بعد از خبر خط بازار؛

سلطان خودروسازی به انبار رفت/خسرو خوبان ایران خودرو کیست؟

عبداله سلطانی ثانی، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، بر آمادگی کامل زنجیره خدمات پس‌ازفروش گروه صنعتی ایران‌خودرو برای خدمت‌رسانی به مشتریان تاکید کرد.
کد خبر : 109784
تاریخ انتشار :سه شنبه 13 خرداد 1404 - 22:22

به گزارش خط بازار؛ به نقل از ایساکو بعد از خبر خط بازار با عنوان«سلطانی از ایساکو رفتنی شد/منافع سهامدار مقدم بر سیاسی کاری» سلطانی به انبار مرکزی رفت.

مدیرعامل ایساکو با تاکید بر لزوم رضایت مشتریان اعلام کرد: عبداله سلطانی ثانی، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، بر آمادگی کامل زنجیره خدمات پس‌ازفروش گروه صنعتی ایران‌خودرو برای خدمت‌رسانی به مشتریان تاکید کرد.

 

 

عبداله سلطانی‌ثانی، در حاشیه بازدید از انبارهای مرکزی این شرکت، بر ضرورت سرعت تامین قطعات، برنامه‌ریزی دقیق برای وضعیت موجودی انبارها و آمادگی کامل نمایندگی‌ها برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان در این ایام تاکید کرد.

وی ضمن گفت‌وگو با کارکنان، بر اهمیت تسهیل شرایط کاری و تضمین ارایه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.

با آغاز تعطیلات و افزایش سفرها، نیاز به سرویس و نگه‌داری خودروها بیش‌تر می‌شود تا عملکرد خودرو در شرایط جوی تابستان بهینه باشد. همه ساله در این فصل با افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها و حضور بیش‌تر مردم در جاده‌ها، بار شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو افزایش می‌یابد.

سلطانی‌ثانی در جریان این بازدید، از نزدیک روند تامین به‌موقع قطعات، ابزار و تجهیزات مورد نیاز نمایندگی‌ها را بررسی و در جمع همکاران خود خاطرنشان کرد: این آمادگی نقش مهمی در تسریع خدمت‌رسانی و خلق تجربه‌ای رضایت‌بخش برای مشتریان در سفرهای تابستانی دارد.

این توجه ویژه برای آمادگی شبکه خدمات پس‌از فروش، در راستای تغییر رویکرد ایران‌خودرو، در مسیر بهبود رضایت مشتریان از خدمات پس‌ازفروش صورت گرفته است.

شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو با دارا بودن حدود دوهزار نمایندگی و فروشگاه مجاز در سراسر کشور، دارای گسترده‌ترین شبکه خدمات پس‌ازفروش خودرو و آماده خدمت‌رسانی به تمامی دارندگان محصولات ایران‌خودرو است.گ

به گزارش خط بازار؛ بی دقتی و شاید تعجیل روابط عمومی ایساکو در انتشار این خبر در جمله بندی آن کاملا مشهود است.

البته این وضعیت در ایساکو چندان با روابط عمومی ایران خودرو تفاوتی ندارد. علی رغم تشکیل مثلث«خدادی، متین کاکویی و احد میرزایی(مشاور مدیرعامل)» هنوز عملکرد روابط عمومی با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری دارد. کاکویی مدیر روابط عمومی دوران عظیمی بود که یک و نیم سال صادقانه برای بقای وی و عدم واگذاری ایران خودرو به بخش خصوصی تلاش کرد و در کمال تعجب مدیر روابط عمومی در دوران ایران خودرو جدید شد. از این رو کاکویی به واسطه خسرو خوبان جز معدود مدیران برکنار نشده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

منصور سه شنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۳:۰۱

خداروشکر پس مونده حلقه اسلامشهر و یار چراغ هم از تعاونی مصرف برکنار شد.
خط بازار لطفا درباره عملکرد ایشان تحقیق کنید

*خط بازار لطفن برای احقاق حق کارگران منتشر و حمایت کنید. *

حسین چهارشنبه , ۱۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۹

بدین بازرسی بررسی کنه
باید تمام سو‌مدیریت ها بررسی و گزارش بشه

منصور سه شنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۳:۱۴

خط بازار
خداقوت
لطفن از پرسنل تعاونی و مطلعین بخواین که اطلاعات مالی براتون بفرستند و شما هم لطف کنید منتشر بفرمایید.
مطمئن باشید اطلاعات خیلی مفید و خوبی برای انتشار براتون ارسال خواهد شد. ممنون

سردار چهارشنبه , ۱۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۳

شخصیت مدیرعامل قبلی تعاونی مصرف، صورتهای مالی، هدایای نقدی و غیر نقدی به بعضی از رفقا و دوستان صمیمی خود در کل شرکت، رفتارهای غیرانسانی و بی ادبانه با پرسنل تعاونی مصرف و فروشندگان تعاونی مصرف و خیلی از مسائل دیگه باید چک بشه
ولی بعضی از دوستانشون که تو جاهای خاص هستن نمیذارن و لا پوشانی میکنن.
یک سیستم قوی و جدی و متعهد میخواد که بره تو شکمشون و بررسی کنه و به سزای اعمال شنیعشون برسوندشون.

css.php