اختصاصی خط بازار؛

فرق خطیبی با مقیمی در انتصابات/مدیرعامل جدید محورسازان منصوب شد/عزل مدیرعامل شرکت لوازم خانگی از ایران خودرو

امروز اعضا هیئت مدیره شرکت محورسازان تغییر کرد. براساس این گزارش بهنام ولی نژاد از سمت خود برکنار و به جای آن حمیدرضا باریک بین مدیرعامل جدید محورسازان ایران خودرو شد.
کد خبر : 33226
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

به گزارش اختصاصی خط بازار؛ امروز اعضا هیئت مدیره شرکت محورسازان تغییر کرد. براساس این گزارش بهنام ولی نژاد از سمت خود برکنار و به جای آن حمیدرضا باریک بین مدیرعامل جدید محورسازان ایران خودرو شد. همچنین داوود فراهانی نوده که رئیس هیئت مدیره محورسازان بود تغییر کرد. فراهانی همزمان عضو هئیت مدیره محورسازان و مدیرعامل گروه صنعتی لوازم خانگی جهان زیوان بود.

خط بازار مورخ 15 مهرماه 1400 در خبری با عنوان: “حضور همزمان مدیرعامل شرکت لوازم خانگی در هیئت مدیره یک شرکت خودرویی+اسناد” در خصوص حضور فراهانی نوده در ایران خودرو اطلاع رسانی کرده بود ولی تا آخرین روز از عمر مدیریتی فرشاد مقیمی این فرد در هیئت مدیره محورسازان باقی ماند.

متاسفانه یکی از پدیده های شوم در خودروسازی، فساد سیاسی و بده بستان های سیاسی با جریانات مختلف است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 106 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 106
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هاشمی تبار دوشنبه , 15 فروردین 1401 - 16:17

به همین سادگی برخی از این شرکت با مجموعه کارهایی که زیان ده بود از آنجا رفت
سازمانهای نظارتی یک‌سال گذشته کمیسیون معاملات اینجا را بررسی کنند
نمونه اصلی آن انتخاب سیستم حسابداری مالی که بدون تایید مدیر مربوطه خریداری شده و هزینه هایی که بر جایی گذاشته.
اقای نومید هیات مدیره و مدیر مالی در خصوص این سیستم که با سفارش ایشان خریداری شده پاسخ دهد
حقوق کارگر.

طاها پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 18:56

در خصوص موارد مطرح شده امکان داره توضیح بدید محورسازان قبلا چه سیستمی داشته؟ یا با سیستم یکپارچه راهکاران آشنایی دارید یا اینکه منافع برخی در عدم شفافیت می باشد. اگر نهادهای بازرسی و نظارتی میکنید این مربوط به سنوات گذشته بوده است.
با وجود مخالفتهای واحدهای کیفیت، مهندسی ، تولید و خدمات فنی این سیستم راه اندازی شده است قبول دارم کاستی دارد. ولی اجازه بدید کارشناسان مربوطه اعلام نظر کنند.
یک سوال کدام مدیر و رییس با این نرم افزار راهکاران کار کرده است.
جالب اینه در دوران گذشته در خصوص یک موضوع واحد گزارشات واحدهای مختلف متفاوت بوده. و تموم اطلاعات مطرح شده در جلسات مدیران ارشد سنوات گذشته کذب و اشتباه بوده. چرا همان نهدهای نظارتی حتی یک گزارش از داخل سیستم مالی نمی توانست دریافت کند.
شما دم از حقوق کارگر نزنید . سیستم راهکاران با اندکی اصلاح قابلیت های زیادی دارد. فقط کافی اعلام کنید چه سیتم برتری در دست شماست که همه زحمات مدیران قبل را پای مال می کنید. نگران هزینه راهکاران نباشید.به کمیسیون معاملاتی که در سنوات گذشته که امضا گردید فکر کنید. اون پروژه های که هیچ وقت به ثمر نرسید. پای اون کمیسیون معاملات امضا خود شماست

ماه نژاد دوشنبه , 15 فروردین 1401 - 17:26

نظارتی ها کجا هستند که بپرسند ایجا را با چندین میلیارد بدهی و متوقف کردن اکثر خطوط ماشینکاری رها کرد و رفت؟؟؟؟
آیا محلی برای بازخواست مدیران عامل متخلف وجود دارد ؟؟؟

خالد جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 0:01

البته دوست عزیز این توقفات خطوط پیشنهاد مدیران داخلی شرکت بود.چون از تکنولوژی دنده اصلن هیچی نمیدونن.و بکار گیری افراد دانا برایشان خطرناک هست.

عبداله ایرانی دوشنبه , 15 فروردین 1401 - 17:31

کاشکی این خبر را صبح کار میکردی که انرژی کافی واسه خندیدن داشته باشیم !
شما که خیلی پررنگ نوشتی: «متاسفانه یکی از پدیده های شوم در خودروسازی، فساد سیاسی و بده بستان های سیاسی با جریانات مختلف است»، میدونی پدربزرگ مدیرعامل جدید محورسازان کیه؟! میدونی داماد کدام خانواده است؟!
به قول فیلم زیرخاکی: کجایی؟!!!

سید طاها دوشنبه , 15 فروردین 1401 - 17:56

در جواب دوستمان باید گفت خدا کند انتصابات از نوادگان حزب اللهی ها و دوستداران انقلاب و نظام باشند که اینان دلسوزان نظامند
چرا وقتی پسر یک طاغوتی که اموال پدرش را اول انقلاب مصادره کرده‌اند و کینه انقلاب و حزب اللهی دارد کسی نگفت این‌منتصب به طاغوت است
تا پاک سازی نفوذیها نشود نباید توقع پیشرفت داشت
اطلاعات سپاه پای نفوذیها در ایران خودرو را قطع کند که اگر عزل شدند نتوانند جای دیگر بروند
یا حق

بهرام دوشنبه , 15 فروردین 1401 - 22:12

برای شرکتی که مدیر تولیدش با مدیر خدمات فنی اش یکی باشه که همدیگه رو پوشش بدن نمیشه آینده روشنی رو متصور شد
یا مدیر کیفیتی که هیچی از کیفیت نمیدونه
به امید اینکه مدیر عامل جدید اینها رو بررسی کنن و ترتیب اثر بدن

کاتب جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 0:11

دوست عزیزم همش باند بازیه…تعمیرات و تولید رو فقط بظاهر فعال نشون میده. همه آمار خطوط کذایی و اشتباه.فقط به وقت خوردن ظاهر میشن😊حالا میخاد ابزار باشه.میخاد خرید قطعه برای دستگاه باشه.خیانت و خیانت نامردی..بعدم جالبه تو این قضیه خیلی باهم راحتن😆.ومهربون.بعد وضعیت ماشین آلات همه رو ببینید فقط 30درصد کارایی داره😢😢😢ولی نمی تونی اعتراض کنی.بچه بازی شده شرکت بخدا…خدا رحم کنه به هممون

دوست نزدیک سه شنبه , 16 فروردین 1401 - 0:33

درود
خیلی خوب گفتی بلکه تاثیر این نظر خیلی دقیق را ببینیم
که در سال کیفیت تولید جایگاه کیفیت به اهلش سپرده شود.
آدمهای بالیاقت و با سواد فنی برای آن جایگاه داریم
درود بر خط بازار

تولید سه شنبه , 16 فروردین 1401 - 1:13

ای بابا مورچه چیه که کله پاچش چی باشه. این شرکت که همه سهم مونتاژمون به بخش خصوصی رفته این همه خدم و حشم و مدیر و مشاور و …نمیخواد
قبل که همه سالنها فعال بود این همه اقابالاسر نداشتیم
اقای باریک بین لطفا چابک سازی کن
چابک سازی علاج کاره

امامی سه شنبه , 16 فروردین 1401 - 12:01

برخی خیلی راحت رفت باید جواب خیلی از کارهاش رو بده خریدهای برنج . ابزار و اقلام غیر ضروری که رقم بالایی طی سال گذشته داشته و تولید آنچنانی هم نبوده

امامی سه شنبه , 16 فروردین 1401 - 12:10

خیلی راحت رفت باید جواب خیلی از کارهاش رو بده خریدهای برنج . ابزار و اقلام غیر ضروری که رقم بالایی طی سال گذشته داشته و تولید آنچنانی هم نبوده

صاحب سهم سه شنبه , 16 فروردین 1401 - 16:45

سلام
ولی
به همین‌سادگی نیست که رفت
ولی نژاد باید پاسخگوی متوقف کردن خطوط دنده زنی و عدم‌موفقیت در راه اندازی خطوط ماشینکاری شرکت باشد.
باید
بزودی زود شاهد خیانتها و سنگ اندازیهای برخی باشیم. اندکی صبر سحر نزدیک است.

