چرا صنعت خودرو در دهه ۹۰ پا نگرفت؟/سیاسیون امنیتی بلای جان خودروسازی

مدیرعامل اسبق سایپا تغییرات زیاد مدیریتی به دلیل دخالت سیاسیون در صنعت خودرو را یکی از عواملی دانست که موجب شد صنعت خودرو ایران بین سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ پا نگیرد.
کد خبر : 74318
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

به گزارش خط بازار؛ سعید مدنی مدیرعامل اسبق سایپا گفت: شرکت خودروسازی رنو که برنامه بزرگی برای صنعت خودرو ایران داشت با آمدن ترامپ کامل ایران را رها کرد و رفت و چینی ها هم شل کردند.

بین سال 94 تا سال 1400 شاهد مشکلات داخلی زیادی در صنعت خودرو بودیم، از جمله تغییرات زیاد مدیریتی که به دلیل دخالت سیاسیون در صنعت خودرو بود و موجب شد صنعت خودرو پا نگیرد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جبارزاده شنبه , 12 خرداد 1403 - 8:28

معاونتی که آدرس محل کار را نمی‌داند.
روزها در حال گذر هستند و امید پرسنل سایپا به یأس و ناامیدی تبدیل می‌ شود.
پرسنل انتظاراتی از مدیر عامل محترم سایپا داشته که متاسفانه در حال حاضر نظاره گر انتصاباتی بدتر از قبل در سایپا هستند.
معاونت منابع انسانی در گذشته در حیاط خلوت مجلس بود و پس از ورود آقای توسلی مهر انتظار برچیده شدن این انتصابات میرفت.اما در دوره جدید شاهد حضور معاونتی هستیم که شاید آدرس محل کار خود را نداشته و تمام اختیارات خود را به کوتوله بی هنری تفویض نمونده اند که تمام هنر خود را در ایجاد شبکه ای سیاه از مدیران نالایق به کار بسته است.
جناب تیزچنگ، سلام برادر.
حواستان به انتصابات بازرگانی هست؟
حواستان به هنر بی هنری ها هست؟

منصور شنبه , 12 خرداد 1403 - 23:50

جناب مهندس توسلی عزیز مدیران عامل شما باید به اهداف اعلامی شما مثل کاهش بهای تمام شده و افزایش تولید پایبند باشند و مثل شرکت سازه گستر به دانش بنیان ها بها بدن . متاسفانه باندی که قبل از شما سرکار بودند همه سایپا رو خرج قطعه سازان خصوصی کردند و دوستان گرمابه و گلستانشون با همون تفکر در شرکت مدیرعامل هستند .

da یکشنبه , 13 خرداد 1403 - 8:05

واقعه باور کرده بودید این توسلی مهر در نقش سوپر من میاد و با عصای موسی میزنه سایپا رو از وسط نفص میکنه و گل و بلبل میشه و خلاصه سایپا کم کم میشه تویوتا یا هیوندایی و…
آقا اسامی مدیران عامل و معاونتهایی رو که نصب کرده ببینید و از یه آشنا به این جماعت البته قسم بدید راست بگه بپرسید و دستتون میاد داستان رو .
نزدیکان این آقای مدیر برتر چه کسانی بودند و هستند.
راستی قصه خرید گلدان های دیزل چیه ؟
انجام امور زیر ساختی مثل آسفالت و …بدون مصوبه چیه ؟
چقدر حیف و میل داشتن ؟
و البته چقدر آدم داشتند که همه چیز رو برعکس رسانه ای کنن .
نقطه قوت توسلی فقط داشتن یه ادمهای مخفی رسانه ای بود که چنان گنده اش کردن که خودش هم باور کرد .
البته که مزدشون رو داد و با دادن پست و سمتهای بالا جبران کرد.
آنوقت دارید از کی کمک میخواهید ؟
تیزچنگ ؟ خودش منتخب این جماعته .
خدا فقط میدونه و بس .