دومین باخت سایپا در دوران توسلی مهر/حکم جدید غیرسیاسی ترین متخصص سایپا

حال بعد از گذشت سه ماه از استقرار تیم جدید مدیریتی در سایپا، علی رغم تمام تلاش های شبانه روز توسلی مهر برای به سامان دادن تولید، خبرها حاکی از آن است که خودرو ناقص چند هزار افزایش یافته است.
کد خبر : 74783
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

به گزارش خط بازار؛ جواد توسلی مهر مدیرعامل ۷ هزار میلیاردی جاده مخصوص بعد از حضورش در سایپا، در کمتر از دو هفته و تنها یک روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲، در اقدام غیراخلاقی و غیرمنصفانه یک شبه تعداد قابل توجهی از مدیران عامل شرکت های مهم تابعه سایپا را تغییر داد.(بدون آنکه برای آنان حکم جایگزین صادر کند.) افرادی که برخی از آنان کارمند رسمی سایپا محسوب می شوند و برخی دیگر نیز علاوه بر تخصص و سابقه طولانی جز غیرسیاسی ترین مدیران خودروسازی می باشند: از پور پرس تا معلم قطعه سازی.

این اقدام غیراخلاقی واکنش های بسیاری را به همراه داشت به طوری که می توان آن را اولین باخت سایپا در دوران جدید محسوب کرد. هرچند که به جای این افراد غالبا مدیران موفق ایران خودرو دیزل منصوب شدند ولی عده ای معتقدند حذف مدیران قدیمی به خاطر منافع ملت بوده است. ملتی که خودروسازی را ارث خود می داند.

حال بعد از گذشت سه ماه از استقرار تیم جدید مدیریتی در سایپا، علی رغم تمام تلاش های شبانه روز توسلی مهر برای به سامان دادن تولید، خبرها حاکی از آن است که خودرو ناقص چند هزار افزایش یافته؛ وضعیت تولید مطلوب نشده، امیدی به وعده های چنین و چنان مالی نیست و مشکل اصلی تولید قطعه در مگاموتور حل نشده است. همچنین در کنار این موضوعات خبرها حاکی از آن است که یکی از مدیران برکنار شده شب عید توسط توسلی مهر حکم جدیدی گرفته است.

به گزارش خط بازار مهرداد معلمان مدیرعامل سابق سازه گستر بعد از بی مهری توسلی مهر با وی چند روز پیش به عنوان قایم مقام گروه بهمن منصوب شده است. حکمی که از یک طرف نشان از توانمندی و تخصص وی در جاده مخصوص می باشد و از طرف دیگر باخت دیگری برای سایپا است.

لازم به ذکر است بعد از انتقاد برخی مخاطبان از اطلاق عنوان مدیر ۷ هزار میلیاردی به جواد توسلی مهر توسط خط بازار؛ تیم خودرویی خط بازار در حال بررسی ابعاد دیگری از عملکرد توسلی مهر در ایران خودرو دیزل است که به زودی نتایج آن منتشر خواهد شد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 46 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 46
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , 19 خرداد 1403 - 16:44

معلم قطعه سازی نیروی کروز بود در دل سازگستر ماموریت خودش را انجام داد و الان هم برگشت به خانه پیش پدر خوانده گروه بهمن یا همان کروز قلب سازه گستر مهندس علی وظیفه مردی بزرگ با ایمان و متخصص و فارق التحصیل دانشگاه صنعتی الان هم توسلی باید بره دنبال مهندس وظیفه

هادی شنبه , 19 خرداد 1403 - 18:21

وظیفه ؟!!!
دلت خوشه ؟
1 معلمان به 100 تا از امثال ایشون می ارزه !

امين شنبه , 19 خرداد 1403 - 18:14

سلام بالاخره معلم بازنشسته حکم خوش خدمتی به کروز رو دریافت کرد. عشق پنهان خط بازار

تاسف شنبه , 19 خرداد 1403 - 18:19

خط بازار 😃😃😃. ارتباطات گسترده سازه گستر و کروز و بهمن نتیجه پیگیری های چه شخصی است.
خوش خدمتی معلم قطعه ساز. یا جولان و حمایت خطی بازاری ی ی
جای تاسف

