موضوع جدیدی در این خبر نبود و فقط سعی کردید به همه یادآوری کنید که پیشبینیهای خط بازار درست بوده.
چی شده که دیگه از گزارشات تیکه و کنایهای و غیر مستقیمتون خبری نیست و دست از تخریب دیگران برداشتهاید!؟
به گزارش خط بازار؛ سایپا برخلاف ایران خودرو روزهای پایانی سال را با شوک خبری به پایان رساند. شوکی که با خبر خط بازار مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید سایپا آغاز و با تغییرات انتحاری توسلی مهر به پایان رسید.
۹ اسفند بود که خط بازار در خبری جنجالی اعلام کرد مدیرعامل جدید سایپا مشخص شد. این خبر بازتاب گسترده ای در جاده مخصوص داشت و موج تازه ای را در خودروسازی به راه انداخت. موجی که در یک طرف آن منتقدان خوشحال تیموری بودند و طرف دیگر آن مخالفان نگران توسلی مهر.
تیموری در دوران مدیریت خود در کنار تمام موفقیت هایش، رفتار افراطی در عزل و نصب ها داشت و رفیق بازی هایش، دشمنان وی را افزایش داده بود. توسلی مهر نیز با عملکرد موفق خود در احیای ظرفیت های ایران خودرو، هم بازار رقبای خصوصی خود را کساد کرده بود و هم عده ای را نگران از ارتقا جایگاه ش.
با شروع موج تغییر مدیرعامل سایپا، روابط عمومی این شرکت تلاش کرد با صدور جوابیه و تکذیب خبر خط بازار، ورق را برگرداند و مدعی شد اعضای هیئت مدیره سایپا هیچ تصمیمی بر تغییر مدیرعامل ندارند. این در حالی بود که خط بازار نیز در واکنش به این جوابیه مجددا و قویا اعلام نمود تغییر مدیرعامل سایپا قطعی است.
اهالی جاده مخصوص در شوک این خبر بودند که دومین شوک در نیمه اسفند به سایپا وارد شد. در صبح ۱۵ اسفند و تنها چند ساعت مانده به برگزاری روز سایپا، تیموری بعد از دیدار تاریخی خود با بابک احمدی رئیس ایدرو تصمیم می گیرد، سعید علیزاده مدیرعامل موفق زامیاد را تغییر دهد. اتفاقی که همه دلسوزان صنعت خودرو را در بهت خبری فرو برد. علیزاده که تنها ۸ ماه در زامیاد حضور داشت و عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته بود، مجاهدانه برکنار شد و به جای وی مهدی صادقی کاشان منصوب گردید.
با این تغییر شایعات تغییر تیموری قوی تر شد. عده ای بر این اعتقاد بودند که رئیس ملت با تیموری بر سر صندلی سایپا معامله کرده و بقای وی را در گرو عزل یاران دسته اول کرده است. عده ای دیگر نیز معتقدند بودند تصمیم بر تغییر تیموری گرفته شده ولی باید ابتدا یاران وی بدون هزینه برای مدیرعامل بعدی، برکنار شوند و بعد خود تیموری تغییر کند.
با گذشت ۴ روز از شوک دوم، مشخص شد پیش بینی خط بازار درست بوده چرا که در ۱۹ اسفند توسلی مهر مدیرعامل سایپا شد. خبری که تمام معادلات سایپا را تغییر داد. با روی کار آمدن توسلی مهر دو فرضیه مطرح شد. عده ای وی را ضلع سوم رابطه ملت–مجاهد می دانستند و عده ای دیگر نیز عملکرد موفق وی را علت انتخاب عنوان می نمودند.
با این تغییر همه منتظر بودند تا مشی و رویکرد مدیرعامل جدید را بدانند. یک مدیر موفق و قوی که بازی شطرنج در جاده مخصوص را به خوبی می داند و دارای روابط قدرتمند سیاسی است. اینکه آیا در دوران جدید به بده بستان های سیاسی بها داده خواهد شد یا نه؟ اینکه آیا ملاک انتصابات، شایسته سالاری است و یا مصلحت های سیاسی؟ سوالاتی بود که در ذهن اهالی جاده مخصوص نقش بسته بود.
