چه خبره هیچکس نمیدونه مدیر عامل ها تو برزخ هستند مدیرعامل های زیر مجموعه کار رها کردن دنبال دور همی و یا لابی و یا چاپیدن باید زودتر تعیین تکلیف شود یا بقا یا بابای
کوتوله های دیزلی اینقدر خرج کرد تو این سایت ها ازش تعریف کنن همه دارن چوب حراج میزنن که اسمشون بیوفته تو دهن
باید زودتر تعیین تکلیف بشه راس از بیرون بیاد متخصص ها زیر مجموعه یقه بسته ها برن مسجد اینجا تعهد و تخصص و با هم میخواد
آقای مقیمی زود دیر می شود/شگرد کوتوله های خودروسازی برای بقا
به گزارش خط بازار؛ وضعیت خودروسازی در سال جاری تعریفی نیست. چرا که نه آمار تولید، نه وضعیت کیفیت تولیدات و نه شرایط مالی خودروسازان قابل قبول و دفاع نیست. این وضعیت نتیجه عوامل مختلفی است که اصلی ترین آن حضور برخی از افراد غیرکارآمد در پست های های مهم است.
قطعا بین «مدیر متخصص» با «بله قربان گو مرید» فرق است. قطعا بین «تحصیلکرده مرتبط» با «لیسانس هواشناسی» فرق است. قطعا بین «متخصص کت شلواری» با «بی تخصص یقه بسته» فرق است و قطعا بین «فامیل قد کوتاه» با «غریبه قد بلند» فرق است. قطعا بین «مجید دلبندم ها» و «آقاجوادها» فرق است. این فرق ها است که برای یک خودروسازی تولید، صادرات و کیفیت به ارمغان می آورد و برای دیگری اعتصاب و چالش و کسری.
در چنین جاده خرابی، عقل سلیم می گوید دست فرمان باید تغییر کند وگرنه همه را به نابودی خواهد کشید. فرمانی که در دست کوتوله های ملت با کمترین سواد مرتبط و تخصص در مسئولیت افتاده است. کوتوله هایی که آخرت خود را با حفظ دنیای دیگران تضمین کرده اند و در یک کلام نه شخصیت دارند و نه عملکرد.
این کوتوله ها، همان فاخته های بی خانمان هستند که در خودروسازی جا خوش کرده و نه قادر به رونق خودروسازی هستند و نه عرصه را برای متخصصان ترک می کنند.
جوسازی رسانه ای، آمارسازی، هزینه کرد برای خواص، ایجاد رفاقت و لابی با حلقه های نزدیک سیاسی شگرد کوتوله ها در مواقع بحران است تا شاید در مسئولیت خود چند صباحی بیشتر بمانند و از منابع و امکانات خودروسازی برای خود و بستگان نورچشمی شان ارتزاق ریالی و دلاری کنند.
برای نجات خودروسازی از این وضعیت، زمین بازی باید تغییر کند و به صاحبان اهل ش سپرده شود تا فرمان خودرو از دست کوتوله ها خارج گردد. باید خوش سابقه ها وارد عرصه مدیریت شوند و در جاده مخصوص ویراژ دهند نه مهاجران شهری که خودروسازی را با ارث پدری اشتباه گرفته و اتوبوسی در جاده کرج اسلامشهر جولان می دهند.
اگر فرشاد مقیمی به دنبال بقا در وزارت صمت و توسعه خودروسازی است با این کوتوله ها نخواهد توانست در جاده مخصوص خودروسواری کند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایدرو ، ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل ، ایساکو ، خط بازار ، خودروسازی ، ساپکو ، سازه گستر ، سایپا ، سایپا دیزل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
عجب توقعی داره خط بازار
این بنده خدا همون موقع که تو ایران خودرو بود چه گلی به سر ایران خودرو زد که حالا بتونه بزنه
چی میدانه از صنعت خودرو .
بنده با آقای دکتر مقیمی کار کردم و ایشان را دقیق می شناسم. مدیری سالم ، پیگیری و پرتلاش هستند. دکترای صنایع دارند نه از این مدارک کیلویی.
چند تا دکتری صنایع تو ایران داریم ؟ چند تا از این دکتری ها سالم هستند .
آقا مدیر باید تجربه داشته باشد . صنعت و کسب و کاری را که مدیریت میکنه ، بشناسه .
اگر فقط برای داشتن پست و بدون تجربه و مهارت مسئولیت کاری را قبول کنه این فعل خیانت و حرام است و دیگر این آدم ، آدم سالمی نیست بلکه تظاهر به سالم بودن میکنه.
