واقعا ایشان سهم بسزایی در افزایش قیمت سهام زامياد به اندازه ۵۰۰درصد داشته.
تنوع محصولات هم که دیگه غوغا کرده…
کاش سایپا اصلا دفاع نمیکرد.
واکنش سایپا به حواشی انتصاب مدیرعامل جدید مگاموتور+متن جوابیه
به گزارش خط بازار روزنامه ۹ دی نوشت: هفته گذشته در گزارشی با عنوان «داماد حسین فدایی مدیرعامل مگاموتور شد!» نکاتی را در مورد این انتصاب یادآور شده و در پایان نوشتیم: «اکنون هم 9دی قضاوت نهایی در مورد انتصاب مرتضی منتظرالمهدی به عنوان مدیرعامل مگاموتور نمی کند و از آقای فدایی و دامادشان درخواست می کند، توضیحات خود را در مورد این انتصاب، سوابق تخصصی ایشان در حوزه صنعت خودرو قبل از ریاست هیات مدیره زامیاد و تخصص و سابقه مرتبط با جایگاه مدیرعاملی شرکت تخصصی مگاموتور را به صورت شفاف بیان کنند و به شبهات و سوالات مطرح در فضای سیاسی در خصوص این انتساب از جمله ارتباط آن با تداوم مدیریت مدیرعامل کنونی سایپا را صریح و روشن پاسخ دهند.»
هفته گذشته اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا نسبت به این گزارش واکنش داد و جوابیه ای برای 9دی ارسال کرد. متن جوابیه بدین شرح است:
«مدیر مسئول محترم رسانه ۹ دی
با سلام و احترام
پیرو انتشار مطلبی در خصوص انتصاب مدیر عامل مگاموتور در نشریه مورخه 1 مهر ۱۴۰۲ و صفحات مجازی مرتبط، جوابیه گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر ارسال می شود که مزید امتنان است وفق قانون مطبوعات کشور در همان صفحات و ستونها منتشر شود.
اقدام و عمل در دولت مردمی آیت الله رئیسی
در خصوص مطلب منتشره در مورد انتصاب در شرکت مگاموتور به اطلاع می رساند رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارآفرینان، تولید کنندگان و دانش بنیان ها فرمودند: یک دهه عقب ماندگی داریم و ضروری است زیر ساختها توسعه پیدا کنند. در همین راستا و با توجه به اینکه گروه خودروسازی سایپا در دهه 90هیچ فعالیتی در خصوص توسعه زیر ساخت انجام نداده و همین امر سبب شد که با افزایش تحریم های ظالمانه صنعت خودرو لطمه سنگینی ببیند و در نهایت مردم نتوانند شاهد خودروهای جدید و به روز در بازار باشند. این گروه در دوره جدید مدیریتی سعی کرده است با توسعه زیر ساختها، جذب نخبگان دانشگاههای برتر کشور، بورسیه کردن نخبگان انتصاب مدیران شایسته و پاک دست بتواند در مدت کوتاه بستری فراهم کند که تولید و کیفیت خودرو، موتور و خدمات پس از فروش افزایش یابد.
از این رو و با توجه به اینکه تیم مدیریتی شرکت زامیاد در ۲۱ ماه گذشته با وجود تحریم های ظالمانه و بالا بودن شاخصهای تورم توانست این شرکت را به سود دهی برساند و عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارد و چون شرکت مگاموتور قلب گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود و پیشرفت این بخش می تواند به سرعت اثرات مثبت و سازنده ای در تولید خودرو داشته باشد تصمیم بر آن شد تا تیم مدیریتی شرکت زامیاد در مگاموتور مستقر و رئیس هیات مدیره شرکت زامیاد به عنوان مدیرعامل شرکت مگاموتور انتخاب شود تا این مجموعه مانند شرکت زامیاد با سرعت توسعه و پیشرفت کند.
برخی اقدامات تیم مدیریتی زامیاد در ۲۱ ماه گذشته به شرح زیر می باشد.
– شکستن رکورد ۱۱ ساله تولید این مجموعه و خروج از زیان انباشته بیش میلیارد تومانی و تحقق سود انباشته بیش از دو هزار میلیارد تومانی
– اجرای پروژه های عظیم زیرساختی و تحول در زیرساختهای شرکت زامیاد بعد از ۶۰ سال به عنوان یکی از بزرگترین پروژههای خط رنگ ED-PT کشور
– رشد بیش از ۵۰۰ درصدی ارزش سهام شرکت زامیاد که این رقم رشد در این بازه زمانی یک رکورد محسوب می شود.
– خروج از تک محصولی و رسیدن به تنوع محصولات با تولید خودروهایی از قبیل پادرا پلاس، زاگرس، کارون، پادرا لانگ، ون هامون و …..
