با این حرفت معلوم شد که خودت هم هنوز به روز نشدی و همون آدم 20 سال پیش هستی
در حالیکه واقعا اینطور نیست و همه آدمها در گذر زمان تغییر کرده و بروز شده اند پس مغلطه گیری ممنوع
نجم الدین رئیس هیات مدیره ایران خودرو شد/دهه هشتادی ها از جان جاده مخصوص چه می خواهند؟

به گزارش خط بازار؛ امروز صبح طی مراسمی جواد نجم الدین به عنوان رئیس هیات مدیره ایران خودرو معرفی شد، پیش از این محمدرضا فیض بخش به عنوان نماینده «ایدرو» در این سمت قرار داشت.
نجم الدین فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است که در دو دهه گذشته باتوجه به سوابق کاری، جز مدیرانی بوده که زیان انباشت در کارنامه مدیریت خود نداشته است.
نجم الدین در کارنامه کاری خود رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، مدیرعامل شرکت مگاموتور از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۸ و مدیرعاملی گروه صنعتی ایرانخودرو را دارد. در دوره مدیریت نجم الدین در هر دو واحد خودروسازی بزرگ، پروژههای قابل توجه بومی سازی و طراحی محصول شکل و به تولید انبوه رسید.
اینکه نجم الدین با چه هدف و انگیزه ای دوباره به جاده مخصوص برگشته خود یک سوال مهم و قابل تامل است. برخی از بازگشت وی را به ایران خودرو مثبت و برخی دیگر نیز حضور وی را چالش آفرین ارزیابی می کنند.
از نکات قابل توجه حضور همزمان مدیران دهه هشتادی ایران خودرو است. مدیرانی از جمله منطقی و نجم الدین دوباره در جاده مخصوص نقش آفرینی می کنند.در حالی که در سوابق شان نقاط ضعف و قابل تامل وجود دارد. آیا خودروسازی قرار است با تفکرات دهه ۸۰ های خودروسازی توسعه پیدا کند؟ آن هم خودروسازی که طی ۲۵ سال قبل تاکنون از هر نظر تغییر کرده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، جواد نجم الدين
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
احسنت به شما همکار گرامی و زحمتکش. این جناب مصطفوی دلش برای چراغهای روشن جاده مخصوص و برخی مسئولین اسبق مشهورالحال تعاونی خاص و… تنگ شده که داره این حرفها رو میزنه. این که یک مدیر دارای موافق و مخالف باشه هم طبیعیه و هم نشان دهنده اینه که اون مدیر برای خوشآمد یا بدآمد کسی کار نکرده. کاری که به نظرش درست بوده را انجام داده و طبیعتا بعضیا خوششون میاد و بعضیا خوششون نمیاد. مدیر کم نبوده که اومده ایران خودرو و هیچ کار خاصی نکرده و فقط برای شیره مالیدن سر کارگر یه کارهایی کرده بعنوان مسکن مثلا سبد کالا داده یا به بعضی از نورچمشمیهاش که داخل کارگرها بودن پست داده که دهن کارگر را ببنده تا معلوم نباشه داره چه گندی به اوضاع میزنه. بعدا معلوم شده که اون آدما به دلیل عدم شایستگی چه خساراتی به شرکت زدن و همینطور شادی موقت ناشی از دریافت سبد کالا همان حکایت معروف داستان “خر برفت و خر برفت” بوده. به هر حال این زیان انباشته فعلی دستپخت همان مدیران پوپولیست و شومن و خالیبنده (دقیقا به ترتیب گفتم). همین که میگن نجمالدین تنها کسی بوده که زیان انباشته نداشته یعنی کار را بلد بوده و درست منابع را مصرف کرده ولو به قیمت این که من کارمند نوعی اون موقع ناراحت بوده باشم از سبک مدیریت ایشون. شخصا ترجیح میدم امنیت شغلی تضمین شده داشته باشم و حقوق و مزایای قانونی و مناسب را سرموقع دریافت کنم و شرکت بدون زیان مدیریت بشه ولی اعصابم بابت حواشی هر روزه و دلواپسی از بابت این که چه موقع ممکنه عذر من و ما را بخواهند خرد نشه.
امیدوارم منظورم را رسانده باشم. ما پرسنل آرامش میخواهیم و مدیری که شرایط را تشخیص بدهد و برخی از مدیران نالایقی که حدفاصل سالهای ۹۲ تا ۱۴۰۰ بدون لیاقت و شایستگی پست گرفتهاند و شرکت را به این روز انداختهاند شناسایی کنه و تغییرات را به درستی انجام بدهد. آمین
همکار عزیز من قضاوت ممنوع قطعا شما خبر از هیچ چیزی نداری
این رو از نوع ادبیات شما هر کسی متوجه خواهد شد
لطفا دیگران را قضاوت نکنیم
🚨چه باید کرد…..!!!
