سلیمانی ایرانخودرو و خان کرمی سایپا
دوئل دو رقیب سیاسی در جاده مخصوص/روزگار سخت مدیر خودرویی اصولگرا
به گزارش خط بازار؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت، ابراهیم شیخ را به سمت معاون صنایع عمومی وزارت صمت منصوب کرد.
شیخ از جمله سیاسیون اصلاح طلب است که در دهه ۷۰ در دانشگاه شهید بهشتی در دفتر تحکیم فعالیت می کرد و در اتفاقات ۸۸ نیز حضور موثر داشت. بعد از این دوران وی در زمان نجفی در شهرداری تهران مسئولیت داشت و سپس در کنار ابوالفضل کیانی بختیاری(رئیس دفتر معاون اول دولت چهاردهم) در سازمان مدیریت صنعتی مشغول به کار بود.
براین اساس حضور شیخ در وزارت صمت از چند باب حائز اهمیت است:
اول از آنجا که کیانی یکی از مهره های موثر در خودروسازی است لذا رابطه نزدیک بین «شیخ و کیانی» قطعا سبب همگرایی در تعیین راهبردهای کلان خودروسازی به ویژه تغییر مدیران خودروسازی خواهد شد.
دوم شیخ در حالی در دهه ۷۰ در دانشگاه شهید بهشتی عضو دفتر تحکیم بود که یکی از هم دوره هایی وی در گروه فشار فعالیت داشت. فردی که در حال حاضر یکی از مدیران عامل مطرح خودروسازی است. همان طور که پیر خودروسازی تصور نمی کرد زمانی کیانی رئیس دفتر عارف شود، مدیر خودرویی اصولگرا نیز در خواب نمی دید روزی رقیب سیاسی خود را بالای سر ببنید.
قطعا رویارویی مجدد این دو رقیب در دو طرف جاده مخصوص، چالشی ترین دوئل سیاسی در صنعت است که در تسریع تغییرات کلان مدیریتی در جاده مخصوص اثر مستقیم خواهد داشت.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ابراهیم شیخ ، ابوالفضل کیانی بختیاری ، ایدرو ، ایران خودرو ، رئیس دفتر عارف ، رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور ، سایپا ، محمد مهدی برادران ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
بله تا آخر هفته تودیع و معارفه ست
سایپا دکتر سروش / دکتر علیزاده
این تغییرات چه نفعی برای کارگران و افرادی که براشون پرونده سازی کردن و در کل بهتر شدن وضعیت تولید و بالا رفتن سطح کیفیت محصولات و رضایت مردم چه اثری داره
آگه قراره بد بره بدتر بیاد وای به حال مردم
آقای خط بازار این تغییرات چه ربطی به ما کارگرا داره آخه این همه امداد حاشیه داره این همه تو تمام خبرها یه داستان و یه صدایی داره اونوقت موندم چرا تکلیف این امداد با این همه حاشیه و داستان از مشاورین کوچ کرده بیکار و دنبال داستان درست کردن تا مشاورین بی صلاحیت و طرد شده که به دنبال کلی بخور بخورن تا آدم های بازنشسته ای که طبق قانون باید برن و جای یه جوان را تنگ کردن
لطفا تا تعیین تکلیف مدیران خودرویی
جلوی احکام گرفته بشه
معلوم نیست در خودروسازی و منابع انسانی چه خبره
پهندسی وه پشت سر هم دارد حکم میزند ولی بزودی خود و آنان که دی این یکسال حکم گرفتنو د جدیدا حکم داده باید تحویل دهند
تا وقتی که مدیران رده بالا اصطلاحا به هم نون قرض می دهند ولابی میکنند امیدی به بهبود وضعیت نیست وقتی بازرس بازنشسته نزدیک سه ساله با حکم مشاور مدیر عامل مشغول کاره ونوه بدون کارت پایان خدمت ومدرک تحصیلی خودشو تو همون شرکت استخدام کرده آیا میتواند در برابر تخلفات مدیر عامل کاری بکند؟ مسلما نه چون حق سکوت شو از قبل گرفته
بخدا قسم که دروغ میگی و تنها قصد و نیتت تشکیک اذهان عمومی نسبت به تیم مدیریتی شرکتتونه.