حسین شنبه , 19 خرداد 1403 - 18:20

اگر خبر درست باشد نشون میده افراد لایق و کاربلد روی زمین نمی مونند
فکر می کنم اکثریت قطعه سازان از عملکرد آقای معلمان در سازه گشتر رضایت داشتند و این نشان از بی طرفی و حرفه ای بودن ایشان داشت بعد از 3 ماه بلاتکلیفی و عدم صدور حکم برای ایشان در گروه سایپا نمی توانست که بدون کار بماند .
و به هرحال هر شرکت دیگری می رفت یک انگی بهش می بستند فرقی نمی کرد کجا

دلسوز شنبه , 19 خرداد 1403 - 18:33

قطعا در ابتدای کار همیشه مشکلات وجود دارد
امیدوارم مشکلات سایپا و بوجود آورندگان آن مشخص و معرفی شوند
واقعا بخاطر ایران و سایپا که جز این کشور هست به تیم مهندس توسلی مهر کمک کنیم تا سایپا به نقطه اوج خود برسد

کاظم شنبه , 19 خرداد 1403 - 18:38

اقای خط بازاري ييييي أين معلم قطعه ساز كه بي مهري نصيبش شد هم اكنون در آغوش دوستان خود قرار گرفت. ارتباط بهمن كروز و سازه گستر. خودروهاي ناقص و تك سورس بودن قطعات و خريد ساليانه و ……

احمد یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 7:39

آقا کاظم دینت رو به دنیات نفروش
اگر مستندات داری که خوب رو کن وگرنه هم این دنیا و هم اون دنیا باید جوابگو باشی البته نه به دیگران بلکه به خودت ,تهمت به مومن اصلا گناه کوچکی نیست
دنیا دار مکافاته به کارما ایمان داشته باش

سامان شنبه , 19 خرداد 1403 - 19:11

نكنه دوستان توقع داشتن با اينهمه تجربه و تخصص ايشون در شركتي غير مرتبط با صنعت خودرو مشغول شوند؟ مثلا مدير فروش دامداران ميشدند خوب بود؟
حيف حاج اقا معلمان كه سايپا قدرشو ندونست و به اين راحتي از دستش داد

سعید شنبه , 19 خرداد 1403 - 20:03

متاسفانه شرایط سایپا خوب نیست اختلافات شدید در هیئت مدیره و نصب مدیران غیر متخصص شده بلای جان سایپا و البته ایران خودرو

مجاهد شنبه , 19 خرداد 1403 - 20:23

اینکه خودرو سازی ضرر میده
بیخیال
اینکه خودرو با کیفیت نداریم
بیخیال
اینکه زور مردم به خرید خودرو نمی‌رسه
بیخیال
اینکه اوضاع کارخانه سال به سال بدتر میشه
بیخیال
اینکه هزاران میلیارد رانت توزیع شد
بیخیال
اینکه شورای رقابت پدر همه رو دراورد
بیخیال
اینکه سهامدار و کارخانه و خریدار همه دارن ضرر میکنند، و کل مملکت داره از صنعت خودرو متضرر میشه
بیخیال

و ده ها مورد دیگه ، در مورد قطعه سازان و واردات و تولید همه رو بیخیال !!!!

در عوض
بجای اینکه پنج سال یه بار کارخونه رو متر کنیم و از تورم زمین ها لذت ببریم ، اینکار رو سه سال یکبار انجام بدیم

عشقققققق است !

این روند تهش میشه کیلویی فروختن کل کارخانجات به اوراقچی ها و اوراق چی ها

پ.ن‌
تجدید ارزیابی خوبه ولی کنارش یه تشخیص نشت یابی هم باید باشه!

هومن شنبه , 19 خرداد 1403 - 20:43

با روی کار آمدن دولت جدید و انتخاب رئیس جمهور از میان آقای قالیباف یا لاریجانی کار برای مدیران جدید گروه سایپا بسیار سخت و تغییرات زیادی را دوباره در خودروسازیها شاهد خواهیم بود.