توسلی مهر کار را آغاز کرد. در حرکت اول فرجی پور را به عنوان مدیرحوزه ریاست و نظریان را به جای کرمی به عنوان معاون منابع انسانی منصوب نمود. در حرکت دوم مدیرعامل باشگاه سایپا را تغییر داد و محمدی را به جای حسینی پور منصوب کرد و در حرکت سوم مدیرعامل ۶ شرکت های مهم را تغییر داد از سازه گستر تا رنا.
این همان شوک سوم بود. چرا همه خواص تغییر کردند غیر از مدیرعامل مگاموتور. شرکتی که متهم ردیف اول علت کاهش تولید خودرو در سایپا بود. بر همه این سوال مطرح شد که چرا مدیرعامل سایپا به مهرداد معلمان مدیر باتجربه و قدیمی سایپا فرصت جبران نداد ولی به جوان کم تجربه مگاموتور تا اردیبهشت فرصت داد. شاید مدیرعامل مگاموتور یک نورچشمی برای تمامی دوران مدیریتی است که هم تیموری و هم توسلی مهر به وی فرصت دادند. شاید هم پای ملت مجاهد در میان است که مدیرعامل سایپا چنین تصمیمی را گرفت. البته خود توسلی مهربارها تاکید کرده که در مدیریت با کسی تعارف ندارد توصیه پذیر نیست.
منبع: خط بازار
موضوع جدیدی در این خبر نبود و فقط سعی کردید به همه یادآوری کنید که پیشبینیهای خط بازار درست بوده.
چی شده که دیگه از گزارشات تیکه و کنایهای و غیر مستقیمتون خبری نیست و دست از تخریب دیگران برداشتهاید!؟
فاز خط بازار معلوم نیست کدوم سمته.هر کی بهت پول بده
با سلام
من ضمن احترام به تیم مدیریت قبلی سایپا بخاطر زحماتی که بهر حال در این صنعت کشیدند یک درخواست از حضور همه اهالی دلسوز و مخاطبین این صنعت از کارشناسان تا مدیران ارشد وزارت و نمایندگان محترم مجلس دارم و آن اینکه بهر حال تصمیم به تغییر تیم مدیریت چونین شرکتهای بزرگی با توجه به ضریب نفوذ مردمی آن که با آحاد مردم کشور ارتباط مستقیم دارد گرفته شده .هر نوع انتخابی در کشور ما بخاطر آزادی بیان و مهمتر از آن آزادی پس از بیان یک تعداد موافق و حتما یه تعداد مخالف هم خواهد داشت .اما درخواست اینجانب این است که اجازه دهیم این تیم مدیریت که اکثریت کارشناسان و حتی تصمیم گیران صنعت خودرو در توانایی های این گروه به ریاست مهندس توسلی مهر شکی ندارند فعالیت خود را شروع و با نحوه تفکر و برنامه های ذهنی و اجرایی خود مسیر سخت پیش رو را ادامه دهند .
بنده شک ندارم اگر همه اهالی دلسوز و منتقدین منصف این صنعت دست در دست هم برای اعتلای صنعت این کشور حمایت همه جانبه از این انتخاب را بعمل و نه به شعار انجام دهند .روزهای خوب شرکت سایپا دور از دسترس نخواهد بود .این توانایی در این تیم قبلا در چندین شرکت دیگر دیده شده و انشالا با کمک همه دلسوزان این صنعت شرکت سایپا همچون ایران خودرو دیزل به روزهای اوج خود خواهد رسید.
این متن در اینجا به یادگار بماند تا صدق گفتار اینجانب در آینده دیده شود . ( بعنوان کارشناس ارشد صنعت خودرو در رسانه های کشور)
به امید ایرانی سربلند و سرافراز
با سلام
اینکه جناب توسلی مهر مدیر موفقی در ایرانخودرو دیزل بودند را نمیتوان دلیل بر این دانست ایشان حتما در سایپا موفق خواهند بود . ضمن اینکه ریل گذار ایرانخودرودیزل جناب مهندس زالی بودند و جناب توسلی مهر مسیر ایشان را ادامه دادند . امیدوارم که پیش بینی سایت شما تا انتهای مدیریت ایشان بر عرصه ظهور بشیند و ایشان بتوانند قدمی در بهبود کیفیت محصولات بردارند و تغییرات مدیران زیر مجموعه نیز در این کشور بسیار آسان میباشد و نیازی به استفاده کلماتی همچون انتهاری وجود ندارد .
