امثال ایشون مسئولیتی در قبال سودسازی و شرکت ندارند فقط میان پول حق امضاشون رو میگیرن
شاهکار جوان کاشانی در کاشان/عادی سازی زیان در خودروسازی
به گزارش خط بازار؛ با نزدیک شدن به مجمع سالانه خودروسازان، صورت های مالی سال ۱۴۰۳ شرکت ها در حال انتشار است.
در همین راستا صورت های مالی شرکت سایپا سیتروئن نشان از افت سنگین شاخص ها دارد. در سال ۱۴۰۳ و در دوران مدیریت مهدی صادقی کاشان هم درآمد عملیاتی شرکت کاهش داشته و هم زیان خالص و زیان عملیاتی از حدود ۳ همت به ۱۰ همت افزایش یافته است.
این فاجعه در سایپا سیتروئن در حالی صورت گرفته که مدیرعامل جدید سایپا در رواسط اسفند ۱۴۰۳ وی را به عنوان مدیرعامل جدید ایندامین منصوب می کند. براین اساس این سوال مطرح است که انتصاب مدیران عامل بر مبنای چه شاخصی صورت می گیرد؟ آیا عملکرد افراد جز شاخص ها نیست؟ چه کسی با مسببان این فاجعه مدیریتی بایستی برخورد کند؟ چه کسی مسئول تضییع حقوق سهامدار و سرمایه های ملی است؟ آیا تصمیم گیران و تصمیم سازان نسبت به مدیران زیان ساز بی تفاوت شده اند؟
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایندامین ، سایپا ، سایپا سیتروئن ، مدیرعامل سایپا سیتروئن ، مهدی صادقی کاشان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ما چقدر از کانابلد بودن صادقی کاشان و راونجی و دبیرزاده حراست نوشتیم و گفتیم
کو گوش شنوا
چقدر به نهادهای نظارتی گوش زد کردیم اما چه شد چرا کسی گوش نکرد
الان هم که در ایندامین کاملا ناکارآمد و بسیار جنجالی و در حال تخریب شرکت میباشد
تا کجا باید صادقی کاشان و یار وفادارش راونجی را تحمل کرد
این همه حجم خسارت به گروه سایپا را چه کسی باید جوابگو باشد تا جبران شود
در صنعت خودرو هرجا به حرف شما گوش داده نشد ضرر کردیم
باید فرمایشات شما نصب العین قرار داده بشه
آقای شیخ زاده
آقای رادمنش
چرا در مورد تغییر حسن زاده مدیرعامل سایپا آذین تصمیم نمی گیرید؟!
گزارش مالی مجمع که نشان ضرر و زیان هست
هر هفته و هر ماه اعتصاب و اعتراض و نارضایتی و… پرسنل هست
تولید هم که افت شدید داشته است
حسن زاده هم از مدیران بی لیاقت مثل مدیر اداری اقای علیزاده و دیگر مدیران… استفاده می کند
طرح و راهکار در مورد هیچ موضوعی و هیچ مشکلی وجود ندارد و مشکلات پرسنلی بازنشسته ها و مشکلات فنی و…. هر روز بیشتر بیشتر می شود و حسن زاده که اصلا تجربه و تخصص مدیرعاملی ندارد امثال علیزاده هم ضد پرسنل عمل می کنند
اقای شیخ زاده شما سایپا آذین را از دست دادید این را مطمئن باشید.
اگه خبر نداری برو تحقیق کن گزارشات مالی و سال منتهی رو دقیق مطالعه کن سایپا آذین در دوران مهندس حسن زاده بعد از ۱۵ سال سهامش به سوددهی رسیده
جالبه که به دروغ هر سری یک مطلبی رو کپی پیس میکنی که اعتصاب اعتراض
شرکت که در آرامش همه کارشونو میکنن
خودتو جای پرسنل محترم سایپا آذین میزاری و دروغ پراکنی میکنی
دستاورد و عملکرد مهندس حسن زاده با آمار و ارقام کاملا روشنه
آیا حرفی برای گفتن مانده
۱۰ همت افزایش زیان
آخه کسی که اینکاره نیست را چرا مدیرعامل میکنید
صادقی کاشان در خود کاشان هم منفور هست
پس چرا همچنان در ایندامین مدیرعامل هست
آقای شیخ زاده و رادمنش
به فکر گروه سایپا و آبروی خودتان باشید
زودتر صادقی کاشان را برکنار کنید تا یک شرکت دیگر را به خاک سیاه ننشاند
جالبه که هر جا صحبت از صادقی کاشان و نوچه اعظمش راونجی میشه
بلافاصله ی تعداد آدم مشخص میان پشت سر هم از مدیران دیگه نظرات منفی میزارن که مطلب اصلی بره تو حاشیه
ماشالله معلومه صادقی کاشان حسابی داره هزینه میکنه که اسمش جایی نیاد ولی اینقدر اینقدر گند بالا آورده سایپا کاشان که حالا حالاها باید دنبال پاک کردن باشه
تشکر ویژه میکنم از مدیر خط بازار واقعا دمتگرم که امثال صادقی کاشان و راونجی رو داری رسوا میکنی
درود به شرفت ایرانی
#برکناری صادقی کاشان
عزیزان پروژه بگیری که اینقدر نسبت به عملکرد دکتر منتظر المهدی در شرکت مگاموتور انتقاد داشتن و سمپاشی میکردن، الان با رفتن ایشان اوضاع مگاموتور و سایپا خوب شد؟؟؟
اخراج بهنام ولی نژاد از مگاموتور
قوی
شماها حق دارید به قطار در حال حرکت سنگ میزنن . صادقی کاشان جوانیه که همه مراحل سلسله مراتب رو طی کرده و حالا مدیرعامل قابلی هست حق دارید بر نتابید شما که از رسانه بعنوان اسلحه غیر حرفه ای استفاده میکنین اگر از این اخبار زرد نزنین کسی نگاهتون نمیکنه
میشه فقط یک مورد از قابلیت های مدیریت ویژه ایشان را بفرمایید ، قطار در حال حرکت رو هم نشون بدین ممنون میشیم ، بخدا طرفداری باطل ناحقی هست که بر گردن شماس اگر اعتقادی باشه البته
همه چي شده پارتي اصلا مهم نيست كي خوب كار ميكنه كي بد ايشون زامياد چكار كرد ؟كه شد مديرعامل سايپا سيتروئن ؟ تواناييش غير از پارتي چي بود كه شد مدير عامل ايندامين ؟ ايندامين تازه داشت قد راست ميكرد و سود اور شد منه سهامدار چه گناهي كردم كه پولم شده ابزار ارتباط ؟
مهم تغییر اتاق فکری هست که داره صنعت میچرخونه!الان کشور بیشتر از هر وقت دیگه ای به پول نیاز داره!؟چی از واردات بهتر؛!نه هزینه ای،نه بیمه ای،نه کارگری،ایناییم که همیشه اخورشون چاله سهمشون میگیرن،میزنن جاده خاکی،بعدا هم خدا بزرگه!!!!!