رضا شنبه , 19 خرداد 1403 - 22:27
علی شنبه , 19 خرداد 1403 - 23:24

آقا رضا خط بازار از اینها شیتیل میگیره
شما لینک خبر و هی میذاری اینها هم پاک میکنن 😂😂

پویا یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 6:43
da یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 7:37

خوب خوب خوب .نه ابتکه بخوام تعریفی بیخودی بکنم .ولی این متن حرف دل کلی آدم بود .آقای خط بازار تازه داری برمیگردی به تنظیمات اصلی خودت که انتقاد از صنعت خودرو ومدیران اون بوده در گذشته همین مدیرعامل قبلی سایپا تیموری رو همین روشنگریهای خط بازار از مجموعه خودرو سازی جدا کرد .ما مونده بودیم چه اتفاقی افتاده که اینحوری با تمام وجود از این آدمها دفاع میکنید و یکی دونفر هم معلوم الحال میان پیام می‌نويسن و دفاع میکنن هر حرفی هر چیزی بگیم ناحقگو میاد هفتاد من مثنوی مینویسه خوب بله باید هم بگه .قلم به مزد همینه دیگه. یکی گفت که خوب گرفتی که مینویسی اونم اینجوری .خدا نگهدارتون باشه بدونید ما پشت شما هستیم و همه این مطالب رو صدجا اشتراک میذاریم ‌میدونیم که خط بازار همه جیز رو میدونه ولی متعجب بودیم چرا بازی این تبم و یکی دونفر از نوچه ها شون را میخوره .حالا بیا ناحق گو دفاع کن دیگه تو که دم از خدا و ایران و سربلند و …میزنی بیا دیگه .ممنون خط بازار

هادی یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 7:41

همه این حرفهایی که امثال حقگو …. میزنن سیاسی بازیه
دیگه دست همه اشون رو شده

سید حق گو یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 7:52

یا علی….
انسان محترم یا …. چرا باور کردی که هر جی میگی درسته ؟
بازی با الفاظ قشنگ نیست .
اصرار به تخریب آدمها حتی با نام مستعار .
واقعا میدونی من قلم به مزد هستم ؟ واقعا من گرفتم ؟؟؟
چرا عادت نکردیم تو جامعه چند صدایی زندگی کنیم .
فقط هر چی ما میگیم درسته و دیگران هیچ حقی ندارن درمورد هیچ مطلبی غیر از اونچه ما درست میدونبم حرف بزنن.
البته که توهین بد و زشته و من به هیچ کس حتی اکر بدونم اون شخص کیه توهین نمیکنم .
واقعا باورش برای شما سخته که یک نفر بدون جیره و مواجب از حق بگه؟
حداقل جلوی خودم سربلندم که هیچ توقعی از هیچ کس نداشته و ندارم و برای مردم و کشورم آرزوم سربلندی و سرافرازی هستش .
ممنونم که تبدیل میشیم برخی مون به ماشین گناه شویی افراد .
باز هم به امید ایرانی سربلند و سرافراز .

سیفتال یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 8:51

آقا نگفتم ازین مطالب بر علیه مدیر 7 میلیاردی نزن ؟ خط بازار جان واقعا خیلی جرات داری!! میدونستم اسم بعضی از مدیرهای 7 میلیاردی بیاد وکیل مدافع “ناحق گو” سرکله اش پیدا میشه!! همین حق گو میادو شروع میکنه به دفاع از سر سلسله توسلیان؟!؟ میگی نه بازم بزن بعد بشین و ببین…

هادی یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 8:52

برادر من وقتی همه با اسامی فیک حضور دارند که تخریب معنی نمیده
حرفهایی که زده میشه بیشتر بحث این هست که روشنگری بشه
اتفاقا تخریب و تهمت رو اونهایی دارند انجام میدند که شخصیت مومن و مسلمانی رو – بدون مدرک – متهم به زد و بند می کنند

سید حق گو یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 9:21

بله دقیقا بنده هم همین رو عرض میکنم همین سید حق گو بقول شما اسم فیک .آیا ما میدونیم قلم به مزد و باج گیر و …
شخصیت مسلمانی رو بدون مدرک متهم به …
اصلا سر هر کسی رو بشه کلاه گذاشت و برداشت .یه خدای هم هست که …
حالا من شدم چی ؟ من الان دارم اعلام می‌کنم که از این تیم مدیریت چه در دیزل یا قبل‌تر از اون چیزی جز تلاش و پاک دستی ندیدم و نتایج حاصله از عملکردشان را هم در مبادی قانونی مثل کدال و …پیگیری کردم .
اینکه آرزوی من پیشرفت و سربلندی ایران و ایرانیه و این بعنوان امضای من شناخته میشه کار بدی کردم ؟؟؟
شخصیت مومن و مسلمان رو بدون مدرک متهم به زد و بند نکنیم.
خدا شاهد نیات و اعمال ما هست .
ممنون