فاطیما چهارشنبه , 17 فروردین 1401 - 9:27

شرکتی که دریافتی مدیراش ۲۵ میلیون و دریافتی سایر زده ها(کارگر- کارشناس- رییس و. ) ۱۰ میلیون میشه انتظار رشد داشت

كيوان جمعه , 19 فروردین 1401 - 2:53

دوست عزيز اگه شما مسئول حقوق دستمزدي لطفا حقوق ما رو هم ببر بالا 😁 ما كه كارشناس ١٥ ساله اين شركتيم ١٠ تومن نمگيريم البته شايد شما جد اوندسته نورچشمي مدير خدمات فني هستي كه تو يه سال برات سه بار گروه گرفته 😁

فاطیما چهارشنبه , 17 فروردین 1401 - 9:33

برای تغییر و بهره وری شرکت ابتدا باید اصلاح در مدیران صورت بگیره، در برخی سرعت هامدیر کیفیت هیچ اطلاعاتی در مورد کیفیت نداره، مدیر مهندسی در حد کارشناس مهندسی است ، مدیر تولید با رابطه دارای دو پست مدیر تولید و خدمات فنی است که زمینه بسیاری از دزدی ها و رانت ها و.. است، مدیر برنامه ریزی از واحد کامپیوتر اومده و اطلاعاتی در زمینه برنامه ریزی نداره
اصلاح دوم: تِغیر در پرداختی ها و اختلاف فاحش حقوق مدیران و سایر کارکنان است و البته حقوق بسیار کم این مجموعه نسبت به کل شرکت های قطعه ساز است

جوان کارگر چهارشنبه , 17 فروردین 1401 - 15:15

اقای مصطفوی شما نظرات کاگر را به اطلاع اقای باریک بین برسانید
مخصوصا نظر بسیار خوب و با دقت فاطیما
که حرف دل خیلیهاست و موفقیت این شرکت همین است
برخی شرکت را بسوی نابودی کشاندند
با تغییرات اساسی به روز اولش برگردان
مهندسی تعطیل است
وضعیت فروش شرکت خیلی خراب است
مدیری که فکرش دانشگاه است آیا دریک سال گذشته چه فروشی را در بازار دنبال کرده
اگر این فرمان جلو برویم باید شاهد نابودی کامل شرکت باشیم
شما هم‌مانند دکتر خطیبی تغییرات را هرچه سریعتر انجام بده.

پور حسین چهارشنبه , 17 فروردین 1401 - 17:22

لطفا در خصوص خرید سیستم راه کاران ّبجای همکاران از مدیر مالی و بازرگانی سوال شود چرا بدون تایید واحدهای مختلف خریداری شده
پای منافع چه کسانی در بین است
تا هوا سرد نشده پیگیری کنید شنیده ها حاکیست نومید از ماندن ناامید شده و رفتنیست قبل از رفتن سوال کنید
چه کسانی که سد راهش بودند و از مالی اخراج شدند.
همکار نزدیک .

طاها پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 19:19

به اسم : طاها

در خصوص موارد مطرح شده امکان داره توضیح بدید محورسازان قبلا چه سیستمی داشته؟ یا با سیستم یکپارچه راهکاران آشنایی دارید یا اینکه منافع برخی در عدم شفافیت می باشد. اگر صحبت از نهادهای بازرسی و نظارتی میکنید این مربوط به سنوات گذشته بوده است.
با وجود مخالفتهای واحدهای کیفیت، مهندسی ، تولید و خدمات فنی این سیستم راه اندازی شده است قبول دارم کاستی دارد. ولی اجازه بدید کارشناسان مربوطه اعلام نظر کنند.
یک سوال کدام مدیر و رییس با این نرم افزار راهکاران کار کرده است.
جالب اینه در دوران گذشته در خصوص یک موضوع واحد گزارشات واحدهای مختلف متفاوت بوده. و تموم اطلاعات مطرح شده در جلسات مدیران ارشد سنوات گذشته کذب و اشتباه بوده. چرا همان نهادهای نظارتی حتی یک گزارش از داخل سیستم مالی نمی توانست دریافت کند.
شما دم از حقوق کارگر نزنید . سیستم راهکاران با اندکی اصلاح قابلیت های زیادی دارد. فقط کافی اعلام کنید چه سیستم برتری در دست شماست که همه زحمات مدیران قبل را پای مال می کنید. نگران هزینه راهکاران نباشید.به کمیسیون معاملاتی که در سنوات گذشته امضا گردید فکر کنید. اون پروژه های که هیچ وقت به ثمر نرسید. پای اون کمیسیون معاملات امضا خود شماست

فاطیما چهارشنبه , 17 فروردین 1401 - 22:41

به نظر من تا وقتی که پرسنل شرکت متحد نباشند وضعیت شرکت تغییر نخواهد کرد، یک نمونه :تعریف و تمجدید نماینده کارکنان از مدیریت قبلی و بی سابقه توصیف کردن تخصیص غیر نقدی به پرسنل بوده است ، احتمالا منظورش برنج های هندی و آجیل بی کیفیت می باشد،در حالی که انتظار میرفت پرسنل شرکت برنج های هندی را قبول نکنند.می توان مانند شرکت های اطراف( مهرکام پارس-ایران خودرو دیزل) به حق خود رسید، البته نه با وجود مدیران نالایق فعلی محورسازان

علی پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 12:43

خخخخخخ چقدر بعضیا جک میگن آقا یا پ ح همکاری که اخراج شده بابت بی بند و باری و بیسوادی بوده نه سد راه بودن . همه ی همکاران مالی و بازرگانی از عملکرد و برخورد برخی ناراضی بودن الکی جو ندید

توانمند پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 17:30

بانظر شما موافقم. ماحصل تلاش تامین کنندگان به صورت وضعیت مالی میرسد
مدت ۳ سال به دنبال تطبیق حساب بودیم ولی متاسفانه خانم … به عنوان رییس حسابداری حتی پاسخگو مغایرت مالیاتی شرکت محورسازان هم نبوده دوران مرحوم یحیایی خیلی از مدیران سابق ( بازرگانی ، مالی،و…) به دلیل بی کفایتی و به سمتهای سازمانی آن شرکت دست پیدا نمودن. وو همین مدیران روسای نالایق را انتخاب نمودن.
کافی است مدیریت عامل محترم جدید کلیه حسابهای مالی سالهای ۹۴ تا ۹۸ بررسی کند.

حمید چهارشنبه , 17 فروردین 1401 - 22:58

این خرید راه کاران دیگه چیه؟؟
واقعا چه خبر بوده اینجا؟؟
https://khatebazar.ir/?p=33391

توانمند پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 17:17

تبریک فراوان به مجموعه محورسازان‌ بابت انتصاب شایسته جناب آقای مهندس باریک بین به سمت مدیریت عامل شرکت محورسازان ایران خودر
در خصوص موارد مطرح شده لازم میدانم به عنوان یکی از تامین کنندگان سابق محورسازان به استحضار برسانم. بزرگ ترین مشکل آن شرکت نبود فرآیندهای ساده و موثر و نبود نرم افرارهای بروز همانند شرکت ایران خودرو و ساپکو می باشد. و یکی از دلایل قطع همکاری این مجموعه با آن شرکت مشخص نبودن صورت وضعیت مالی و عدم توانایی پرسنل مالی می باشد.
در خصوص سطح دانش و مهارتها مدیران آن شرکت می بایست سطح دانش در زمینه پست های تصدی آنها از طریق کانون ارزیابی ایران خودرو مورد بررسی قرار گیرد.
چون سطح مهارت و دانش آن مدیران در حد پرسنل ساده مجموعه اینجانب هم نمی باشد.
در حال حاضر آن شرکت محترم به دیل عدم شفافیت مالی مطالبات دهه ۹۰ این شرکت را پرداخت ننموده اس

داود شنبه , 15 مرداد 1401 - 0:44

انتصاب شایسته چیه بابا من با این آقا چندین سال کار کردم نوه آیت ا…باریک بین امام جمعه قزوین هست بدترین وضعیتش رو شرکت تجربه خواهد کرد

طاها پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 19:18

به اسم : طاها

در خصوص موارد مطرح شده امکان داره توضیح بدید محورسازان قبلا چه سیستمی داشته؟ یا با سیستم یکپارچه راهکاران آشنایی دارید یا اینکه منافع برخی در عدم شفافیت می باشد. اگر صحبت از نهادهای بازرسی و نظارتی میکنید این مربوط به سنوات گذشته بوده است.
با وجود مخالفتهای واحدهای کیفیت، مهندسی ، تولید و خدمات فنی این سیستم راه اندازی شده است قبول دارم کاستی دارد. ولی اجازه بدید کارشناسان مربوطه اعلام نظر کنند.
یک سوال کدام مدیر و رییس با این نرم افزار راهکاران کار کرده است.
جالب اینه در دوران گذشته در خصوص یک موضوع واحد گزارشات واحدهای مختلف متفاوت بوده. و تموم اطلاعات مطرح شده در جلسات مدیران ارشد سنوات گذشته کذب و اشتباه بوده. چرا همان نهادهای نظارتی حتی یک گزارش از داخل سیستم مالی نمی توانست دریافت کند.
شما دم از حقوق کارگر نزنید . سیستم راهکاران با اندکی اصلاح قابلیت های زیادی دارد. فقط کافی اعلام کنید چه سیستم برتری در دست شماست که همه زحمات مدیران قبل را پای مال می کنید. نگران هزینه راهکاران نباشید.به کمیسیون معاملاتی که در سنوات گذشته امضا گردید فکر کنید. اون پروژه های که هیچ وقت به ثمر نرسید. پای اون کمیسیون معاملات امضا خود شماست

صادق پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 19:31

زیاد عجله نکنید بگذارید تیم‌جدید کار را در دست بگیرد و شاهد باشیم که به مرور موارد بررسی شود که کارشکنی
صورت پذیرفته. الان برای تصمیم گیری زود است.
تا بعد

بهاری پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 19:50

درسته بهتر صبر کنیم تا مواردی که در مدیریت قبلی زیر فرش رفته بزنه بیرون با عصبانیت مشکلی حل نمیشود با خونسردی
با آقای توانمند موافقم که سطح علمی و تخصص مدیران توسط مرجعی مورد بررسی قرار گیرد
اینجا شرکتی بوده با انسانهای بزرگ و قابل احترام که هرکدام وزنه موثری برای صنعت بوده ادند نه جای کوتوله های بی دانش.

