ادعای مخاطب:
با سلام،
1) ایشان هنوز سرپرست هستند.
2) ایشان از دوستان نزدیک “بابک ملت” هستند و مستقیما توسط ایشان منصوب شده اند.
3) ایشان فاقد سوابق مدیریتی در خودرو هستند ولی در خارج از حوزه خودرو، سابقه مدیرعاملی در یک شرکت را دارند.
4) وضعیت شرکت نسبت به قبل، در صادرات و فروش افت کرده است. مضافا” اینکه حکم قطعیِ پرونده سیزده ساله بدهیِ تقریبا سه میلیون دلاریِ رادیاتور ایران به یکی از تامین کنندگانش(آقای علامه راد) ، بعد از فراز و فرودهای زیاد، به طور قاطع به نفع تامین کننده مذکور توسط دادگاه صادر شده است و سایپا و متوسلین به رادیاتور ایران اجازه پرداخت این بدهی را نمی دهند ! و در اثر این رفتار غیر حرفه ای سایپا، متاسفانه شرکت سود دهِ رادیاتور ایران در ده روز اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده است!!
5) و اما سوال آخر …. و اینکه آیا مگر باید داشتن نسبت فامیلی با شهید بابایی اینقدر مهم باشد؟! حال اگر برای کسی مهم بود، با رجوع ساده به “کدال” و “رسمیو” می توان نام پدر را جستجو کرد !
۵ سوال درباره کیفیت رادیاتور سایپا/بابایی منصوب ایران یا ملت؟
به گزارش خط بازار؛ بعد از تذکر بورس و مطالبه گری خط بازار، فرآیند انتصابات در سایپا بر روی ریل درست قرار گرفته است.
براین اساس سایپا برای انتخاب مدیران، صلاحیت گزینه های پیشنهادی را در کمیته انتصابات مورد ارزیابی قرار می دهد و سپس با تایید نهایی هیئت مدیره احکام صادر می شود.
در همین باره عده ای این فرآیند را طی کرده اند ولی هنوز صلاحیت برخی از مدیران به ویژه منصوبان دوره تیموری هنوز در کمیته انتصابات مورد ارزیابی قرار نگرفته است. از آنجا که یکی از شرکت های مهم و سودده سایپا، شرکت رادیاتور ایران است این سوال مطرح است که آیا صلاحیت اعضای هیئت مدیره این شرکت در کمیته انتصابات بررسی شده است یا نه؟
همچنین در خصوص مدیران این شرکت چند سوال دیگر مطرح است:
اول آیا حکم مدیرعاملی علی بابایی که چند ماه سرپرست بوده صادر شده یا نه؟
دوم از آنجا که رادیاتور ایران شرکت بورسی است آیا بابایی انتخاب ملت است و یا باز هم پای سفارش و گزینه های تحمیلی درمیان است؟
سوم بابایی براساس کدام سوابق درخشان خودرویی و مدیریتی در زمان تیموری سرپرست شده است؟
چهارم عملکرد رادیاتور ایران به لحاظ فروش، درآمد و سود در دوران بابایی نسبت به دوران کسری غفوری چقدر تفاوت کرده است؟ آیا اوضاع بهتر شده یا بدتر.
و پنجم آیا بابایی با شهید خلبان بزرگوار نسبتی دارد و یا این موضوع صرفا یک شایعه در محافل غیررسمی است؟
منبع: خط بازار
برچسب ها :خط بازار ، رادیاتور ایران ، سایپا ، علی بابایی ، کسری غفوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
در خصوص بند 1 در جواب های بالا، لازم به ذکر است که همزمان با انتشار این خبر، ایشان حکم مدیرعاملیِ خود را بعد از چهارماه دریافت کردند.
در ضمن، ایشان از معدود افراد خوبِ نزدیک به “ملت” می باشد که آرزوی موفقیت برایشان داریم.
سلام به عنوان کسی که آقای دکتر بابایی را میشناسم عرض میکنم ایشان از نظر مدیریت واقعا مدیر خوبی هستن در زمانی که در شرکت ما بودن شرکت ورشکسته را دوباره بلند کردن و اکثر خطوط تولید با وجود تحریم قطعات راه اندازی شد .. ایشان اصالت قزوینی هست و بسیار مرد شریف و درستکاری هستن
از این تیپ انتصابات در زمان مدیر عامل قبلی گروه خیلی اتفاق افتاد نمونه اش شرکت فنرسازی زر و یا آذین و … که به یکباره از کارشناسی و ریسی در پارس خودرو و دیگر جاها مدیرعامل شدن و الان هم که میدونن بزودی کنار میرن در حال نابود کردن تجهیزات و انگیزه پرسنل هستند تا مدیر عامل جایگزینشون اومد با مخ بخوره زمین و ندونه کمر راست کنه .روند جایگزین چنین مدیران نالایقی خیلی کند پیش میره متاسفانه .
البته ناگفته نماند بسیار محدود انتصابات نامبرده هم بد نبود انصافا.
میگم کم کم داریم به لحظات خوش بحال بچه های سایپا نزدیک میشیم .راستی عملکرد جناب مهندس میررفیع در سایپا دیزل رو مطالعه بفرمایید. و منکه لذت بردم با این حجم مشکلات. و البته با همان محدود مدیران باقی مانده و کمترین تغییرات در سایپا دیزل .
asriran.com/00460h
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5