هادی یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 10:27

دم شما گرم
بهتر هست عملکردها رو نقد کنیم

علی یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 9:41

بالاخره یکی یکی گاف های دوستان داره رو میشه و زخک داره باز می شود. امثال معلمان ، علیزاده و…که سالهای سال در صنعت خودروسازی بوده اند یک شبه منفصی می شوند و به جای ایشان مدیرانی با دانش کم جایگزین آنها می شوند. مدیرانی که اگر در بخض خصوصی استخدام شوند بالاترین رتبه ی آنها کارشناسی است. مدیرانی که با رانت های سیاسی در پست های تاثیرگزار قرار می گیرند و بهای آن را مردم می دهند. جالب است که تیم های همراه ایشان از خودشان ضعیف تر و بی تجربه ترند. صنعت خودروسازی هر روز به نابودی نزدیک تر می شود.

داوود دوشنبه , 21 خرداد 1403 - 20:45

ببخشید ولی معلمان به سایپا و خودکفایی اعتقاد نداشت
توسلی یه کار کرده باشه در کل دوران خدمتش حذف این آدم به سایپا از سایپاست
مزد خوش خدمتیشم بهمن داد بهش
امیدوارم توسلی فرصت کنه تمام سازه ایهای همفکر ایشون رو که الان مدیر عامل چند جا باقی موندن بزنه

سعید یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 9:46

برای این ایشون رو برداشتن چون ماشین امضا میخوان بالاخره یکی باید خط dae رو تایید کنه کسی رو جاش گذاشتن که ۱۰ سال پیش رفت آلمان ماشین دسته دوم رو بدون اینکه بدونه چی هست تایید کرد بعدا بهش گیر دادن گفت منو معاونت وقت مجبور کرد امتحانشو پس داده

سید حق گو یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 10:22

با سلام
من واقعا متعجبم از برخی افراد .آقا جان این متن بالا رو کامل خوندید که جشن گرفتید و ( نیروی خط بازار تشکر تشکر ) راه انداختید .من شرمندم ولی هرکسی از ظن خود شد یار من .آقا پاراگراف آخر این مقاله گفته که بابت اینکه برخی گفتن چرا گفتی مدیر ۷هزار میلیاردی که خوب دیکه مشخص هستند کی هستند .گفته مطالبی رو از عملکرد ایشون منتشر میکنیم .من از این مقاله متوجه شدم که در راستای چرایی اطلاق این عنوان مطالبی در تایید این مطلب منتشر خواهد شد نه اینکه اونچه در ذهن یه عده خاص هست که فردا مثلا خط بازار کاشف این میشه که همه مشکلات اقتصادی کشور از صدر تا ذیل توسط این تیم بوده و حالا دیگه روشنگری میشه و ….
آقا به والله این طرز تفکر اصلا خوب نیست .یه وقت می‌بینید برعکس شد و خط بازار حالا میخواد در جهت تایید این لقب مطالبی رو بنویسه خوب بعدش دیگه برا چی دست دست و تشکر تشکر کنید.
میگم من گفتم حالا شما گوش نکنید .
بد نشه کلی حالتون گرفته بشه و الان خط بازار خوب باشه چون ما اینجوری فکر می‌کنیم فردا دوباره …
خدایا یه ذره کشور دوستی و انسانیت رو به من بدی کوچیکتم بخودت قسم .
چیه خودم رو گفتم به کسی کار ندارم که …
ناراحت نشید ‌خوب بهش فکر نکردید من روشنگری کردم .تا ببینیم کدام برداشت درسته .

علی یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 11:37

خب حق گو ی عزیز چرا روشن گری نمی کنی؟
چرا رزومه ی مدیرانی که منصوب شدند رو نمی زاری؟
چرا امثال صادقی به دلیل فامیلی همسرش با وزیر یک شبه راه صدساله می ره و موج شدید از انتصاب و عزل در سایپا سیتروئن ایجاد می کنه؟
چرا تا وارد میشه تمام احکام مدیرعامل قبلی رو باطل می کنه؟افراد معلوم الحال استفاده می کنه؟
چرا با وجود هییت مدیره ی با تجربه ی بالا 30 سال و استخوان خورد کرده در صنعت خودروسازی یک بیمار روانی میشه مدیر عامل شرکتی با بیش از 4000نفر نیروی کار؟
خب رزومه ی ایشون رو منتشر کن