توانمند جمعه , 19 فروردین 1401 - 19:57

ممنون بابت تایید نظرات اینجانب
در خصوص سطح دانش مدیران فعلی محورسازان می بایست در اسرع وقت اقدام گردد.
شرکت ایران خودرو کانون ارزیابی مدیران و روسای دارد. کافی یکبار سابقه های مدیریتی ، دانش و مهارتهای این افراد متناسب با پستهای تصدی شان مورد ارزیابی قرار گیرد. تا از مافیای تصدی گری در آن سازمان جلوگیری شود.
و شایسته سالاری مقدم بر مافیای انتصابات باشد.
امید است جناب آقای مهندس باریک بین هرچه سریع تر به این موضوع پی برد.

بهرام پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 20:33

خوبیه مدیرعامل جدید اینه که هم به بحث برنامه ریزی مسلط هستن هم تولید
این دو موضوع شاید به جرات کلیدی ترین مشکلات و ضعف های محورسازان باشه که باعث شده نه تنها درجا نزنه بلکه نزول شدید داشته باشه
برنامه ریزی محورسازان سالهاست که تعطیله و مدیریت و روسای جدیدش هم واقعا بی کفایت هستن و کاری جز ایجاد حاشیه ندارن
در خصوص تولید هم مدیریت به شدت سیاسی و باندبازی وجود داره که ضمن تولید سلیقه ای با رانت موجود ایجاد فساد کرده
این ها فقط سرنخ هایی باشه که با بررسی خود مدیرعامل محترم به امید خدا به سرمنزل مقصود میرسه

فردین جمعه , 19 فروردین 1401 - 0:06

آقای فاطیما واقعا راست میگن تا ااین مدیرای نالایق و ریشه‌ای بدتر از اونها باشن اون میشه وضع کیفیت ، اون میشه وضع مهندسی که نشستن تا بهشون دستور بدن کار کنن،از همه بدتر خدمات فنی که تمام دستگاه‌ها یکی یکی داره از رده خارج میشه و شده کارگاهی برای پیمانکارا طرف کنیا بلد نیست شده رئیس مهندسی طرف رفیق تو گریه یکی از مدیران تولید شده رئیس یکی دیگه تولید کار می‌کرده شده رئیس مکانیک باور ندارید بیاید تو خطها وضعیت از نزدیک ببینید ، ۱۷ سال تو این شرکت کار میکنم اینقدر به اندازه آیس سه سال آخر به شرکت گند نزدن اول خدا دوم خدا و سوم آقای باریک بین به داد این شرکت برسن

طاها جمعه , 19 فروردین 1401 - 20:10

همکار عزیز ناراحت نباش
سابقه مدیران تولید ، کیفیت ،برنامه ریزی، مهندسی نگاه کن چه کار مفیدی انجام دادن یا بلد هستند
تمومشون به دلیل بی سوادی روسای انتخاب کردن که فقط در راستای رفاقت ، دوستی با اونها هستند.
مثال روسای تولید ، کیفیت، خدمات فنی ، برنامه ریزی، مهندسی
الان الویت اینه که دوستان بی سوادشون کنارشون باشند.
چون از رشد افراد کاربلد می ترسند.
بهترین روشن جهت چابکسازی حذف سازمان حذف پست های غیر ضروری هست.
یکی از موارد مهم برای کلیه پرسنل یکسان سازی حقوق با دیگر شرکت های گروه ایران خودرو می باشد.
وقتی توازن حقوق باشه جو شرکت درست میشه.
به امید آن روز

الله پنجشنبه , 1 اردیبهشت 1401 - 23:26

دوست من مدیریت تولید وخدمات فنی بنظرتون چقدر سواد دارن؟
هر کی بخاد ورود کنه به کارشون سریع یه بلایی سرش میارن و آواره این قسمت واون قسمت.چون این یه بانده که سر تا سر شرکت رو داره پوشش میده و منشا اون کسی نست جز یک فرد در نزدیکی مدیرعامل که اخبار محرمانه شرکت رو به ایناگزارش میده.
همه شاهدن .منتظریم جناب باریکین

فاطیما جمعه , 19 فروردین 1401 - 22:05

در خصوص نظرات آقای توانمند در رابطه با ارزیابی سطح دانش و توانمندی مدیران شرکت محورسازان و پیشنهاد بررسی توانمندی آنها توسط کانون مدیران ایران خودرو ، به اختصار پروسه انتخاب مدیران جهت آگاهی به استحضار می رساند: اقای ر به عنوان یک کارشناس معمولی و ضعیف از لحاظ فنی با توجه به رابطه دوستی پدرش با آقای ش ص در زمان کوتاهی به واحد بازرگانی منتقل و سپس به سرعت به عنوان کارشناس و ریاست و سپس در کمال تعجب به عنوان مدیر برگزیده شد بدون کوچکترین دانش و تجربه مربوطه، یکی از مدیران مهندسی در زمان آقای ی در چند مقطع به عنوان رئیس تولید و سپس به عنوان مدیر تولید انتخاب شد ولی به علت ضعف ها از سمت خود برکنار شد ولی باز در اواخر مدیریت آقای ی به عنوان مدیر انتخاب و سپس بار هم به علت بی لیاقتی و خالی شدن پست برای آقای ر به مهندسی منتقل گردید، مدیریت تولید و خدمات فنی به عنوان یک کارشناس مهندسی به مدرک فوق دیپلم در زمان مهندس ی در زمان کوتاهی(۲ ماه) پله های ترقی را به عنوان کارشناس مسول- رئیس و مدیر به سرعت طی کرده و مدیریت دو واحد حساس شرکت را عهده دار شد و نقش اساسی در خرید ماشین آلات جدید cnc داشت و کلیه دوستان هم صبحانه ای خود در واحد مهندسی را به ریاست های مختلف رساند و علی الخصوص در زمینه ریاست تولید که به عنوان سرپرست روسا و سرپرستان نیز انتخاب نمود و لابی های مختلف از جمله با پیمانکاران(شاید الان فهمید که چرا منافع آنها در خرابی و توقف است)، حالا به نظر شما جایی برای تشخیص دانش و توان این مدیران در کانون مدیران ایران خودرو می ماند، تنها راه پیشرفت شرکت و کارکنان تغییر این مدیران نالایق و افزایش دریافتی و حقوق کلیه پرسنل شرکت و بالا بردن دریافتی همانند مدیران است ( در دو مقطع دریافتی مدیران افزایش یافت برخلاف سایر سطوح شرکت که تغییر پیدا نکرد)

حمید جمعه , 19 فروردین 1401 - 22:58

ای درود بر شیری که خوردی فاطیما چقدر دقیق نشانه رفتی داداش

باریک بین یکشنبه , 21 فروردین 1401 - 18:22

آقای مهندس باریک بین

بسم الله،زمان تغییر مدیران نالایق توسط شماست.
دست یاری خداوند همراهتان

بهلول یکشنبه , 21 فروردین 1401 - 23:25

درود به دوستان و همکاران محترم
بزرگترین مشکل برخی شرکت های تابعه خودروسازی از جمله محورسازان همون‌طور که خودتون استحضار دارید بی سوادی برخی مدیران ارشد هست.
اونایی که توی این شرکت هستن و وجدان بیداری دارن و توی حلقه‌ی رفقای آقایون ر، پ و ع نیستند میتونن شهادت بدن که این مدیران نه تنها لیاقت ندارن بلکه سر سوزنی سواد و توان فنی ندارن…
امثال آقای ر که توی این مملکت زیادن؛ یه اپراتور ساده خدمات فنی که ذره ای سواد نداشت و حالا داره ماهیانه بالای بیست میلیون حقوق می گیره و فقط با روابط سیاسی به این جایگاه رسیده!
۴تا رییس هم داره که سه تاشون از خودش بی‌سوادتر هستن؛ و با مدارکی مثل لیسانس زبان انگلیسی یا سابقه شغلی چون منشی بودن یا با روابط فامیلی با مدیران ارشد س به جایگاهی که حقشون نیست رسیدن…
محورسازان یه اشل کوچیک از سیستم حاکمیتی ایرانه که فساد توش موج میزنه!
امیدوارم آقای باریک بین سرش رو توی برف نکنه و خودش هم غرق فساد نشه!
بعداً بیشتر براتون میگم…

باریک بین دوشنبه , 22 فروردین 1401 - 9:26

واقعا که عین حقیقت بود.
مشکل این شرکت تا چند سال پیش ن ز بود که توسط دکتر جمال و ریشه کن شد.الان هم به یاری خدا و توسط مهندس باریک بین غده سرطانی مثلث پ و ع و ر ان شاالله ریشه کن میشه

Charles Martel دوشنبه , 22 فروردین 1401 - 14:23

البته اگه این پیام ها توسط ایشون خونده بشه…
و اگر های دیگری وجود دارن که هیچوقت عملی نشده اند و نخواهند شد… در عین حال این اگر ها کاملا منطقی و شدنی هستند… فقط اراده و خواست برخی مدیریت های قبل بر این اگر ها منطبق نبود چرا که با منافع شخصی در تضاد بوده…. کلا جهان سوم جایی هست که برای رسیدن به منافع شخصی، منافع و آمال دیگران را قربانی میکنن از جمله منافع دست کم پانصد و خرده ای خانوار زحمت‌کش که همگی قشر کارگر تا کارشناس هستن و تو کار خودشون ید بیضایی دارند… البته باید حساب کارشناسای بیسواد و تازه وارد و بی تجربه قسمتهای اداری را فاکتور گرفت که بیشترشون توسط پارتی تو بخشهای مهم شرکت جا خشک کرده اند و هم اکنون قسمت اداری فربه ای رو تو این شرکت شاهدیم که راندمانی نداره… بازهم امیدوارم که یه غربالگری درستی انجام بشه در کلیه سطوح اما به نظر اینجانب این غربالگری حتما و حتما باید از سطوح مدیریتی و ریاست شروع شود تا به نتیجه مطلوب برسیم وگرنه همان آش و همان کاسه خواهد بود… ریاستهای این شرکت بر اساس شایسته سالاری نبوده بطور مثال همکار عزیزمان بنام مستعار بهلول به درستی سواد ریاست های آقایان ا در کالیبراسیون و م در تضمن کیفیت و خ در کنترل کیفیت را زیر سوال بردند… اینجانب هم ضمن تصدیق نظرات فوق ، با بازنگری در واگذاری مسئولیت های کلیه مدیریتها موافق و همچنین اصرار دارم که خواست مدیریت عامل سبب بقا یا فنای مجموعه میشود و لا غیر…

داود رسولی دوشنبه , 22 فروردین 1401 - 14:07

سلام ادب و خوشامدگوی با شما مدیر عامدل محترم جناب اقای نیک بین
چند نکته جهت یاد اوری
راز موفقیت در شرکت محورسازان تغیر و اصلاح مدیریتی است . نخست باید از دفتر خودتان شروع کنید

ماجد جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 0:23

رسولی جان منظور رییس دفتر یکی از مدیران بود بنظرم
چون ایشان اخبار محرمانه شرکت رو به گوش مدیران میرسونه هم که همسرشان هستن میرسونن.واین بعث خیانته….

