علی جلوتر از امین در خودروسازی/ عقبگرد طلایی از کیلومتر ۱۵ به ۱۴ در جاده مخصوص

عقلانیت، هوش مدیریتی و استقلال نسبی سه ویژگی این مدیر خودروسازی است که شاید کمتر از کسی در ابتدا از وی چنین انتظاری داشت.
کد خبر : 53224
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خط بازار؛ عقلانیت، هوش مدیریتی و استقلال نسبی سه ویژگی این مدیر خودروسازی است که شاید کمتر از کسی در ابتدا از وی چنین انتظاری داشت.

فهم درست از ذی نفعان خودروسازی سبب شده تا وی با هوشمندی و سیاست درست، زمین بازی را برای همگان در وضعیت برد طراحی کند. رویکردی که نتیجه آن آرامش و ثبات در یک طرف جاده خودروسازی شده و می تواند به سمت دیگر آن تسری یابد.

هرچند که تهرانی ها چندان دل خوشی از این مدیر مقبول در بین کرجی ها ندارند و در تلاش برای انتصاب یک رقیب جدی برای وی هستند ولی بررسی های میدانی به خوبی گویا سلامت رفتاری، موفقیت مدیریتی و هوش سیاسی وی می باشد‌.

حضور چنین مدیرانی برای رشد صنعت خودرو نه تنها یک ضرورت است بلکه می بایست تقویت شود و مشی آن در سطوح بالاتر توسعه پیدا کند. به خصوص در شرایطی کنونی که وزیر صمت در آستانه استیضاح و برکناری است و احتمال تغییرات در خودروسازی وجود دارد، اعتماد دوباره به این مدیر خوش صحبت خودروسازی قطعا نویدبخش برگشت آرامش به سوی دیگر جاده مخصوص است. این عقبگرد مکانی مدیر خوشنام از کیلومتر ۱۵ به ۱۴ یک راهبرد فرصت طلایی برای آسمان آبی خودروسازی است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 29 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 29
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اسی یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 0:58

⭕️ جناب آقای رییس‌جمهور!!

📌مسئله انحصار خودروسازان و سود کلان ناشی از آن قطعا عامل اصلی افتضاح خودرویی کشور است اماباید این احتمال بسیار قوی را هم در نظر بگیریم که اساسا جریان نفوذ با حربه اختلال در خودروسازی داخلی توانسته در یک برنامه پیچیده یک تنه تمام دستاوردهای تولیدی و صنعتی ما را که در برخی موارد شبیه معجزه است و به تحقق شعار “ما می توانیم” انجامیده با افتضاحات کیفیتی و قیمتی و بازی روزمره با اعصاب مردم، زیرسوال ببرد و مصداق عینی “ما نمی توانیم” برای جامعه ایرانی باشد!!

📌همین هفته های اخیر را در نظر بگیرید؛ هنوز فرمایش رهبری منعقد نشده خودروسازان داخلی اولین گروهی بودند که در راستای بی اعتبارسازی امر نائب #امام_زمان در مهار تورم وارد عمل شدند و با خبرهای تلخ خودرویی، عید نوروز و ماه #رمضان را به کام مردم تلخ کردند!

📌به همین دلیل است که می گوییم وزیر صمت شما خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کند…!
📌 نفوذی به این نیست که تفنگ بردارد یا در یک سیستم دفاعی یا دولتی اعمال تخریب کند همین که چرخه اقتصاد یه کشور را هدف بگیرد و باعث آشوب و تنش اقتصادی گردد نیز نفوذی و آب به آسیاب دشمن ریختن است
اگر فاطمی امین نفوذی نباشد قطعاً معاونین بی منطق و یا مقیم وزارتخانه وی نفوذی هستند…..

جان بابا یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 1:19

📣 آقای وزیر باعث تمسخر دولت آقای رییسی نشوید ایران‌خودرو جای رفیق بازی نیست!