توروخدا یه فکری برای امداد خودرو سایپا کنید …
ممنون و متشکر از تیم پر قدرت ماهر دلسوز و صنعتگر مهندس توسلی مهر . امید است با انتصابات مدیرعامل گروه سایپا در کل شرکت های زیرمجموعه شاهد افزایش تولید همراه با کیفیت و مشتری مدار باشیم .
به نظرم خوبه برای مدیریت از مهندس لطفعلی زاده هم استفاده شود که تجربه وسواد خوبی داره
مدیر عامل مگاموتور فردی سالم و کاری روابط قوی سیاسی دارد تنها کسی است که به فکر پرسنل است درست مدیران و معاونین کاری ندارد این شخص باید سریع افراد کاربلد جایگزین افراد بی سواد و سودجو در مگاموتور کن چون ۳سال مگاموتور دست جابری و ناصری و تیموری بوده هم باند چیندن و هم کمر به نابودی شرکت الا این بنده خدا آمده بین همین افراد این ها هم دست خالی و فکر جیبب مبارک جناب منتظر المهدی باید سریعا افرادی که تیموری و جابری کنار زدن جایگزین افراد این آقایان کند چون اگر کاری بودن که الا وضعیت این نبود ۱۰سال وقت بدهن این افراد هیچ کاری از دستشان بر نمیاد جز خراب کردن مدیریت بالا دست
به نظرم معلمان مدیر قابلی بود اما مسیر کاری شرکت طی چند ماه گذشته منحرف شد. گماردن آدمهای خاص به عنوان قایم مقام و معاون و انفعال متعدد در مقابل جتلمن ها و همچنین اجرای پروژه تیرینگ بدون مطالعه و صرفا با دستور تیموری، قرارداد ۸۰ میلیاردی برای ارتقاء سیستم از اوراکل به تحت وب ، تقسیم پول توسط آدم معلوم الحال(ع ا) سبب شد در کنار کارهای مثبت برای پرسنل ارتباطات ناسالم شکل بگیرد. انشالله سیستم های نظارتی این موارد را بررسی نمایند.
کلاهتو بزارید بالاتر
تکمیل پازل
1- دهم شهریور 1401:
توسلی مهر درباره خروج خودروهای فرسوده و واردات خودروهای دست دوم اظهار کرد: واردات محصولات دست دوم یک فاجعه است. ما در کشور ظرفیت کامل برای تولید و نوسازی ناوگان را در اختیار داریم اگر اراده بر حمایت از تولید داخل باشد. با واردات خودروهای دست دوم عملا نوسازی ناوگان انجام نمی شود. درواقع خودروهای فرسوده بیشتری را به ناوگان اضافه می کنیم. از سویی دیگر این موضوع نه توجیه اقتصادی دارد و نه می تواند خدمات پس از فروش را ارائه داد. عملا ناوگان خودروهای تجاری اروپایی را نوسازی و خودروهای فرسوده انها را وارد کشور می کنیم واین می تواند در ادامه بحران شدیدی برای حمل و نقل ایجاد کند
2- هفدهم اسفند 1402:
عباس علیآبادی در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت آییننامه واردات خودروهای کارکرده گفت؛ «از شنیدن کلمه واردات خودروی دستدوم کهیر میزنم؛ شأن مردم ما خیلی بالاتر از این حرفهاست.»
3- 27شهریور1401: تعریفو تمجید 3 نماینده از توسلی مهر
سید مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز، با اشاره به لزوم آشنایی هر چه بیشتر ارگانهای مختلف با تواناییهای تولید مجموعه ای نظیر ایران خودرو دیزل، گفت: با آشنایی هرچه بیشتر این ارگانها و تامین نیاز خودروی سنگین خود از خودروسازانی همچون ایران خودرو دیزل، به جای نگاه به واردات خودروهای دست دوم، نگاه ها معطوف به تولیدات داخلی و رشد آن خواهد شد.
