یک تهرانی بی تجربه قائم مقام ارشد خودروساز می شود/نبوی چه نقشه ای برای خودروسازی کشیده است؟

گویا آخرالزمان شده که سیاسیون بی سواد و بی تجربه اینگونه در مقام فرمان مقام معظم رهبری می ایستند و به جای کاهش دخالت های بی‌جای خود، از لانه بیرون آمده اند و می خواهند علنا در جاده مخصوص نقش آفرینی کنند.
کد خبر : 53008
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش خط بازار؛ خودروسازی یکی از  بخش های جذاب اقتصاد و صنعت کشور است که هر کسی را به طمع می اندازد. برخی با انگیزه خدمت؛ برخی با ولع سیاسی و برخی با هدف فساد و رانت خواری.

متاسفانه هر زمان که خودروسازی به دست جنتلمن های متخصص اداره شده مردم طعم خودرو با کیفیت و سهامداران لذت سود را چشیده اند و برعکس هر زمان خودروسازی به دست سیاسیون بی سواد، بی تجربه و لابی گر افتاده، نارضایتی از خودرو بیشتر شده و سرمایه ها هر سال از بین رفته است و صرفا سیاسیون به اهداف شخصی خود دست یافته اند.

تجربه ثابت کرده هر زمان که سیاست گذاران عقلایی رفتار کردند و کلام و رفتارشان با دستور رهبری منطبق بوده شاهد آن بودیم که خودروسازی به دست مدیران با ایمان اداره شده و بهمن سود در جاده مخصوص سرازیر شده است.

براین اساس هیچ دلیلی ندارد تهرانی ها به جای کرجی ها تصمیم بگیرند، تهرانی هایی که در جلوی چشم نهادهای نظارتیِ مدعی و عقل کل نه تنها همه کاره خودروسازی هستند بلکه علاوه بر حضور در هیئت مدیره شرکت های تابعه خارجی به دنبال قایم مقام ارشد شدن در جاده مخصوص هستند.

گویا آخرالزمان شده که خودروسازان بی ایمان این گونه بازیچه دست سهامداران غیراستراتژیک شده اند. گویا آخرالزمان شده که سیاسیون بی سواد و بی تجربه اینگونه در مقام فرمان مقام معظم رهبری می ایستند و به جای کاهش دخالت های بی‌جای خود، از لانه بیرون آمده اند و می خواهند علنا در جاده مخصوص نقش آفرینی کنند.

آقای وزیر صمت با این خودروسازی که همه کاره ش تهرانی ها هستند لایق استیضاح هستید.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 11
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی دوشنبه , 28 فروردین 1402 - 21:13

تیموری جان جابری جان جرجانی جان ناصری جان بای بای

آخاله دوشنبه , 28 فروردین 1402 - 21:23

به مدیر عامل بهران موتور مگاموتور که دوباره برگشت فکر کنید

نخبه خودرو دوشنبه , 28 فروردین 1402 - 21:34

با سلام
خب شما در نظر بگیرید خود اقای ن فردی بی سواد است از طرفی اقای خ که به اصطلاح و مثلا فردی خودرویی بوده است را حمایت نمود و از طرفی شخصی به نام اقای ت را به عنوان مشاور خود به ایدرو آورد.بعده ها متوجه شدیم روابط خاصی بین برخی تعریف شده

کارگر خط تولید دوشنبه , 28 فروردین 1402 - 21:54

خ، ت و ن همان آدمهای هستند که دفعه قبل در استیضاح برخی از نمایندگان مخالف را صدا کرده و از طرق خاصی قانع کردند تا امضای خود را پس بگیرند اگر آقای رئیس جمهور و نهادهای نظارتی به دنبال اصلاح قیمتها و رونق بازار خودرو هستند بایستی فاطمی امین و تیمش را کنار بگذارند تا افرادی که حتی اگر خودروی خودشان خراب شود عیبش را نمیدانند سوار بر صنعت خودرو نشوند برخی از مدیران تازه منصوب شده هم حلق به گوش سیاسیون بی سواد هستند
آقای رئیس جمهور و نمایندگان محترم مجلس ایران خودرو را با ایران خودروی سال قبل در همین مقطع مقایسه کنید اختلاف فاحشی را اگر وجدان داشته باشید درک خواهید کرد امیدوارم کسی باشد که دلش برای ایران و ایرانی بسوزد منتظریم آقای رئیس جمهور