📌اقای ن، دستیار ویژه فلان اقا و رئیس با چه تخصصی در این جایگاه تکیه زده است و عملکرد وی در صنعت خودرو چیست ، که اکنون در حال لابی برای انتصاب تهرانی نشین ها، شریک تجاری خود در ایرانخودرو است؟ ایشان همان کسی است که تا پیش از این بر بسیاری از انتصابات در خودروسازی تاثیر مستقیم داشت و به قول معروف رزومه خیلی از منصوبین کنونی در ایران خودرو و سایپا اول توسط وی بررسی و تایید شده است.

📌گویا ن نسبت نزدیک با فلان وزیر دارد.

📌حال که به واسطه عملکرد ضعیف و قبیله گرایانه معاونت خودرویی وزارت صمت نه مردم از شرایط موجود در بازار خودرو راضی هستند ونه رهبری و نه مجلس و نه قوه قضائیه….
چرا باید سیاسون و سفارشی های بی تعهد و تخصص برای غارت ، نه خدمت به ایران‌خودرو سرازیر شوند……

📌 در شرایطی که نمایندگان مجلس با استیضاح وزیر در رویای احقاق حق ملت و دفاع از شعار سال اعلامی از سوی رهبری هستند…!
تهرانی هایی که آن سوی پارک ملت نشسته اند تمام فکرشان این است که رفقایشان از قافله مدیریت عقب نمانند.

📌قطعا از انتخاب درست کسی ناراحت نمی شود حتی اگر بر مبنای رفیق بازی باشد.
ای کاش تصمیم گیران مرتکب دومین اشتباه نشوند و اگر قرار است فرد جدیدی را به ایران‌خودرو تحمیل کنند از قبل تبعات و رویدادهای پیش رو را بررسی کنند .

♻️در پایان یک سوال از بزرگان صنعت خودروسازی ، آیا مدیر عامل فعلی ایران‌خودرو دیزل با این عملکرد جهادی در دوره کوتاه در صنعت خودرو، شایسته به دست گیری سکان معاونت خودرویی وزارت صمت نمی باشد تا شاهد انقلابی منطقی در صنعت خودرو کشور باشیم….؟

کارگر ۱ یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 1:36

تا وقتی که افراد بی منطق و مقیم سکان صنعت خودروسازی را در اختیار دارند و افراد شون در راس حکومتن اوضاع همینه، شاید مهره ها تغییر کنند ولی نتیجه همین است به نظر باید همزمان با تغییر مدیران و معاونین ارشد و مدیران عامل شرکتهای تابعه زیر دستان و مدیران جز هم به تبع تغییر و به چنگال عدالت بیافتن هر وقت مدیری عوض میشه راحت میگن دستور دادن در صورتی که خلاف اینه خودشون یه قدرتن و دفاترشون پاتوق

یا تا وقتی شاه مهره های بی منطق و شاه دامادها و دوستان سیاسیون مانند امثال مرد سمیع و شنوا در خودروسازی تیز بینانه از لواسان به این سفره چنگ انداختن و هستن، از مدیرعاملی مثل عظیمی کاری ساخته نیست باید زیر ساختی تغییرات صورت بگیره و حسابها به شکلی دقیق توسط مسئولین امنیتی و بازرسی بررسی بشه

به قول معروف آن را که پاک است از محاسبه چه باکست بعد از الک پاکدستان مشخص میشه

سناتور یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 20:30

همه فرمایشات شما تقریبا صحیح بود، غیر از جمله آخر!
مدیرعامل فعلی الف د خودش از نوچه های اهالی منطق و معاونت خودرویی ها است و جایگزینی ایشان با اهالی منطق، خیلی خنده دار است!
در ضمن لازم است به استحضارتان برسانیم که موفقیت های پی در پی الف و، حاصل زحمات و تلاشها و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت مدیرعامل قبلی است که به ناحق و به صورت غیر منتظره و دقیقا زمانی که تلاشهایش در حال جواب دادن بود، برکنار شد و مدیرعامل فعلی را آوردند…
البته از حق نباید گذشت که ایشان عقل کرد و راه مهندس ز را ادامه داد و نتایجش را نیز به نام خود ثبت کرده و هم اکنون سودای مدیرعاملی گروا را دارد!
واقعا کمبود نیروی متخصص و تحلیلگر صنعت خودرو داریم که بتواند درست، جریانها را تشخیص دهد و متوجه باشد که چه کسی دارد دقیقا چه کاری می کند… افسووووس…

سحاب یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 1:20

اگر نجم الدین بجای بی منطق آنجا بود وضعیت خیلی بهتر بود.

