اگر روند تغییرات و عزل و نصبها ی اقای عظیمی همانند اقای رئیس جمهور باشد که به کندی و بدون برنامه و چشم انداز است ؛ هم باید فاتحه ایران خودرو را خواند هم باید فاتحه عظیمی را خواند.تا آخر فروردینماه صبر کنید سرانجام عظیمی از چگونگی ترکیب تیم مدیریتی مشخص میشود . امیدواریم مانند سید ابراهیم دست خالی از نیرو های کارآمد نباشد.بی برنامه گی و دستپاچگی نقطه قوت دولت سیزدهم است که عظیمی باید عکس آن باشد یعنی قوی و استوار.
.اینفدر شرکتها از آقازاده های بیسواد نمایندگان ادوار تا وزیر و ….پر شده که نمی شود کاری کرد.
و باید روزانه ۲۶ بیست و شش ساعت کار کرد..
همیشه مشت نمونه خروار است ولی الان خروار را که میبینیم امیدوار به اصلاح مشت نیستیم.
کاش بچه های بالا این کامنت رو به گوش رئیس جمهور برسانند
معمار ایران خودرو باید تغییر کند/خودروسازی نیاز به تغییر عظیم دارد/ایران خودرو جای وزیر نیست
به گزارش خط بازار؛ موفقیت علیمردان عظیمی مدیرعامل تازه نفس ایران خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل، انتصاب تیم جدید مدیریتی با طرز تفکر متفاوت نسبت به دوره قبل است.
البته اگر آسمان تهران یک رنگ باشد و با دوره قبل فرقی نکند انتصاب افراد جدید موضوعیت ندارد ولی اگر قرار است تحول عظیم رخ دهد می بایست تغییر مدیران کلیدی و مدیران عامل در شرکت های حساس آغاز شود.
ایران خودرو همچون کوفه، ترکیبی از ۷۲ ملت است که هر گروهی از پشتوانه های سیاسی مخصوص به خود برخوردار است. قطعا این گروه ها که غالبا با تضاد منافع با یکدیگر روبرو هستند، جزیره ای عمل می کنند و صرفا به دنبال منافع خود می باشند و نه خودروساز.
حال اگر مدیرعامل جدید ایران خودرو بتواند با تغییر ترکیب کنونی مدیران در رده بالا ستادی و مدیران عامل شرکت های تابعه قواعد بازی گروه های سیاسی پشت صحنه را بهم زند و هم سو با منافع سیاسیون و سهامداران استراتژيک زمین بازی را به طور یکپارچه و در راستای منافع گروه خودروسازی باز مهندسی کند؛ قطعا می تواند عمر مدیریت خود را طولانی ببیند. در همین راستا:
قطعا باید وزیران تغییر کنند چرا که از این افراد حبیب برای خودروسازی در نخواهد آمد و احسان شان را باید به لقای شان بخشید.
قطعا باید معمارین و متفکرین پشت صحنه را تغییر داد تا بتوان در فضای سلیم و سالم شرکت را توسعه داد.
قطعا باید برای سعادت و بهروزی خودروسازی بخشندگی با قطعه سازان را کنار گذاشت و به جای آن از مدیران فقیه و با روحیه بالا استفاده کرد.