آقای رسانه یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 11:44

بزودی در حال تدارک فضایی برای افشاگری جانشین مدیر 7 هزار میلیاردی در رسانه ملی هستیم، اون موقع همه مقالات خط بازار را تایید میکنید و متوجه میشوید که اینایی که میان طرفداری میکنن بیشترشون تیم رسانه ای مدیران مهاجر هستند…

هومن یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 11:45

انتصابات در گروه سایپا از اسفندماه با افراد جدیدی که از ایران خودرو دیزل و محور خودرو آمده اند داره بیداد می کنه و امیدوارم با دولت و وزیر صنعت جدید تیمی غیر سیاسی و با دانش مدیران گروه سایپا شوند

موسوی ... یکشنبه , 20 خرداد 1403 - 19:10

اکثر هر جا که مدیران عاملش از زمان مدیریت قبلی باقی موندن خصوصا شرکت های درجه ۲ و ۳ در حال تنزل کمی و کیفی هستند و مصداقش شرکت فنر دررفته که مدیر عاملش داره شرکت رو نابود می‌کنه که نفر بعدی اومد با مخ بخوره زمین.از رد کردن افراد کاربلد گرفته تا نخریدن و پرداختی کم به پرسنل و عصبی نمودن پرسنل …جالبه که دنبال کله کردن خود توسلی هم هستند.

علی دوشنبه , 21 خرداد 1403 - 1:26

جناب توسلی مهر عزیزاز تجربیات و هوش شیخ بزرگ استفاده کن اون می تونه خیلی بازوی اجرایی قوی برات باشه راستی خط سرسیلندر کرمان خودرو برات خط نمیشه دوستان تازه دارن آزمون و خطا می کن قرار داد این پروژه با دوستان نزدیک دکتر جابری آقای بهنیا بسته شده این فرد عامل تاثیر گذار در انداختن دستگاه سی آن سی شرکت کیان خودرو تحت مدیریت دکتر جابر به گداز قطعه در سال ۹۶ بوده راستی ابزار هم اشتباه سفارش زده شده

چشم ناظر دوشنبه , 21 خرداد 1403 - 1:53

با سلام

بعنوان کسی که دو دهه توی خودروسازی کار میکنم فقط بگم اومدن آقای توسلی مهر با تیمش با این مدل اومدن نوبر بود واقعا
حداقل به خودت احترام میذاشتی روز آخر کاری که چی میای این مدلی مدیر عامل عوض میکنی؟؟

چشم ناظر دوشنبه , 21 خرداد 1403 - 2:01

اگر واقعا دلسوز صنعت کشور بودید و واقعا ایران خودرو دیزل رو به سود رسوندید میشود آدم جایی رو که خودش زحمت براش کشیده خودش هم به ورطه نابودی بکشاند؟؟؟!!کوچ قطاری مدیران از ایران خودرو دیزل به گروه سایپا؟؟؟پس ایران خودرو دیزل رو به کی سپردید!!!

آیا گروه سایپا خودش شخص متخصص کم داره؟؟

نباید میومدید صبر می کردید اگر کسی واقعا بلد کار نبود رو اونوقت جابجا می کردید؟؟!

در ناشی بودن شما همین بس که شش مدیر عامل رو دریک روز برکنار کردید خوب اینها هر کدومشون به جایی وصل هستند و نفرات خودشون رو دارن خودت برای خودت ترمز درست کردی حالا باید از صفر شروع بکنی همین جا هم قول میدم شش ماهه دوم رو نمیبینن

کاری که با انتصاب شما کردن انگار مدیر عامل سایپا دیزل رو بذارم مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو🤔🤔🤔

هر چی بگن شما خودت نباید قبول میکردی!!

حالا کلا یک سال اگر میموندی که نمی‌مونی باید همش رو با دشمن هایی که برای خودت تراشیدی بجنگی بنظرم تو اوج خداحافظی کن…

امید دوشنبه , 21 خرداد 1403 - 8:54

خط بازار جان مثلیکه خیلی عملکرد مدیر عامل موضوع دار فنرسازی زر واست به یکباره مهم شده که دیگه هیچ خبری از این شرکت سود ده گروه و نارضایتی عمیق پرسنلش دیگه نمیزاری و همه پاک میکنید.!!!!
رو سیاهی به زغال میمونه.

