مدیرعامل جدید ایران خودرو دیزل مشخص شد

با انتصاب جواد توسلی مهر به عنوان مدیرعامل سایپا رایزنی ها برای جایگزین وی در ایران خودرو دیزل آغاز شده است.
کد خبر : 68784
تاریخ انتشار :دوشنبه 21 اسفند 1402 - 12:38

به گزارش خط بازار؛ با انتصاب جواد توسلی مهر به عنوان مدیرعامل جدید سایپا رایزنی ها برای جایگزین وی در ایران خودرو دیزل آغاز شده است. در همین راستا نام چند نفر به عنوان گزینه احتمالی مطرح شده که می توان به محمدی گل تپه و اردشیر امینی اشاره کرد.

 

 

این گزینه ها در حالی مطرح است که خبرها رسیده حاکی از آن است محمدحسن محمدزاده به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو دیزل تعیین شده است. محمدزاده که در حال حاضر مدیرعامل نیرومحرکه است سابقه حضور در سایپا دیزل را دارد و عملکرد موفقی طی چند سال اخیر داشته است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید حق گو دوشنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

با سلام
ضمن خیر مقدم خدمت جناب آقای دکتر محمد زاده. واجب دانستیم چند نکته رو محضر ایشان عرض کنیم .
توجه به این نکته که شما وارث مدیری هستید که اگر نگویم صد درصد کارکنان دیزل از ایشان راضی بودند ( بهر حال هر مدیر موفقی دوست ودشمن دارد و این در ایران بیشتر نمود دارد) اما قاطعانه عرض میکنم که بیشترین آمار رضایت حوزه کارکنان در سال‌های اخیر را مهندس توسلی مهر دارد بود و این نبود جز ارتباط دوستانه با حوزه خصوصا کارگری این شرکت.
مطلب بعدی وجود برنامه های مشخص برای رشد و توسعه این شرکت توسط ایشان و تیم (محدود همراه ایشان) بود که دانسته و مشخص می‌دانستند چه می‌خواهند. و به کجا باید برسند
شرکتی زیان ده و با میلیاردها دلار. زیان انباشته و بدون تولید که در پرداخت حقوق کارکنان خود وابسته به شرکت مادر بود ‌به جایی رسید که علاوه بر تبدیل زیان به سود یکی از سود ده ترین شرکت‌های خودرو سازی کشور شد .
و در نهایت جلب اعتماد سهامداران خرد و عمده …
شما را توصیه میکنم به رعایت این مواردکه البته می‌دانیم تجربه گران‌سنگ این سال‌های شما نیازی به توصیه نخواهد داشت.
به امید روزهای بهتر و موفق ایران خودرو دیزل .

