متاسفانه کلیه این موارد بر اساس دستور معاونت منابع انسانی گروه و براساس توصیه ها در سنوات گذشته تخصیص پیدا کرده است.
فروش ماشین ۱.۵ همتی ایران خودرو/منافع سهامدار مقدم بر خواست سیاسیون
به گزارش خط بازار؛ تجربه نشان داده مدیریت دولتی در خودروسازی یکی از ناکارآمدترین مدل های بنگاه داری در ایران است. از پیمان های رفاقتی تا قراردادهای چند ده میلیاردی با نوین رسانه ها.
در این مدل مدیریتی هزینه برای هزینه است و نه هزینه برای درآمد. هزینه هایی که غالبا برای بده بستان های سیاسی صورت می گیرد و یا به دلیل سومدیریت مدیران غیرمتخصص سفارشی است.
از جمله مصادیق این قبیل هزینه های اضافی در خودروسازی، ماشین های سازمانی است که در اختیار مدیران داخلی و بیرونی قرار گرفته است.
بعد از روی کارآمدن سهامداران خصوصی در ایران خودرو و آغاز اصلاح ساختاری هزینه ها، با تدبیر سهامداران و حوزه مدیریت مدیرعامل، ماشین های سازمانی در حال بازگشت به ایران خودرو است.
بررسی های خط بازار نشان می دهد به زودی نزدیک به ۱۷۰۰ خودرو ایران خودرو طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در چند مرحله تعیین تکلیف می شود. تصمیم سهامداران بر این است که تمامی این خودروها یا به سازمان ها فروخته شود و یا از اختیار مدیران خارج شود و به ایران خودرو برگردد.
با فرض قیمت میانگین ۸۰۰ میلیون تومان برای هر خودرو، با این اقدام، در حدود ۱.۵ همت منابع مالی برای ایران خودرو زنده می شود. طی دو ماه گذشته، این قبیل اصلاحات ساختاری در ایران خودرو آغاز شده و در حال تسری در بخش های مختلف است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خصوصی سازی ، خط بازار ، سهامداران ایران خودرو ، ماشین سازمانی ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا هر چه زودتر انجام بدن ، برای چی باید یه مدیر یا … ماشین سازمانی در اختیارش باشه و باهاش بره خونه و برگرده کارخانه .
تازه داره حق ایاب ذهاب هم میگیره.
چرا با ماشین خودش و یا با سرویس نمیره بیاد؟
آقای جنتلمن زودتر ماشین ها بگیر.
خودروهایی که دست مدیران و هیت مدیره ها(شرکت های تابعه) هم هست باید گرفته شود.
طرف هم خودرو در اختیار داره ، هم راننده شخصی داره ، هم بهش وام کلان خودرو میدن.هم حقوق ۲۰۰ ملیونی داره ،
از طرفی تمامی هزینه های خودرو در اختیار (مدیران و هیت مدیره) و حتی پول بنزین باید شرکت پرداخت کنه. و حتی اگر خودرو تصادف کرد شرکت باید هزینه بده.
این چه منطق !!!
تصادف ربطی به شرکت نداره و شخص مسئولشه.نمیدونی الکی حرف نزن
آقای ناعدالت ، چرا شرکت های تابعه فقط؟ مدیران خود ایرانخودرو مگه تخم دوزرده میذارند که خودشان رو مستثنی میکنند.
اگه عدالته برای همه اجرا باید بشه اگرم که نه ،شما خودتون رو عزیز مصر فرض دارید میکنید
در ضمن اضافه کار ثابت هم دریافت میکنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