قطعا باید مدیران خاص تغییر کنند تا همدلی و تعاون در بین کارکنان ایجاد شود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خودرو ، خودروسازی ، علیمردان عظیمی ، مدیرعامل ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
برای اینکه معمار ایران خودرو را بهتر بشناسیم در ابتدا باید سری به دانشگاه آزاد بابل بزنیم مطمئنا مشکلات گسترده ایشان از نظر آقای ن الف دور نماند و در آن مجموعه مجبور به استعفا گردید و به واسطه رفاقت با الف د به جهت تعدد مشکلات رفتاری از بابل به تهران گریخت و با ماسک جدید بعنوان مدیر عامل در خودروسازی منصوب گردید و سهام پرسنل خدوم ایران خودرو را به کمک الف د در پروژه الف بر باد فنا داد که عضو هیات مدیره آن مجموعه که در آن زمان قائم مقام مالی شرکت دیگری بود) هیچکدام از اسناد این جنایت را در هیات مدیره امضا نکرد و پرونده این موضوع به دادسرای مفاسد اقتصادی رسید
در دوره م خ ایشان تئوریسین و عقل کل پشت پرده جلسات جردن بود و بزرگترین فساد انجام شده نهصد میلیارد سهام پرسنل مظلوم را با ترفند ایشان و خ و ن و ش و به درون گروهی به شرکت س واگذار گردید تا خزانه خالی سهام باعث رسوایی نگردد ایشان از استخدام پرسنل متعددی از خارج گروه در شرکتهای زیر مجموعه نیز دریغ ننموده و همچنان و با همان ماسک پوشالی و به امید دوستی با تهران نشین ها و اقای ب یدوار است سر آقای دکتر عظیمی را نیز شیره مالیده و آبروی چندین ساله ایشان را نیز ببرد
با سلام
در خصوص اقای معمار باید عرض کنم ایشان هم همچون رفیق شفیقش اقای خ که الان در نا کجا اباد است مدرک تحصیلی مشکل داری را ارائه داده است از سوی دیگر ایشان از سال های قبل در شرکت های ریس هیئت مدیره بوده و اقای خ و در پشت پرده زدو بندهای عجیب و غریب داشته است و از طرفی با فروش سهام تزریق نقدینگی در شرکت س باعث افتضاح مالی و پولشویی شده است و منافع سهامداران را به کلی از بین برده است.همانطور که گفتم استفاده از چنین افراده قد کوتاه و فاقد تجربه به جای نخبگان در صنعت خودروسازی متاسفانه باعث تضعیف این صنعت شده است.ارتباط با تهرانی ها و غیره نیز کار از پیش نمی برد چون نهاد های نظارتی نیز به این موضوع پی برده آمد و هرچه سریعتر باید به این موضوع ورود پیدا کنند.بابت انتصابات نیز ایشان به اقای خ هم سفارش کرده اند هم دریافتی های خوبی را گرفته اند مخصوصا از اقای ل مدیر عامل خ.
ک ف با صادرات نیرو از بابل تمام خودرو سازی را در سطح خوروسازی دنیا ارتقا خواهد داد
برای اینکه معمار ایران خودرو را بهتر بشناسیم در ابتدا باید سری به دانشگاه آزاد بابل بزنیم مطمئنا مشکلات گسترده ایشان از نظر آقای ن الف دور نماند و در آن مجموعه مجبور به استعفا گردید و به واسطه رفاقت با الف د به جهت تعدد مشکلات رفتاری از بابل به تهران گریخت و با ماسک جدید بعنوان مدیر عامل در خودروسازی منصوب گردید و سهام پرسنل خدوم ایران خودرو را به کمک الف د در پروژه الف بر باد فنا داد که عضو هیات مدیره آن مجموعه که در آن زمان قائم مقام مالی شرکت دیگری بود) هیچکدام از اسناد این جنایت را در هیات مدیره امضا نکرد و پرونده این موضوع به دادسرای مفاسد اقتصادی رسید
در دوره م خ ایشان تئوریسین و عقل کل پشت پرده جلسات جردن بود و بزرگترین فساد انجام شده نهصد میلیارد سهام پرسنل مظلوم را با ترفند ایشان و خ و ن و ش و به درون گروهی به شرکت س واگذار گردید تا خزانه خالی سهام باعث رسوایی نگردد ایشان از استخدام پرسنل متعددی از خارج گروه در شرکتهای زیر مجموعه نیز دریغ ننموده و همچنان و با همان ماسک پوشالی و به امید دوستی با تهران نشین ها و اقای ب یدوار است سر آقای دکتر عظیمی را نیز شیره مالیده و آبروی چندین ساله ایشان را نیز ببرد
میگن ک داره اماده میشه بره سراغ شغل اصلی خودش،
میخواد محضر بزنه و دیگران از محضرش استفاده کنن…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6