اون دوسال طلابي و امار واسه عظيم بوده؟!؟!؟😂😂😂
امان از فضاي مجازي😂 حتي اسم توسل رو هم حذف كردي
با دهقان مدير عامل ومكو از نزديك صحبت كنيد متوجه ميشيد كه كوتوله كيه و چرا ومكو سقوط كرده و از اين بدتر هم ميشه تحت حمايت شفيعي كروز هم هست
دیزل عظیم ایران خودرو در سراشیبی/ومکو پاشنه آشیل محور ایران خودرو
به گزارش خط بازار؛ ایران خودرو دیزل یکی از شرکت های مهم گروه ایران خودرو است که طی چند سال اخیر با نوسانات سینوسی روبرو بوده است.
این شرکت طی شش ماه گذشته تحت مدیریت بخش خصوصی دو مدیرعامل را به خود دیده است. در ابتدا حمید منجی با سوابق درخشان فنی و خودرویی به جای محمدحسن محمدزاده منصوب شد که بعد از آن به دلیل عدم موفقیت نسبی، یوسف الهی شکیب جایگزین وی شد. «عدم ثبات مدیریت»، «کاهش تولید» و «عدم یکپارچگی سازمانی» سه چالش اصلی ایران خودرو دیزل است.
این در حالی است که ایران خودرو دیزل در دوران عظیم مدیریت دولتی به ویژه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ به اوج خود رسید و با ثبت رکوردهای هزار میلیاردی در فروش و سود از شرکت زیان ده به گوشت شیرین و سودده تبدیل شد. هر چند که این روند در سال ۱۴۰۳ با افت شدید مواجه شد ولی در مجموع مدیریت دولتی طی سه سال اخیر، بسیار موفق عمل کرد.
قطعا در دوران مدیریت خصوصی انتظار این است که ایران خودرو دیزل براساس شایسته سالاری، چابک سازی و بهره وری به روزهای اوج خود در دوران دولتی برگردد. اتفاقی که ریشه آن در ومکو است. ومکو این روزها با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند. یوسف الهی شکیب برای روشن کردن ماشین سنگین دیزل نیاز به یک محور حیات بخش دارد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو دیزل ، حمید منجی ، محور خودرو ، مدیرعامل ایران خودرو دیزل ، ومکو ، یوسف الهی شکیب
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مدیرعامل در حال حاضر مگه سواد هم داره ؟ سواد مدیرعاملی؟ تا حالا مدیر بوده ؟
ایشون رو محمدزاده آورده طی اون حرکت قطاری
تا زمانی که افراد و دستنشانده های محمدزاده در ایران خودرودیزل و ومکو مشغول به کار هستن دنبال نه تنها پیشرفت نباشید بلکه منتظر حادثه هم باید باشید
نمیدونم من شنیدم کشاورز خیلی باهوش هستش یا غیر اینه یا واقعا دور وورش آدم متخصص نداره مشخصه خیلی هم تخص هستن که از آدمهایی که تو این حوزه موفق بودن مثل حیاتی استفاده نمیکنه
لامصب به خاطر اینکه پرچمت بره بالا برو ازشون بخواه بیان کمکت کنن خودت آسیب میبینی
شاید هم من اشتباه میکنم
ولی از موقع ورود بخش خصوصی پدر ایران خودرو در اومده کارگر آسیب خورده
همش آزمون و خطا ، یه مثالی میگه ن … شب درازه نه تنها مدیرعامل ومکو بلکه مدیرعامل ایران خودرودیزل هم اینکاره نیست منتظر زیان های دیگر باید بود.
بخش خصوصی میخواست کیفیت و رفاه به مملکت اضافه کنه الان نه کارگر حالش خوبه نه کیفیت خودرو
تمام مزایای کارگران چهاردانگه و اسلامشهر حتی نظرآباد به صورت سرآشیبی شده به داد ایران خودرو مخصوصا ایران خودرودیزل و زیر مجموعه برسید
اوضاع خوبی نیست حقوق و مزایای کارگران در خطر هست
حال دل کارگر خرابه یه زمان کارگر با افتخار از اکارگر بودنش در مجموعه صحبت میکرد الان …..نه
اینکه دهقان یه زمانی مدیر عامل ومکو بوده واقعا ترسناکه
محمد زاده با انتصاب های رفاقتی خیلی جا ها رو ویران کرد و رفت
علی جان نترس من بزودی وزیر میشم محمود وزیر داداش مملی
چيزي كه مشخصه تيم خصوصي كروز دنبال توليد نيست و با همون دست فرمون بهمن ميخواد بزركترين خودروساز خاورميانه رو بچرخونه اولا ايا بهمن موفق بوده ؟دوما اين تفكر اينجا جواب ميده اصلا
اينكه قيمتها رو ببري بالا و تامين كننده خودت باشي عجيبه وزير هم فقط نگاه ….بالاخره يكي مياد بهت گير ميده اينطوري نيست كه هرجور خواستي بتازوني ولي واقعيتش اينه كه اين بندگان خدا دنبال افزايش توليد نيستن امار نشون ميده از ٥ماهه سال گذشته هم كمتر زدن ولي الكي تبليغ ميكنن امسال جنگ بود پارسال مشكلات گمرك و ارز بود براحتي قابل تشخيصه اينا مسيري رو ميرن كه بقيه سهام رو هم با مدل قبلي كه گرفتن بخرن
فهم اين مسائل خيلي سادس ولي چرا گفته نميشه عجيبه
تولید ماهیانه ۱۴۰۰ دستگاه محور در مدیریت قبلی به برکت آقای دهقان به روزانه صفر رسیده است
جناب مهندس یوسفالهی شکیب
ضمن تبریک، خواهشمندیم هرچه سریعتر به وضعیت بحرانی ومکو رسیدگی فرمایید.
