راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام راحتتر شد
به گزارش خط بازار، مارک زاکربرگ اظهار کرد: فیس بوک به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد فروشگاهها را در صفحات پروفایل شخصی اینستاگرام خود اضافه کرده و اکانتشان را با شرکتهای کالا مانند فانجوی یا براوادو لینک کنند.
فیس بوک همچنین در حال آزمایش ابزار جدیدی است که به افراد اجازه می دهد برای تبلیغ محصول پول دریافت کنند. این قابلیت به تولیدکنندگان محتوا امکان می دهد از خریدهایی که از طریق توصیه آنها به هوادارانشان انجام می گیرد، کمیسیون دریافت کنند. برندها نرخ کمیسیون خود را تعیین می کنند.
این خبر در راستای تلاش فیس بوک و اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا از طریق ابزارهای درآمدزایی جدید و رقابت با سرویسهایی مانند اسنپ چت و تیک تاک اعلام شد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در دوران پاندمی فعالیت در عرصه تجارت الکترونیکی را توسعه داده و تلاش کرده است کسب و کارهای کوچکی که حضور دیجیتالی خود را توسعه داده اند تا مشتریان جدیدی را پیدا کنند، جذب کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها :اینستاگرام ، فیس بوک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0