ایشان از کجای نردبان صنعت پرت شد بالای نردبان و شد مدیرعامل صنعت خودرو ؟
آقا
مهندس نجم الدین و مهندس پورمجیب و مهندس مدنی و قلعه بانی و مهندس فداکار و مهندس علیپور و کشاورز و سایر مدیرانی که دلسوز هستند باید کمک بگیرید دکتر مقیمی عزیز
گاهی گمان نمی کنی ولی خوب میشود
گاهی نمیشود، که نمیشود، که نمیشود…
گویی به خواب بود،جوانی مان گذشت
گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود…
سلام
نکته ای که دیروز دیدیم .واقعیت این سالهای خودرو سازی هست .در خبرها دیدیم که برخی در حال دریافت مدال بودند .چندبار عرض کردیم این تیم کلا مثال زندگی فاخته عمل میکنند و کلا حاضری خور مدیران قبل از خود هستند ولی متاسفانه یه عده قلم به مزد در رسای عملکرد این جماعت نوشتند و گفتند و سینه سپر کردند .گفتیم دیزل اگر موفقیتی داشت بخاطر حاج محمد آقای زالی بود که به نام این جماعت تمام کردند .حالا دیگر چجوری توانست در دوربینها و جلوی خبرنگارها بایستد و خودش خنده اش نگیرد
واقعا چه فرض کردید مردم را ؟ خوب توانستند تا حد رئیس جمهور را هم مقهور هنرنمایی خود کنید ولی آیا وزیر محترم و شخص رئیس جمهور نمیدانستند که دولت قبل دقیقا در ۲۶ اسفند سال ۱۴۰۲ حکم مدیریت سایپا را برای شما بخاطر عومال مختلف که خود بهتر میدانید زد و اکنون شما طی سه روز پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۰۰ دستگاه خودرو صادر کردید که اینگونه پیام دادید و عکس گرفتید با مدال از دست ریاست محترم جمهوری که هرچه در توان داشتید از مال بیت المال و کلام و …دررطبق اخلاص نهادید برای کاندیدای محترم دیگر که منصور دولت قبل رئیس ستادش بود ؟؟؟
اینکه بخاطر شخصیت حقوقی این پست مدال عملکرد دیگران را گرفتید حرفی نیست اینکه این موفقیت را مانند سالهای قبل به پای عملکرد خود قرار دادید جای بسی تعجب است البته که عادت کردیم به این نوع رفتار شما اما ما نگاه میکنیم و البته که سکوت نخواهیم کرد و خواهیم گفت تا همگان بدانند .جناب ریاست محترم جمهور بازی این افراد را نخورید و خواهشا عملکرد این افراد را به دقت مطالعه بفرمایید .ایدم تبریز در دوره این افراد مدیری داشت فرید نام …بپرسید خواهید دانست…
چه فاخته گونه و چه پر ادعا از عملکرد دیگران رزومه ساختند و میسازند بدون حتی یک تشکر از مدیریت قبل …التماس تفکر..
آقای سلطانی تو مجمع پارس خودرو اواخر تیر گفتی پارس خودرو زیان چهار ماهه اش تنها ۵۰۰ میلیارد تومان می باشد
پس این آمار و ارقام شش ماهه اول چی میگه ؟!
https://www.tabnak.ir/fa/news/1266771/خلق-۲۸%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0-تومان-زیان-در-فرزند-خوانده-سایپادنده-معکوس-پارس-خودرو-در-تولید
اگر از اقاجواد منظور مهندس نجم الدین است که درست تشخیص دادی .
📌نتیجه مدیریت کیف کش ها بر صنعت خودرو
🔻زیان انباشته سایپا و ایران خودرو به ترتیب از ۹۲۴۰ و ۱۴۴۰۰ میلیارد تومان (معادل ۹ و ۱۴ همت) در سال ۱۳۹۸ به ۵۱ و ۱۱۰ همت افزایش یافته که موجب شده این دو خودروساز عملا در مسیر ورشکستگی کامل قرار گیرند.
بنازم به قلمت دكتر مصطفوي عزيز. فقط از قد دراز كوتوله صفت شهر ري غافل نشو. اين جماعت مديران و كارمندان و كارگران زحمتكش سايپا را يه مشت عقب افتاده بي سواد مي دانند و خود را علامه دهر. از هر موقعيتي استفاده مي كنند كه با دارايي هاي شركت براي بقاء خود بهره برداري كنند. يك يا علي نياز هست كه شرشان كم شود.
