پس در ایران خودرو کی می خواد تغییرات ایجاد بشه
دو تغییر مهم در راس سایپا/حاشیه امن برای پاشنه آشیل
به گزارش خط بازار؛ براین اساس محمود سهیل نژاد، عضو هیئت مدیره سایپا(نماینده صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد) طی روزهای آتی تودیع خواهد شد و نفر جدید به جای وی معارفه می گردد. در خصوص جایگزین سهیل نژاد پیش از این در رسانه ها گمانه زنی هایی درباره حضور علی اکبر کریمی شده بود.
همچنین محمدحسن جبلی جوان نیز به جای اردلان حسینی به عنوان مدیرعامل سایپا یدک معرفی خواهد شد. جبلی جوان از نیروهای قدیمی سایپا و در دوره ای نیز معاون سایپا یدک بوده است.
به گزارش خط بازار؛ دو چالش اساسی در دوران توسلی مهر در سایپا، «عدم تامین مالی مناسب» و «عملکرد مگاموتور» بود لذا انتظار می رفت با حضور شیخ زاده در اولین قدم مدیرعامل مگاموتور و قائم مقام مالی اقتصادی تغییر کنند. این در حالی است که شیخ زاده تغییرات را اول از حقوقی آغاز نمود و تاکنون علی رغم تغییرات گوناگون هنوز تکلیف قائم مقام مالی اقتصادی و جوان کم تجربه مگاموتور مشخص نشده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اردلان حسینی ، سایپا ، سایپا یدک ، عضو هیئت مدیره سایپا ، علی اکبر کریمی ، محمد حسن جبلی جوان ، محمود سهیل نژاد ، مدیرعامل سایپا یدک ، مگاموتور ، نماینده صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خط بازار راجعب کاشان چرا چیزی نمیگی و نظرات نشر نمیدی ؟؟ کاشان به هوا رفته و خدایی داره اداره میشه با گذاشتن مقام اجرایی بی تجربه و جوان و تیم اتوبوسی و سفارشی عملا پروژه های کاشان را خوابونده ،
تخصصی ترین شرکت در گروه سایپا که مگاموتور می باشد باید به صورت تخصصی نیز مدیریت بشود ولی الان این مهم صورت نمی گیرد.
مگاموتور دارای پتانسیل هایی می باشد که در هیچ یک از شرکت های گروه نمی باشد و این را مهندس شیخ زاده نیز می دانند.
لذا در اولین فرصت نیاز به تغییرات در مگاموتور دیده می شود چون پاشنه آشیل گروه سایپا شده است و چنانچه یک فرد با تجربه و متخصص برای مگاموتور در نظر گرفته نشود مطمئن باشید که کل گروه سایپا را دچار بحران و توقف تولید و ضرر و زیان مالی خواهد کرد.
بهتریت سایت خودرو سازی ایران کاشانه ولی متاسفانه هر بار اسیر باند بازی و مسائل حزبی می شود ، بیشتر پرسنل دفتر تهران را اخراج کردن ، مدیر عامل پایتخت نشین ، مشاور سفارشی و قائم مقام های بی تجربه ، خط بازار صدای کاشان باش . جناب شیخ زاده …
شرکت مگاموتور با آوردن مهندسین زبده همچون مهندس لطفعلی زاده قدرت خواهد گرفت که به ناحق کنار گذاشته شد
شرکت مگاموتور فقط انسانی توانمند و کار بلد مثل مهندس بینشیان فقط میتواند از روی خاک بلند کند
با عرض سلام ، انتصاب آقای مهندس بینشیان سوقل به سمت شایسته سالاری را تقویت خواهد کرد. امیدها زنده خواهد شد و عملکرد ارتقاء خواهد یافت .