کنشگر یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 11:16

هر چی تیموری مدیرعامل سایپا بی تدبیر است و مدیران مشکل دار را تغییر نمی دهد در عوض عظیمی فشی مدیرعامل ایران خودرو با تدبیر است و هوشمندانه کار می کند
آقای تیموری در تیم مدیریتی خود تجدید نظر کن وگرنه در موردت تجدید نظر خواهند کرد

سناتور یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 20:49

آیا عظیمی فشی با تدبیر است و مدیران مشکل دار را عوض می کند؟؟!!
فعلا که عظیمی فشی بر عکس این را انجام داده : در آخرین ساعات کاری سال 1401 یعنی در بعد از ظهر روز 28 اسفند و به صورت خیلی عجله ای، م.ف.ا را به عنوان عضو موظف هیات مدیره ساپکو و قايم مقام ساپکو حکم زد!! لازم به ذکر است که م.ف.ا فردی است که چند ماه پیش به دلیل برخی مسائل، توسط تیموری کنار گذاشته شده بود و م.ف.ا فردی است که اهالی صنعت خودرو او را کاملا میشناسند . چه ارتباطی بین وی و رستوران ولنجک وجود دارد.
این بود اولین انتصاب جناب آقای عظیمی فشی، جانباز محترم و تحصیلکرده حقوق !!

بیدار یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 12:34

سوال؛ آدمهای خودروسازی که همون ادمها هستند از کارشناس و ریس و مدیر گرفته تا اکثر هیات مدیره ها با بیش از بیست سال سابقه’ فقط یک‌مدیر عامل و ریس دفترش عوض شده .پس چه اتفاقی افتاده که وضعیت خودرو به این نابسامانی در عرض یکی دو سال رسیده آیا غیر از این است که لایه های پایین تر از مدیر عامل تصمیم گیری میکنند و مدیر عامل فقط مترسک سر جالیز است.
آدمها و کارشناسان و مدیران و….تمام کسانی که سهامدار قطعه سازان و جیره خوار آنها هستند و منافعشان به خطر می افتد تصمیم به هر کاری میگیرند تا عزل وزیر .
قصه طولانیست و سر دراز دارد
پس نتیجه تنها راه نجات صنعت خودرو این کشور واگذاری به بخش خصوصی است نمی شو و تمام رشوه خوارها از کارشناس تا بالاتر و …..را اخراج کرد که.
آدم هایی که باید بفهمند میدانند من چه گفتم.

ناشناس یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 14:41

🚘 چرا وعده مدیرعامل سایپا درباره قیمت ال ۹۰ ایرانی شدنی نیست؟/ سرنوشت ال ۹۰ ایرانی مثل اطلس و آریا می‌شود؟