محمد دوشنبه , 21 خرداد 1403 - 14:01

سلام
ایا میدانید اسم مدیر عامل جدید ایدکو پرس چی هست؟؟؟

چشم ناظر سه شنبه , 22 خرداد 1403 - 0:36

ک مامور از شهرداری اول رفت بیمه بعد اومده خودرو اینم یه نفر دیگه

چشم ناظر سه شنبه , 22 خرداد 1403 - 0:39

علیرضا یزدیان روزی که اومد پارس خودرو. یه کارشناس مسئولی بود که از مگاموتور اومده پارس خودرو الان رو چه حسابی هم رئیس دفتره مدیرعامله هم مدیر ارتباطات شده؟!!؟

چشم ناظر سه شنبه , 22 خرداد 1403 - 0:48

آقای ل سلام دقیقا تخصص شما چیه؟؟!
یه روز میشی مدیر حراست یه روز میشی مدیر بازرسی
یه روز معاون منابع انسانی
الآنم که معاون بازرگانی
بابا این حجم از تخصص از کجا سر چشمه میگیره

علی سه شنبه , 22 خرداد 1403 - 10:17

چه فایده زمانی که از دست رفت ، پولی که گم شد ، ماشین بی کیفیت ، اینها رو کی جواب میده 😔
از اینجا می‌رن یه جای بهتر ، همین الانم به ریش همه ما میخندن اصلا براشون مهم نبود

کارمند زخم خورده سه شنبه , 22 خرداد 1403 - 12:30

ماهایی که کارمند ایرانخودرو دیزل و زیر مجموعه های این شرکت هستیم روزهای اوج دیزل رو با توسلی مهر یادمونه خدا خودش و تیم متعهدشو خیر بده واقعا این آدما کم پیدا میشن.
واقعا برای آقای محمد زاده متاسفم که بدون هیچ برنامه و راهبردی همچین مسند بزرگی رو قبول کرده و به سرنوشت ده هزار خانوار و آبروی صنعت اصلا فکر نکرده و اهمیت نمیده.
آقای وزیر یه فکری به حال این همه رانت در تیم آقای محمد زاده بکنید

سید حق گو شنبه , 26 خرداد 1403 - 12:01

انشالله که پیش بینی من درست نباشه و حتما اشتباه کنم .ولی این تیم جدید در دیزل متاسفانه باید گفت که شاید هم نه از روی قصد و عمد ولی خوب واقعیت را باید پذیرفت اولا فاصله زیادی با اون تیم مدیریت قبلی دارن دوما اصلا به فکر تولید شرکت دیزل نیستند .دیکه بعداز ۳ ماه مشخصه که خیلی باور تولید نیستند و البته که موضوع تحریم و عدم تخصیص ارز و …فقط برای دیزل هست .
راستی دوستان یه بررسی کنن تو نمایشگاه شیراز چه خودروهایی تجاری جدیدی از طرف سایپا دیزل و زامیاد (کامیون و اتوبوس) به نمایش درآمد. خوب مشکلات عدم ثبت سفارش و ارز و کوچ دسته جمعی تا …به دیزل هم که نبود .
خدا قوت بده به مردان تیم مهندس توسلی که مردانه فقط بدور از حاشیه و داستان کار کردند و می‌کنند و …
به امید تکثیر تفکر چونین مدیرانی در کشور ..