🔰جناب آقای مرد خودردسازی این حدیث را شنیده اید :
امام حسین (ع) : إیاک و ظلم من لا یجد علیک ناصرا إلا الله جل وعز.
بترس از ستم کردن بر کسی که به جز خدا یاوری ندارد.
🔰جناب آقای حقوقدان، آیا….
📌 تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان حق الناس نیست ؟
📌 دریافت اضافه وجه از مردم حق الناس نیست ؟
📌 کیفیت فاجعه بار قطعات مصرفی در محصولات، حق الناس نیست؟
📌 بازی با جان مردم با واردات ورق بی کیفیت جهت استفاده در بدنه محصولات حق الناس نیست؟
📌 توزیع رانت بین آقازادهها و نمایندگان حق الناس نیست؟
📌 سفر با پول سهامداران جهت برند سازی شخصی و نه زیارت، به عتبات عالیات حق الناس نیست؟
🔰البته که در دولت ابراهیم این موضوعات حق الناس نیست….!!!!
📌زیارت قبول آقای مدیرعامل
وقتی پول خودرو از مردم مظلوم و بی پناه گرفته شده تا حقوق کارکنان شریف و زحمت کش شرکت بدلیل سوء مدیریت نقدینگی و هزار مشکل دیگر پرداخت بشه و وقتی تامین کننده قطعه نمیده تا خودرو تولید بشه و به دست خریدار برسه و وقتی تولید خودرو با این همه مشکل روبروست که تحویل آن به خریداران با تاخیرهای آنچنانی روبروست دیگر چه انتظاری از مدیریت فشل و داغون آقایون دارید حتما باید تغییرات خیلی سریعتر انجام بشه مگه میشه این مدلی شرکت با این عظمت را مدیریت کرد
نجم الدین یعنی مرد یعنی غیرت یعنی مردانگی یعنی با وجود .
کمی هم از دزدی برخی مدیران بنویسید!
ح ن چطور نمایندگی فروش خودرو یکی از خودروهای لوکس را در سعادت آباد تأسیس کرد؟!
دو کارخانه مهم و عظیم یکی از خودروسازان چرا و چگونه در دوره مدیرعامل برخی از اقایان به به برخی فروخته شد؟!
ماجرای ارتباط برخی با قاچاقچی قطعه سازان و دریافت یک خانه ویلایی در خیابان شهرک غرب چیست؟!
بازگشت آقای مهندس نجم الدین بهترین خبر برای ایران خودرو است مدیری که با درایت جلوی زیان انباشته را خواهد گرفت.
به زودی شیرینی این اتفاق را سهامداران خواهند چشید
اتفاقا برخلاف تیتر جهت دار شما ، پس از 10 سال مجددا یک فرد خودرویی متخصص به ایران خودرو آمد. اتفاقی که باید خیلی پیش تر از این می افتاد تا به اینجا نرسیم. طی ده سال اخیر صرفا افراد غیر متخصص و تحمیلی سکاندار شرکت ایران خودرو بوده اند و نتیجه عملکرد ضعیف این افراد غیر متخصص، منجر شد تا شرکت ایران خودرو از یک شرکت سود ده به یک شرکت با زیان انباشته 90000 میلیارد تومانی تبدیل گردد. انتظار می رود با آمدن نجم الدین مسیر شرکت به کاهش زیان و رفع مشکلات عدیده تغییر یافته و شرکت از این شرایط فلاکت بار رها گردد.
کمی هم از دزدی برخی مدیران بنویسید!
ح ن چطور نمایندگی فروش خودرو یکی از خودروهای لوکس را در سعادت آباد تأسیس کرد؟!
دو کارخانه مهم و عظیم یکی از خودروسازان چرا و چگونه در دوره مدیرعامل برخی از اقایان به به برخی فروخته شد؟!
ماجرای ارتباط برخی با قاچاقچی قطعه سازان و دریافت یک خانه ویلایی در خیابان شهرک غرب چیست؟!
مهندس نجم الدین مرد انسانی بزرگ و کار بلد ان شالله خدا برایش بساز دست به خاک بزن بشود برایش طلا
مهندس نجم الدین اهل باج دادن به … نیست، مشکل اصلی اینجاست خط بازار جان که قابل تیتر زدن و عیان کردن نیست وگرنه ایشون هم با پسوند و پیشوند خطاب میشدن و البته که به تعاریف امثال شما احتیاج ندارن..