🔹 قیمت ال ۹۰ ایرانی طبق حرف‌های مدیرعامل سایپا باید چیزی نزدیک ۵۰۰ میلیون باشد. محمدعلی تیموری در هفته‌ای که پشت سرگذاشتیم در جریان مراسم رونمایی از ال ۹۰ ایرانی قیمت تقریبی محصول جدید این کارخانه را نصف ارزش ساندرو‌های فعلی دانست که الان در بازار حول‌وحوش یک میلیارد ارزش دارند. می‌خواهیم از لحاظ اقتصادی بررسی کنیم که چرا وعده مدیرعامل سایپا درباره قیمت احتمالی آن شدنی نیست…
واقعا خنده دار نیست؟
همه فهمیدند که امثال وزیر صمت و تیموری و تیم مدیریت در وزارت صمت و روسا و… چیزی جز وعده دروغ ندارند و بدون بررسی کارشناسی و تخصصی فقط قول و وعده به مردم می دهند
تا کی دروغ؟
جناب وزیر و جناب تیموری حداقل چند نفر متخصص کنار خود بگذارید و استفاده کنید الان کوییک نصف قیمت ساندروی ایرانی هست اونوقت شما می خواهید آخر امسال با این تورم لحظه ای ساندروی ایرانی یا همان ال 90 ایرانی را نصف قیمت ساندروی فرانسوی تحویل مردم بدهید؟
برای رفتن آماده بشوید چون مردم و مجلس دیگر به وعده ها و اخبار شما توجه ندارند چون بی اعتماد شدند

شهاب یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 15:27

تیموری هیچ برنامه ای نداشته به پشتوانه وزیر که همشهریش است تا الا با خطا های زیاد مانده و هرکی در هرجا گذاشته در حالا زیان ده کردن شرکت های زیر مجموعه هستن و هیچ نظراتی بر رفتار و عملکرد خودش و دوستانش نیست تولید نابود کرده و پرسنل سالم آواره نتیجه اینکه تیموری با وزیر ۲نفر باید بروند بای

مداح یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 16:54

دقیقا درست و حرف حسابه
شرکتهای زیرمجموعه م مانند گ ق و وجود اقایان ولی ها که هرکدام به نوعی به صنعت خیانت کردند نمونه بارز آن است.که البته گزارش کاملی از تخلفات و موارد ترک فعل انها در اختبار مراجع نظارتی و قضایی قرار گرفته و در زمان خودش بررسی می‌شود البته آقایان ن ی و ک انان‌ را خوب می‌شناسد و اینکه کاری نمیکنند تعجب آور است.

پاکدست یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 18:25

سلام

ایا وقت ان نرسیده به هزینه های میلیاردی حهت بازسازی توالت استخروسازه های ساخته شده جهت افتتاحیه مراسم رونمایی در شرکت م رسیدگی شود؟
ایا وقت ان نرسیده به استخدام هایی ک توسط رییس هیات مدیره و م صورت گرفته رسیدگی شود؟
ایا وقت ان نرسیده به انحراف مصرف صورت پذیرفته میلیاردی در این شرکت رسیدگی شود؟
ایا وقت ان نرسیده کسانیکه باعث این انحراف مصرف شده اند و معلوم نیست این اقلام کجا مصرف شده اند برخورد شود؟
چرا با معاونی که عملکرد او باعث انحراف مصرف بالای صد میلیاردی شده هیچ برخوردی تابحال نشده؟ایشون چه منافعی برای گروه خاصی داره؟

خواهان یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 18:37

دروغگویان در قهر زباله دادن تاریخ فرو می‌روند و این درحالی است که خاطراتی بد از خود بجا میگذارن

سربداران یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 20:03

تا شرکتهایی مانند س هستند فساد در خودروسازی هست.این س رو سانسور نکن سید مرتضی. بزار بماند خودشان میدانند جه میکنند از کارشناس گرفته تا بالاتر بجز عده معدود.
آقای ستاره خودروسازی بیچاره یکبار گفت س باید حذف شود و حداقل جای شماها افغانی بگذارم بهتر خروجی دارد ولی یکشبه نسخه اش پیچیده شد و تمام.
امید اصلاح نیست چون عزمی برای اصلاح در هیچ نهادی نیست.
انهایی که می فهمند در س چه خبر است باید از صنعت خداحافظی کنند و باید به تاریخ بپیوندند .

