گیریم اینایی که گفتی درست لا این وضع منم پدر فوم جهانم
آغاز دوران طلایی در سایپا یدک با دست فرمان مدیر موفق صنعتی
به گزارش خط بازار؛ سایپا در دو سال گذشته بر روی خدمات پس از فروش حساب ویژه ای کرده است. تحقق عدالت در زنجیره خدمات پس از فروش، انضباط مالی و افزایش درآمد، توسعه سهم در بازار لوازم یدکی و افزایش رضایتمندی مشتریان چهار هدف اصلی محمدعلی تیموری در دوران جدید مدیریتی سایپا بوده است.
بررسی ها نشان می دهد سایپا این اهداف را با محوریت شرکت سایپا یدک و در سه گام به خوبی دنبال کرده و با عبور از موانع توانسته به بلوغ در حوزه خدمات پس از فروش برسد و دوران طلایی را آغاز کند.
در گام اول سید محمدرضا موسوی در سایپا یدک با تمرکز بر رفع موانع و ایجاد زیرساخت ها، بستر لازم برای تحقق این چهار هدف را فراهم کند. در این دوران درآمد و سهم سایپا یدک در نقطه عطف قرار گرفت و در شیب مثبت رشد کرد.
در گام دوم سعید علیزاده مرد فوم خودروسازی در دوران حضور خود در سایپا یدک با تکیه بر راهبردهای مالی و بازرگانی هوشمندانه توانست دوران سعید و مسعود را در سایپا یدک رقم بزند. در این دوران برند سایپا یدک در بین شبکه تامین و خدمات پس از فروش چرخش ۱۸۰ درجه ای کرد و به بلوغ کاری رسید.
و اینک در گام سوم حضور مجتبی معظمی که مدیر دانشگاهی و صنعتی موفق در جاده مخصوص است دوران طلایی سایپا یدک و خدمات پس از فروش در سایپا آغاز شده است. نشان دانش بنیان توسط شرکت سایپا یدک، ثبت رکورد تاریخی فروش حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در ماه، ثبت رکورد بالاترین رضایت مندی در مشتریان به خوبی بیانگر همین موضوع است.
معظمی پیش از سایپا یدک نیز دستاوردهای مختلفی در ایران خودرو از جمله توسعه زیرساخت ها، نوسازی تجهیزات تولید بعد از یک دهه و راه اندازی خط بازیافت ماسه برای اولین بار در کشور داشته است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :سعید علیزاده ، سید محمدرضا موسوی ، شرکت سایپا یدک ، مجتبی معظمی ، مدیرعامل سایپا یدک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
این دوستان از دانشگاه ازاد اومدن ولی سواد مدیریت ندارن همه اینهارو بنده میشناسم و کار کردم و دقیقا میدونم منتصب چه شخصی هستن خواهشن دروغ ننویسید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2