فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس

برند لوکس فونیکس در ایران با استناد به فروش بالای تیگو8 پرو، تیگو7 پرو و آریزو6 پرو، با تفکر بر نیاز ایجاد مسیری برای ارتباط مستقیم با مشتریان خدمات ویژه ای برای مالکان این خودروها در نظر گرفته است.
کد خبر : 48761
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

به گزارش خط بازار؛ از زمان معرفی برند لوکس فونیکس در ایران تا کنون، به این نکته پی می بریم که سطح و شاخص رضایت مشتریان برند فونیکس به دلیل کیفیت و خدمات محصولات این برند به صورت صعودی درحال افزایش است.

 

فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس

با توجه به استقبال گسترده از محصولات این برند پرمیوم با استناد به فروش بالای تیگو8 پرو، تیگو7 پرو و آریزو6 پرو، برند فونیکس با تفکر بر نیاز ایجاد مسیری برای ارتباط مستقیم با مشتریان خود اقدام به ایجاد واحد customer operations نموده است. گفتنی است که توجه به نیازها و علایق مشتری از رویکردهای شرکت های پیشرو در صنایع است.

فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس

جهت ثبت نام خود در لیست مشتریان ویژه برند فونیکس وارد این لینک شوید.

فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس

واحد customer operations با بررسی و تحلیل نیازهای مشتریان با روش های تحلیل دقیق رفتار مشتریان و بررسی دیدگاه های مشتریان و همچنین با برگزاری نظرسنجی های متعدد، در تلاش است با ارائه خدمات منحصر به فرد و جذاب به مشتریان ویژه این برند گامی بلند در راستای استراتژی گسترش ارتباط مستقیم با مشتریان خود بردارد و درکنار تجربه لذت بخش رانندگی با محصولات این برند جذاب بتواند این رضایت را در سبک زندگی مشتریان نیز افزایش بدهد.

فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس

 

درهمین راستا برند فونیکس از مالکان محترم محصولات این برند لوکس دعوت می نماید تا با ثبت اطلاعات وعلاقه مندی های خود و مطالعه شاخص های یک مشتری ویژه و وفادار، به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ از امکانات و مزایای این عضویت ویژه پس از بررسی لینک بهره مند گردند.

گفتنی است که بخشی از مزایای عضویت به عنوان مشتری ویژه به شرح زیر است:

شرکت درقرعه کشی های سالانه

اختصاص هدایای روز تولد

بهره مندی از هدایای ویژه

اولویت حضور در رویداد های باشگاه مشتریان

اولیت در تجربه ی استفاده از اکسسوری های جدید

اولویت در پروژه های تصویر برداری سبک زندگی

اولویت در همکاری های Co-Branding

اولویت حضور در رویداد های رونمایی و تست محصولات جدید

اولویت شرکت در جلسات هم اندیشی سالیانه با حضور مدیران ارشد

همچنین لازم به ذکر است که مزایا و امکانات بیشتری در آینده برای مشتریان ویژه برند لوکس و پرمیوم فونیکس فراهم خواهد شد.

ماموریت این برند، ایجاد تجربه منحصر بفرد لذت رانندگی درکنار لذت استفاده از خدمات خاص فونیکس است.

 

فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس

جهت ثبت نام خود در لیست مشتریان ویژه برند فونیکس وارد این لینک شوید.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.