با سلام
باور کنید من متوجه این پیام نشدم. اگر جناب تکمیل پازل یا هر کدام از دوستان بتونن کمک کنن ما متوجه بشیم ماجرا رو بسیار ممنون میشیم .
از همان روزهای اول شروع مباحث رسانه ای واردات خودروی دست دوم تجاری (شامل اتوبوس و کشنده و کامیون ) اولین مخالفت یک مقام اجرایی این صنعت توسط مهندس توسلی مهر انجام شد .(از نزدیک بعنوان یک کارشناس رسانه ای در جریان مصاحبه ایشان هستم ) و مسائل مربوط به خدمات پس از فروش و اصولا شان مردم فهمیم ایران جزو اولین مطالب چهت مخالفت با این موضوع بود و بعدها هم که تعدادی کشنده دست دوم وارد کشور شد صدق این گفتار و نگاه مشخص شد .چه بسیار کشنده هایی که از همان نوع واردات دست دوم الان منتظر قطعه هستند و متاسفانه این امکان یا وجود ندارد و یا قیمت تمام شده ای نجومی را برای مالک در بر میگیرد.
و البته جواب اون دسته از منتقدان که ماشین اروپایی و ژاپنی و
..بهتر از تولیدات داخلی است را هم بنده موافق صد درصد هستم اما در شرایطی که امکان این واردات یا تولید این نوع خودروی تجاری وجود ندارد .(یادمان نرود همین شرکت ایران خودرو دیزل نماینده انحصاری بنز آلمان و هیوندای کره بوده و کدام عقل سلیم قبول میکند اینگونه تولیدات را کنار گداشته و …) پس عدم امکان تولید و واردات عاملی شد برای روی آوردن به امکانات موجود و واقعی نه توهم و شعار تخریبی .
بهر حال امید اینکه مردم کشور ایران صاحب بهنرین خودروهای تجاری و سواری شوند .اما دوستان یک لحظه فارغ از هر نوع نگاه و جناح و قبول یا عدم قبول مشکلات موجود .فقط یک لحظه فکر کنید حدود ۲۰ سال یا اندکی پیشتر کدام کارشناس صنعت دفاعی در کل عالم دستیابی به چونین افتخاراتی در صنعت دفاعی کشورمان را حتی در عالم رویا میدید؟ که به یکی از بزرگترین صادرکنندگان برخی محصولات علاوه بر قدرت دفاعی عجیب داخلی دست پیدا کنیم … توانستیم و شد …
باور کنید در بقیه صنایع هم این امکان وجود دارد. و کدام ایرانی از شنیدن خبر پیشرفت و ارتقا کمی و کیفی محصولات صنعت خودرو شاد نخواهد شد ؟
وجود مدیرانی لایق و با تجربه و پاک دست و …در کنار کار و تلاش شبانه روزی با وجود تمام مشکلات این آرزو را به تحقق خواهد رساند .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز
جناب توسلی مهر که بسیار مدیر لایق و باهوشی هستند
حتما باید فکری به حال شرکت های دیگر سایپا و قطعه سازان بکنند به طور مثال سایپا آذین و مدیرعاملش. تنی این شرکت برخی مدیران بی لیاقت و بی کفایت میدان داری می کنن و جرات تغییر این مدیران سفارشی رو ندارن
همینکه علیزاده مخلوع را به عنوان مدیر عامل نوفق ارزیابی کردین نشان از غرض ورزی نگارنده دارد
علیزاده تمام مروژه های زامیاد رو تعلیق کرده بود
از جمله ون هامون
مدیر عامل مهتدس مرتضوی بود که شاهرود رو بنا گذاشت
مثل اینکه به حضرت عالی از جناب مرتضوی خوب رسیده.
از بریز و بپاش ها و بندهای مختلف تو فیش حقوقی و حکم کارگزینی تا انواع و اقسام مدیران پروژه که به نور چشمی ها رسید.
