لطف خبر خط بازار به خاندان هاشمی در سایپا

بعد از رسانه ای کردن حضور خاندان هاشمی در سایپا، خبرها حاکی از تغییرات در مغز متفکر انتصابات در این شرکت دارد.
کد خبر : 107717
تاریخ انتشار :دوشنبه 29 اردیبهشت 1404 - 12:04

به گزارش خط بازار؛ بعد از رسانه ای کردن حضور خاندان هاشمی در سایپا، خبرها حاکی از تغییرات در مغز متفکر انتصابات در این شرکت دارد.

براین اساس در جلسه گذشته هیئت مدیره سایپا درباره تغییر هاشمی و لطفی دو عضو کمیته انتصابات سایپا صحبت شده است. به احتمال زیاد با مشخص شدن افراد جایگزین، تغییرات در این کمیته انجام خواهد شد.

کمیته حاکمیت شرکتی سایپا سه نفره است و متشکل از:
•پرویزیان (رئیس هیات‌مدیره سایپا)، رئیس کمیته
•مسعود لطفی، عضو کمیته
•سید مهرداد هاشمی، عضو کمیته
با توجه به اینکه هنوز نسبت به آینده خصوصی سازی در ایران خودرو اما و اگرهایی وجود دارد، به نظر می رسد تقویت تیم کنونی سایپا به جای واگذاری آن، منطقی تر و مدیرانه تر است. حضور مدیران تامین قطعه و مالی قوی در کنار شیخ زاده به مراتب نتایج بهتری در بر خواهد داشت.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همشهری دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۰

این ترکیب کمیته انتصابات مربوط به زمانی است که آقای توسلی مهر مدیر عامل سایپا بودند
و آقای لطفی هم مدیرعامل مدیریت صنعتی
اما الان توسلی مهر بدون هیچ پستی در اتاقی در ایدرو حضور دارند
آقای لطفی هم شدند هیات مدیره ایران فاوا که خودش جای ابهام داره
چرا
چون ایران خودرو که خصوصی شده عضو هیات مدیره ایران فاوا را که از مدیران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات هست را عزل و به جاش مسعود لطفی را که احتمالا از سازمان گسترش توسط فرشاد مقیمی توصیه و اجبار شده میزاره هیات مدیره ایران فاوا گسترش

سایپا دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۴:۱۳

جمع کنید این بساط رو، همه رو دادید بازی میدید، این میره اون میاد، اون میره این یکی میاد، روز به روز هم بدتر میشه، مثلا جای اینا کی میخواد بیاد که اهل زد و بند نباشه؟؟؟ ملت رو مسخره کردند ، سایپا دیگه به خاک نشسته، ضربه فنی شده، دیگه مهم نیست کی بیاد کی بره، فقط خدا لعنت کنه باعث و بانی به گل نشستن سایپا رو

مصطفی سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۵

سلام
مادامی که افراد کوتوله با رابطه و رانت صندلی مدیریت ها را اشغال نموده اند وضع همین است. افراد توانمد در صنعت خودروسازی بسیار هستند اما مجال به انها داده نمی شود. لابی ها مجلس ، دولت و وزارت خانه ها و برخی آقازاده ها اجازه نمی دهند خودروسازی به معنای واقعی خصوصی شود. البته بنگاه دار خصوصی که از هر حیث اهلیت داشته باشد نه مثل کروز که با خیانت و رانت و فروش ارزی که دولتی دریافت کرده ولی به نرخ آزاد فروخته ثروتمند شده است!! آری خصوصی واقعی

کارگر دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۸

عامل بدبختی وزیان خودرو سازها مدیران سیاسی هستند که توسط ابزاری بنام کمیته انتصابات از نوع سیاسی صحه گذاری شدند خصوصی سازی یعنی خلع ید از این بندها

Saipa دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۳

سلام و عرض ادب
به استحضار دوستان خودم‌برسانم اصلا از زمان جناب مهندس توسلی مهر مالی و اقتصادی گروه ضعیف شدن و علی الخصوص در دوره بعد مهندس توسلی مهر اصلا اعتقادی به مالی وجود ندارد السابقون‌السابقون ( مثل زمان مهندس نجم الدین در مگا که مالی رو در حد باجه پرداخت میدونست‌) حالا‌صد رحمت به ایشون که از نیروهای توانمندی استفاده میکرد ولی اعتقادی به مالی نداشت ولی در دوره حاضر در سایپا یه مشت چرتکه بنداز آمدن سایپا در حالیکه واحد مالی باید مملو و سر شار از نیروهای آکادمیک که در اجرا هم قوی هستن
راست و‌ حسینی توی مالی سایپا چند نفر میتونه صورت گردش جریان وجوه نقد‌ را محاسبه کند
اصلا گردش وجوه نقد تحلیل اش چیه؟ اون رقم آخر معنایش چیست؟
کدوم پرسنل مالی و اقتصادی درکی از تحلیل دارد؟
ماشالله معاون اقتصادی تحلیل کرد سهام پس از بازگشایی با 260 میاد رو‌تابلو 🤣🤣🤣🤣

داریوش سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۷:۳۹

سلام و عرض احترام
وقتی بنده با ۳۲۰ صورتجلسه هییت مدیره رتبه برتر دانشگاه پلی تکنیک میلیاردها تومان کاهش هزینه درطراحی مهندسی می بینم یک خدماتی زیر دیپلم با دوز و کلک توصیه فقط بابت ارایه خدمات خارج ضوابط به بالایی ها میشه رییس و من در خم مسیولی رییس شدنم در ماهیت وجودی و سلامت چنین کمیته ای شک می کنم الله اعلم بالباطن و الظواهر

مصطفی سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۰

سلام بر نخبه امیرکبیر
برادر کمی هم وقت، صرف نگارش نمائید. زیبنده شما نیست متنی مبهم و پر غلط بنویسید. یا علی

ایلیا سه شنبه , ۶ خرداد ۱۴۰۴ - ۸:۰۵

مهندس داریوش اطلاع دارید با ایده های شما بعنوان نمونه کاهش هزینه تمام شده مخصول در قالب حذف دیاق از سپر خودرو چقدر خسارت به قطعه ساز زدید توقعتون کم کنید مهندس با شرف و با وجدان

منتقد پنجشنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۱۳

سلام و عرض ارادت هر ضربه ای که میخوری از قطعه سازه که با کاهش هزینه شما دستش کوتاه شده جواب شایسته شما به معاون محترم درخصوص عدم تمایل به جذب نخبه زاده دکترای شریف جای تاسف برای سایپا مسرت دوستان و همکاران همدرد با حضرتعالی داره برای سایپا تنها چیزی که اهمیت نداره صداقت و تحصیلات است

css.php