شایعه برای تخریب برندهای معروف
به گزارش خط بازار : محسن صفدری مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت، درباره شایعه کم فروشی یکی از برندهای مواد شوینده گفت: متاسفانه علی رغم آن که امسال جهش تولید نامگذاری شده بود هجمههای نامناسبی علیه تولید کنندههای بزرگ کشور انجام گرفت. عدهای جریان تخریب برندهای معتبر را راه انداخته اند و سعی دارند تا با انتشار تصاویر ساختگی اعتبار برندهای بزرگ کشور را زیر سوال ببرند.
او ادامه داد: پیش از این هم ماجرای کیکهای آلوده را تجربه کردیم که میزان فروش این محصول را تحت تاثیر قرار داد. علی رغم ارائه توضیحات منطقی که ثابت میکرد بروز چنین تخلفی توسط کارخانه امکان پذیر نیست باز هم برای مدتی ماجرا ادامه پیدا کرد و حال نوبت به پودرهای شوینده رسیده است.
صفدری با اشاره به ماجرای تازه پیش آمده درباره پودرهای شوینده گفت: پرکنهای کارخانجات شوینده معتبر ما به طور کامل اتوماتیک بوده و هیچ عامل انسانی در بسته بندی این محصولات دخالت ندارد که بخواهد یک بسته را ۵۰۰ گرم و بسته دیگر را ۳۵۰ گرم تولید کند. بروز چنین تخلفی امکان پذیر نیست و مطابق توضیحات ارائه شده توسط مدیران کارخانه تخلفی از سمت این واحد تولیدی اتفاق نیفتاده است.
مدیر دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت تصریح کرد: دلیلی وجود ندارد برندهای معتبری که بعد از سالها فعالیت، اعتبار مناسبی بین مصرف کنندگان کسب کردهاند، به دنبال انجام چنین تخلفاتی باشند. چه کارخانههای تولید کیک و چه کارخانجات بزرگ تولید مواد شوینده با انجام تخلف، اعتبار چند ساله خود را به خطر نخواهند انداخت.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها :شوینده ، کیک آلوده ، مواد غذایی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