حقوق یه کارشناس تازه وارد که نظر ملوکانه جناب مرتضوی باعث شد ایشون بشن مدیر پروژه ای که هیچ عابدی برای شرکت زامیاد نداشت باعث شد اندازه یک مدیری که 10 سال حکم مدیریت داره حقوق بگیره
الحق و الانصاف جناب دکتر علیزاده ، مردی باشرف،کارگر. دوست،مردمی بود که وقتی پا به خط تولید و محوطه میگذاشت لبخند بر لبان پرسنل نقش میبست و پرسنل را به آغوش میکشید.
نه مثل مرتضوی و خسروی که طرف میرفت پیششون برای خواسته های قانونی تبعید میکردند به ایران کاوه یا معلق میشدند
مرد موفق و خوش نام زامیاد که همه پرسنل قلبا از رفتن ایشون ناراحت شدند، به معنای واحد کلمه دکتر علیزاده بوده
سلام وقت بخیر
خیلی جالبه که یک شخصی که مدیر منابع انسانی دانشگاه آزاد بوده و همه میدونن چجوری وارد خودرو سازی شده رو فردی موفق میدونین و یک بقول شما جوان که سابقه چهار سال موفق در خودرو سازی رو داره میگید کم تجربه .چجوری عملکرد رو محاسبه میکنید معیارتون چیه از یوم الحساب بترسید اگه اعتقاد دارید
مدیر عامل سایپا کار درستی انجام داد بابت عوض کردن مدیر عامل ها معلوم این کاره است
عرض خسته نباشید و خدا قوت به مهندس توسلی مهر عزیز
یک نکته رو حتما باید خاطر نشان کنم مهندس حسن زاده الحق و الانصاف در ۶ ماهه مدیرعاملی تمام تلاش و همت خودشو گذاشته تا شرکت به گل نشسته رو از زیان نجات داده، سبد محصولات سایپا در دوره قبل ایشون به حدود ۴۰ درصد رسیده بود که با زحمات شبانه روزی ایشون و مهندس خیراندیش کاربلد و فنی الان به حدود ۸۰ درصد رسیده و کاملا رشد تولید محسوس بوده
مدیرعاملی که ۶ صبح تا ۱۰ شب در شرکته
واقعا ۱۰۰ خودشو گذاشته و آذین نجات داده
تنها انتظار از این بزرگواران اینه که لایه تیم مدیریتی که ضعیف هستن بهبود داده و تقویت کنن.
سلام
جناب اقای مهندس توسلی مهر برای اینکه بتوانید شرکت مگاموتور را از شر و تیم مافیایی موجود خلاص نمائید می بایست در خصوص موارد ذیل اقدام اساسی انجام نمایید:۱_ در خصوص عملکرد اعضای هیات مدیره سایپا تحقیق و برسی نماید و اقای ج را هرچه سریعتر عزل نمائید۲_ در خصوص تیم مهندسی مگا بررسی شود و مشخص شود ایا موادبری قطعات درست محاسبه و لحاظ شده و یا در خیلی ازقطعات دارای موادبری اشتباه بوده و چه کسانی سرپوش میزارن؟ ۳_معاون کیفیت چه ارتباطی با اقای ج داره و مورد حمایت چه افرادی هستش؟.۴_معاون طرح و برنامه تخصص در این سمت دارد و تیم وباند خاصی بواسطه حضورچندین ساله در مگا دارد یا خیر؟.۵_ بررسی شود ایا معاون برنامه ریزی به مواد مخدر معتاد می باشد و عملکرد بد ایشان که در سال۱۴۰۰منجر به مغایرت و انحراف مصرف بالای صد میلیارد تومانی گردیده است ولی بواسطه ج هیچ کاری باهاش نکرده اند؟ ۶_ قائم مقام معاونت تامین بواسطه فشار و حمایت های کدام قطعه سازخاص در ان پست نشسته؟ ۷_نسبت به نفرات مامور تحقیق و بررسی بیشتری انجام نماید چرا که بعضی از نفرات خاص که مورد حمایت اقای ج به شرکتهای گرید ۵یا ۶ مامور شدند ولی حقوق مگاموتور دریافت میکنند؟۸_ نسبت به رییس دفتر مدیرعمل تحقیق کنید وببینید ایشان چرا و به چه علتی از سمت مدیر حوزه در دوره قبلی برکنار گردیده بود ولی مجددا با چه حمایتی مجددا بعنوان رییس حوزه انتخاب شدند؟
