خدا را شاکریم که تیم جدید ایران خودرو دیزل چه دستاوردهای بینطیری دارند و چه اتوبوسی را ساختند و این حجم از توانمندی را به رخ رقبا کشاندند .
این نبود جز حاصل تلاش مستمر و شبانه روزی که پس از مدیریت …. به صحنه صنعت کشور آمد.
واقعا دستشون درد نکنه لذت بردیم .
اولین موفقیت ایرانخودرو دیزل در دوران پساجواد
به گزارش خط بازار به نقل از ایکوپرس در این آزمایش که با همکاری و درخواست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم انجام پذیرفت، اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به مدت ۱۰ روز و با پیمایش ۲۳۰۰ کیلومتر در تمامی خطوط اتوبوسرانی این شهر به جابهجایی مسافران و شهروندان پرداخت.
نظرات جمعآوری شده از مسافران و استفادهکنندگان از این محصول جدید و با فناوری روز نشان میدهد که شهروندان از مواردی همچون سیستم خنککنندگی مناسب با وجود دمای بالای هوا، سر و صدای کم در هنگام حرکت و آلودگی صوتی پایین محصول و همچنین امکانات رفاهی مانند امکان استفاده راحت افراد دارای معلولیت و فضا و چیدمان مناسب صندلی در این محصول رضایت کامل داشتند.
اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل تنها اتوبوس برقی تولید داخل است که مطابق با استانداردهای ۸۵ گانه و توسط متخصصان و مهندسان این شرکت توسعه داده شده است.
عملکرد اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل تاکنون بازخورد مطلوبی در شهرهای کرج و اراک داشته و در ناوگان حمل و نقل این شهرها به صورت انبوه مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.
این محصول دارای هشت سال گارانتی باتری و پنج سال گارانتی موتور است.
به گزارش خط بازار؛ هرچند که براساس آمار ایران خودرو دیزل طی چند سال اخیر روند موفقی را داشته و رکورد بی سابقه ای در آن به ثبت رسیده است ولی بررسی کیفیت آمار نشان از ابهامات و گاف های مدیریتی دارد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اتوبوس برقی دیزل ، ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل ، جواد توسلی مهر ، خط بازار ، محمد حسن محمدزاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اتوبوس برقی دست اورد تیم توسلی بوده .صفر تا صد تولید اتوبوس برقی و فروش و تاییدیه استاندارد و قراردادها همگی در زمان جناب توسلی صورت گرفته است.
یا علی
آره ما هم باور کردیم خدا پدر زالی رو بیامرزه اتوبوس رو راه انداخت آقای توسلی فقط شو کرد و جیب پیمانکارانشون رو پر کرد
یه ذره انصاف هم خوبه بخدا
نه برادر باز هم اشتباه به عرض رسوندند. ايده توليد اتوبوس برقي بعد از راه افتادن خط توليد اتوبوس بعد از 10 سال در زمان زالي توسط هيئت مديره و زالي پيگيري شد و با شركتهاي مختلف جهت انتقال تكنولوژي مذاكره شد . مصوبه قرارداد اتوبوس برقي در هيئت مديره زمان زالي مصوب شد. (مدارك موجود است) .البته مشكلاتي در تكنولوژي و قيمت تمام شده وجود داشت كه چون اعضا عوض شدند و تيم توسلي مهر منصوب شد و سواد كم بود لذا اتوبوس برقي نتوانست مشتري خوبي پيدا كند.
البته که مهندس زالی جز بهترین و با تقوا ترین مدیران صنعت خودرو است
خدا توسلی مهر و تیم کارامدشو خیر بده
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