اقای زاهد مزخرف نگو . مدیر عامل سایپای شهر ری ( سایپا پرس) تنها مدیر عاملی تو این 20 سال گذشته نه تنها یکنفر رو با خودش,نیاورد بلکه با دقت تیم سفارشی مدیر عامل قبلی رو معزول کرد و همه مدیر و معاونین رو از باسابقه های سایپا پرس,حکم داد. بنظر ما عملکردش عالیه . تو هم احتمالا یا لغو حکمت کرده یا خبر دارشدی میخواد برت داره الان ناراحتی .خخخخخ. اقای مدیر عامل ما منتظر تغییرات بعدی در هییت مدیره و مدیران بد نام باقی مانده مثل (ع-م ) .( ع- ک) و ….. هستیم .
سلام
مطلبی می خواستم عرض کنم خدمت همکارهای محترمم در سایپا اون اینکه آقای توسلی مهر آدم خوبی بنظر می اد
متاسفانه تیم خوبی اصلا ندارد و این باعث این وضع کنونی شده است به قول نویسنده محترم کوتوله های زیادی اطراف شو احاطه کردند و همیشه ایرانخودرویها ضربه زدند به شرکت سایپا خدا کنه سریعتر تکلیف اینا مشخص بشه و صاحبان اصلی سایپا سکان هدایت گروه را بردست بگیرند
اقایانی که در این روزها دست به سوهای تبلیغاتی میزنند باید کنار بروند.
اقای مهندس اتابک
اقای مهندس مقیمی
ما به اقای پزشکیان رای دادیم تا این وضعیت عوض شود.
انتظار اقدامات جدی هستیم .
هر روز که میگذرد میلیاردها به ضرر انباشته خودروسازی ها افزوده میشود.
یادتان باشد تعلل شما هزینه های میلیاردی دارد.
مدیرعامل محترم گروه سایپا که جایزه صادرات گرفتی اینو بدونید که شما جایزه صادرات بی عدالتی را داخل گروه سایپا گرفتی چون پول را فقط در خود سایپا پخش میکنی و مابقی شرکت های زیرمجموعه مثل سایپا پرس و سایپا آذین و قالب ها و… هیچ پولی نیست و مطمئن باشید که اعتصابات کارگری در راه هست پس در این زمان حساس تصمیم گیری به زیرمجموعه های سایپا هم پول بدید ما مگه زن و بچه و هزینه نداریم و فقط شما در سایپا دارید؟!؟!
کوتوله دیزل اینقدر قول دروغ برای حل مشکل بازنشستگی و تولید و اضافه کار داده و عمل نکرده که کارگران میخوان اعتصاب غذا کنند
بعد همین آدم و تیمش شایعه کردن میخواد مدیرعامل سایپا بشه
البته هیچی هم بعید نیست بالاخره دامادزاذه است
هر چی هست تو دعای خیر پدر و مادرها
توسلی دعای پدر پشت سرشه
بالاخره 170 ميليون هزينه كرده!!!
با این نوار مشکی چیزی معلوم نیست آقای خط بازار
هر چه در تغییر مدیران ناکارامد و غیر متخصص ارادت سالار و غیر مجرب تعلل گردید علاوه بر نابودی صنعت خودرو ، شاخص بورس که حدود 20 درصد آن خودرو و قطعات و سایر زیر مجموعه های خودرو است مدام در حال نزول و کف شکنی می باشد و مدیران کارآمد سالهای اخیر به حاشیه رانده شده و گوشه ای عزلت گذیدند . واقعا پیام انتخابات تغییر رویه حاکمیت شرکتی نادرست بوده نه امتداد سوء مدیریت فعلی واقعا آقای دکتر مقیمی ﻫﻮاي ﺧﺎﻧﻪ ( خودرو سازها ) ﭼﻪ دﻟﮕﻴﺮ ﻣﻲﺷﻮد ﮔﺎﻫﻲ
آقای توسلی مهر چرا به شرکت ها اهمیت نمیدی و تمام شرکت ها از نوع مدیریت شما شاکی اند و هیچ پولی در شرکت ها نیست و در هفته آینده با رئیس محترم ایدرو آقای مهندس مقیمی در مورد همه این تبعیض هایی که با شرکت ها دارید و پول نمیدی و همه را شاکی کردی را حتما صحبت و گزارش می کنیم.
تا به حال در تاریخ سایپا اینطوری نبوده که شرکت ها اینقدر در فشار باشند و شما در سایپا غذا از بهترین رستوران ها بخورید و پول زیر پای سایپا ریخته باشه و شرکت ها پول کارگر و…. نداشته باشند.
عملکرد بهرامی سایپا یدک را بررسی کنید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 22