شما بروید آمار تولید در زمان مهندس بینشیان در بیارید و آمار تولید بعد ایشان در زمان این شخص تولید بالاترین بوده اما به خاطر فساد و رانت جابری این شخص بیرون کردن که ضربه بزرگی به اقتصاد مگا و تولید خورد بروید ایشان با احترام برگردانید تا تولید شگوفا شود در مگا ایشان ۲۸سال با تولید مگا دست و پنچه نرم کرده تمام چالش های مگا را میشناس تنها راه نجات فقط مهندس بینشیان
خدا رحم کنه آدمهایی سالها عامل ورشکستگی صنعت خودرو بودن دوباره داره پیداشون میشه دیگه کفگیر ته دیگ خورده
در شرکت زامیاد قوم بختیاری غریبه به حساب میاد حتی نمیتونن تعداد انگشت شمارشو تحمل کنن و یکی دوتا قوم خاص اونجا میتازونن بختیاری فقط برای خطوط نبرد و رشادت خوبه پای توزیع ثروت اصلا اسمی نمیخان ازش بیارن …الکی نگین کشور مال همه هست
سرافراز زامیاد فامیل جواد هست
بهترین تغییری که الان میتونه سایپا را نجات بده همین تغییر سهیل نژاد هست
جناب شیخ زاده جان تازه ترزیق نما
اردلان حسینی که از مدیرای خوب هست انشاالله پست دیگه بگیره چون قوی و با سواد هست اما تغییر سهیل نژاد بایستی خیلی زودتر میشد اخه چه تخصصی داره با لابی نشسته اونجا
از آقای شیخ زاده خواهشمندیم فکری به حال جواد مرادی مدیر عامل همراه خودروسایپا بکند
یعنی میاد اون روزی که خط بازار خبر بزنه سهیل نژاد رفت ؟ البته با تیمش که تو فروش راه انداخته اون زاهدی یو دور و بریاش همشون باید باهم برن
سلام
علت رسمی شدن مدیر حراست پارس خودرو چه میتونه باشه؟
آیا خوش خدمتی خاصی از سوی ایشان برای مدیر عامل وقت صورت پذیرفته است؟
آیا معامله ای بابت این کار و یا عدم گزارش موضوعات باعث این کار گردیده است؟
آیا همچین شخصی میتواند حافظ منافع سازمان و گروه باشد؟
آیا این شخص گماره فرد خاصی در حراست سایپا می باشد؟
آیا این موضوع با خروج کارت های هدیه از شرکت پارس و عدم گزارش از سوی مدیر حراست ارتباط دارد؟
خواهشمند است واحدهای محترم نظارتی در اینخصوص شفاف سازی و اطلاع رسانی نمایند.
در سرزمین پارس چه خبر است
در روزهای آخر مدیرعاملی ادیانی در سرزمین پارس عده ای از همشهریان و مدیران مستقل و معاونین بدون هیچ مستنداتی رسمی شدند. بعد از آنکه سلطان مدیرعامل سرزمین پارس شد به این تخلف ورود کرده و حکم های رسمی که بدون مستندات زده شده بود وتو کرد بجز مدیر حراست سرزمین پارس .
آیا این بخاطر چشم پوشی مدیر حراست به تخلفات سلطان بود ؟
جناب آقای حسین زاده مدیرعامل خوشنام و متخصص خواهشمندیم نسبت به این موضوع رسیدگی فرمائید.
رفتن بهیار به تنهایی کافی نیست و بایدحمید زاهدی هم از فروش بره
دوستان میدونم و کاملا اطلاع داریم که برخی از عزیزان در شرکت سایپا و ایران خودرو و توابع این دو خودرو سازی خصوصا قشر زحمتکش و فعالی که بار زحمات این دو شرکت مستقیما بر دوش آنهاست و کمترین بهره مالی و حقوقی را هم اونها دریافت میکنن به دلایل مختلف و مهمتر از همه علاقه به محل کارشون نگران آینده هستند و بشدت پیگیر اتفاقات مدیریتی این مجموعه ها هستند.