کارگر خط تولید سه شنبه , 29 فروردین 1402 - 9:45

برادر شتر سواری دولا دولا نمیشه لطفا دلنوشته های ما رو سانسور نکن

esi سه شنبه , 29 فروردین 1402 - 2:56

ن و خ و ت و.. همه از یه قماشن جدیدی ها تابلوئه اومده کار قبلی ها رو پوشش بده
ی نفر رو که حتی بلد نیست اب شیشه شور ماشین خودشو بشوره رو میخواد بزاره قائم مقام ارشد
لازمه یه سری به حسابهای بانک ایران و ونزوئلا تو بحرین و… بزنید مشخص میشه پولا کجا دارن جابجا میشن و کیا دارن پولشویی میکنن و کجا خرج میشه

به موقع سه شنبه , 29 فروردین 1402 - 5:42

اینا خیلی خیلی خوب اومدی
فکر نکنم جایی هم که مدیر میانی بوده خوب عملکرد داشته باشه
اون وقت شب می‌خوابه صبح بلند میشه تراوش ذهنی فعال میشه طرح میده تیر وان اجرا کنیم!!!!
قیمت, خودور می برن بالا!!!!!!

سرچشمه گل آلود سه شنبه , 29 فروردین 1402 - 5:46

با زدن سر ما بدن مار هم از مار می‌افته
فقط ۱۰ اردیبهشت نمایندگان ملت همت کنند وزیر صمت بی لیاقت و بی تدبیر و بی برنامه و صد تا بی دیگر ….. را عزل کنند
والسلام

خانم سه شنبه , 29 فروردین 1402 - 6:49

کاش مدیران جاده مخصوص یک هزارم آقا جسارت و مدیریت داشتن.
اقای ت ترسوتر از اونی هست که بخاد توی این مملکت اصلاحات صنعتی انجام دهد.
آقای ت دست پرورده و بزرگ شده سرمایه داری و لابی گری هستش.
چون با وجود دیدن این همه زیان و این همه دزدی در زیر مجموعه در جرات تغییر رو نداره.

مصطفی سه شنبه , 29 فروردین 1402 - 10:37

مصطفوی جان
چرا این تهرانی ها شده کابوس خودت و سایت بی محتوای شما واقعا دیکته ننوشته خطا نداره بنظرم تهرانی ها بیان شاید یکمی قرارداد تبلیغاتی بیشری برات ببندن راستی یک امار از بازدید خبرهای سایتت بزار ببینینم چند نفر میان خبر میخونن

سناتور سه شنبه , 29 فروردین 1402 - 13:21

انشاءالله هم این وزیر صمت کار نابلد، و با اعتماد به نفس عوض شود و هم خطبه های نبوی و تهران نشین ها چرا که این افراد همگی با کار نا بلدی و اعتماد به نفس کاذب و فرصت طلب ترین افراد در مسوولیت های مهم از جمله در خودروسازی ها و معاونت ها هم آبروی دولت انقلابی را برده اند و هم به قشر آسیب پذیر جامعه فشار مضاعف تحمیل کرده اند
اینها بایستی در پیشگاه ملت نجیب ایران پاسخگو باشند و قوه قضاییه و وزارت اطلاعات و نهادهای نظارتی بایستی با همه این افراد برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران شود اما افسوس…
به عنوان آخرین مثال، ببینید علاوه بر نحوه قیمت گذاری و فروش خودروهای داخلی، چه داستان مسخره و تاسف باری برای فروش خودروهای وارداتی درست کردند (ثبت نام در سامانه خاص و….) که حتی فریاد مدیرعامل سایپا را هم درآورده! و سود فراوان این واردات که با ارزهای نفتی هم انجام می شود را به گونه ای مهندسی کرده اند که مستقیییییم به جیب خودشان و نورچشمی هایشان برود.
امیدواریم این شرایط زودتر اصلاح شود و حداقل این وزیر صمت بی کفایت که گماشته پدرخوانده است( و تو چه میدانی آقای محمد کیست؟!) و اهالی منطق و لاهیجان و برخی منسوبین فرقه ضاله ب کنار گذاشته شوند تا بلکه اوضاع کمی بهبود یابد.