خدا خیر بده به مهندس موسوی عزیز
کاشان رو زیر و رو کرد
عملکرد جناب مهندس صادقی خودش گویای همه چی هست و اصلا این طرز تخریب هیچگونه تاثیری ندارد
ایشان۹ماه سکان مدیریت سایپاسیتروئن کاشان رو عهده دار بودند و در این ۹ماه شکر خدا حقوق ؛آکورد و بن غیرنقدی و ارزاق حتی ثانیه ای کم و زیاد نشد
حتی همون موقع که ایشان جابجا شدند یکسری جو سازی هایی علیه ایشان شد که هیچ نتیجه و خروجی نداشت و در حال حاضر کل شرکت آرزو دارند که ایشان مجددا برگرده
ایشان در این دوره ای که سکان مدیریت سایپا کاشان رو در دست داشتند هرچند برای دوره مدیریت دوره کوتاهی بود ولی کارهای بزرگی انجام دادند که برای نمونه میتوان به اداره توسعه کسب و کاری که ایشان درست کردند و قطعاتی که از به سایپا یدک واگذار میشد مستقیم از خود شرکت به دست اون عمده فروش میرسیدو سود آن مستقیم به خود شرکت برمیگشت ؛از دیگر کارهای بزرگ ایشان این بود که ارزاق رو بجای اینکه از تهران بیاره بصورت بن به داخل خود متطقه کاشان آورد که بسیار دراقتصاد منطقه کاشان تاثیرگذار هست و ده ها کار دیگر که ایشان واقعا با دل و جان انجام میدادند ایشان از جمله مدیرانی بودند که از ۶صبح تا۱۱شب داخل شرکت حضور داشتند .
فقط کافیه دوره بعدازایشان رو تا الان با دوره ایشان یه مقایسه کوچیک انجام بدید تا متوجه عملکرد بسیار عالی ایشان شوید.
مطمئن باشید با پشتکار و تلاش های خستگی ناپذیر جناب مهندس صادقی بزودی شاهد حضورایشان دررده های بالای مدیریتی کشور خواهیم بود،انشالله!
البته که عملکرد ایشون گویا همه چیز هست زیان هفت هزار میلیارد بیشتر به دوره قبل
ناگهان مدیر عامل سیتروئن شدن در حالی که تشریف برده بودن زامیاد
حذف فیزیکی ارزاق و بن غیر نقدی دادن
منفورترین مدیر عامل هم همین آقا بود کاشونیا و کارگرا میدون
با سلام
زیان سال 1403 هیچ ربطی به شخص مدیرعامل نداشته همه افراد مطلع این رو میدونن , زیان ده شدن سایپا سیتروئن بابت نرخ بالای خرید قطعات و نرخ پایین فروش محصول هست , نرخ خرید و فروش هم سیاست کلی شرکت مادر هست و مدیر عامل هیچ دخل و تصرفی در اون نداره , این سبک سیاه نمایی نخ نما شده است. ایده آل ترین سبک مدیریت با اون همه کارشکنی , مدیریت آقای صادقی بود.
عملکرد آقای صادقی در سایپا کاشان گویای همه چیز هستش الانم نوبت ایندامین شده که به خاک سیاه بنشینه…لطفا از مسولین تقاضا داریم به این مورد رسیدگی کنند.
یه مقدار از ایندامین برامون بگید
خبرای خوبی به گوش نمیرسه
چه خبر شده
واقعا برای مدیران ارشد سایپا متاسفم که همچین ادمایی رو با این رزمه رو میزارن بالا سر شرکت هایی مثل ایندامین که نیم قرن سابقه تولید کمک فنر رو داره عزیزان مون تو ایندامین رو به گدایی انداختن
تکلیف شما که معلومه برادر. اگر بخوای یکی بسنجی دو جور میشه. یا با ایده ال های مدیریتی میسنجی که خب صادقی هم مقداری کم و کاستی داشت ولی موضوع اصلی سنجیدن افراد با هم لول های خودشون بهتر و مهمتر نتیجه میده. خداییش جناب صادقی نسبت به کلیه مدیرعاملان سایپا کاشان دلسوزتر و از لحاظ علم خودرو سازی هم تراز بالایی داشتن. که اگر ماندگار میشدن تو این پست با توجه به عرقی هم که به کاشان داشتن میتونستن بهتر از این بحران های فعلی عبور کنن.
مچکرم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