اما دوستان عزیز میدونم حرفم تلخه ولی چه کنم این واقعیته این روزهای صنعت خودروی ماست .منتظر هیچ تغییر بزرگی که به نفع کارکنان و نهایتا مردم باشه اونم با بکارگیری مدیران لایق صورت بگیره متاسفانه نباشید .هیچ فرقی مابین این گروه و آن دیگری نمیکند. تنها منافع قشر بسیار کوچک و خاص مهم است که اونم با تعویض گروههای مدیریتی از این گروه به گروه دیگر منتقل میشه .زمانی یک تیم و زمان دیکر تیم دیگر .آنچه مغفول میماند همان قشر کارگر زحمتکش و کارکنان دیگر همچون کارشناسان و بقیه کارمندان و نهایتا مردم که مخاطب اصلی این شرکتها بعنوان مشتری هستند مانده و میماند.
با احترام برای همه شما عزیزانی که دغدغه صنعت داخلی را به هر دلیل دارید اما بپذیرید که گوش شنوایی نیست .
تنها روابط و منافع در صنعتی که بی حدو مرز منافع دارد برای معدود افراد خاص تعیین کننده نصب و عزل است .نه قدرت مدیریتی و توان و تجربه و پاک دستی …
عذر خواهم اما واقعیت این سالها چیزی جز این بوده ؟؟؟
آخرین این انتصابها متوسلین و عظیمیون بودند که دیدیم چه کردند و هنوز البته از زوایای پنهان تخلفات و مشکلاتشان کمترین خبر به رسانه ها درز شده …
منتظر هیچ اتفاق مثبتی نباشید ….
واقعا جایگاه سهیل نژاد اونجا نیست و باید از اولین تغییرات می موند
دوستان خود گروه سایپا اینقدر افراد شایسته داره نباید منتظر المهدی خارج از گروه برود افراد بی تجربه را بیاره و مدیر عامل گداز قطعه کنه مهندس رحمانی یکی از بهترین افراد بود که شایسته این پست بود نخبه ها رو نکشید و از افراد با سواد نترسید
علی آقا کاملا درست گفتید مهندس رحمانی بیست سال سابقه کار در گداز قطعه رو داردو سالها از مدیران خوب اونجا بود متاسفانه شایسته سالاری نیست براساس بند پ انتصابات انجام می شود
آقای مدیرعامل محترم مگاموتور با سایپا برای خودش محبوبیت کارگری و کارمندی میخره این درس نیست تا کی این روند ادامه داره پس چه کسی میخواد به بفکر تولید و تجهیزات تولید باشه نون همون کارگر در تجهیزات و در ادامه تولیده پول باید هزینه خطوط تولید هم بشه
تغییر سهیل نژاد و شیخ عطار برترین کار برای سایپا هست
اولی که تخصص ندارد
دومی هم هر انچه در چنته داشت رو کرده بس است یک متخصص دیگر نیازه
جبلی جوان به اندازه کافی در ایتراک گند زد و عملکرد یک شرکت مهندسی را تا قعر دریا پایین برد . قطعا در خدمات پس از فروش سایپا به راه خودش ادامه می ده و بیشتر گند خواهد زد دقیقا مثل همان زمانی که در کیفیت سایپا عمل کرد و ایر بگ ها ی خودرو ها باز نشدند و 8 ماه خانه نشینش کردند. امیدوارم یک روز مدیران ارشد کشور بفمند آدم های نالایق به هیچ کار نمی آیند.
جبلی جوان یکی از بهترین مدیران عامل ایتراک بود سالم سازی کرد و سود شرکت رو ظرف ۱۴ ماه حضورش چندین برابر کرد تیم دالتونها رو از هم پاشوخد و به آدمای درستکار اعتماد کرد و ناسالم ها رو کنار گذاشت خدا بهش خیر بده انشالله هر جا هست موفق باشه. شما هم که به اسم ایتراک ها پیغام گذاشتی دروغ پراکنی نکن.
