ظاهرا افراد علمی تخصصی فقط دارند میان سرکار.حتما مغز متفکر ایران خودرو!!؟ (به زعم بعضی ها) هم جایگاه ویژه ای دارند که بنشینن با فکرشون این گروه علمی را هدایت کنن
رئیس ایدرو تغییر کرد/خطر بیخ گوش مدیران خودروسازی
به گزارش خط بازار؛ وزیر صمت با برکناری علی نبوی از ریاست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، در حکمی بابک احمدی را جایگزین وی کرد.
احمدی از نیروهای وفادار علی آبادی در مپنا است که ماموریت های مختلفی را برعهده داشته و از مدیران دوران بذرپاش در سایپا بوده است.
با تغییر رئیس ایدرو باید دید سرنوشت مدیران خودروسازی چه خواهد شد و وزیر عاقل صمت چه تصمیمی خواهد گرفت.
منبع: خط بازار
برچسب ها :بابک احمدی ، رئیس ایدرو ، علی نبوی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ایرانخودرو فقط با حضور دکتر ناقدی میتونه نجات پیداکن
دست مافیای قدرتمند ایرانخودرو فقط به دست دکتر ناقدی قطع میشه
سایه شبه امنیتی ها و کسانی که در پوشش امنیت و نطارت ترک فعل و خیانت میکنند فقط به دست دکتر ناقدی از ایران خودرو کم خواهد شد
حضور شاه دامادها و نفوذیهای معاندین و سیاسیون فاسد فقط با حضور دکتر ناقدی از ایران خودرو پاک خواهد شد
الهی شکر که بالاخره ظاهرا همه چیز داره رنگ آرامش به خودش میگیره انشاالله
این تذکر رو به فاطمی امین دادیم گوش نکرد به علی آبادی هممیگیم که برای آرامش در وزارت صمت ف م را از آن سیستم دور کنید این فرد معضل است دست نشانده دولت قبل
در داخل مگاموتور خیلی خبرها هست و نیاز به یک پاکسازی کلی است
تیموری و جابری و ناصری بای بای 👍👍👍👍🙌
مهندس نجمالدین _دکتر ویسه_مهندس قلعه بانی _تنها راه نجات دو خودرو سازی
همه این اشخاصی که نام میبری قبلا بودن حالا شده این وضع
باید مدیر ژاپنی وارد کننده تا زیرساخت ها را شخم بزنه
با این افراد تغییر در صنعت خودرو لحاظ نخواهد شد
ایرانخودرو فقط با حضور دکتر ناقدی میتونه نجات پیداکن
دست مافیای قدرتمند ایرانخودرو فقط به دست دکتر ناقدی قطع میشه
سایه شبه امنیتی ها و کسانی که در پوشش امنیت و نطارت ترک فعل و خیانت میکنند فقط به دست دکتر ناقدی از ایران خودرو کم خواهد شد
دقیقا همین طوره.ناجی ایران خودرو دکتر ناقدی است. ایران خودرو نیاز به متخصص دارد و مدیر متعهد.دکتر ناقدی عالی است
دکتر محسن ناقدی پاکدست ترین و شریف ترین انسانی هستن که اسمش همیشه به نیکی یاد میشه
باید از طرف آقای حقیقت هلدینگ فرزانگان نیکو فارس معرفی شوید.
اطلاعات تکمیل و جالبی دارید!
دقیقا باید شر شبه امنیتی های فاسد و کسانی که در پشت امنیت و نظارت پنهان شدن و باعث خدشه خادمین این عرصه میشن از ایرانخودرو کم بسه و هدایت و فرمان گروه بدست توانمندان و زحمتکشان بیافته
🔰مترسکی به عنوان مدیریت عامل ایرانخودرو
🫵همگان می دانند که مدیران عامل ایرانخودرو دست نشانده سیاسیون و امنیتی ها می باشند، اشخاصی که بجز بله قربان گفتن چیزی در چنته ندارند.
🫥درحالی که همگان بر این باورند که مدیران عامل ایرانخودرو صاحبان اصلی قدرت هستند و همه جنگ ها بر سر به دست آوردن کرسی مدیر عاملی است حلقه هایی در سایه با بکارگیری آقازادهها و شاه دامادها به دور از هرگونه حسابرسی و بازرسی مشغول چپاول بزرگترین خودرو سازی خاورمیانه هستند.
🫥بله درست متوجه شدید، منظور حلقه عباسعلی ضیایی است .
🫥همین حلقه پاشنه آشیل یکه زارع گردید و اورا به نابودی کشاند، حلقه ای که در زمان زارع قدرت گرفت و ریشه دواند و با پرونده سازی اورا نابود کرد .
🫥همین حلقه پس از یکه زارع تا به امروز قدرتش چندین برابر گشته ، تا جایی که به حاکم بدون رقیب ایرانخودرو تبدیل شده است.
🫵شبکه مخوف عباسعلی ضیایی
🫥شبکه ای متشکل از حراستی ها و نمایندگان کارگری و بچه محل های عباسعلی، متخصص در پرونده سازی و منحرف کردن مسیر مدیران ارشد به سوی اهداف خود .