بهلول دوشنبه , 22 فروردین 1401 - 16:47

باعث خوشحالیه که جامعه کارگری محورسازان اینقدر آگاه هستن، البته از همکاران محترم انتظار می‌ره که شجاعت بیشتری داشته باشند ولی توی فضای خفقان ایجاد شده تا همین مقدار هم غنیمته!
حالا که داره درباره فسادهای محورسازان گفته میشه پس بهتره که از همه جا گفته بشه…
یکی از اون موارد مربوط به دفتر مدیرعامل هستش؛ برخی که سالهاست بدون هیچ سواد و روابط عمومی توی جایگاه بالا ت قرار گرفته و با مدیران شرکت روابط گسترده‌ای برقرار کرده که با وجود تغییرات متعدد در مدیریت شرکت ایشان با پشتوانه‌ی مدیران در این سمت ابقا شده و حقوقی بالاتر از روسای شرکت دریافت می‌کند.
مورد دیگر مربوط به احکامی می باشد که آقای ش در دوره مدیریت ش خ
صادر نمودند و آقای و نیز با ادامه همان رویه روی ایشان را در حکم دادن به بی لیاقت ها سفید کردند.
بعداً براتون بیشتر میگم…

هرمز دوشنبه , 22 فروردین 1401 - 17:23

آقای ش که گل کاشتن واقعاً 😅
با حضور شش ماهه‌شون کارهای نیمه تموم قبلیش رو برای نابودی شرکت تموم کرد؛ برای نمونه مثل حکم دادن به آقای ر بی سواد یا ایجاد جایگاه تحقیق و توسعه که هیچ کاربردی توی شرکتی مثل محورسازان نداره و فقط برای حکم دادن به آدمی مثل آقای م ایجاد شده که سوابق ایشون برای همه مشخص هستش.
بدون هیچ تخصصی علاوه در اداره صنایع رو هم به دلیل رفاقت مشغول به عهده گرفته و هیچ کارآیی ندارن!
دیدم که بعضی از همکاران از آقای و دفاع می‌کنن، اگه ایشون واقعاً انسان درستی بودن حداقل کاری که می‌تونستن بکنن این بود که حکم این آقایون رو لغو کنند.
امیدواریم آقای باریک بین این راه رو نرن و شرکت رو از وضعیت فعلی نجات بده

بهلول دوشنبه , 22 فروردین 1401 - 22:52

چیزی که دلهره آوره اینه که مهندس باریک بین قصدی برای تغییرات توی شرکت داره یا اینکه مدیرای شرکت ذهنش رو منحرف می کنن تا واقعیت‌ها رو نبینه.

حمید دوشنبه , 22 فروردین 1401 - 23:58

دوست عزیز سلام ، با توجه به شرایط شرکت ، تصمیم گیری عجولانه کار عاقلانه‌ای نیست . نیاز به زمان ، تحقیق و تامل می باشد.رفع مشکلات شرکت یکی از دغدغه های همه پرسنل زحمتکش و دلسوز در محورسازان می باشد.
تشکر از صبوری همه پرسنل خدمتگذار

داود رسولی سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 8:25

سلام شرکت محورسازان نیاز مند یک خانه تکانی کلی دارد .

ماجد جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 0:27

البته اگه از رییس دفتر مدیر عامل شروع بشه به نفع شرکته.و بعدش مدیران بیسوادنو بی لیاقت که شرکت رو شبیهه یه کارگاه کوچیک کردن.قباحت داره والا

حضرتی سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 10:57

باسلام خدمت مدیریت عامل جدید،همانگونه که دوستان فرمودند در شرکت هیچگونه قانون مشخصی حکفرما نیست،واشخاصی که اصلا صلاحیت ندارندصندلی پست های کلیدی رو اشغال کردند،همین اقای ر کیفیت اقای ا رو رفیق بازی از واحد دیگه اورده گذاشته که نه تجربه اونجا رو داره نه کار کردن با دستگاه ها رو بلده نه اخلاق و برخورد درستی،فقط دنبال کندن از شرکت واضافه کاریو و ماموریتن،وبجای کار شرکت فقط بدنبال انجام کارهای دانشگاهش سرش درلب تاب و بازی با موبایلش میباشددر صورتی که ادم های توانمند تر و با تجربه بیشتر همچنان حضور دارند.

عبدالله چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 13:03

شما احتمالا خانم ع هستید و شدید از حکم گرفتن همکارتون آقای اسلامی ناراحتید ، ترجیحا بجای هجوم به افراد شایسته ، کمتر تو راهرو با دیگران … بزنید و سعی کنید برای پیش بردن کارتون سختی کار دیگران را خراب نکنید

یوسف چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 16:48

به به ، به جناب ع از کالیبراسیون ، شما هم انشاالله به راه راست هدایت میشید ، کاملا با غرض و خصومت صحبت کردید.

رها چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 19:58

سلام خدمت ع از کالیبراسیون ، مشکلات شما از همگان پوشیده نیست،بهتر آن بود که به جای مزاحمت در راهرو شرکت تلاش خود را به کار میبردین تا گوشه ای از توانمندی های ایشان را می آموختید.تا جایی که میدانم هم مدیر شما و هم رئیس شما دارای سطح تحصیلی بالاتری نسبت شما هستند،شاید شما توان درک توانمندی های ایشان را ندارید.بهتر آن است در راستای انجام امور خود تلاش کنید.

بهلول چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 21:58

لطفاً اگر سنگ هر شخصی را به سینه میزنید سنگ ر بی سواد رو به سینه نزنید؛ این آقا لیاقتش در حد خدمات شرکت هم نیست؛ یه انسان بی سواد که حتی حرف زدن هم بلد نیست!
این کامنت هایی هم که علیه جناب ع داره گذاشته میشه همش توسط آقای الف هست؛ بهتر بود این بحث بچگونه‌تون رو توی اداره خودتون حل می‌کردید.

رها چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 22:43

بد نیست از این صفحه برای آقایان اسدی و رحمانی عکس بفرستم.باشد که مشکل همکار عزیزمان حل شود.

الهام چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 21:16

جناب ح !!!ببخشید در رابطه با اقای ا که فرمودید کار با دستگاه مورد نیاز اون پست نمیباشد و صرفا آشنایی با متد های کیفیت و اندازه گیری برای اون پست مفید می باشد که در این زمینه کسی شایسته تر از ایشون در شرکت موجود نیست مطمئن باشید اگر به جز محاسبه msa و کار با cmm و … توانایی دیگری در شما دیده می شد حداقال کارشناس مسئول می شدید .
ضعف مدیریتی در محورسازان بیداد می کنه اگر اینونه نبود تا الان جناب حضرتی در شرکت مشغول به کار نبود
با سپاس

هرمز سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 12:53

جالبه که کسی درباره مدیریت منابع انسانی چیزی عنوان نمی‌کنه
آقای م که توسط و اومد توی این شرکت و به هر کسی که دوست داشت حکم و گروه داده…
برای مثال توی ۶ماه گذشته فقط سه نفر حکم کارشناس مسئولی گرفتن توی ؛ آقایی رو از آتش نشانی کردن رییس که مشخص نیست با چه پشتوانه‌ای بوده!

amin سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 14:34

من قصد دفاع ندارم
ولي در خصوص صادقي يك مقدار بي انصافي اين آقا بين ٥نفر از پرسنل كه به مدير منابع انساني معرفي شده بودند گزينش شدن چون مدرك كارشناسي ارشد مرتبط و دوره هاي منابع انساني ديده بودند يادم مياد كه ريس قبلي منابع انساني آقاي ن چه اخلاق و برخوردي داشت وقتي اومد اولين كاري كه كرد سختي كار دو تا از خانم هاي كه در واحدهاي اداري كار ميكردندرو قطع كرد
لراي افزايش حقوق ها و….خيلي تلاش كرد و آخرسال هم چهار نفر از پرسنل توليد كه سابقه زياديدر شركت داشتن و تبديل وضعيت نشده بودند رو با دوندگي كه كرد تونست انجام بده از لحاظ برخورد هم خيلي خوب با پرسنل رفتار ميكنه
با رفتن ايشون تو كارگزيني غير از آقاي اي رفتاربقيه پرسنل كارگزيني خوب شده پارت بازي هاي كميته وام رو هم از بين برده

هژبر سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 17:30

کاملا با نظر شما موافقم. آقای صادقی چه از نظر اخلاق و چه از نظر لیاقت واقعا جز یکی از معدود رؤسای شایسته این شرکت هستند. همانطورکه انتقاد بجا مورد ستایش هست انتقاد نابجا هم مورد نکوهش خواهد بود.

