ادامه انتصابات حاشیه دار در ایدرو/بعد از گل بین الملل، فرجام امیری چه می شود؟

با آمدن بابک احمدی به ایدرو انتظار می رود عقلانیت و شایسته سالاری در بخش های مختلف نمایان شود. این در حالی است که طی چند هفته اخیر برخی انتصابات در ایدرو با حواشی روبرو بوده است.
کد خبر : 63443
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش خط بازار؛ با آمدن بابک احمدی به ایدرو انتظار می رود عقلانیت و شایسته سالاری در بخش های مختلف نمایان شود. این در حالی است که طی چند هفته اخیر برخی انتصابات در ایدرو با حواشی روبرو بوده است.

هفته گذشته خانم گل محمدی که از جمله مدیران قدیمی، با سابقه و متخصص در حوزه بین الملل بود از سمت خود برکنار و به جای وی یک جوان کم تجربه به نام امین ترکمان مدیر توسعه همکاری های بین الملل ایدرو شد که ذیل معاونت برنامه ریزی و توسعه صنعتی قرار دارد. این انتصاب از جنبه های مختلف با ابهام همراه است که به نوعی انحراف از مشی عقلانیت وزیر صمت و یاران ش می باشد.

 

 

بعد از این انتصاب، مدیر مهندسی سازمان و ارزیابی عمکلرد ایدرو نیز تغییر کرد و سید فرجام کمانه به عنوان سرپرست جدید این مدیریت منصوب شد. كمانه دانش آموخته كارشناسي ارشد خبرنگاري در دانشكده خبر ايرناست كه سابقه مديريت روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي، عضو شوراي اطلاع رساني وزارت صنايع و معادن وقت و سازمان حفاظت محيط زيست كشور را در كارنامه خود دارد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ایدرویی یکشنبه , 26 آذر 1402 - 17:54

این انتصاب ها توسط نوری امیری انجام میشود
ولی ظاهرا هزینه اش به پای آقای احمدی فاکتور میشود.

کمانه سابقه ارتباطاتی داره ، نمیدانم چه ربط و تجربه ایی تو حوزه مهندسی سازمان و ارزیابی عملکرد داره .

فقط معلومه که نوری امیری داره شبکه سازی میکنه براش هم تخصص مهم نیست

جان جان یکشنبه , 26 آذر 1402 - 18:53

چه شود .
امین بردیا خواننده خوش صدا برنامه شب یلدا خندوانه

کمانه ارتباطی مدیر مهندسی سازمان

برخی
به جای مدیر ، دنبال مبصر میگرده . اینها بیشتر شبیه مبصر هستند .

جای نگرانی نیست . مدیریت کوتوله پروری جواب نمیده ، آنهم تو سازنان استخوانداری مثل ایدرو .

خودشون اگر عاقل باشند ، این مبصری را قبول نمیکنند. و با احترام تشک را ترک میکنند . وگرنه با ضربه فنی در ۱۰ ثانیه اول با خفت باید از تشک برن بیرون

اسی یکشنبه , 26 آذر 1402 - 19:50

کار عظیمی و شیخ زاده درسته
عجب
سایت تهران ایران خودرو فقط توانایی تولید ۲/۵۰۰ دستگاه خودرو کامل رادارد و با سایتهای تابعه ۴۰۰۰ هزار دستگاه در روز تولید میتونه بکنه ولی اینا با حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ خودرو که نصفش هم تولید ناقص هستش واقعا تعریف داره گوسفند تولید میکردیم ۲۰ برابر این تولید داشتیم