صد رحمت به دوران تهرانی ها؛

آغاز دوران”همکلاسی سلام” در جاده مخصوص/ کودتای نرم برای تصاحب خودروسازی

از انتصاب سفارشی چند نفره در لایه های میانی گرفته تا تغییر یک شبه برخی اعضای هیئت مدیره و سرمایه گذاری بر روی همکلاسی ها همگی از جمله نشانه های آغاز دوران "همکلاسی سلام" است.
کد خبر : 63587
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۵

به گزارش خط بازار؛ بعد از چند ماه ثبات و آرامش، چند صباحی است جاده مخصوص وارد یک دوران جدید به نام “همکلاسی سلام” شده است.

دورانی که مدیریت آن بر عهده یک جریان فکری تازه به دوران رسیده و نوظهور است که مغز متفکر آن بالای ملت و مجری آن پایین جاده مخصوص است.

از انتصاب سفارشی چند نفره در لایه های میانی گرفته تا تغییر یک شبه برخی اعضای هیئت مدیره و سرمایه گذاری بر روی همکلاسی ها همگی از جمله نشانه های آغاز دوران “همکلاسی سلام” است.

“کودتای نرم برای تصاحب خودروسازی با کمک همکلاسی ها و رفقای سفارشی”، “اشتهای سیری ناپذیر و شبکه سازی گسترده در خودروسازی” و”نگاه ابزاری به افراد برای حفظ صندلی” سه ویژگی اصلی این دوران است.

در این دوران ناجوانمردانه متخصصان مورد هجمه قرار می گیرد؛ برای متخصص باهوش خودروسازی حاشیه درست می شود و مدیر حاشیه دار رنگی برای مدیرعاملی لابی می کند.

در این دوران اخلاق و ارزش ها قربانی منافع سیاسی می شود؛ رفقای خانوادگی و دوران تحصیل دانشگاه یک شبه تغییر می کنند؛ حفظ صندلی بر همه چیز ارجحیت می یابد و نامردان چشم به دادگاه تعزیرات می دوزند.

حال با توجه به این اتفاقات این سوال مطرح می شود که آیا خودروسازی آنقدر بی صاحب شده که حاشیه نشین های ملت برای آن تصمیم گیری کنند؟ مگر اقلیت چند درصدی می تواند برای حداکثر ۹۰ درصدی تعییت تکلیف کند؟ مگر قرار نبود دولت در مقام سیاست گذار آقایی کند و بخش خصوصی واقعی سکان خودروسازی را در اختیار بگيرد؟

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرزاد چهارشنبه , 29 آذر 1402 - 12:02

وزیر عاقل صمت میداند مدیران دو غول خودروسازی با چه لابی مدیران عامل دو شرکت شده اند آنها خودروسازی را نابود کردند از مدیرعاملی کارشناسان در سایپا و شبه امنیتی ها در سایپا تا هزاتران هزار حاشیه در ایران خودرو.
برای خروج از این بحران در خودروسازی دو فرد میتواند عصای دست وزیر عاقل صمت باشند و آن دو فرد کسی نیست جز جواد نجم الدین و معصوم نجفیان
این دو فرد ثابت شده اند. مدیر و مدبر و خوشنام و از همه مهمتر در صنعت یک سر و گردن از همه بالاترند لوب کلام میشود گفت تخصصی ترین فرد ایران در حوزه خودرو این دو نفر می باشد.

سعیدی ایران خودرو چهارشنبه , 29 آذر 1402 - 16:01

مگر قحط الرجال هست ! نجم به دنبال جایگزینی نیروی خود جای عظیم هست

اصغر چهارشنبه , 29 آذر 1402 - 16:16

نجم الدین کجا تخصصی هستش؟ نجم الدین اصلا بلد نیست حرف بزنه… در مورد نجفیان موافق هستم او جنتلمن می باشد و مطمئنا به جایگاه مدیرعاملی بها خواهد داد وزیر را سربلند خواهد کرد اما در مورد نجم الدین مخالف نظر شما هستم . ظهیری بهتر از نجم الدین می باشد. شیخ عطار و عموزاد هم در حد و اندازه تصمیم گیری برای خودروسازی نیستند.

باباخان عزیز پنجشنبه , 30 آذر 1402 - 8:51

منطق جاده مخصوص دوستان هم کلاسی بازنشسته خود را در صنعت حمایت میکند

فرهاد پنجشنبه , 30 آذر 1402 - 16:55

درود بر وزیر عاقل صنعت خودرو در مورد تولید در صنعت خودرو افرادی حرف برای گفتن دارند که سابقه کاری و علم به عمل داشته باشند و از نزدیک با خودرو و مراحل مختلف تولید آشنا باشند آنانی که حرفهای تو خالی می زنند پدر صنعت خودرو را نمی شناسند چرا رهبر معظم انقلاب در زمان ایشان برای بازدید ایران خودرو در زمان ایشان به ایران خودرو تشریف بردند به این علت که ایشان امام خامنه‌ای رهبر فرهیخته ایران تشخیص درست دادند که مهندس جواد نجم الدین فردی کوشا و جهادی است از طبقه زحمتکش کارگری این شرکت می باشند انشاءالله بزودی ایشان در جایگاه مدیرعامل ایران خودرو خواهیم دید درود بر همه جهادگران گمنام ایران اسلامی زیر سایه خورشید جهان امامت و ولایت امام خامنه ای

عباس پنجشنبه , 30 آذر 1402 - 21:39

مصطفوی دکترجان راستی چه خوبه خودت مدیرعامل بشی حداقل این هست که صنعت خودرو یه نفس راحت از دست خط بازار میکشه

آرش جمعه , 1 دی 1402 - 14:21

مهندس نجم الدین لایق ترین با هوش ترین و فنی ترین و جامع ترین فرد در میان تمام گزینه هاست دقیقا ایشان مانند یک جنرال ۵ستاره است که مابقی گزینه ها نزدیکترینشان به او از همه ی جهات حکم یک سرگرد را دارد.