سناتور یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 20:56

آیا عظیمی فشی با تدبیر است و مدیران مشکل دار را عوض می کند؟؟!!
فعلا که عظیمی فشی بر عکس این را انجام داده : در آخرین ساعات کاری سال 1401 یعنی در بعد از ظهر روز 28 اسفند و به صورت خیلی عجله ای، م.ف.ا را به عنوان عضو موظف هیات مدیره ساپکو و قايم مقام ساپکو حکم زد!! لازم به ذکر است که م.ف.ا فردی است که چند ماه پیش به دلیل برخی مسائل، توسط تیموری کنار گذاشته شده بود و م.ف.ا فردی است که اهالی صنعت خودرو او را کاملا میشناسند . چه ارتباطی بین وی و رستوران ولنجک وجود دارد.
این بود اولین انتصاب جناب آقای عظیمی فشی، جانباز محترم و تحصیلکرده حقوق !!

مش حسن آقا خالد آبادی یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 21:18

عظیمی که هیچ بزرگترش هم بیاد تا حراست و فساد در حراست و ادمهای ناسالم آن اخراج و برکنار نشوند وضعیت خوب نخواهد شد. تمام آتشها زیر سر حراست است.
یک مشت کینه توز بیسواد و اخراجی جمع شدند یکجا.
چه ها که نکردند از سر نامردی.

سناتور یکشنبه , 3 اردیبهشت 1402 - 21:34

لازم به ذکر است که اگر نهادهای نظارتی بر جناب عظیمی فشی نظارت نکنند، هیچ بعید نیست که ایشان در اولین فرصت، برای م.ف.ا حکم مدیرعاملی ساپکو را هم بزند…!!!

نا امید دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 7:45

همه نظرات را خواندم، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد زیرا هیچکس بدنبال اصلاح نیست هیچکس. فقط کشل مسئله ها عوض میشوند. همه دارند خودشان را فریب میدهند و بر حسب منفعت خود نظر میدهند(منظورم نویسندگان نظرات نیست) نهادهای نظارتی که باید چشم بینای بیت المال باشند نیز منفعت طلب شده اند. امان از روزی که باید همه با توجه به مسئولیت مان پاسخگو باشیم…….

مهدی دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 8:43

حالا که قیمت 207 در ایران از 22 هزار دلار فراتر رفته باید یادآوری کنیم که شما با 22 هزار دلار در کشور های همسایه
میتونید سوار پرادو 2021 بشید.
وزیر صمت اگر توانست همین یک مسئله را حل کند می تواند بماند و برکنار نشود مابقی مسایل گوناگون که همش به خاطر تصمیمات نادرست وزرات صمت و مدیران بی لیاقت هست را چشم پوشی می کنیم

مهدی دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 9:39

♦️انصراف ۲۲ نفر از نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر صمت پیش از اعلام وصول استیضاح/ لابی وزارت صمت جواب نداد

🔹نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس می‌گوید:۲۲ نفر از استیضاح کنندگان وزیر صمت پیش از اعلام وصول استیضاح از استیضاح وی انصراف دادند اما هیئت‌رئیسه بدون توجه به این انصراف، درخواست استیضاح را با ۴۰ امضاء اعلام وصول کرد.

@Asre_Majles

مطلع دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 20:29

استیضاح در مجلس وقتی اعلام وصول بشه قابل تغییر رای نیست

علی دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 10:38

شیرین عسل گفته تا سال آینده یک خودرو روز دنیا را تولید میکنم حالا تیموری خوشه موتور ۱۰سال پیش سیتروین آورده در خط رنو فرانسه در شرکت مگا تولید کن تیموری جان اونوخط ۵۱درصد مال مگا ۴۹درصد رنو فرانسه بعد اون خط خراب کردی برای ۱۰دقیقه شو بازی وزیر آیا فکر میکنی رنو فرانسو از سایپا بابت خرابی خط شکایت نمیکن میکن زیان انباشته تیم مدیریتی سایپا این یک نمونه

مهدی دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 10:51

استیضاح «فاطمی‌‌امین» چه زمانی اعلام وصول شد ، لابی وزارت صمت و همکاران جواب نداد و نمی دهد و آماده رفتن باشید.
😂😂😂👏👏👏
🔹استیضاح‌ وزیر صمت دوشنبه ۲۸ فروردین ماه اعلام وصول شده است و قرار است یک‌شنبه هفته آینده جلسه استیضاح برگزار شود.