رسولی سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 21:42

با سلام اقای محترم‌فکر می کنم‌شما از ان دسته افرادی هستید در دوره این اقا هم حکم گرفتین و هم گروه از ایشان دفاع می کنید
ایا می دانید تعداد ۱۵ نفر وام‌۱۰۰ میلیونی به افراد اقای و با کارمزد ۴ درصد به نور چشمی داده شده است .پس چیزی که نمی داتید دفاع نکید ایشان با حمایت اقای م به این پست و کرسی نشسته است تخلف ایشان زیاد است بعدا همه چیز اشکار میشود

مزدک سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 21:47

دوست عزیز اگر اطلاعی ندارید خواهشاً روی هوا صحبت نکنید صادقی هیچگونه اطلاعی از منابع انسانی و پروسه ها ندارن.
اگر حمایت های منیعات نبود عمرا در آن جایگاه قرار می‌گرفت.
منابع انسانی جای یه آدم حراستی نیست

الف ب سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 14:44

مهد کودک محور سازان
دوستان عزیز اینا دیگه اسمش انتقاد سازنده نیست
بیشتر شبیه عناد و کینه ورزیه
خواهشا یخورده احترام همدیگه رو حفظ کنید و خصومت های شخصیتونو اینجا مطرح نکنید
مدیر عامل ها مثل هم هستن غالبا هیچ اتفاقی هم قرار نیست بیوفته انقدرم حرص نخورید شیرتون ترش میشه😂

بهلول سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 15:31

دوستان لطفاً انتقادات از وضعیت شرکت را به خصومت‌های شخصی تقلیل ندهید؛ اجازه دهید شرکت از وضعیت بدی که گرفتارش شده نجات یابد.
هر چند که امیدی نیست…

amin سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 22:58

آقاي مزدك
انشاءالله كه شما خانم ع نباشيد كه چند وقته با راهنمايي ريس سابق كارگزيني آقاي خ دنبال عوض كردن عنوان شغليتون براي درست كردن سختي كار بودين و آقاي ص قبول نكرده و شما حتي ايشون تهديد به رفتن پيش مدير عامل كردين بازهم آقاي ص قبول نكرده و شما هم هرجا ميشييني از آقاي ص بد ميگي
اطلاعات آقاي ص بسيار بالاست
ديديد كه با روابط عمومي خوبي كه داشت با چه سرعتي كار بازنشسته ها انجام شد
منابع انساني پروسه نداره كه ايشون بلد نباشه
انجام پروسه براي واحد منابع انسانيه؟
تا حالا كي رفته منابع انساني كه ايشون جواب براي گفتن نداشته باشه
يادتون رفته انقدر تو منابع انساني دعوا ميشد دوربين نصب كردن
درست نيست اسم كسي كه داره خالصانه كار ميكنه رو با بغض و كينه بيارين
حتما دستوري دارين براي اينكار
يادتون رفتن ريس قبلي اصلا تو اتاقش راتون نميداد و چند بار پرسنل ميخواستن كار نكن
يكي از مهمترين پست هاي شركت رو به بهترين نحو و با آرامش داره اداره ميكنه

از خدا بترسيد آدم هاي از نظارت ميترسن كه قصد قانون گريزي دارن

هرمز چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 6:38

شما هم که اصلاً مشخص نیست که خود آقای ص یا از طرفدارانش هستید 😂
همونایی که مفت مفت حکم کارشناسی و کارشناس مسئولی و مدیرشون گرفتن😉
کاش توی این شرکت کمیته تعیین سطح تشکیل بشه تا مشخص بشه که چه آدم‌های کوچیکی با رفیق بازی حکم گرفتن.

hoshang چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 14:02

براتون متاسفم اقاي هرمز كه يه شخص با سواد و گزينش شده و دلسوز ، كسي كه خالصانه داره زحمت ميكشه راجبش اينطوري ميگيد واقعا جاي تاسف داره

بهلول سه شنبه , 23 فروردین 1401 - 23:49

طی مدت یک هفته گذشته اغلب کامنت‌ها و نظرات انتقاد از وضعیت موجود بوده که بیشتر موارد بجز موردهای اخیر درست و بجا بودن.
می‌خوام یه مقدار هم از همکاران کار درست و قوی‌مون تعریف کنم؛
توی مدیریت‌ها آقای پگاه توی واحد بازرگانی واقعا عالی کار کردن و امیدواریم آقای باریک بین حفظشون کنه.
بین رییس‌ها هم تعدادی شون واقعا آدم‌های کارکشته و قوی‌ای هستن؛ آدم‌هایی مثل آقای مهندس عباسی و پرگر و آشتیانی توی واحد مهندسی یا آقای اسدی توی واحد کیفیت یا آقای فلاحتی نسب توی واحد بازرگانی…
بعضی از این روسا حتی استحقاق مدیریت رو هم دارن و امیدوارم مهندس باریک بین نگاه خوبی به افراد لایق حاضر در مجموعه داشته باشند.

رزمی کار چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 5:05

در اینکه برای روئسا بسیار عالی هستند درست است ولی مراقب نکات بهلول باشید همه مدیران بیخودتد فقط یاران مدیرعامل قبلی ولی نژاد خوبند!!!!!!!!
دوستان مراقب باشید که دچار سردرگمی نشوید

بهلول چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 7:33

بنده کجا از یاران ولی نژاد حمایت کردم؟
انصاف و وجدان داشته باشید
بنده از بین تمام مدیران و منصوبان ولی نژاد فقط از پگاه دفاع کردم آن هم به دلیل سر و سامانی که بازرگانی داده است.
من منتقد درجه یک ولی نژاد و تیم بی سوادش هستم!

حمید چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 9:17

اولویت انتخاب افراد باید بر اساس سابقه درخشان ، ضوابط اخلاقی ( سوء سابقه ) پایبندی به ارزش های سازمان و تلاش در راستای پیشبرد اهداف شرکت بدون در نظر گرفتن منافع شخصی ارزیابی می گردد نه با تبلیغات .
خوشبختانه مدیر عامل جدی با تجربه و سابقه درخشان در امور اجرایی و تولیدی دارند ، با مشاهده وضعیت شرکت ، بهترین تصمیمات را برای پیشبرد اهداف سازمان خواهند گرفت .

یوسف جمعه , 26 فروردین 1401 - 1:49

من هم با شما موافقم ، از مدیران آقای پگاه ، از روسا هر واحد یک نفر را نام ببرم ، عباسی از مهندسی ، اسدی از کیفیت و فلاحتی از بازرگانی خیلی توانمند تر از دیگران هستند

ن رها چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 0:23

شتر در خواب بیند پنبه دانه 😉😉😉

صنعتی چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 5:42

همکآران دقت کنید در دوره اقای ولی نژاد خط و دنده زنی ما عمدتا متوقف بوده و از بسیاری ظرفیتهای بالقوه شرکت استفا ده لازم نشده و این برای همه روشن است .به عمل کار بر آید به سخندانی نیست
مهندس باریک بین لطفا مسیر به سربلندی رساندن محورسازان را دنبال کنید که به جایگاه اصلیش برگردد
البته تغییر برخی مدیران بی کفایت و نالایق شرط اصلی است که متاسفانه برخی مدیریت قبل چون هیچ برنامه‌ ای برای پیشرفت اینجا نداشت و دستور از کس دیگری می گرفت اقدامی هم برای برکناری آنها نکرد و چوبش را هم خورد.
تیم مدیریتی قوی عامل سربلندی محورسازان است
قربانت

حمید چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 9:18

اولویت انتخاب افراد باید بر اساس سابقه درخشان ، ضوابط اخلاقی ( سوء سابقه ) پایبندی به ارزش های سازمان و تلاش در راستای پیشبرد اهداف شرکت بدون در نظر گرفتن منافع شخصی ارزیابی می گردد نه با تبلیغات .
خوشبختانه مدیر عامل جدی با تجربه و سابقه درخشان در امور اجرایی و تولیدی دارند ، با مشاهده وضعیت شرکت ، بهترین تصمیمات را برای پیشبرد اهداف سازمان خواهند گرفت .

طاها چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 13:23

چقدر جالبه
دوستان بهدجای این همه حرفهای پراکننده دنبال انجام کار باشید. دقت کنید هر مدیر عامل جدیدی اومد همه بد شدند و مدیر عامل جدیید خوب میشه. به خدا زشته
این هم روش جدید شده مطمن باشید مجموعه ای قوی کار میکنه که کارکنانش خوب کار کنند. حاشیه درست کردن خیلی بده
مهم ترین موضوع وضعیت حقوقی پرسنل محورسازان هست.
به خدا خجالت میکشم فیش حقوقی خودمو به کسی نشون بدند.
اگر سزح حقوق پرسنل با شرکتهای گروه یکسان بشه.
دیگه کسی دنبال سمت و عنوان نیست و با جون دل کار می کنند.
متاسفانه اصل قضیه فراموش شده
این حاشیه سازی ها جهت انحراف در تصمیم گیری مدیریت عامل خواهد شد. اجازه بدید خود ایشان تصمیم بگیرد.
زمانی که یحیایی رفت شاه صفی رفت همین حاشیه ها درست شد. ممنون