– ارتقا کیفیت محصولات و اخذ سه ستاره کیفی برای محصول تک ستاره و اصلی شرکت زامیاد
در پایان باید تاکید کنیم ملاک انتصاب، عملکرد مناسب کاری و ایجاد شرایط مطلوب تولید در شرکت زامیاد و کنترل شاخصهای Quality, Cost, Delivery) QCD / کیفیت، هزینه و تحویل) بوده است و ربطی به موضوعات دیگر ندارد.
اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا»
منبع: روزنامه ۹ دی
برچسب ها :خودروسازی ، زامیاد ، سایپا ، سید محسن مرتضوی ، مرتضی منتظرالمهدی ، مگاموتور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
عجب!!!
چه جوابِ کاملی!!
آیا در این جوابیه سایپا، به سوابق خودروییِ “شاه داماد” (غیر از هیات مدیره فرمایشی و نمایشیِ زامیاد) اشاره ای شده بود؟؟!
آیا پستِ تخصصی و حساسِ “مدیرعاملی مگاموتور”، اینقدررر خاک بر سر شده که اینطور برای “بقا” و “چند روز بیشتر ماندن” بایستی آن را خیرات کنیم؟؟؟! یا اینکه هدف از این انتصابِ سفارشی، از یک طرف، خوش خدمتی به “پدر خانم ایشان” و چند روز بیشتر ماندن در سایپا است و از طرف دیگر، چون ایشان هیییییچ چیز از خودرو نمی داند، استفاده از امضای شاه داماد برای رد گم کردن و درپوش گذاشتن بر افتضاحاتِ قرارداد کلان خرید خط موتور و گیربکس جدید از چین است؟ چرا که خیلی از نهادهای نظارتی ممکن است با دیدنِ امضای شاه داماد بر پای قراردادها، کنار روند و ورود نکنند…!
از طرفی، این شاه داماد هم که اخیرا” بدونِ هییییییچگونه سابقه موثر و هییییچ رزومه واقعی در خودروسازی، در کیلومتر 15 به مدیرعاملیِ مهمترین و کلیدی ترین شرکت رسیده است! نیز دامادِ “دوست و همکارِ دیرینِ پدرخوانده” است!!
نمی دانم چرا هییییچ کس با “پدرخوانده” کاری ندارد؟؟ و او هر کاری بخواهد میکند و هر غلامِ حلقه به گوشی را که بخواهد حکم و پست می دهد و هر انسان سالم و آزاده ای را حذف می کند و نابوووود می کند…!!
در ضمن، ایشان به صورت خانوادگی، ماشین امضای خوبی هم هستند و قبلا در “شهر”، امتحان خود را به اربابانِ خود خووووب پس داده اند و با امضاهای طلاییِ ایشان، چه “املاکی” که واگذار نشد و چه حیف و میلی که از بیت المال انجام نشد! و حالا هم راست راست می گردد و حکم و پست میگیرند و اتفاقا الان هم او را جایی گذاشته اند که قراردادهای خریدهای بسیار بسیار سنگینِ موتور و گیربکس از چین را که چندماهِ پیش به دستورِ “پدرخوانده” و با چند برابر قیمت انجام شد را امضا کند و تمام. زیرا او از خودرو هیییییچ نمی داند…
صحبت بسیااااار است… پناه میبریم به خدا از “پدرخوانده” و تو چه می دانی “آقای محمد” کیست؟؟؟
کاش نهادهای نظارتی وارد قرارداد اصلاح و بازسازی خطوط تولید زامیاد بشن . بو میاد … و البته داستان های زیاد از این دست در حوزه گروه سایپا .
منتظر رستم دستان بود در زامياد و هیچ کس بجز تیموری خبر نداشت
مهندس مرتضوی . مهندس نونژاد . مهندس خسروی و دیگران در زامياد لابد مترسک بودن
نه داداش اون مهندسین که نام بردید اصل ماجرا هستن ، هم به زامیادخدمت کردن!!! و هم به خودشون
واقعا نمیدونم با این جوابیه بخندم یا گریه کنم ،، فقط به گفتن این جمله بسنده میکنم که «به شعور مخاطب توهین نکنید !!!! ، آقای ت شماهم مثل اسلافتون خواهی رفت ولی بدون آبرو و حیثیت ، گند زدی گند متاسفمممم
خدایی شاداماد شما تا الان کجا بودی ؟؟!!!، بابا زودتر میومدی که صنعت خودروسازیو نجات بدی ،، ما سایپاییها و زامیادیها تشکر میکنیم از آقای تیموری که قابلیتهای بی حدو مرز شما کشف کرد و باعث نجات خودروسازی شد !!!!!!