🔹برخی رسانه‌ها به‌اشتباه خبر استیضاح آقای فاطمی‌امین را امروز منتشر کردند در حالی که اعلام وصول استیضاح باید در جلسه علنی مجلس انجام شود و اساساً امروز مجلس جلسه‌ای نداشته و طرح استیضاح نیز هفته گذشته اعلام وصول شده است و یک طرح نیز نمی‌تواند بیش از یک‌بار اعلام وصول شود.
@e_tejarat

رضا دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 12:27

تیموری بیکاری کشیده دوست نداره دوباره برود کنار زنش بشین اما با این کارها نمی شود ماند وزیر برود بای بای

نماینده ملت دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 20:16

متاسفانه یکی از نمایندگان ملت که بغ نظر میرسه از آقای وزیر صمت قول گرفتن و تباهی کردند که آقا گفته بی خیال استیضاح وزیر بشید
ولی آقای نماینده ملت آخر یکم شعور داشتی می‌فهمیدی که
آقا خودش وقتی گفته مهارم تورم اون وقت وزیر صمت اومده قیمت خودرو را بلافاصله بعد از شعار سال بالا برده
آیا ممکنه همچنین حرفی بزنه!!!!
بروید خودتون را اصلاح کنید.

مطلع دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 20:21

ملت سردشت
لطفا نماینده شهرتون آقای ک. ح را تذکر بدید و عوضش کنید
راجع به وزیر صمت زیاد پرت و پلا میگه

رضوان دوشنبه , 4 اردیبهشت 1402 - 21:05

نماینده مجلس باید سمت مردم باشه نه سمت مسولین برای همین شرایط کشور اینجوری شده مسولین از هیچ کس حساب نمیبرن کمی تفکر

سناتور سه شنبه , 5 اردیبهشت 1402 - 11:54

۴۰۰ هزار از دستگاه‌های تولیدی امسال، در سال گذشته پیش‌فروش شده‌است و از تولید یک میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو که ادعای آقای فاطمی امین است، ۲۰۰ هزار دستگاه آن به بخش خصوصی تعلق گرفت، ۶۰۰ هزار دستگاه آن نیز متعلق به طرح جوانی جمعیت است و به صورت حداقلی ۱۰۰ هزار دستگاه آن نیز به طرح خودروهای فرسوده تعلق می‌گیرد و ۴۰۰ هزار دستگاه آن نیز پیش فروش شده‌است و ۹۰۰ هزار دستگاه آن نیز اخیرا پیش فروش شده‌است و در نهایت ۲۰۰ هزار دستگاه بیشتر از ظرفیت تولید پیش فروش شده‌است و در صورتی که امسال تنشی در بازار خودرو ایجاد شود هیچ خودرو اضافه‌ای وجود ندارد تا خودروساز برای کنترل بازار، آن را به فروش بگذارد و در نتیجه بازار خودرو از کنترل خارج می‌شود و ” آقای وزیر برای اثبات سخناش کل افسار بازار خودرو را به دست دلالان سپرده است…!!! ”

این استاد دانشگاه علم و صنعت در ادامه گفت:« آقای فاطمی امین، زیان‌دهی صنعت خودرو را بالا برد، زیرساخت‌های صعتی را از میان برد، بازار خودرو را به جای اینکه رقابتی کند، انحصاری و رانتی و مبهم کرد و امکان فساد را بالا برد و کنترل بازار را نیز از دست داده‌است.»

لا اله الا الله

آگاهی سه شنبه , 5 اردیبهشت 1402 - 21:30

وزیر محترم صمت
بای بای بای کن
الکی زور نزن
جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود!!!؟
******/****/****/***/**/*
مرحبا و احسنت به اعضای کمیسیون صنایع و معادن بویژه اقای دکتر سیاهکلی و نمایندگانی که رای بر استیضاح این وزیر بی تدبیر و بی برنامه را دارند