بهلول چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 15:52

بسیار عالی…
واقعاً انتقادات از وضعیت شرکت تبدیل شده به کل کل‌های بچگانه و سهم خواهی و منفعت طلبی!
همکاران عزیز بجای بدخواهی برای یکدیگر به دنبال اصلاح وضعیت کلی شرکت باشید، باید به دنبال اصلاح حقوق تمامی سطوح بود.
کاری که جمع ما انجام می‌دهد با کاری که همکاران ایران خودرو انجام می‌دهند فرقی نمی‌کند ولی تفاوت دریافتی‌ها چقدر است؟
شرکت در ابتدا باید از دست مدیران نالایق نجات یابد و پس از آن وضعیت حقوق و مزایا تغییر کند و طبقه بندی مشاغل انجام گیرد.
لطفاً بزرگ فکر کنید…

طاها پنجشنبه , 25 فروردین 1401 - 6:52

من و بیشتر همکاران با نظر شما موافق هستیم.
به جای این حرفها فقط و فقط به فکر اجرایی دقیق طرح طبقه بندی مشاغل باشید. حداقل یکبار این قانون مطالعه کنید.
دوستان به دلیل بی کفایتی نمایندگان کارگر شرکت تمامی مدیرعاملان گذشته از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل سر باز زدند.
چرا بحث(( کارایی)) که یکی از موارد طرح طبقه بندی مشاغل اجرا نمی شود .شرکت های تبعه همانند قطعات محوری، مهرکام پاس و… بحث کارایی بصورت کامل اجرا می کنند.
چرا اجازه میدهم افرادی ببرای خوش خدمتی به جای ما اعلام نظر کنند . چند سال است مطابق قانون کار بصورت اتومات گروه بچه ها افزایش پیدا می کند. چرا بحث(( کارایی)) که یکی از موارد مهم قانون کار تا کنون در محورسازان اجرا نشده. به نظر من به جای پایین کشیدن افراد بی لیاقت به فکر بالا رفتن کلیه پرسنل باشیم
این حرفهای که عنوان شده فقط حاشیه پراکندی توسط افراد خاص می باشد.
ممنون

عبدالله جمعه , 26 فروردین 1401 - 1:53

حرف حق زدی ، دمت گرم

سید علی چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 13:57

اقای صادقی عزیز در منابع انسانی با قدرت و توکل بر خدا انجام وظیفه کن و از نامردی عده ای هراس نداشته باش
شیطنت اینها مجددا کار دستشان خواهد داد همانطور که یکبار اخراج شدند و رفتند و باز برگشتند.
یا حق

داود رسولی چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 22:33

سلام‌ اقایی که سنگ‌اقای ص رو به سینه می زنی .یک کلام بیشتر به شما نمی گم‌ اختصاص وام به کارکنان اون هم ماها انتظار مبلغ ۵ الی ۶ میلیون تومان .اقای ص و نورچشمیها چقدر گرفتن .
اقای ر خیلی از امتیازها رو از شرکت بهره مند میشن .مبلغ وام تخصیص یافته به ایشان و امثال ان رویت کنید
متاسفم از مدیری که امسال عید بیشترین اضافه کار رو به خکد اختصاص داده است
.از مدیر عامل محترم انتظار داریم ساعات اضافه کاری مدیران و روسا رو در ساعت خاصی در نظر بگیرند .برخی از مدیران تا شام خکدشان رو میل نکنند از شرکت خارج نمیشوند .
اینها مدیر نیستند .برخی از کارشناسان و مسولین شرکت.بطور مستعمره ساعت ۲۰ حداقل در شرکت حضور دارند و دور همی از ساعت ۱۸ به بعد دارند.اضافه کاری در واحد ارسال بیداد می کند
جلوی بی مدیریتی واحدی برنامه ریزی را بگیرید و شاید با مدیریت عامل واحد برنامه ریزی متحول شود .

ماجد جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 0:53

دقیقن درسته. چرا باید رییس یا سرد

مدیرقسمتها تا ساعت 9شب بمونه تو شرکت…این درسته؟.از صبح تا غروب کاری نمیکنن.بعداز ساعت6 کارشون شروع میشه تازه .ایا انصاف؟

هرمز چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 17:05

رفتن آقای میرزا فلاحی رو تبریک میگم
ایشالا مدیر جدید منابع انسانی روز اتمام کارشون همه‌مون ناراحت باشیم نه اینکه یه سریا با دمشون گردو بشکونن و یه سریا عزادار باشن.

بهلول چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 17:06

ایشالا تغییرات در دفتر مدیر عامل و بعد از اون هم نوبت به مدیران تولید، کیفیت و مهندسی برسه!

الف چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 17:36

جدا از همه ی این صحبت ها و گلگی ها خدا کنه که مدیرعامل جدید درجه اول فکر حقوق و مایحتاج زندگی کارگرا باشه، واقعا شرایط زندگی برای همه ی قشر ها سخت شده، علاوه بر این نگاه به شرایط کارکنان شرکت های دیگه چه شرکت مادر چه شرکت های توابع واقعا با این حقوق های ما انگیزه کاری از خیلی از بچه ها گرفته شده

الهام پنجشنبه , 25 فروردین 1401 - 9:38

البته دوست عزیز اگه مدیران عزیز مخ مدیر عامل رو نزنن.
اینجا هوشیاری وذکاوت مهندس باریکبین رو میطلبه که خام این زالوها نشن.

یوسف جمعه , 26 فروردین 1401 - 1:51

انشاالله با پیگیری این مورد هم درست میشه ، از نماینده های کارکنان شرکت درخواست پیگیری طبقه بندی مشاغل و بصورت اصولی داریم .

سالار تولید چهارشنبه , 24 فروردین 1401 - 17:52

سلام در نظارت دیدم یکی سنگ ولی نژاد به سینه میزنه ولی اقای باریک بین مدت دو سال که خط اریسان خوابیده ولی نژاد و هیچ آدم با عرضه ای نبوده خط و پروژه جدیدی خارج از ایران خودرو جایگزین کنه و این همه شعار دروغ تا که ای.دوسال شرکت به سمت نابودی رفت.و حالا این حرفهای خاله زنکی که تمومی ندارد .اون که عرضه نداشت شما فکری برای خطوط اریسان کنید که خاک نخورد. متشکر

ناقوس پنجشنبه , 1 اردیبهشت 1401 - 23:41

دوست عزیزم کو گوش شنوا. برخی مدیران به ظاهر دوست داشتنی خیلی به این شرکت مدیونن .خیلی خیانت کردن که با یک نگاه به وضعیت تولید و خدمات فنی و……میتوان فهمید
حتی رد پای برخی از این مدیران توی بازرگانی هم هست.در کل هر جا پول باشه 😊البته مدیریت ایشون با درز اخبار از نزدیکان به دفتر مدیرکه سریع مقابله میکنه و خودش رو آماده خطرات احتمالی.
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود..

پیروز پنجشنبه , 25 فروردین 1401 - 0:14

حالا فکر کردید معاونت کیفیت ساپکو خیلی دانشمند است که محور سازان اینطوریه اونم یکی مثل مدیر کیفیت محور سازان .یار گرمابه آقای الف چه گلی به وضع کیفیت ساپکو زده بدون تخصص و تکرار کن حرف دیگران .معزل کیفیت در گروه باید ریشه ای حل شود اول از ساپکو تا به پایین.
خط بازار لطفا پیگیری کنید این اختاپوس چندین ساله در کیفیت ساپکو جایش را به یک جوان با انگیزه بدهد.
تا اخبار دیگر منتظر باشید

هژبر جمعه , 26 فروردین 1401 - 11:47

یک کلام ختم کلام
مشکل محورسازان اینه
مسئولین ما کاربلد نیستن
کاربلدای ما مسئول نیستن
امیدوارم که افراد دلسوز و اقای باریک بین پیام منو بخونن