سلام
جناب اقای مهندس توسلی مهر برای اینکه بتوانید شرکت مگاموتور را از شر و تیم مافیایی موجود خلاص نمائید می بایست در خصوص موارد ذیل اقدام اساسی انجام نمایید:۱_ در خصوص عملکرد اعضای هیات مدیره سایپا تحقیق و برسی نماید و اقای ج را هرچه سریعتر عزل نمائید۲_ در خصوص تیم مهندسی مگا بررسی شود و مشخص شود ایا موادبری قطعات درست محاسبه و لحاظ شده و یا در خیلی ازقطعات دارای موادبری اشتباه بوده و چه کسانی سرپوش میزارن؟ ۳_معاون کیفیت چه ارتباطی با اقای ج داره و مورد حمایت چه افرادی هستش؟.۴_معاون طرح و برنامه تخصص در این سمت دارد و تیم وباند خاصی بواسطه حضورچندین ساله در مگا دارد یا خیر؟.۵_ بررسی شود ایا معاون برنامه ریزی به مواد مخدر معتاد می باشد و عملکرد بد ایشان که در سال۱۴۰۰منجر به مغایرت و انحراف مصرف بالای صد میلیارد تومانی گردیده است ولی بواسطه ج هیچ کاری باهاش نکرده اند؟ ۶_ قائم مقام معاونت تامین بواسطه فشار و حمایت های کدام قطعه سازخاص در ان پست نشسته؟ ۷_نسبت به نفرات مامور تحقیق و بررسی بیشتری انجام نماید چرا که بعضی از نفرات خاص که مورد حمایت اقای ج به شرکتهای گرید ۵یا ۶ مامور شدند ولی حقوق مگاموتور دریافت میکنند؟۸_ نسبت به رییس دفتر مدیرعمل تحقیق کنید وببینید ایشان چرا و به چه علتی از سمت مدیر حوزه در دوره قبلی برکنار گردیده بود ولی مجددا با چه حمایتی مجددا بعنوان رییس حوزه انتخاب شدند؟
چرا ادیانی را تغییر داد، پارس خودرو بعداز سالها تازه داشت رو غلطک می افتاد مدیر با لیاقتی بود
آقای علیزاده یکی از مدیران موفق در زامیاد بوده بطوری که با عملکرد عالی رضایت کل پرسنل را بهمراه داشته در اینجا از زحمات دکتر علیزاده دردوران تصدی گری نهایت تشکر را دارم امیدوارم هر جایی که هستش موفق باشه و دعای کل پرسنل زامیاد بدرقه راهش
در طی دوران بیست ساله خدمت خود در گروه سایپا پاکدست تر و سالم تر از دکتر منتظر المهدی مدیر عامل مگاموتور ندیده ام ،ایشان جزو معدود مدیرانی است که علیرغم جوانی از تجربه مدیران با تجربه در تیم مدیریتی خود کمال استفاده را نموده و مجموعه را بخوبی مدیریت و هدایت نموده و رضایتمندی پرسنل در دوره مدیریت ایشان و همچنین آمار تولید علیرغم مشکلات عدیده فنی نشانگر هنر مدیریتی این مدیر جوان انقلابی و جهادی است …کاش در کامنت ها و تیتر زدن ها انصاف را رعایت کنیم …. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا….
کاش در خبر زدن و توییت زدن انصاف و عدالت را رعایت کنید...آقای دکتر منتظر المهدی مدیر عامل شرکت مگاموتور علیرغم جوانی ،انسانی واقعی ،با تجربه و جزو معدود مدیرانی است که با هنر مدیریتی خود از افراد فنی توانمند استفاده نموده که آمار تولید و رضایت پرسنل خود گواه این مدعا است .بنده طی خدمت بیست ساله خود در گروه سایپا افراد کمی با این توانمندی از نزدیک دیده ام که در تمام امور خدا را در نظر دارند و همواره بر مدار انسانیت هستند . بدخواهان بدانند که عزت و ذلت افراد بید توانمند الهی است و با این گونه تیترها و اظهار نظرها تغییر نخواهد کرد .