تولید اکسلها به دلیل ضعف مدیریت و بیتوجهی به کیفیت، دچار افت شدید شده. تمرکز از تولید و کنترل کیفیت برداشته شده و اولویتها به مسائل اداری و روابط ناسالم داده شده. قطعات بیکیفیت بهجای مردودی، به مونتاژ فرستاده میشوند که باعث نارضایتی مشتریان شده.
ومکو نیازمند اصلاحات فوری و جدی است.
راز موفقیت الهی شکیب که کمتر بهش دقت میکنه میتونه در یک چیز باشه اونم خلع سمت همه نیروهای وارداتی دوره محمدزاده است اگر بنده خدا بدانید که این تیم مافیایی چگونه با جهل و نادانی مشغول ضربه زدن به شرکت هستند شاید خیلی زود کناره گیری کند…
الهی شکیب در جلسه معارفه برنامه اصلی خود را افزایش تولید عنوان کرده و در همین خصوص ضمن دعوت به همدلی و دوری از باندبازی با مدیران مربوط اتمام حجت نموده است. ایشان با توپ پر شروع کرد اما تا کنون در ماهی که گذشت برای تحقق این کار فقط توانسته مدیر حوزه و مدیر حراست و چند انگشت شمار مدیران بی تاثیر شرکت را تغییر دهد
اگر کسی به عبدالله ثانی دسترسی داره یا همه کاره ایشون آقای کریمی (فرزند سردار شهید حاج عباس کریمی) اعلام کنن آه تمام کارگران و خانواده شرکت سایپا سیتروئن پشت سرتونه که ویرانی 40 روزه شما رو چنگیز مغول در حق ایران انجام نداد.
توسلی مهر علی رغم سنگ اندازی های عظیم کوچک توانست در کنار مدیران مردمیه خوبی همانند حیاتی و میررفیع چرخ دیزل را بچرخاند و این سوددهی در سبد معیشتی کارگران بوضوح دیده شد.
رکورد تولید محور و تولید خودرو طی مدیریت ایشان بی سابقه بود و حتی سال بعد نیز این بازدهی مشهود بود ولی متاسفانه وجود مدیران جوگیر و متوهم بدنساز و بعد ایشان بی سواد ،دیزل و ومکو را پنچر کرد…
مدیریت چه دولتی و چه خصوصی نیازمند مدیرانی باسواد و دلسوز و کارگرزاده است که سفره کارگر را رنگین تر کند نه خالی تر….
خط بازار ، لطفا جانبدارانه کامنتها رو منتشر نکن، لطفا همه کامنت هارو عادلانه منتشر کن.
منجی! سوابق درخشان خودرویی و فنی؟؟؟!!!
خط بازار توروخدا بعضی آدمها رو اینقدر رستم رستم خطاب نکن.
سرش گیج میره، هوا ورش میداره! کدوم سوابق درخشان، میشه یکی دوتاشو بگه؟؟؟ایشون با حمایت صمدی اومد، ۶ماه اومد دیزل یه کار مفید انجام داده؟ یکی یه چیزی بگه!
سلام اون افرادی که دوران طلایی دیزل رو به آفای توسلی ربط میدن باید بدونن که زمینه ساز این کار آقای مهندس زالی بودن وگر نه آقای توسلی و نیروهای قطاریش در سایپا هیچ کاری نتونستن بکنن
كلا زالي ٦ماه اونجا بوده پايه گذار دوسال رشد و زدن ركورد تو ديزل بود افرين با همين حربه الان دوساله بعد توسلي بعنوان مشاور و صاحب فوت كوزه گري مياد و ميره حقوق خوب هم ميگيره و هرروز اونجا داغون تر ميشه توليد چقد افت كرده و ….
دگ اين داستانا جواب نميده توام به خودت فشار نيار اذيت ميشي ما الان داخل ديزل هستيم ميبينيم چ خبره
مگه توسلی با تیم حرفه اش نرفت سایپا پس چی شد اون همه هیاهو یه مقدار به خودت و دوستات ببین ۱۵۰۰ میلیاردی که برای بازنشسته کردن پرسنل داده بود چی شد؟یا پول یامفت آسفالت ها یا SAP یا پول مفتی که به دانشگاه داد فشار بیاری به خودت میفهمی
چرا همه ناراضین؟ از هر کی میپرسی وضع شرکت چه طور ناراحتن؟ ایران خودرو دیزل این جوری. ایران خودرو بی تولید. ایران خودرو خراسان که ولش کردن. قطعه سازا بی سروسامون. بخش خصوصی باید بجنبه. چند نفر کار بلد بذارن شرکتا سروسامون بده.
تولید ایرانخودرو داره دربالاترین آمار ( که طی 5- 6 سال اخیر بی سابقه بوده : روزانه 2350 دستگاه انجام میشه
کسی نه تعدیل شده نه تعلیق : اضافه کاری ها برقرار هست و از ابتدای سال 500 – 600 نفر فقط به خط تولیدی که من دارم کار میکنم اضافه شده
دیزل هم طی 2-3 هفته اخیر تولید داره جون میگیره
به شایعات توجه نکنید
برو برادر من خدا روزی ات رو جای دیگه بده
بحران نمایی نکن لطفا
سلام
امیدواریم تغییرات به تعاونی اعتبار هم برسه چون هیئت مدیره فعلی وجاهت قانونی نداره و اکثرا شرایط هیئت مدیره بودن رو ندارن چون یا بازنشسته غیر ایران خودرویی هستند و یا در گروه شاغل نیستند آقای پیرمحمدی لطفا رسیدگی فرمایید .
انتصاب کاوه خیلی کمکخواهد کرد .همون بلایی که سر خاور اورد ، در ومکو هم میاره .
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