داداش من اصلا تو زندگیم در مورد خودرو سازی یه خط مطلب هم نخوندم و نمیدونم الانشم مدیران عامل کیا هستن ولی قسم میخورم که تو نیتت از این حرفایی که زدی خیر نیست و داری دروغ میگی چون رشتم جامعه شناسی بوده
شما هم دروغ میگی
چون الان خوندی
اگر جامعه شناس هستی به این مطمئنی نمیگی دروغ میگی
و بنظرم از تیم مدیریتی منتفع میشی
بخدا که همه حرفات دروغه.من اصلا از خودرو سازی چیزی نمیدونم ولی مطمئنم تو دروغ میگی چون رشته تحصیلیم جامعه شناسی بوده و مطمئنم نیتت فقط تخریب یه سری آدم
اقا بارها شده تو امداد این مدیر عامل عوض شده اون مدیر عامل اومده چی فرق کرده هیچی باید امدادو از ریشه درست کنن باید تو همه واحد ها نفراتی که مفت نشستن رو جابه جا کنن به سود سازمان.اقا جون به داد امداد برسین امدادو واگذار کنین اینجا فقط بخور بخوره مدیراش ۸۰ میلیون حقوق میگیرن همه جای امداد ضعف هست
امیدوارم روزای خوب برای شرکت سیکو برسه با این اتفاقات
این همه تغییرات چه فرقی برای من کارگر ایجاد میکنه،،، ما تو شرکت الف آنقدر بدبختی میبینیم که دیگه هیچی برامون مهم نیست،، اینا هم مثل قبلی ها هیچ تاثیری روی زندگی کارگرا نمیزارن ، بدتر میشه که بهتر نمیشه،، هرکی هم بیاد حریف ن نمیشه
دوستان امداد یه عده مشاور گذاشته دورو برش همین ادما سفارش شده از سمت بالا دستیها هستن هر وقت هم کسی از بالا میاد امداد انقدر ادم میریزن دورو بر مسئول که نمیزارن کارمندا حرف بزنن.همین مطلب داخل واحد های امداد هم هست.امداد شده لابی هیچکی راضی نیست ازامداد آمار دروغ در میارن رد میکنن بالا…مردم بیچاره چشمشون به امداده.انوقت مدیرای امداد چشمشون به جیبشونه و خوردن حق کارمند.
طرف منشی امداد هست فکر میکنه مدیرعامل گروه هست،وقتی رئیس ت رفت جواب رفتارهات رو بد میگیری،
سلام به سایت خط بازار و دوستان ،، امیدوارم هرکی به قدرت رسید به فکر کارگرا باشه و مدیرعاملانی که خون بقیرو تو شیشه کردن رو عوض کنه
وضع خودروسازی خوب نمیشه هیچ ، هر روز بدتر هم خواهد شد.
برادر قائم مقام فروش که سال ۹۹ در سرزمین پارس ساعتی کار میکرد بدلیل رفاقت داداشش با ملت، بهش پست مدیریتی دادند در الیکه دوتا بزغاله هم نمیشه بهش سپرد
سلطان دست به دامان راشد
یادتون باشه این هم سلطان جاده مخصوصی است که قرار بود شیر باشد من نوشتم گربه ای بیش نیست
خط بازار جان خواهشا سانسور نکنید
راشد (برادر مجید ) مدیرعامل فروش
شیرازی پسر سردار قرار است بشه مدیر یک قسمت دیگه
سیف شد مدیر حقوقی که متولد ۷۵ هستش بخاطر باباباش پست گرفت
محسن پسر سردار شد مدیرعامل
ناجی ایران خودرو و یا سایپا ريال، مدیر خوش فکری چون دکتر خان کریمی است
ادعای مخاطب:
با سلام خدمت خوانندگان محترم سایت خط بازار
پاسخ یکی از کامتهای آقای به اصطلاح da در یکی از خبرها که متاسفانه بنده به علت مشغله کاری شهرستان بودم و همکنون مطالبه آقای da را برای پاسخگویی دیدم ولیکن کامنتها بسته شده است و ذیل این خبر پاسخ جناب da را میدهم
۱- همانگونه که اهل فن میدانند در کمیسیون معاملات، مزایدات و مناقصات به سه روش برگزار میشود: ترک تشریفات – محدود و عمومی و باتوجه به ابلاغیه گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر راهاندازی سیستم sap توسط شرکت فاوا، خرید سیستمهای رایانهای منطبق با سیستم sap به شرکت زیر پوشش ایران خودرو واگذار گردید، پس تخلفی در این خصوص صورت نگرفته است.
۲- درخصوص سیستم اتوماسیون پیوست کل مبلغ مورد قرار داد تقریباً زیر ۲۰۰ میلیون تومان بوده است نه چندصد میلیون تومان، درضمن طبق آیین نامه معاملات دیزل، زیر ۶۰۰ میلیون تومان احتیاج به برگزاری کمیسیون معاملات ندارد پس سیاه نمایی نکنید.
