۶ خبر داغ از خودروسازی/از انتصاب آزاد تا تغییرات پساشیدایی
به گزارش خط بازار؛ خودروسازی با حمایت تمام قد وزیر صمت از سایپا وارد فاز جدیدی شده است.
طبق اخبار رسیده بعد از دستور سازمان بازرسی کل کشور ناظران در خودروسازی در حال تهیه لیستی از دوشغله می باشند که به نظر می رسد برخی افراد تاثیرگذاری در مدیریت ارشد خودروسازان در این لیست قرار خواهند گرفت.
عبدالله سلطانی ثانی مدیرعامل ایساکو، ابوالقاسم نقی پور آزاد را به عنوان عضو غیرموظف این شرکت در هیئت مدیره سرمایه گذاری سلیم معرفی کرد. این اولین حضور نقی پور در هیئت مدیره شرکت های خودروسازی است. وی همزمان معاون منابع انسانی گروه ایران خودرو است.

با رفتن شیدایی به پارس خودرو اولین تغییر در این شرکت اتفاق افتاد و اسلام خسروی از معاونت مالی اقتصادی این شرکت برکنار و به جای وی مهدی شریفی به عنوان سرپرست منصوب شد. شیدایی پیش از این قايم مقام مالی اقتصادی گروه سایپا است. اینکه آیا هنوز وی در این منصب نقش آفرینی می کند و یا ماموریت ش به پایان رسیده و اتاق خود را تحویل داده، مشخص نیست.
به نظر می رسد پارس خودرو در آینده شاهد تغییرات مهم دیگری باشد که در هفته آینده مشخص خواهد شد. از دیگر نکات قابل توجه در این باره مربوط به تقویت روابط بهمن حسین زاده و رحیم علیشاهی است که در نوع خود مهم است.
بعد از حواشی کارگری ایجاد شده در جاده مخصوص، بعد از دفاع قدرتمند نمایندگان خودروسازان در نهادهای نظارتی، قرار شد موضوع آینده فروشی در دوران های قبل و سرمایه گذاری در برخی از شهرهای شرقی در دستور کار نهادهای نظارتی قرار گیرد تا سهم عملکرد مدیران قبلی در وضعیت کنونی مشخص شود.
برخلاف تصور عده ای، حمایت تمام قد وزیر صمت از سایپا، فصل تازه ای را برای تیم کنونی این شرکت آغاز کرده است. البته این حمایت مستلزم و مشروط به بهبود عملکرد به ویژه در وضعیت تولید است که تغییرات اساسی در سازه گستر و مگاموتور دو شرط لازم آن است. این دو شرکت منتظر جوانان توانمندتر است که در عین جسارت، شجاعت و سلامت، آگاه به نحوه تعامل برد برد با قطعه سازان برای تامین منافع سازمان باشند.
منبع: خط بازار
با تشکر از خط بازار ،
ولی اخباری که از وزارتخانه شنیده میشود ، تغییر در سایپا به زودی انجام خواهد شد.
آقای شیخ زاده خداقوت ، برخی انتصابات خوب شما در زامیاد ،لجستیک ، مرکز تحقیقات ،رادیاتور قابل تقدیر است.
، ولی متاسفانه نیاز است انتصابات اشتباه و سیاسی و سفارشی را در شرکتهای آذین ، پرس ، ایندامین ،فنرسازی زر ،سازه و مگاموتور و دیزل را هم بپذیرید و سریعا تغییر دهید .
خط بازار لطفا پاک نکن
شیخ زاده خودش بسیار آدم خوب و بی حاشیه و واقعا شایسته هست .ولی متاسفانه افراد دوروبرش در سایپا بسیار حاشیه و دشمن دارند که متاسفانه برای شیخ زاده دشمن تراشی میکنند . چون افراد بی تجربه و با افراد به دنبال انتقام درسایپا هستند لطفا در اختیارات این افراد تجدید نظر کن ،حتی اگر از معتمدین باشند مثل عظیم و نفراتتش، و مثل آقایان معاون حقوقی و سجود و ارتباطات و یوسف، اینا خیلی بی تجربه اند
شما که از انتصابات قابل تقدیر صحبت می کنید، آیا می دانید این آقای هاشمی که رادیاتور ، حقوق ها رو که داره درصدی میده، معوقات قبلی که رو که باید ماه های قبل تر میداده رو هم داره قسطی میده، میری بیمارستان میگن بیمه هاتون قطع شده، معلوم نیست دارن پولها رو چیکار می کنن، فقط وعده میده این آقا، رادیاتوری که بعنوان سوده ترین شرکت سایپا شناخته میشه رو به خاک سیاه نشونده.
احتمالا خبر نداری در زامیاد و رادیاتور و …. چه خبر است .
خسته نباشید آقای شیخ زاده
لطفا سری به ” رایان سایپا ” بزنید ببینید کی به کیه شاید شما سردربیاورید
کی جای کی تصمیم میگیره
مجید اندکی صبر سحر نزدیک است .
# پسرک سوگلی اداری
سایپا آماده و محیا تحویل به مدیر عامل جدیدش داره میره!
جریانات سیاسی در صنعت ، کارمندان ، کارگران رو بیچاره کردند ، هر کسی به دنبال فساده و کیسه گشاد تیمش هست ، خدا واقعا کمک کنه به تمام آدمهایی که از این سفره نون میبرند برای خانواده
مديرعامل سايپا پرس كه خيلي زودتر از اينها بايد عوض ميشد، ولي فعلا كه به اجازه نمي دهند كه عوضش كنه!.!.!.!.
آفرین به تیم مدیریت خودروسازی
این داستان نیکسا و ۶۰ میلیارد چیه فکر کنم ناظر ایران خواب هستند
علی برکت الله
سلیم بدبخت شد این آقا سواد مالی نداره، این نقی پور رو کلا باید ردش کنن بره، چون پیرمحمدی داره میره
#نقی-معمولی
به نظر باید روهای آینده رو ببینیم با توجه به زلزله سیاسی پیش رو در صنعت خودرو
دوستان عزیز اگه تشریف بیارید و
یه سر بزنید به سازه و ببینید وضعیت چقدر افتضاح شده
و چقدر همه چیز بهم ریخته و بیصاحب شده
روزی صد بار خدا رو شکر میکنید که اینجا نیستید
نه حقوق به موقع نه پاداش نه اضافه کاری
همه چیزمون را قطع کرده آقای صالحی
همه جا را خفقان گرفته
خط بازار چرا درخواست ما در خصوص تهیه گزارش حراست صمت از سایپا برای جذب نیروهای سفارشی را در نظرات پخش نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