وزیر محترم صمت چرا به وضعیت اعتراضات پرسنل سایپا و بدرفتاری مدیرعامل گروه سایپا رسیدگی نمی کنید؟
با این روند مطمئن باشید که پرسنل گروه سایپا چند وقت دیگه جاده مخصوص کرج را به خاطر عدم رضایت از مدیرعامل سایپا خواهند بست.
https://www.bultannews.com/003Tl9
عظیمی و تیموری با تولید خودرو چه کردند؟

به گزارش خط بازار؛ طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتدای امسال تا پایان مردادماه حدود ۵۳۶ هزار و ۹۰۳ دستگاه خودرو تولید شده که نشانی از به ثمر نشستن برنامههای تحولی دولت سیزدهم در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو است.
از این تعداد، حدود ۴۵۶ هزار و ۱۲۶ دستگاه خودروی سواری بصورت عبور مستقیم و کامل تولید شده که نسبت به ۳۷۰ هزار و ۱۶۶ دستگاه خودرو کامل تولیدی در پنج ماهه ابتدایی سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش تولید را نشان میدهد.
در مدت مذکور سال جاری قریب به ۶۲ هزاردستگاه وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با آمار تولید در مدت مشابه سال گذشته که ۴۰ هزار و ۶۵۸ دستگاه بوده است از رشد ۵۲ درصدی برخوردار شده است.
در پنج ماهه نخست امسال با رشد ۷۰ درصدی حدود ۱۳۷۰ دستگاه خودروی ون تولید شده است. از ابتدای فروردین تا مرداد ماه سال گذشته ۸۰۶ دستگاه ون در کشور تولید شده بود.
همچنین طی مدت مذکور سال جاری ۴۴۹ دستگاه مینیبوس و میدلباس تولید شده که ۱۲ درصد بیشتر از آمار تولید این نوع خودروها در پنج ماهه نخست سال گذشته معادل ۴۰۱ دستگاه است.
از مجموع تولید خودرو در پنج ماه نخست سال جاری حدود ۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع خودروی سنگین (کامیون، کامیونت و کشنده) تولید شده که نسبت به ۹۸۲۰ دستگاه تولیدی در مدت مشابه سال گذشته، ۶۹ درصد تولید این خودروها افزایش پیدا کرده است.
طبق آمار وزارت صمت، تنها آمار تولید اتوبوسهاست که کاهشی ثبت شده و در حالی که طی پنج ماه نخسیت سال گذشته ۴۲۴ دستگاه تولید شده بود، اتوبوسهای تولیدی به ۳۳۱ دستگاه رسیده است که ۲۲ درصد کمتر است.
منبع: ایسنا
برچسب ها :ایران خودرو ، تولید خودرو ، خودروسازی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
امروز خبر دادند که مدیرعامل گروه سایپا موافقت کردند تا 1000 نفر از دانشجویان را بورسیه کنند حالا سوال ما کارکنان و متخصصین در داخل گروه سایپا از مدیرعامل سایپا اینست که:
۱- آیا از متخصصان و با تجربه های داخل گروه سایپا استفاده بهینه دارید که الان میخواهید بار مالی 1000 دانشجوی بیگناه را قبول کنید؟
۲- آیا هزینه های این 1000 دانشجو را محاسبه کردید که چه رقمی برای بورسیه می شود مگر سایپا ضررده نمی باشد؟
3- طبق قانون بورسیه باید بعد از اتمام درس این 1000 نفر برای این افراد صندلی و شغل در داخل گروه تعیین کنید آیا این امکان را دارید مگر گروه سایپا در حدود 5000 نفر نیروی مازاد ندارد که حالا 1000 نفر دیگر به پرسنل اضافه کردید؟
همه می دانند که اینکارها فقط شوی تبلیغاتی هست تا یک روز بیشتر در سایپا بمانید چون از زمانی که به سایپا آمدید متخصصان و با تجربه ها را کنار گذاشتید و فقط باند غیر متخصص خود را جای افراد متخصص و با لیاقت جایگزین کردید وگرنه وضعیت سایپا الان اینطور نبود به عنوان نمونه آوردن نفر پنجم در هئیت مدیره سایپا هست که پاشنه آشیل شما خواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2