یه زنگ تفریح بدم بهت da جان بعد بریم سر پاسخ بعدی
نکته:
*دِلت بحال این ۲۰۰ میلیون تومن سوخته نه داداش من برو به فکر باز پرداخت اصل و سود اون چند هزار میلیاردی باش که آقای محمدزاده از بانکها گرفته، خیر سرش مدیر تولیدی، نه تنها از زمان ورود ایشان به دیزل این شرکت تولید آنچنانی نداشته بلکه فروش هم نداشته خدا رحم کنه به کارکنان مظلوم و زحمتکش دیزل*
۳-موضوع تاخیر در بستن حسابها، مربوط به عملکرد ضعیف شرکت فاوا میباشد که سهام آن صد در صد متعلق به گروه صنعتی ایرانخودرو میباشد و درصورت کم کاری مدیریت حقوقی میتواند منطبق با قرارداد نسبت به احقاق حقوق شرکت دیزل از شرکت فاوا اقدام نماید.
۴- دوستان شاغل در شرکت دیزل مطرح نمودند آقای محمدزاده عزت و احترام مدیران و مسئولین قدیمی ایران دیزل را نگاه نداشتند و همه آنها را برکنار نمودند و لشکری را با قطار از سایپا دیزل روانه ایران خودرو دیزل نمودند اونهم با حقوقهای نامتعارف برای مدیران جدید، نکنه انتظار داشتید معاونت مربوطه میماند و از کار برکنار میشد.
۵- در زمان مدیریت قبلی دیزل هیچ کدام از روسای حقوقی و IT از کار برکنار نشدند.
بنده آگاه به امور هستم برای مثال آگاه به امورات آقای محمدزاده در سالیان گذشته وحال، علی الخصوص برخی از مدیران ایشان ولی یه فرقی بین بنده و شما باید باشد من اخلاق حرفهای را رعایت مینمایم و به هر قیمتی افراد را تخریب نمینمایم به هر حال آبرو داری میکنم و این موضوع حد و مرزی داره و بستگی به شما !!!
جناب آقای عبداله حقیقت عزیز بزرگوار.ما منکر سلامت آقای مهندس توسلی مهر مدیرعامل شرکت سایپا نیستم.ولی میشه بفرمایید ایشون تو این حدود هشت ماهی که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شدند.چه ارمغانی برای شرکتی،داشتند،چه رسیدگی به این شرکت کردن، چه دردی از کارکنان کم شد،
عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان علی الخصوص مدیران خوب سایت خط بازار که در خصوص اخبار خودرویی اطلاع رسانی می کنند، به عرض شما برسانم که شرکت فنرسازی زر خوشبختانه با مدیریت آقای حیدری که با شکستن رکورد تولید و فروش هم سفره های پرسنل رنگین تر شده و هم تمام موارد پرسنلی حل شده و هیچ مشکلی حادی که کارکنان با آن درگیر باشن ، وجود ندارد.
خبرهایی که در خصوص شرکت فنرسازی توسط شخصی که با نام های متفاوت نوشته می شود تمام کارکنان شرکت فنرسازی و به جرات میتوان گفت گروه سایپا ایشان را می شناسند و به آقای ” حاشیه ” معروف هستند زیرا در هر دو سالی داخل بکی از شرکتهای گروه بوده و اونجا با حاشیه سازی و تخلفات مالی که انجام داده منتقل کردن به شرکت دیگری ، که آخرین مقصد ایشان فنرسازی زر قبل از مدیریت جدید بوده که با حاشیه سازی که با مدیرعامل قبلی داشته معلق از کار شدن و مستندات هم موجود است پس از اخد تعهد به شرکت برگشته و کمیته انضباطی و تعهدات بی شماری در حراست و بازرسی گروه هم در پرونده دارند، که با توجه به همه این موارد داخل شرکت مشغول به فعالیت هستند
و منظور ایشان از نوشتن جملات کذب و بی اساس و تخریب شخصیت افراد ، فرار رو به جلوی هست که برای خودش استراتژی کرده، و گرنه شرکت فنرسازی در درجه اول با امید به خدا و در درجه دوم با مدیریت خوب آفای حیدری در این جنگ اقتصادی بدون اندک حاشیه ای در حال فعالیت هست.
کارکنان شرکت فنر سازی زر از روی خوشی و سرگرمی از مدیریت آقای حیدری انتقاد مینویسند ای کاش مسئولین رسیدگی کننده بازدیدی به عمل می آوردند و کم و کاست انتقادات را برسی میکردند،آوازه رسیدگی مدیرعامل شرکت فنر سازی زر در کل گروه سایپا و گروه ایران خودرو پیچیده است،چون تمام کارکنان از رسیدگی های جناب حیدری همه جا تعریف و تمجید میکنند،کسی که تا دوسال قبل یک نیروی معمولی شرکت پارس خودرو بود و حتی سابقه یک مدیر معمولی در هیچ یک از شرکتهای گروه خودرو سازی نداشت،به یکباره میشود مدیرعامل، وبا تهدید و ایجاد رعب و وحشت بین کارکنان میخواهد مدیریت کند،
ما کارکنان شرکت سایپا پرس دیگر خسته شدیم، امیدوارم کسی صدای ما رو بشنود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 25 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 25