هوش عظیم در خدمات پس از فروش ایران خودرو
به گزارش خط بازار؛ محمد حسنپور، رییس مرکز نوآوریهای دانشبنیان شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، درباره این دستیار هوشمند گفت: «دستیار هوشمند مشتریان» با هدف ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش بهرهوری در پاسخگویی به مشتریان و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری راهاندازی شده است. این چتبات هوشمند به صورت رسمی بر روی سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir در دسترس قرار گرفته و قادر است بهطور برخط و ۲۴ ساعته به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. این چتبات هوشمند به منظور ارتقای فرآیند ارتباطات با مشتریان و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای آنان توسط مرکز نوآوریهای دانشبنیان ایساکو طراحی شده و توسعه یافته است.
وی افزود: این فنآوری با توجه به نیاز نسل جدید به ارتباطات دیجیتال و دسترسی آسان به اطلاعات طراحی شده و به عنوان کانالی نوین در کنار سایر مسیرهای ارتباطی مانند شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو به مشتریان معرفی شده است. مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از این چتبات، از خدمات مشاورهای و راهنمایی در مورد محصولات، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی بهرهمند شوند.
حسنپور در ادامه تشریح کرد: قابلیتها و ویژگیهای دستیار هوشمند مشتریان ایساکو با استفاده از تکنولوژیهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده تا بتواند به شکل خودکار، سوالات متداول مشتریان را تحلیل کرده و پاسخهای دقیق و متناسب با نیازهای آنها را ارایه دهد. این ابزار همچنین با قابلیت یادگیری از تعاملات قبلی، به مرور زمان هوشمندتر و بهینهتر عمل خواهد کرد و میتواند به پرسشهای پیچیدهتری پاسخ دهد. به این ترتیب، از حجم تماسهای تلفنی کاسته شده و خدماتدهی در حوزه پس از فروش با کیفیت و سرعت بیشتری انجام میپذیرد.
وی به برنامههای آتی برای توسعه این دستیار هوشمند اشاره کرد و گفت: در ماههای آینده، قصد داریم دستیار هوشمند مشتریان را در سامانههای دیگری از ایرانخودرو نیز به کار بگیریم. به این ترتیب، این ربات در وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایرانخودرو و وبسایت امداد خودرو نیز به مشتریان ارایه خواهد شد تا بتوانند از امکانات آن بهرهمند شوند.
حسنپور تاکید کرد: دستیار هوشمند ایساکو به طور مداوم و با استفاده از جدیدترین تکنولوژیهای هوش مصنوعی بهروزرسانی میشود و به صورت مستمر بهبود خواهد یافت تا بتواند به طور موثرتر و جامعتر به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و در نهایت، رضایتمندی و اعتماد بیشتر مشتریان را به دست آورد.
منبع: ایکوپرس
برچسب ها :ایران خودرو ، خدمات پس از فروش ایران خودرو ، خط بازار ، هوش مصنوعی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0