرانده است بگوید ۳میلیارد یورو توسط کدام وزارتخانه،بانک ویاسازمان دولتی به ایران خودرو دیزل تخصیص داده شده که ۱میلیارد یورو آن خرج فسادومفسده شده؟!
آقای پالیزدارکه گفته محمدزاده مدیرعامل فعلی ایران خودرو دیزل ؟جلوی این فساد راگرفته وبامفسدین برخوردنموده ، پاسخ دهد محمدزاده جلوی کدام فسادهاراگرفته که هیچ نهادقضایی وامنیتی ازآن خبرندارد؟محمدزاده بگوید کدام افرادفاسد راتحویل مراجع ذیربط داده است که اثری ازآن هانیست؟؟؟
جهت اطلاع آقای پالیزدارمثلا زرنگ بگوییم که دربررسی های خبرنگارمامشخص شده که بانک مرکزی وزارت صمت درسال ۱۴۰۲ به کل شرکت های ایران خودرو مبلغ ۱میلیاردو۲۰۰میلیون دلار وبه کل شرکت های سایپا ۸۰۰میلیون دلار ارزتخصیص داده است!!حال چگونه می شودشرکت ایران خودرو دیزل به تنهایی فقط ۳میلیارد یورو دریافت کرده باشد؟؟؟؟ ازکجا؟ازکدام محل؟ازکدام بانک؟
آقای پالیزداربدجوری فریبت دادند؟بدجوری گولت زدند وآماردروغ،غلط وکذب رابخوردت دادند تابلغوربکنی وباآبروی تعدادی جهادگرمسلمان بازی کنی تادل برخی ازخودروسازان ورشکسته وبرخی قطعه سازان مفتخور راشادکنی!!آقای پالیزدارمثلا افشاگر،اگربقیه افشاگری هایت هم مانند این اماروارقامت دروغ باشد وای به فردای قیامتت؟؟
هرچندمعلوم نیست ازکجاتحریک شدی وچنین حرف های شاذی علیه بزرگان انقلاب اسلامی زدی وچه کسانی”پوست موز”زیرپایت انداختندتا چنین اطلاعاتی راسرهم کنی، اما درمورد عملکرد مدیریتی توسلی مهردر ایران خودرو دیزل انهم درسال طلایی ۱۴۰۲ بدجوری “کاهدان”زدی برادر!!
بااین دروغ بزرگی که گفتند وبهت دیکته کردندکه راجع به توسلی مهروتیمش بگویی،هرگز فکرنمیکردی آماررسمی بانک مرکزی دولت اسلامی شمارا دراین زمینه اینگونه “رسوای خاص وعام”نماید،که حتی آب زمزم هم نمی تواند گناهانت رابشوید!!
آقای پالیزدار،اسلامشهری ها بدجوری فریبت دادند،آن هاومابقی عوامل پشت پرده شان وآنهایی که نانشان درتخریب وهوچیگری علیه دیگران است اینجا بدجوری به زمین سفت برخوردند وشمانمی دانستی باهمه زرنگی هایت رودست خوردی وبازیچه ای بیش نبودی!!! اگربخواهیم شمارابه توبه واستغفارهم سفارش کنیم بازهم نمی دانیم “چرپ وچیل” مال حرام مافیای جاده مخصوص باشماچه کرده است که پس از۲۰سال سکوت اینباربه “جاده خاکی”رفتی عباس آقا!!!!
لعنت خدا بر کسی که یه بچه دهه شصتی رو گذاشت تو رایان سایپا
من توسلی مهر رو نمیشناسم
ولی با این انتخابش تو رایان سایپا ازش نمی گذرم
شش ماهه شرکت دقیقا هیچکاری نکرده
از بانک مرکزی هم تذکر گرفته
خط بازار جان خیلی تلاش میکنی برای مردم بگی
بابا خوب نمیدن بهت چرا میخوای زورکی بگیری
بگیری بگی خوب کار میکنن و اگه ندادن بگی باید برن
چرا میخوای تو شرکتا افرادی پیدا کنی برات کامنت بنویسن
راستی کی بود بی اخلاق بی برنامه بود؟
شرکت رینگ سایپا را دریابید
منظور از افشار کیه”
آقای نظارتی سابق که از اونجا هم مثل سازه گستر و زر اخراج شدی و الان میرداماد نشستی و با اسامی مختلف دنبال مقاصد خودت و دوستانت هستی، کور خوندی، دیگه همه میشناسنت ،شما برو پرونده هایی که بنامت باز شده رو حل کن
ان شا الله هر چه به صلاح کارکنان سایپا هست رقم بخوره
فقط مهندس خطیبی یا یکه زارع بدرد ایران خودرو میخوره بقیه فقط شرکت و نابود میکنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 38 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 38