🫥از ایرانخودرو دیزل تا ساپکو و از ایساکو تا ایسیکو و از تعاونی مصرف تا تعاونی اعتبار در اختیار این شبکه می باشد .
🔰سوال اینجاست که چرا درجایی حرفی از این شبکه به میان نمی آید ؟
🫵 تاکتیک عباسعلی ضیایی ،خزیدن در سایه بود! و تمامی حلقه او در سایه فعال هستند.
🫥همان سایه نشینانی که پرونده ای تاریخی برای زارع ساختند!
🫥همان سایه نشینانی که مقیمی را مدیریت کردند .
🫥همان سایه نشینانی که خطیبی را با کوله باری از تخلف و بی آبرویی از میدان به در کردند!
🫥همان سایه نشینانی که پرده ای بر تمامی موفقیت های توسلی مهر کشیدند!
🫥همان سایه نشینانی که از معاونت منابع انسانی تا سازمان فروش از تعاونی خاص تا ایدکو در قبضه آنان است.
🫥همان سایه نشینانی که عظیمی را فلج کرده اند و امروز تیزچنگ و سمیعی را ابزار خود قرار داده اند!
📌بله قدرت در اختیار کسانی دیگر است !!!!
🫵این شبکه عنکبوتی سال هاست با معطوف کردن اذهان به تغییرات مدیریتی در سطح اول ایرانخودرو، مشغول چپاول و نهادینه کردن قدرت خود هستند .
🔰در پایان تنها راه نجات ایرانخودرو، نابودی شبکه عنکبوتی عباسعلی ضیایی است!!!
آقای مصطفوی چرا میترسی پاک نکن مخفف کن
خط بازار میترسه نون دونیشو قطع کنن
تنها کسی که میتونه مگا موتور و نجات بده مهندس لطفعلی زاده فوق لیسانس صنایع هست که چند سالی است استعفا کرده ورفته
تنها کسی که میتونه مگا موتور و نجات بده مهندس لطفعلی زاده فوق لیسانس صنایع هست که چند سالی است استعفا کرده ورفته
عاقبت کسانی که با دروغ کارشون را شروع کنن همینه
طرف ماشین شخصی خارجی سواری میشه میگه تیبا دارم
ملت را چه فرض کردی ؟!
حداقل چند نفر از جامعه و اطرافیان دیدن که ماشین خارجی داری
چطوری روت شد پشت تریبون شبکه سیما دروغ بگی؟
فکرشو هم نکرده بودی نه؟
اونوقت چطوری میتونی یک گروه بزرگ را مدیریت کنی وقتی عاقبت دروغ یک موضوع به این روشنی را نفهمیدی!!؟؟
انتخاب دکتر ناقدی بهترین گزینه مدیرعامل ایران خودرو است. متخصص، متعهد، آشنا به امور ایران خودرو، مبارزه با فساد، مبارزه با مافیا خودرو، حامی کارگران زحمتکش،
درود بر شما
دکتر ناقدی با روشن گری قطعا چراغ روشن راه خاموش ایران خودرو خواهد بود
ایران خودرو تا زمانی که مدیران لایق خود را بازنگرداند همین وضع رو داره همه تیم خودروساز هنوز از مدیریت خوب و برجسته یکه زارع حرف می گویند کسی که به نحو خوب با رانت خواری مبارزه کرد اما چه به سرش اوردند در دوران آقای خطیبی نیز قائم مقام اجرایی به دلیل بی راه رفتن تیم آقای خاص ( که نمونش آقای روشن آزاد بود) استعفا داد و ابروی خود را ترجیح داد به میز ریاست الان هم همه می دانند عظیمی گرداننده ایران خودرو نیست و فقط مثل یک کارکمند حضور پیدا می کند بهترین راه نجات ایران خودرو بازگشت یکه زارع ، مرادی ، و…. می باشد که ثابت کرده اند دزد نبوده اند و جنگیدن
درود به شرفت ناصر درسته و همینها هستند که از نژاد ولی ها حمابت کردند
پشت پرده این تیم مخوف چیست؟؟؟؟
اقای وزیر جهت اطلاع
تا خبرهای بعدی
اقا سید مرتضی لطفا اصل اینکامنتها رو بفرست بچه های بالا بخوانند.
خطر باید رانت و ضرری که ناشی از ادامه کار صنعت خودرو است باشد و الا تغییر مدیرعامل چه فرقی میکند؟این مدیران افراد خوش شانسی در دنیا و بد شانس در آخرت هستند که چند صباحی شهرت و نامی دارند و مدیر رانت و ظلم و کم فروشی به ملت میشوند که بی شک در همین دنیا جزای آنرا خواهند داد و نسلها بر خانواده هایشان اثر میگذارد
دکتر احمدی ناقدی با تجربه مدیریتی بسیار بالا و موفق در صنایع خودرویی و ریلی خواهد توانست مشکلات این دو صنعت مهم کشور را حل کند. تبریک به جناب علی آبادی که با یک انتخاب درست و بموقع راه غلط فاطمی امین را اصلاح کرد.