da سه شنبه , 22 خرداد 1403 - 12:53

خط بازار جان آقای توسلی مهر زمانی به دیزل اومد که مدیر عامل قبلی آقای زالی تولید رو سرو سامان داده بود و بخاطر اوج تورم اختلاف خودروها به بیش از دو میلیارد با بازار آزاد رسیده بودو ایشون از این فرصت برای شو خودش استفاده کرده و هر هفته پذیرای افراد خانه ملت در دیزل بود!! از مهمترین اشتباهات ایشان عدم ارایه محصول جدید جایگزین خودروی 50 سال قبل دیزل یعنی واگن هود بود که الان تولیدش توسط استاندارد جلوگیری شده و سبد بزرگی از محصولش از دست رفته دوما عدم دریافت مطالباتش از فروش اتوبوس به وزارت کشور که الان دیزل با کمبود نقدینگی مواجه شده برای شو بدون تثبیت تولید شرکت یکدفعه سه هزار تا نیرو استخدام کرده با توجیه اینکه میخوام 1200 نفر بازنشسته کنم ولی کلا 400 نفر بازنشسته نداشتیم و برای این شو بزرگ و اومدن آقای منصوری و بازدید از شرکت مبلغ 1200 میلیارد تومن به تامین اجتماعی داده قبل عید(تا تامین اجتماعی حقوق آخر سال بازنشسته هاشون رو بدن و ایشونم حکم سایپا رو جایزه گرفت)الان چون 400 نفر بیشتر سختی کارشون اوک نشده تامین اجتماعی در عودت مابقی پول دیزل تعلل میکنه همچنین رخت و پاشهای فراوان پروژه های میلیاردی تعویض آسفالت کارخانه و هزینه های میلیاردی در IT دیزل توسط معاونت طرح و برنامه که دست راست ایشان و از اقوام است و از زمان مگفا با ایشون بوده و الان هم به عنوان مدیرعامل شرکت کامپیوتری سایپا انتخاب شده تا هزینه های میلیاردی به شرکتهای گروه سایپا وارد کنند

سید حق گو شنبه , 26 خرداد 1403 - 11:54

بسیار عالی .
اینطور که مشخصه از ریاست جمهوری و وزارت صمت و تامین اجتماعی همه منتظر این بودن که جناب مهندس توسلی مهر یه پولی جور کنه بده و خلاصه کلیه مشکلات دولت رو حل کنه .خدایش انصاف نبوده مدیرعامل سایپا فقط .این حجم بی تدبیری کل دولت رو یک نفر یه تنه حل کرد و جایزه اخه فقط سایپا؟
من واقعا فکر میکردم سیستم دولت ایران خیلی بزرگتر از این حرفهاست ولی مثل اینکه جناب مهندس توسلی مهر خیلی تاثیرات زیادتری از اونکه ما فکر می‌کردیم که فقط یک شرکت مرده و محتضر رو زنده کرده انجام داده .خدا انشالا که جواب این حجم کار برای دولت رو خودش بده وگرنه که یه مدیریت سایپا آخه ؟؟ ۳۰۰۰ نفر استخدام و اشتغال و پرداخت حقوق سازمان تامین اجتماعی و ….
خدایش این بیشتر شبیه معجزه است نه فعالیت و عملکرد مثبت .
حالا ببینید اگر مهندس توسلی مثلا وزارت خونه ای دستش باشه که احتمالا کلا نیازی به فروش نفت و مالیات هم نیست دیگه …
بعد هم اصلا چه معنی داشته تست جاده و روکش آسفالت و ژنراتور برق و ….
خدا جای خودش نشسته ‌ممنون از یادآوری و کمک به بنده در مورد بازگو کردن موفقیت‌های این تیم ‌خدایش شماها از من بهتر میگید و بیان میکنید فقط قالب ما فرق میکنه وگرنه که من کی این حجم عملکرد کشوری ایشان رو تا حالا گفتم .
ولی جایزه کم بوده قبول کنید
به امید جوایز بیشتر

Basir شنبه , 24 شهریور 1403 - 19:34

سلام

سلام . این چه خبر چرتی بود … معلومه اونایی که به نفعشون نیست حرفهای مفت میزنند
جوجه رو آخر پاییز می‌شمارند

Arman شنبه , 24 شهریور 1403 - 19:44

باید به جناب مهندس توسلی مهر حق داد
چون اگر مدیران قبلی کارشون درست بود قطعا عوضشون نمی‌کرد
کی گفته یک عده باید مادام العمر مدیر باقی بمونند
مگر خط مدیریتشون صعودی باشه و آوردهاشون قابل قبول و دفاع باشه

امیر پنجشنبه , 24 آبان 1403 - 19:41

به نظر من مدیران عامل شرکتها متاسفانه سعی میکنند خودشون را پرزنت کنند که برای آینده بتونند جایگاههای بهتری بگیرن، عملکرد صنعت خودرو را باید یک تیم بیطرف بدون سانسور از مردم و مصرف کنندگان بازخور گرفت.
کسی بلند مدت آینده صنعت را هدف نمی گیره و به رشد صنعت در دراز مدت فکر نمی کنه و هرکاری میکنه که عملکرد خودشو خوب جلوه بده. بعد مدیر جدید میاد روز از نو روزی از نو..