گسترش فعالیت مركز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان
شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.
کد خبر : 115771
تاریخ انتشار :دوشنبه 23 تیر 1404 - 20:34
به گزارش خط بازار؛ از این پس بیمه گزاران و مشتریان می توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت 19 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره 8259-021 داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهرهمند شوند.
همچنین تماس های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه گزاران صورت گرفته است.
منبع: بیمه پارسیان
برچسب ها :بیمه پارسیان ، خط بازار ، فعالیت مركز ارتباط با مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