واقعا از آقای منتظر المهدی ممنونم که افراد بی لیاقت رو از مگاموتور اخراج کرد مانند قائم مقام
آقایان که قرارداد بستید برای جذب نخبگان دانشگاهی ، ضمن احترام به دانشجویان دانشگاه شاهرود ) ، شما چه مردید با فارغ التحصیل های معتبرترین دانشگاه های کشور با سالها تجربه ، همه رو منزوی کردید و فقط آقایون آقازاده و شاداماد حاشون کذاشتید!!!
مدیرعامل جهت بقای خودش به رفیقاش هم رحم نمیکنه
بزودی تغییرات صورت میگیرد
دیدی گفتم
وقتی رفیق شناس نباشی همون بهتر عوض بشی
عملکرد تیم قبلی زامیاد کاملا روشن است و کافی است از پرسنل شرکت در این خصوص سوال شود و فردی مانند ع شرکت را به قعر دره ی ورشکستگی خواهد برد
بسه،بسه،بسه،بسه،تموم كنيد اين بازي كثيف رو
عجب!!!
چه جوابِ کاملی!!
آیا در این جوابیه سایپا، به سوابق خودروییِ “شاه داماد” (غیر از هیات مدیره فرمایشی و نمایشیِ زامیاد) اشاره ای شده بود؟؟!
آیا پستِ تخصصی و حساسِ “مدیرعاملی مگاموتور”، اینقدررر خاک بر سر شده که اینطور برای “بقا” و “چند روز بیشتر ماندن” بایستی آن را خیرات کنیم؟؟؟! یا اینکه هدف از این انتصابِ سفارشی، از یک طرف، خوش خدمتی به “پدر خانم ایشان” و چند روز بیشتر ماندن در سایپا است و از طرف دیگر، چون ایشان هیییییچ چیز از خودرو نمی داند، استفاده از امضای شاه داماد برای رد گم کردن و درپوش گذاشتن بر افتضاحاتِ قرارداد کلان خرید خط موتور و گیربکس جدید از چین است؟ چرا که خیلی از نهادهای نظارتی ممکن است با دیدنِ امضای شاه داماد بر پای قراردادها، کنار روند و ورود نکنند…!
از طرفی، این شاه داماد هم که اخیرا” بدونِ هییییییچگونه سابقه موثر و هییییچ رزومه واقعی در خودروسازی، در کیلومتر 15 به مدیرعاملیِ مهمترین و کلیدی ترین شرکت رسیده است! نیز دامادِ “دوست و همکارِ دیرینِ پدرخوانده” است!!
نمی دانم چرا هییییچ کس با “پدرخوانده” کاری ندارد؟؟ و او هر کاری بخواهد میکند و هر غلامِ حلقه به گوشی را که بخواهد حکم و پست می دهد و هر انسان سالم و آزاده ای را حذف می کند و نابوووود می کند…!!
در ضمن، ایشان به صورت خانوادگی، ماشین امضای خوبی هم هستند و قبلا در “شهر”، امتحان خود را به اربابانِ خود خووووب پس داده اند و با امضاهای طلاییِ ایشان، چه “املاکی” که واگذار نشد و چه حیف و میلی که از بیت المال انجام نشد! و حالا هم راست راست می گردد و حکم و پست میگیرند و اتفاقا الان هم او را جایی گذاشته اند که قراردادهای خریدهای بسیار بسیار سنگینِ موتور و گیربکس از چین را که چندماهِ پیش به دستورِ “پدرخوانده” و با چند برابر قیمت انجام شد را امضا کند و تمام. زیرا او از خودرو هیییییچ نمی داند…
صحبت بسیااااار است… پناه میبریم به خدا از “پدرخوانده” و تو چه می دانی “آقای محمد” کیست؟؟؟
ادعای مخاطب:
ایشان در شرکت زامیاد با نام “مهندس” منتظر المهدی خطاب میشدند. ناگهان کمتر از یکسال و پس از انتصاب ایشان در مگاموتور و در سایت رسمی این شرکت با عنوان “دکتر” مطرح شدند. وقتی یک دانشجوی فوق لیسانس مهندسی، برای تکمیل پایان نامه و طی مراحل تحصیل باید 5 سال وقت صرف کند، چطور فردی که روز و شب خود را در شهرداری و بعد ناگهان در صنعت خودرو و فضای شلوغ و پرکار جلسات سپری کرده، در کمتر از چند ماه به درجه دکتری نائل میشود. همچنین چرا رزمه مدون و متقن ایشان و افراد نظیر ایشان در دسترس و منظر عموم مردم شریف ایران قرار ندارد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 15