والا به دلیل عدم حمایت از تیم هندبال شهرش داره به شرکت فشار میاره،همین ها باعث افزایش هزینه ها در این دو شرکت شده
ایران خودرو خودش باشگاه داره ،چرا باید از یک شهر دیگه حمایت کنه
خوب بخونید این خبر رو
آغاز تحقیق و تفحص از ایران خودرو/چراغ اسلامشهر خاموش خواهد شد؟
به گزارش خط بازار؛ به نقل از ایسنا بهروز محبی نجمآبادی در نشست خبری اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی را انجام خواهد داد. متاسفانه در گذشته شاهد بودیم همه تحقیق و تفحصها در این حوزه ناموفق بوده است.
وی ادامه داد: فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس مأمور شده و رایزنیهایی داشتهایم تا برای تحقیق و تفحص دقیق و نتیجه دار از ایران خودرو نمایندگانی انتخاب شوند که در این مسیر پایشان نلرزد.
محبی نجمآبادی اظهار کرد: ایران خودرو باید در خصوص مشکلات مربوط به خودروهای فرسوده و تاکسیها پاسخگو باشد.
وی با اعلام اینکه افرادی را داریم که معتقدند ایران خودرو هزینهها را بسیار افزایش میدهد، گفت: هیات مدیره شرکتهای زیر مجموعه ایران خودرو مسائلی را انجام میدهند که باید پیگیری شود.
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عدم حمایت ایران خودرو از تیم هندبال سبزوار گفت: علیرغم اینکه مصوبه تداوم حمایت از تیم هندبال سبزوار در هیأت مدیره ایران خودرو مطرح شد اما متأسفانه با عهدشکنی که کردند به وظیفه خودشان به درستی عمل نکردند.
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به دنبال اسپانسر قوی باشیم، خاطرنشان کرد: رایزنیهایی در این خصوص صورت گرفته و پیگیر هستیم.
محبی نجمآبادی با تأکید بر اینکه برگشت تیم سبزوار به لیگ با جذب اسپانسر امکانپذیر خواهد شد، از قولهایی که در این خصوص وزیر ورزش و جوانان برای برگشت تیم به لیگ دادهاند خبر داد و گفت: هر جا امکان داشت تلاش کردیم تا اسپانسر جذب شود.
وی با اشاره به اینکه صحبتهایی را هم با معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، داشتهام، تصریح کرد: ایران خودرو در حق ورزش شهرستان جفا کرد.
به گزارش خط بازار؛ طی چند ماه گذشته به دلیل عدم رعایت شایسته سالاری و بده بستان های سیاسی، کوتوله های زیادی در خودروسازی در مسئولیت های مهم گمارده شده اند که هیچ گاه خواب آن را هم نمی دیدند. از کوتوله بهنوش گرفته تا آقازاده شهرری و تازه به دوران رسیده فرحزادی. متاسفانه این افراد نه به لحاظ شخصیتی و نه به لحاظ توان مدیریتی در حد و اندازه های مدیرعاملی نبوده و نیستند و صرفا بله قربان گوهای خوبی برای اوامر بالادستی ها می باشند. قطعا زمانی که بخش های مهم خودروسازی به چنین افراد کوتوله سپرده می شود؛ نباید انتظاری جز بحران نقدینگی، کسری قطعه و افت تولید داشت.
در چنین محیط خودروسازی سفر مدیر روسی، خوشگذرانی در چین و ترکیه و اختصاص پاداش های میلیونی دیگر چیز عجیبی نیست. چرا که متاسفانه برخی از ناظران نیز براساس زدوبندهای پشت صحنه با مدیران عامل کوتوله، در ازای سکوت نزدیکان خود را منصوب کرده اند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، تحقیق و تفحص ، خط بازار ، خودروسازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کجای ایران خودرو آدم قد بلند هست یک مشت مفت خور حراستی یا وابسته به مفت خورهای حراستی که عمدتا به پشتوانه نمایندگان مثلاً محترم مجلس به جاه و مقام رسیدن شدن همه کاره و دارن بیت المال و چنان حیف و میل میکنن بیا و ببین افرادی مثل م. خ که خاک ایران خودرو رو به یغما بردن چرا هیچ وقت محاکمه نشدن تا درس عبرتی بشه برای بقیه مفت خور ها
خیلی دلتون را با این شعارها خوش نکنید .اینقدر مدرک وجوددارد که نیاز به تحقیق و تفحص نیست .ولی احتمالا پشت پرده جریانی هست که نمیخواد موارد رو بشه به نوعی حق هم دارند .خیلی موضوع سنگینه و مهم .فقط موارد مالی در دیزل را یک نفر آدم سالم و غیر وابسته و غیر قابل خرید بررسی کنه متوجه میشه. راستی دلیل اینکه اجبارا برخی روسای مالی دیزل را با وعده و وعید بردند سایپا و برخی هم با احکام بالا و برخی بدون حکم چیه ؟ چه مواردی باید مسکوت بمونه .
ما متوجه هستیم و سکوت نخواهیم کرد .
دوستان چند سوال خط بازار
1- چرا بعضی از نظرات حذف می شود بطور مثال ارسال بیمه ماهانه آقای مصطفوی( صاحب ! خط بازار) از شرکت آذین خودرو
2- توضیح خط بازار با ارتباط با آقا بزرگ تولید قطعه
3- عدم اطلاع رسانی در خصوص برخی از شرکت های ایران خودرو که جلسات خصوصی با مصطفوی در میزگرد!!! شرکت برگزار می شود.
برادر عزیز چون مصطفوی مثل سگ دروغ میگه و شیتیل میگیره خب معلومه که نظراتی به نفع دوستانش نیست و پاک میکنه شما شک نکن
وقتی اسی و امثال او هیات مدیره باشگاه ماهانه ۲۰۰میلیون تومان حقوق میگیرند معلومه که باید زیان هم بدهیم .تحقیق و تفحص از اینهاست در آمد سالیانه اینها را تحقیق کنید می فهمید.
این تفحص ها و تحقیق ها نه از عشق به امام حسین که از کینه به یزید است.
گروههای مختلف برای تصدی پست از ایدرو تا پایین دارند تلاش میکنند و یکی از راههای رسیدن به پستها حذف رقباست.
بنابراین تیم ملت و طالقانیها بساط تحقیق را برای زدن باند اسلامشهریها راه انداختند
آقای اتابک باید همه کسانی را که دوره هایی تصدی امور در ایدرو و خودرو سازیها را داشتند از چرخه انتصابات خارج کند که اینها افیون صنعت هستند و قبلا هم امتحانشان را پس دادند
نکن آقای اتابک . اینها را در مصدر پست نگذار که اگر یک چوب خشک بزاری بهتر این هاست
واقعا گزارش بولتن نیوز خلاصه آنچه بود که ما و خط بازار فریاد زدیم .چرا و به چه دلیل مردم را غیر از فهم و شعور و درک آنهم مردم نجیب ایران را فرض میکنید. آنچه توانستید بردید و نابود کردید در همین سه چهار سال حضور در صنعت خودرو در دیزل و حالا با توسل به منصور و جلیل شدید ارشد سایپا. دیکر مشکلات اخلاقی را چگونه و کجای دلمان جا دهیم .دقت بفرمایید و نشر حداکثری .منبع بولتن نیوز
https://www.bultannews.com/003aLq
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