بالاخره بعد از سالها یک مدیر لایق، کاربلد و کارآزموده در خودرو سازی انتخاب شد. آفرین به آقای وزیر
کمی هم از دزدی برخی مدیران بنویسید!
ح ن چطور نمایندگی فروش خودرو یکی از خودروهای لوکس را در سعادت آباد تأسیس کرد؟!
دو کارخانه مهم و عظیم یکی از خودروسازان چرا و چگونه در دوره مدیرعامل برخی از اقایان به به برخی فروخته شد؟!
ماجرای ارتباط برخی با قاچاقچی قطعه سازان و دریافت یک خانه ویلایی در خیابان شهرک غرب چیست؟!
سینا جون توی این شرکتها مهم اینه به بهترین شکل ممکن به سوددهی برسه که ظاهرا آقای نجم الدین اینکار رو کرده
حضور چهره ماندگار صنعت در خودروسازی قطعاْ بهبود شرایط را در بر خواهد داشت و با حضور مهندس نجم الدین و مدیران با تخصص در حوزه صنعت خودرو شاهد رشد و رقابت پذیری خواهیم بود
با سلام – حالا مثلا مدیران هزاره 14 چه تاجی سر صنعت زده اند که شما به نقد مدیریت مدیران دهه 80 و 90 میپردازید ؟ شاید سفره مدیران هزاره 14 چرب تر بوده است ؟
به به چه شود چرا سناتور نیومده کامنت بزار حتما حکم گرفته
خدا به داد شیخ های هیات مدیره برسه
احتمالا فکر هایی در سر داردکه بتواند صنعت نجات بدهند
گروه ایران خودرو عاقبت به خیر می گردد و به ایران خودرو تبریک می گویم چون مهندس نجم الدین برگشت.
بعد از چند وقت ناامیدی و انتخاب های بد در صنعت خودروسازی ، خوشبختانه امروز یک انتخاب درست توسط وزیر محترم صمت صورت گرفت زیرا مهندس نجم الدین هم در ایران خودرو و هم در سایپا باعث افتخار صنعت کشور شده اند
گوشه ای از عملکرد مهندس نجم الدین:
در گروه ایران خودرو پیکان از کاربراتوری به انژکتوری تبدیل شد که در آن زمان یک عملکرد تخصصی و فنی و یک انقلابی در ایران بود
در گروه سایپا پروژه موتور ملی سایپا را از ابتدا تا تولید انبوه در کارنامه خود دارد و الان هر چی سایپا نان میخورد به دلیل همان موتوری هست که مهندس نجم الدین در مگاموتور طراحی و تولید کرده است و مدیرعامل های بعدی فقط آمدند و رفتند و هیچکدام یک موتور بومی مثل زمان مهندس نجم الدین طراحی نکردند.
در زمانی که مدیرعامل مگاموتور بودند با مدیریت خود باعث شدند که شرکت مگاموتور پرسودترین شرکت در خاورمیانه بشود.
به وزیر محترم صمت تبریک می گویم و بابت انتخاب مهندس نجم الدین تشکر میکنم.
مهندس نجم الدین استاد خیلی از مدیران کنونی هست امثال مهندس شیخ زاده و مهندس مصلح و…
مهندس نجم الدین مدیر تولیدی هست
مهندس نجم الدین در هر موقعیتی برای سازمان خود سود و دانش آورده است.
خط بازار جان این مدیران دهه نودی چه گلی بر سر ما زدند ..اینها که هنوز دارند نون اقدامات امثال نجم الدین رو میخورند..شما چرا نگرانی ؟!
یکی از بهترین انتخاب های ممکن در صنعت خودروسازی آقای مهندس نجم الدین هستند. یک مدیر استراتژیک و در عین حال اجرایی. سابقه ایشان در رکورد تولید ایرانخودرو، فراموش نشدنی است.
با آمدن نجم الدبن رویا ها عوض میشه خگستر دوباره اوج می گیره تعاونی خاص به صاحبش بر می گرده شرکتهای زیر مجموعه خگستر سرو سامان پیدا می کنه ودیگه نمی تونن آمار غلط بدن و رویاها ی خودرا به اوج برسانند وبا دادن پول به برگزار گننده سیمینار ها مدیر نمونه انتخاب شوند😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭
مدیران عامل همه شما مردانگی غیرت ،شرف و مدیریت را از اقای نجم الدین یاد بگیرید.
