خداحافظی با شیخ ایران خودرو/حاج کاظم به قدرت بازگشت

روز گذشته و قبل از سانحه هوایی بالگرد رئیس جمهور، تغییرات مهمی در ایران خودرو رخ داد.
کد خبر : 73509
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

به گزارش خط بازار؛ روز گذشته و قبل از سانحه هوایی بالگرد رئیس جمهور، تغییرات مهمی در ایران خودرو رخ داد.

براین اساس علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی علی حاجی کاظم لواسانی را به جای علی شیخی به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری سمند منصوب نمود.

طی جند سال اخیر حضور دو شیخ در ایران خودرو مایه مباهات و قوت قلب ایران خودرو بوده است. اولی علی شیخ زاده به عنوان مغز فنی و دومی علی شیخی به عنوان مغز سرمایه گذاری.

لواسانی از جمله افرادی بوده که در زمان خطیبی به حلقه اصلی مدیریتی نزدیک بود ولی با آمدن عظیمی در اوایل مرداد ۱۴۰۲ برکنار و به نوعی از قدرت جا ماند. حال بعد از گذشت حدود ۸ ماه مجددا عظیمی برای وی حکم مهمی را صادر کرده است. اینکه مبنا و پشت پرده این تغییر چه بوده هنوز مشخص نیست.

به گزارش خط بازار این تنها اتفاق روز گذشته ایران خودرو نیست. طبق اخبار رسیده علاوه بر انتصاب لواسانی، یک انتصاب دیگر رخ داده است. براین اساس حسن صدری به عنوان قائم مقام مالی ساپکو منصوب شد. صدری پیش از این به عنوان مشاور در کنار پورمجیب فعالیت می کرد و توانسته بود طی مدت کوتاه حضورش به عنوان مشاور، در آخرین روزهای پایان سال ۷ همت برای ساپکو تامین مالی کند و مرد سال ۱۴۰۲ ایران خودرو لقب گیرد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , 1 خرداد 1403 - 15:34

بد نیست بازرسی کل کشور به اموال و املاک این مغز فنی هم ورود کنه چطور میشه یه نفر که کل زندگیش کارمند بوده این همه اموال جمع کرده باشه…

خادم ارضا چهارشنبه , 2 خرداد 1403 - 15:00

عجب روزگاری شده، چقدر ایران خودرو بی صاحب شده که برخی با این همه داستان های مختلف در ایران خودرو باز مدیرعامل میشه، افرادی که نه تعهدی به انقلاب داره و نه به مسائل دینی دارن
واقعا خنده داره
آهای وزارت محترم اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور کجایید ؟؟؟