سید حق گو چهارشنبه , ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

با سلام
طی همین یکی دو روز اخیر آنچه از رفتار و گفتار شما ( انشالله در عمل هم همین خواهد بود ) توجه به تولید با کیفیت و حقوق سهامداران و معیشت پرسنل خصوصا پرسنل کارگری میباشد .
باز برحسب وطیفه اخلاقی و با توجه به شناخت کافی از نقاط قوت و ضعف شرکت ایران خودرو دیزل طی این سه سال گذشته موارد زیر را جهت اصلاح و بهبود شرایط شرکت به محضر شما عرض میکنم .
اولا مراقبت همیشگی از مدیران میانی و ارشد شرکت حالیه آن عزیزانی که در مدیریت قبلی حضور داشته و یا با تیم شما به شرکت اضافه خواهند شد .به نوعی همان گشت ارشاد مدیران که از افرادی متشکل باشند مورد تایید حضرتعالی و البته فارغ از حب و بغض فقط بازگو کننده واقعیت‌ها و نحوه مدیریت این افراد باشید .
این به نوعی بعنوان نقطه ضعف مدیریت قبلی می‌تواند مورد کنکاش قرار گیرد .باور اینکه گروهی کثیر از کارکنان یک مجموعه در مورد برخی مدیران خصوصا نزدیکان مدیریت ارشد مطالبی بد یا خیلی بد را بعنوان شایعه پخش کنند و برخوردی با این شایعات نشود برای کارکنان از دو حالت خارج نیست که شما کاملا با عرایض ما آشنا هستید .
دوم اینکه داشتن یک واحد یا مرکز یا حتی مدیریتی جدای از حراست و بازرسی در شرکتها برای انعکاس مشکلات کارگری و کارکنان از اوجب واجبات است .بهر حال ماهیت امور حراست و یا بازرسی شرایط خاصی دارند که برخی خیلی آماده انعکاس مشکلات شخصی و یا گروهی و حتی مشکلات دیده شده در سطح شرکت را ندارند .مرکزی مثلا در امور روابط عمومی که از افرادی تاثیر گذار و وجیه العموم برخوردار باشند که مشکلات کارکنان را به نوعی بررسی و مراتب را با مسولین مربوطه در میان و جوابگوی این مسائل باشند .بسته بودن دربهای مدیران ارشد خصوصا مدیرانی که باید کار کارکنان را پیگیری کنند درست است که گاری سخت و فرسایشی است اما بهر حال وظیفه ای برعهده مدیریت های اداری و منابع انسانی و … میباشد .وجود نماینده کارکنان در گذشته قرار برچونین کاری بود که در سال‌های اخیر این نمایندگان بخاطر عدم استقبال جامعه کارگری دیگر وجود ندارند هر چند آنها نیز خیلی برش و زور حل مشکلات را نداشتند و گاها فقط به فکر منافع خاص خود بودند و این عاملی سد برای عدم استقبال از رای دادن برای انتخاب نمایندگانی که مشکلات کارگری را با حفظ منافع کارگران .
سوم شخصا بین کارگران و کارکنان باشید و از نزدیک با ایشان در تعامل. صرف یک وعده غذا در رستوران کارگری موجی از شعف را در بین کارکنان ایجاد می‌کند. از نزدیک دیدنشان هم مزید بر شوق و تلاش ایشان خواهدبود .
و در آخرین کلام و توصیح به حضرتعالی به هیچ عنوان خواسته یا نا خواسته دل هیچ یک از کارکنان مجموعه را به قصور نشکنید .
خصوصا کسانی که از جان و دل و بدون توقع مزد و مواجب از همه داشته هایشان برای شما و شرکت تحت مدیریتتان استفاده کرده و یا خواهند کرد .شاید برای شما مهم نباشد اما ممکن است شکستن یک دل خیلی برای ذات پاک احدیت مهم باشد و آه آن مظلوم دامن گیر شود .
برایتان آرزوی موفقیت دوباره در این راه پر سختی و تلاش را خواهانم.
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

مرد دیزل دوشنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

باعرض سلام وخیر مقدم اقای محمدزاده جانشین موفق ترین مدیرعامل کل دوران دیزل شدید واین کار شما راسخت میکند حتمآ بااقای توسلی مهر مشورت کنید اگه کلآ گوش به فرمان ایرانخودرو باشید قطعآ عمر مدیریت شما کوتاه خواهد بود به امید سربلندی دیزل

یک کارگر سه شنبه , ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۰

باسلام
ضمن تبریک به دکتر محمد زاده و انتخاب درست و افسوس برای سایپا دیزلی های فقط توصیه به دوستان ایرانخودرو دیزل ایشون فردی دلسوز و کاری هستن فقط امیدوارم د پور همراه ایشون نیان که روابط ایشون با اون فرد دیوانه هنوز معما است دکتر خیلی هوای کارگر داره اما متاسفانه دلسوزی بیش از حد باعث شد در اوج در سایپا دیزل هم زیرآب ایشون بخوره همین حمایت و دلسوزی ایشون حتی در خصوص مدیران بی لیاقتی بوده

امیر جعفردوست سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

تو رو محض خدا و خشنودی ۸۰۰کارگر کیان تایر و در راستای توسعه شرکت ایران خودرو دیزل شرکت کیان تایر رو بخرید و هم ما کارگرهای بدبخت کیان تایر بلکه یه روز خوش ببینیم و هم شما به جای خرید تایر دارای شرکت تایرسازی برای محصولات تون میشید

css.php