متاسفانه انسانهای کاربلد وباسوادی چون مهندس لطفعلی زاده از مگاموتور کنار زده شدند و امثال برخي افراد منصوب شدند
قطعا” جناب آقای علی آبادی با پیشینه بسیاردرخشان خود ، برای هم ایران خودرو برنامه داردوهم برای سایپا
مدیر عامل فعلی را میخواست چکاره کنه؟
آقای احمدی اگه میخوای مگاموتور بیفته رو غلطک،حتما لطفعلی زاده را بزار مدیر عامل،انسانی باسواد،پاک دست که مجبور به استعفاش کردند
تیموری بای بای 👋👋👋👋👋👋👋👋
لازم است تا جناب وزیر محترم و توانا، علاوه بر تغییر مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ و انتخاب دو مدیرعامل سالم، متخصص، توانا و غیر وابسته به مافیا (که البته بعید به نظر می رسد ایشان بتواند کسی را انتخاب کند که وابسته به مافیا نباشد) ، بایستی در هیات مدیره دو خودروسازی بزرگ نیز، تجدیدنظر اساسی نماید. مثلا در کیلومتر 14 ، دو عضو هیات مدیره که متعلق به بخش “مثلا خصوصی” هستند و وزیر، توانایی تغییر آنها را ندارد#
می ماند سه عضو دیگر هیات مدیره :
یک عضو موظف، خود مدیرعامل است که تغییر خواهد کرد#
عضو موظف دیگر هم که تازه منصوب شده و “شیخ” متخصص و سالم هیات مدیره است که عقل سلیم می گوید بایستی ابقاء شود و حتی ارتقاء پیدا کند#
و اما عضو پنجم که عضو “مثلا غیر موظف” هیات مدیره است و چندین سال است که به طرز معجزه آسایی! بر کرسی ریاست تکیه زده و سابق بر این نیز هییییچگونه حضور و تخصصی در صنعت خودرو نداشته و “فیض” حضور ایشان برای این شرکت بزرگ کیلومتر 14، چیزی جز تصمیم های نادرست و انباشت زیان بیشتر و ناکامی و تعویض سریع مدیران عامل کیلومتر14 و حیف و میل بیت المال نداشته است#
اما روی دیگر سکه اینکه : “فیض” حضور ایشان برای شخص خودشان، علاوه بر عضویت “مثلا غیرموظف” در هیات مدیره کیلومتر 14 و دریافتی ها و مزایا و حق حضورهای عجیب و غریب و کلان که مجموع آنها سر به فلک میکشد، عضویت همزمان ایشان در شرکتها و دفاتر نان و آبدار خارج از کشور این خودروسازی و دریافت مزایا و حق حضورهای سرسام آور دلاری از بیت المال این شرکتها و سفرهای شخصی تجاری و خانوادگی ایشان در قالب سفرهای کاری و حضور در جلسات هیات مدیره این شرکتهای نان و آبدار می باشد!!
درست است که ایشان از نیروهای سابق امنیتی و از دیپلمات های سالم و خدوم این مملکت بووووده اند، ولی دلیل نمی شود که در نیمه دوم زندگی خود، با سفارش و حمایت “پدرخوانده” ، بر مکان و جایگاهی که تخصص و تجربه آن را ندارند تکیه بزنند و صرفا با “کدخدا منشی” و “ریش سفیدی” هیات مدیره بزرگترین خودروسازی را برگزار کنند و مزایای سرسام آور ریالی و دلاری غیر قانونی و حرام را دریافت کنند و با خیالی آسووووده و در فواصل زمانی کوتاه، مدیران عامل را به صورت نمادین تودیع کنند و نفرات جدید را معارفه نمایند و در کنار گود، خود را پاک و منزه از عملکردهای فاجعه بار و زیان آور مدیران ناکارآمد شرکت توصیف کنند!!! و خود را “آدم خوبه” داستان نشان دهند !
اگر “قحط الرجال” است که هیچ. ولی اگر قحط الرجال نیست، به نظر لازم است جناب وزیر محترم و توانا، علاوه بر تغییر مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ، به این موضوعات نیز ورود کنند و اصلاحات لازم را انجام دهند تا شاااااید وضعیت صنعت و خودروسازی کمی بهبود یابد و ملت نجیبمان، آثار آن را حس کنند.
در هیات مدیره کیلومتر 15 هم اوضاع چندان بهتر نیست. به عنوان مثال، رفیق گرمابه و گلستان وزیر “سابق و معزول” صمت که تا چندی پیش در هیات مدیره کیلومتر 14 جا خوش کرده بود و بدون هییییییچ خروجی و تخصص و کار مفید، فقط از حقوق و مزااااایای سرسام آور بهره می برد، مدتی است به هیات مدیره کیلومتر 15 کوچ فرموده اند!! و اکنون در حال مزه مزه کردن و تناول حقوق و مزااااایای سرسام آور و چرب و خودروهای آنجا هستند تا قبل از بازنشستگی، کلکسیون افتخاراتشان کامل و جیب مبارکشان کاااااااملا پر گردد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 33 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۳