وقتی سید هادی مرتضوی با اون ههیت مدیره واکنون قائم مقام مدیرعامل شرکت رنا میشود اوضاع ازاین بهتر نمیشه
مدیر عامل سایپا دیزل درنظر داشته باشید جناب توسلی مهر
مدیر محترم گروه ومهندسا ن گروه تولیدی شرکت سایپاضمن عرض سلام و ارادت خدمت شما و تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان ماه تزکیه نفس به شما و همه همکاران زحمتکش باید این مطلب را وظیفه بزرگی است که بر خود بدانید که همیشه حق با مشتری واقعی است و شما وهر چه سرمایه شرکت هست از وجود مشتری واقعی است و شما به عنوان مدیر وبقیه زیر مجموعه برخود واجب بدانند برای حلال بودن وپر برکت بودن زندگی وآینده بهترفرزندان کارکنان زحمت کش زیر مجوعه رعایت انصاف وکیفیت استاندارد محصولات تاکیدی مثبت انجام داده وبدون تبعیض ومسامحه در انجام کار خوب برای جامعه باشید مورد احترام و رضایت جامعه ایران عزیزمان قرار خواهید گرفت که رضایت جامعه ایران عزیزمان رضایت خالق هستی است وباعث پیشرفت علمی فرهنگی آموزشی و پژوهشی و فناوری اطلاعات و ارتباطات وپیشرفت اقتصاد جامعه ایران عزیزمان هست با امید به آینده بهتر برای همه شما و ملت خوب واصلی ایران عزیزمان متشکرم
بنده دیدگاه های دوستان را خوندم این دوستان عزیز و گرامی همه خوبن و چندین سال است از سرمایه این مردم هزینه شده که به اینجا برسند واز یکی خوب گفتن واز یکی بد گفتن نشانه خوبی نیست اصل کار ملت ایران عزیزمان است که مصرف کننده هستند ونتیجه خوب بود را خوب می دانند من دوران جم کردن ژیان و آوردن رنوپنج تا کنون از دور واز نزدیک شاهد زحمات فراوان کارکنان و کارگران گروه های مختلف تولیدی در عرصه خودرو سبکوسنگین و محصولات لوازم خانگی و صنعتی وکشاورزی داروئی وهر محصولی که مورد لزوم توجه به نیاز جامعه است بودم وهم مصرف کننده بوده و هستم هر کدام از صاحبان حرف نتیجه مطلوب خود را باید از زبان مصرف کننده ببینم بچه مدیران چه کارکنان زیر مجموعه چه کارگران تائید کار خود را درست انجام می دهند از مصرف کننده بگیرند معلوم می شود کی خوب کار می کند و کی متوسط و کی بد وچرا اگر همه باهم برای مردم ایران عزیزمان کار کنندنتیجه خوب است وگرنه هم دیگر کوبیدن همه مردم ایران عزیزمان می دانند علت چیست لطفآ باهم برای هم باهم درخدمت همدیگر حمایت و اصلاح وارتفاع دهید نتیجه مطلوب تر می گیرید متشکرم
تنها دلیلی موفقیت توسلی مهر این بود وقتی اومد که تورم بیداد کرد و برای خرید محصولات به جهت تورم هجوم میاوردن چون بعضی از محصولات تا یک میلیارد تفاوت داشت وگرنه برید هزینه های بیخود و پیمانکار بازی ایشون رو که تبحر دارند بررسی کنید خودتون میفهمید هزینه آسفالت و سیستم sap که درست پیاده سازی هم نشد و خیلی از مسایل که بعدا آشکار میشه ضمنا تیم ایشون همه فامیل بازی است حیاتی که مدیر عامل سازه گستر کرده باجناق ایشون است منتظر حکم های دیگر برای شکری پور و سرافرازی و بقیه فامیلها باشید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۸