آخه وقتی هر بی سروپایی میتواند روی صندلی مدیر عاملی ایران خودرو تکیه بزند مهندس نجم الدین باید وزیر شود.ابشان مرد باغیرت و بزرگی است
با تشکر از وزیر عاقل صمت که دو نفر از مدیران با تجربه را در خودروسازی آوردند یکی مهندس نجم الدین در هئیت مدیره ایران خودرو و دیگری مهندس شیخ عطار در هئیت مدیره سایپا که هر دو بزرگواران دارای سابقه افزایش تولید و افزایش سود مالی دارند
حالا نوبت تغییر مدیرعامل های ایران خودرو و سایپا می باشد
در بین گزینه های مطرح شده بهترین گزینه برای ایران خودرو مهندس شیخ زاده و برای سایپا مهندس شیخ عطار می باشد زیرا هر دو نفر عضو هئیت مدیره دو خودروساز بوده و هر دو سابقه درخشان در افزایش تولید و محصولات جدید و افزایش سود هستند.
وزیر محترم صمت لطفا از مهندس شیخ عطار و مهندس شیخ زاده حمایت کنید سپس تحول و تولید و رونق را در دو خودروساز بزرگ کشورمان خواهید دید شک نکنید و اعتماد کنید.
خداوند را شاکرم که مهندس نجم الدین مجدد سکاندار ایرانخودرو گردید و مطمئنا موجب پیشرفت و شکوفائی این شرکت خواهد شد , مردی خلاق , مبتکر , قوی و سالم که هیچ افترائی به وی نمیچسبد , خداوند حافظت باشد .
من مرد تر و انسان تروسالم تر و باشرف تر و باوجودتر از مهندس جوادنجم الدین در زندگی کاری خودم ندیدم.ایشون به شدت مشوق مدیران زیر دست برای شکوفایی و رشد هستند وتمام مدیران ارشد صنعت خودرو مثال مهندس سلیمانی_پیرمحمدی_شیخ زاده _راد منش_پورمجیب_مصلح_محمدزاده و صدها مدیر و کارشناسان ارشد صنعت خودرو رشد و موفقیت و ترقی خودشون رو مدیون مهندس نجم الدین هستند .دقیقا تا چند ماه دیگر تولید رشد میکنه و شرکت به سود دهی میرسه ،مهندس نجم الدین ایران خودرو رو جهانی میکنه و به امید خدا ایشون خار درچشم و استخوان در گلوی رانت خواران و مفسدان و دلال های خودرو خواهد شد.
اینا هر چند سال یک بار میان و جیب یک سری از آدمهای خاص را پر میکنند که با گذشت چندین سال هنوز پیمانکاران در خودو سازیها جولان میدهند. این در صورتی است که به همه صحبت شده که وقتی پیمانکاران در شرکتها هستند به معنی این است که برخی مدیران در حال دزدی و اختلاس هستند .(من یک کارگر پیمانکاران در ایرانخودرو هستم) تمام
خط بازار عزیز
چطور اون مدیر عامل بی تدبیر ، بی برنامه ، دروغگو , افزایش ۷۰ درصد زیان انباشته در عملکرد کاریش را مرد باهوش جاده مخصوص خطاب میکنی ولی به مدیر با تجربه ای میرسه آیه یأس میخونی!!!؟
التماسی کمی تفکر
🚨چه باید کرد…..!!!
🔰جناب آقای مرد خودردسازی این حدیث را شنیده اید :
امام حسین (ع) : إیاک و ظلم من لا یجد علیک ناصرا إلا الله جل وعز.
بترس از ستم کردن بر کسی که به جز خدا یاوری ندارد.
🔰جناب آقای حقوقدان، آیا….
📌 تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان حق الناس نیست ؟
📌 دریافت اضافه وجه از مردم حق الناس نیست ؟
📌 کیفیت فاجعه بار قطعات مصرفی در محصولات، حق الناس نیست؟
📌 بازی با جان مردم با واردات ورق بی کیفیت جهت استفاده در بدنه محصولات حق الناس نیست؟
📌 توزیع رانت بین آقازادهها و نمایندگان حق الناس نیست؟
📌 سفر با پول سهامداران جهت برند سازی شخصی و نه زیارت، به عتبات عالیات حق الناس نیست؟
🔰البته که در دولت ابراهیم این موضوعات حق الناس نیست….!!!!
📌زیارت قبول آقای مدیرعامل
مهندس نجم الدین نامبر وان ب همراه مهندس سلیمانی.مهندس شیخ زاده
نه با تفکر احمقانه عظیمی عقب افتاده بره جلو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 33 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 33