علی پنجشنبه , 1 اردیبهشت 1401 - 22:30

سلام علیکم خدمت همکارانم
ما پرسنل شبکار هستیم دیشب با این سایت آشنا شدم جالب بود اتفاقا با بچه های واحدهای مختلف داشتیم نظرتان بچه ها رو میخوندیم جالب بود اکثر نظرات اعتراضی بود البته اکثرن درسته
من خودم فنی و صبحا یه مغازه کارای فنی میکنم و عملکرد آدمای فنی خوب میشناسم و متاسفانه چیزی که تو شرکت وجود نداره پرسنل فنی یکی از بچه های کیفیت تعریف می‌کرد بی سوادی مدیر کیفیت و فروش صدمات زیادی به شرکت وارد کرده یکی دیگه از ضعفهای برنامه ریزی میگفت جالبه میگفت برنامه ریزی یه جایی برای استراحت پرسنل اگه دیدی یکی از پرسنلش داره کار میکنه باید تعجب کنید همشون سرشون تو کارای شخصیشون خلاصه به نظرم وقتی مدیر یه مجموعه ضعیف باشه نیروهاشونم انتظاری نباید داشته باشی، من چون خودم ارتباط مستقیم با بچه های خدمات فنی داشتم میخوام به همه پرسنل شرکت بگم خدمات فنی آین شرکت خیلی ضعیفه چون نیروهاش ضعیفه وقتی به مدیرشون یا بگم مدیرمون اعتراض میکنیم نیروهای خدمات فنی بلد نیستن و خودش میگه عرضه ندارن منم دستم خالیه چیکار کنم پس توقعی نباید داشت، خدا رحمت کنه آقای یحیایی اگه این دستگاهارو نمیخرید معلوم نبود الان ما کجا بودیم ولی بی عرضگی خدمات فنی باعث شده دستگاه یکی یکی دارن خراب میشه و کسیم اصلا نمیگه چرا اینجوری شد میدونید چرا چون مدیر خدمات قنی کارو با رفاقت قاطی کرده متاسفانه وقتی دستگاهی که الان چندین ماه روغن ریزی داره و کلا ۲۰ لیتر حجم مخزنش هر سه روز ۳ لیتر روغن میزن و عرضه ندارن روغن ریزیشو بگیرن انتظار تعمیرات پیشکش و وقتی به ریس مکانیک این قضیه رو اعتراض میکنیم با وقاحت تمام میگه تو بلدی بیا جای من من برم تولید میخوام بگم اگه شما عرضه تعمیرات و گرفتن یه روغن ریزی گرفتنو ندارید شما بکشید کنار من کارم تولید نه تعمیرات وقتی ریس الکترونیک خیلی راحت سیم‌های موتورو برعکس وصل می‌کن موتور میسوزونه کسی هم هیچی بهش نمیگه شرکت ما این میشه وضعش جالب بیاید دستگاه‌های هلر توی سالن ۴۰۵د ببینید همشون خرابن چون هی میان با سعی خطا رو دستگاه کار میکنن و هر روز یه چیزیشو خراب میکنن و میرن الان چندین سال بالا شده جنازه دستگاه‌های خراب موندم مدیر که این خرابکاریهارو داره پوشش میده بماند چرا مدیر عامل اینارو نمیبینه البته احتمالا نمیدونه مثلا نمونش وقتی آقای یحیی اومد دستگاه‌های خراب هلر دید گفته بود تا چند روز دیگه باید خدمات فنی اونا رو درست کنه روزی که برای بازدید اومد خوشحال شد میدونید چرا ما بعدا فهمیدیم روسای مکانیک و الکترونیک با هماهنگی همه پرسنلشون دستگاه رو اومدن فقط چراغ سبز اونارو روشن کردن اون بنده خدا هم فکر کرد درست شده و گولش زدن و جالبه به همشون پاداشم دادن خدا رحمتش کنه اگر می‌فهمید همشونو با لگد مینداخت بیرون جالب‌تر اینکه مشخص شد تمام این کثافتر کاریها و دروغها با هماهنگی مدیرمون بوده خوب چه انتظاری از این خدمات فنی باید داشت خدا از اون ریس الکترونیک نگذره که اکثر دستگاه‌ها رو خراب کردو رفت و جالب مدیرش الان اومده پرسنل بی سواد این آدمو جاش گذاشته یعنی خدمات فنی شرکت شده جایگاهی برای آدمای بی سواد جالب ریساشون نقشه خونی بلد نیستن هنوز فرق آمپر و ولت نمیدون با ولتمتر بلد نیستن کار کنن اندازه پیستون با نخ میگیرن اینا واقعیت‌های پر درد شرکته امیدوارم ید مدیر قوی بیاد درست بشه البته با این پرسنل درست نمیشه و به نظر من خدمات فنی این شرکتو باید بدن پیمانکار البته همین الانشم هر چی خراب میشه پیمانکار ا دارن درست میکنن خودشو ن تعطیلن البته اگه اینجوری پیش بره من خودم به اتفاق بچه ها میریم پیش مدیر عامل واقعیتارو میگم
حیفه این شرکت به این بزرگی چند نفر که از تولید اومدن شدن تعمیر کار ای کاش بودن ولی بیاید تو سالن وضعیت دستگاه‌هایی که یکی یکی دارن خراب میشن و کسی هم پیگیر نیست ببینید اینقدر کولانت و روغن تو سطح شرکت ریخته که بجای رفع اونا گو نی گونی فقط خاک آره میپاشن روشون تا گند کاریهاشونو گم کنن بلا نسبت بلا نسبت سطح سالن ساخت شده شده شبه گاوداري
امیدواریم این وضعیت درست بشه و مدیر عامل جدید واقعیتارو بیا ببینه
به امید روزای خوب

ملکوت پنجشنبه , 1 اردیبهشت 1401 - 23:57

احسنت به همه دوستان.
واقعن خوشم اومد.دستتون درد نکنه.
بنظرم واحد حراست شرکت باید اینچنین سایتی داشته باشه که نکته ونظرات رو همکاران محترم بنویسن.واقعیت جناب باریکبین عزیز این شرکت چندین سال هست که افتاده دست ی مشت بچه.براحتی قابل تصوره.هزینه های هنگفت فقط بعلت بیسوادی مدیران جاه طلب داره انجام میشه که فقط به ظاهر خودشون رو دلسوزه شرکت نشون میدونن.و باهم در عین لج بازی وکینه توزی کار میکنند.در صورتیکه قسم می‌خورم بیرون از محورسازان اینا گاوچران بیش نیستن.که حتی بعضی مدیران در راس کار اصلن از صحبت و رفتارشان میتوان فهمید که واقعن بیسوادن.
جناب باریکبین فقط خاهشمندم رزومه کاری سوابق کاری مدیران ازشون بپرس.ببینید اصلن میتونم جواب بدن.پته پته کنان جواب میدن با ترس و لرز.
برخی بیشتر به فکر واردات الماس تراشکاری بودن برای شرکت البته در راستای اهداف جیب خودشون توسط مایانی و ……..تایید کنندگان داخل شرکت.

محمد جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 5:25

دوست خوبم متوقف شدن خطوط ماشینکاری و هدر دادن زحمات همه اش با هدف نابود کردن شرکت بود که م م نقش اصلی رو بازی کرد.کمک کنیم شرایط را بهبود و شرکت را به پویایی برسانیم خانواده های عزیزمان از این شرکت ارتزاق میکنند .جواب برخی از آقایان را خدا می دهد .
با درود

سید جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 4:46

با سلام
از انجایکه مدیریت عامل نسبت به ساماندهی و پاکیزیگی محیط کار حساس می باشند نسبت به پاک دستی و صداقت و با سواد بودن‌ چیدمان‌مهره چینی مدیران و روسا حساس باشید .و گرد گیری و تغیر ابتدا از حوزه‌هیات مدیره حساس باشید .با دسمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کزد این‌پاکیزگی ابتدا ازدرون مجموعه حوزه هیات مدیره حساس باشید . سوال دوم‌
ایتکه از واحد حراست بپرسید با توجه به اینکه در واحد فروش تخلف اقتصادی اقایان ( ره و ش ا ) معرض بوده چرا این پرونده مسکوت مانده است .

ا

سید جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 7:54

با سلام

حمید جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 9:19

عرض سلام و قبولی طاعات ،یکی از بزرگترین مشکلات محورسازان سوء مدیریت ، باند بازی ،عدم تعصب نسبت به آینده شرکت ، هدف تامین منافع شخصی ،انتخاب افراد در پست های سازمانی بر اساس رابطه می باشد ، هیچگونه ضابطه و قانون برای تصدی در پست سازمانی وجود ندارد ، پروژه ای در شرکت قرار است انجام شود پرسنل واحدها رو در روی همدیگر قرار می گیرند به جای همکاری ( به دلیل باند بازی ) ، اکثریت رئیس واحدها به دنبال کاسبی و منافع شخصی خود می باشند نه منافع شرکت . امید است با بکارگیری افراد شایسته و باسواد به پیشبرد اهداف سازمانی برسیم . قابل ذکر است عملکرد واحد حراست محورسازان بسیار ضعیف می باشد.

مهدی. ار جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 10:09

مثلا یکی از مدیران مهندسی لصلا لایق اون پست نیست .ایشان حاضره کل مهندسی رو دو دستی تقدیم کنه ولی اون میز وصندلی و ناهار و اضافه کارش رو ازش نگیرن فقط عرضش همبنه..رئیس لایق اون پست داریم

سید جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 11:14

مدیریت عامل جناب اقای باریک بین
با سلام
نمی دانیم مطالب وناکفتها چگونه باید به گوش شما برسد ارتباط با مدیریت عامل تاکنون هیچ گونه برنامه ای از سوی شما اریه نشده است .. نمیدایم جقدر این مطالب گفته شده در این سایت برای شما اهمت دارد یا نه
اولین تغیر در حوزه کنترل کیفت انتظار براین بود شخص با تجربه و شمه
مدیریت را دارا بوده باشند . دوستان به نظر می رسد اقای مدیر عامل نگاهش به تغیرات تفکر اقای ک می باشد. نگاه انتقام از باند بازی هاست یک‌روز ان گروه بقدرت می رسد تا ‌مخالفین خود را ازصحنه قدرت برکنار کنند نگاه باید شایسته سالاری باشد . با این اوصاف دوستان همکاران هیچ اتفاق خوبی نخواهد افتاد . اقای باریک بین از انجایکه که شما به پاکیزیکی واراستگی محیط توجه دارید در انتخاب مدیران و روسا هم همین نگاه را داشتهو باشد .انتظار بر این است که گردگیری و پغبار رویی را از حوزه دفتر مدیر عامل شروع کنید . مهره چینی افراد با لستقلال فکری شما صورت بگیرد نه توسط شخص دیگر
که متاسفانه نگاه فقط انتقام‌گیری است چون شما در تیم فلان‌مدیر عانل بوده اید باید حذف شوید .چرا کسی که مرتکب تخلف در واحد فروش اقایان (ره و ش )شده است .این واحد سکوت اختیار کرده است وچرا به دست قانون سپزده نشده است . مسایل زیاد نهفته است .بقول معروف با دست کثیف نمیشود همه چیز را پاک‌کرد اول باید در خوزه خود تغیرات انجام بدهید
تسبت به تغیرات و بهتر شدن اوضاع شرکت خوشبین نیستم‌
همه بع دنبال متافع شخصی و باند بازی گزوه خودشاندعستند

محمد جمعه , 2 اردیبهشت 1401 - 15:38

با سلام
اتفاقا بنده آقای رحمانی را از نزدیک می شناسم، بر خلاف برخی از دوستان که می فرمایند ایشان تخصص کیفی ندارد و فقط تعهد دارد، این کاملا استدلال غلطی است و ایشان تخصص این کار را دارد در تمام مذاکرات با ساپکو در خصوص مسائل کیفی و تنزل جرائم کیفی و همچنین بالا بردن عملکرد کیفی محورسازان بسیار بسیار موفق بود. بهتر است کمی واقع بین باشیم در مورد صحت این موضوع دوستان می توانند از کیفیت ساپکو از معاونت تا رده کارشناسی صحت عملکرد آقای رحمانی را جویا شوند.
این انسان شریف جلو تمام زد و بندهای کثیف را گرفت ، به این روزای عزیز قسم عین واقعیت را حسب وظیفه عنوان کردم.
و من ال… التوفیق

سروش شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 9:52

در تایید صحبت‌های علی آقا در مورد وضعیت خدمات فنی ، من خودم فنی نیستم ولی واقعا عملکرد بچه های خدمات فنی خیلی ضعیفه همشون از بچه های خودمون بودن تو تولید که رفتن اونجا بدون هیچ آموزشی و ضررش هممون داریم میکشیم من ایران خودرو کار کردم به محض خرابی یه دستگاه تعمیرات باید سریع کارشو شروع می‌کرد اگه از یه زمانی دیر میشد توبیخ میشدن مدیر میومد سرکار چیزی که اینجا گفتنش خنده داره دستگاه خراب میشه با زنگ زدن که نمیان باید بری دم دفتر اونجا بگی ، تازه اونجا باید ثابت کنی ایراد چیه که یا مکانیک بیاد یا الکترونیک اینجا دستگاه داریم تو واحد خودمون چند سال روغن ریزی داره درست نتونستن بکنن خیلی بده ها تعمیراتشونم مهم نیست یا میشه یا نمیشه چرا چون جایی وجود نداره که توضبح بخوان شیر تو شیره دستگاه داریم چند سال مکانیک میگه الکترونیک اونا هم میگن مکانیکی خوب این جا خدمات فنی که بلد نیست به کنار مشکل مدیره که با ید حل کنه ولی به قول علی آقا چون کار با رفاقت قاطی شده وضع شرکت شده این، ولی خدا رو شکر وقتی دستگاهی خراب میشه تا صبح اضافه کارشون اوکیه و چند روز این وضع ادامه داره و براشون مهم نیست که ماها باید از این خط به اون خط دائم جابجا بشیم ، خدا کنه مدیر عامل جدید شبیه سال‌های پیش خدمات فنیو بده پیمانکار تا وضع شرکت دوباره برگرده به اون سال‌های خوب دوره آقای اوینی،
به امید روزهایی که آرزوشون برامون مونده

سید شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 17:44

سلام‌
ادوستان و همکاران از برکناریو لغو حکم‌‌ مدیران خوشحال نشوید . این یک بازی سیاسی است مشاوره غلط به شما ندهند.پرسنل اگاه هستن که این تغیرات جنبه باند بازی ولابی گری افراد برای رسیدن به قدرت ا.اگر اگر قرار است تحول صورت بگیرد مدیر و حتی ریس از خودتان ویا از حوزه ایران خودرو .شخصی که تخصص داشته باشد مدیران و روسا شرکت محورسازان همه خمدیگر را پوشش می دهند .عیبها و کم کاری در اداره واحد را پوشش می دهند و اطلاعات کافی به شما نمی رسد ..شخصی که هم مدیر تولید هستند هم مدیر خدمات فنی وحتی واند لیفتراک و …حتی مهندسی تولید .مسولیت این واحد بدست یک نفر است.چگونه ممکن است خطا و عیوب و ….ان مشاهده شود. و سایر مدیران و روسا ‌خودشان را با ایشان وفق می دهند .. با این بینش شرکت محورسازان به تحول و شکوفایی نمی رسد . انتظار داریم اقای باریک بین با تدابیر درست دست به تغیر بزنن
مشلوران شما چرا اسیب شناسی واحد خدمات فنی مهندسی . برنامه ریزی را به شما گوش زد نمی کنن. مشکلات شرکت با ذهنیت مشاوران شما .ن . ک‌ حل نخواهد شد .بلکه مشکلات افزون تر خواهد شد

.

شخص اقای رحمانی از لحاظ سلامت‌و دانش فرد محترمی هستند
متاسفانه اقای باریک بین اگر قصد تغیر مجموعه را‌دارند بهتر بود.فردی که هم توانایی و تخصص و از لحاظ سلامت بهتر ار اقای رحمانی منصوب می کردین
اقای فلاحتی نسب هیچگونه برتری با اقای رحمانی را ندارن
متاسفانه عژل و نصب سیاسی وفقط جنبه انتقام گیری است
اقای باریک‌بین‌ متاسفانه گروهی تازه به قدرت رسیدن به شما مشاوره میدهند صرفا فقط جنبه انتقام گیریست است . شرکت محورسلزان ننیازمند خاته تکانی بدون باند بازی و جناح بندی می باشد
از گذشته عملکرد مهره چینی که به شما معرفی میشوند اطلاعی ندارید
مدیریت کنترل جدید هیچگونه تحولی نسبت به گذشته نخواهیم .داشت .
از اقای باریک‌بین‌انتظار داریم نسبت به این موضوع توجه نمایند
اقای باریک بین‌ شخص اقای کیا پاشا کارنامه خوبی در شرکت ندارند متاسفانه با لابی گری و حمایت اقایان م و ک و فشار به مدیریت شما دوباره در حال ارتقای شغلی هستند
نامبرده در سال۹۳ جز اخراجی بوده اند و پس از تغیر مدیریت
و هیچگونه دوباره به شرکت اغاز بکار کردن .تمام پرسنل از این شخص ناراضی هستن .
بهتر است
با تدبیر درست مهرچینی را انجام گیرد
از شما مدیر محترم میخواهیم‌را ارتباط با مدی‌ر عامل باز کنید تا مسایل ناگفته‌به شما منتقل شود .
التماس دعا

صالح دوشنبه , 19 اردیبهشت 1401 - 19:48

جناب باریکبین عزیز.
تو رو خدا تکلیف واحد خدمات فنی رو معلوم کنید.خسته شدیم بخدا از بس دو رویی بازی در آوردیم.خدا رو خوش نمیاد.وضعیت ماشین آلات رو بفنا است.نیازمند تیم قوی.
ومدیری با تجربه و دلسوز میباشد…نفرات خدمات زحمتکش و حرف شنوی دارند.ولی مدیریت خوبی نیست.

تاجیک شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 17:54

با سلام
آقای رحمانی کارشناس مهندسی مکانیک ( گرایش طراحی جامدات ) و کارشناس ارشد مکانیک ( طراحی کاربردی ) و دروه MBA دانشگاه تهران را با مدرک دیپلم ردی آقای فلاحتی مقایسه می کنید!!!

بهلول یکشنبه , 4 اردیبهشت 1401 - 1:22

صدمین کامنت به افتخار برکناری رحمانی و به امید عزل هرچه سریعتر ع و پ…

ماجد دوشنبه , 5 اردیبهشت 1401 - 14:36

مرحبا.موافقیم تا هر چه زودتر ریشه فساد وبیسوادی و خیانت کنده بشه.به امیدی که آنروز را جشن بگیریم.هشتاد درصد سالنهای تولید و مونتاژ موافق برکناری و وع هستند

الماس دوشنبه , 19 اردیبهشت 1401 - 19:40

با سلام و آرزوی سلامتی برای همه کسانی که در پیشرفت شرکت تلاش میکنن.
باید بگیم انتصاب آقای م اشتباهه.چون ایشون محرم اسرار نیستن…اصلا تو اون واحد نباید باشن .تاوانی ایشان با مدیران شرکت هویداست.اندکی بررسی نیازه.مدیر محترم روابط عمومی
فوق‌العاده هستید.خاهشمندم اتفاقات که در کانال باغیانی نوشته میشه تو خط بازار هم قرار بدین تا دوستان نقد کنن..بنظرم کمک بزرگی به جناب باریکبین و جامعه محورسازان بشه.
فوق‌العاده هستید همین فرمون عالیه.دوتا دیگه انتصاب و عزل نیازه

احمد پنجشنبه , 12 خرداد 1401 - 18:15

سلام.
آقای باریک بین عزیز انتصاب جانشین مدیر فنی چه صیغه ای هست؟
یعنی تا ۶ماه هم مدیر حق مدیریت بگیره هم جانشیشنش؟
بعدش انتخاب جانشین مدیری که تفکر پوچ و واهی همان مدیر رو داره هیچ کمکی به واحد تعمیرات و فنی اون شرکت نمیکنه.

یه کارشناس از ایران خودرو می‌آوردید بهتر بود.

برخی از اینها خودشون همه ماشین آلات را خراب و به مرز نابودی کشوندن بعدش الان شدن مدیرررررر!!!!

ایا از مدیر ت میترسید چرا چتر حمایتی حراستی ها بالای سر ایشون هست؟

چرا در شبی که برق یکساعت قطع میشه برق اضطراری وارد مدار نمیشه.
آیا جز این است که مدیر فنی و نفرات زیر دستش آن شب شما را با روشن نکردن برق اضطراری تهدید کردند!!!!؟
چرا به این مسایل ورود نکردید؟؟؟

به پرونده پروژه ال نود و تکمیل کاری ساختمان تعاونی اعتبار ورود کنید خیلی چیزها مشخص میشود ولی نه از طریق حراستی های حال حاضر.

خداییش به فکر محور سازان باشید اینجا تنها مرکز ارتزاق ماست.

محمد چهارشنبه , 16 آذر 1401 - 12:29

سلام،
جناب آقای مهندس باریک بین لطفا صندوقهای ارتباط با مدیر عامل سلف غذا خوری را هم بررسی کنید بیش از یکماه است از طرف کارگرهای محور سازان مشکلی را خدمت شما مطرح کردیه ایم ولی تا امروز اتفاقی نیوفتاده است پیگیری فرمایید