جبلی رو خونه نشین کردن چون آدم سالمی بود وگرنه مثل خیلیای دیگه سر از شرکتهای قطعه سازی در میاورد.همه میدونن جبلی متخصصی سالم و کمیابه و شما که ناسالم کار کردی و کنار گذاشته شدی نیاید به دروغ عقده کشایی کنی. معلومه جزء کدوم تیم هستی بدجوری سوزوندتون فکر میکردین اینم مثل مدیر عاملهای قبلیه که سرشو کلاه بذارین و به مطامع خودتون برسید. خوب جلوتونو گرفت و نذاشت به چاپیدنتون ادامه بدین دمش گرم خدا نگهدارش باشه.
بدبختی که یقه گداز رو گرفته زیر سر همین مهندس رحمانی و تیمش بود.و اینکه ایشون هم سواد ریخته گری نداشتند!؟و اوناییم که تجربه دارن صرف کارگری کف کارگاه بوده نه مدرک و تحصیلات دانشگاهی.زدو بند باند بازی ریشه همه چیو خشکونده
بعد هم سایپا بزرگ تر از اینه که امثال رحمانی بخوان داخل مجموعه دارای جایگاه بشوند.چون نه سواد و تجربه کارو دارند نه وجدان و خرد برخورد با موانع و مشکلات.ونه کسی اون بالا این اشخاص رو میشناسه که بخواد ساپورتشون کنه…
تا جایی که ما خبر داریم با رفتن مهندس رحمانی گداز کم کم اوضاعش بهم ریخت و اینکه بیشتر از یک ساله رحمانی از گداز رفته نزدیک ۵ سال مدیر گداز بود شرایط اونجا خوب بود حتما چون سواد و تجربه نداشته شرایط خوب بوده ،و البته بچه های گداز الان همه دنبال برگشتش هستن شما هم لابد بهت میدون نداده که اینجور بهت برخورده اسمش اومده
یک نکته دیگه اینکه اوضاع اقتصادی،سیاسی،اجتماعی کشور رو به وخامته و این حرف و حدیثها مشکلی رو برطرف نخواهد کرد.
خوشتیپ بنده کارگر گداز نیستم خدارو شکر.اما به نوعی با فعالیتهای که انجام میده نزدیک به 24ساله آشنام،با همه کسانی که طی این مدت کار انجام دادند در ارتباط بودم.
بعد هم اگر خیلی خواهان ایشون هستید چرا موقعی که لغو قرارداد با ایشون کردن ازش حمایت نکردید!؟و برعکس هلهله از خودتون سر میدادید…
و اینکه نوری 5سال مدیر بود،بعد از اسماعیل زاده کسی رو نداشت رحمانی گذاشت مدیر تولید.مثل خرمی که کسی رو نداشت و عیسوند رو گذاشته مدیر تولید!؟
اولا که رحمانی لغو قرارداد نشد خودش رفت چون خودش داره کارخونه ذوب راه میندازه دوما سابقه و آمار افراد مشخصه نیاز به تعریف و تخریب الکی کسی نیست
شما هم امار دقیق داری حتما اونجا بودی بهت میدون نداده حتما بهتر از شما بوده کسی
همون کارخانه ای که به خیال ضایعات گداز راه انداختن.الانم دستشون کوتاه شده…
بعدم چه اصراری داری بگی که میدون نداده به من!؟
اگه خیلی میدون دار بود خودش و نگه میداشت…
برادر اولا که ضایعات کل ایران هست گداز که چیزی نیس دوما کلا منطقه لرستان همینجور خودی نمی پسندن مثل مهندس رضایی که مدیر گداز بودن متاسفانه مگا و گداز قدرشناس نبودن رفت بشل و اونجا نجات داد و شد رغیب کلا بچه ها لرستان همینجورا
دوست عزیز؛همه از یک درد مشترک رنج میبریم و بحث در اینجا بی فایدست.بزرگترین مشکل در صنعت نداشتن فرهنگ و مدیریت پایدار بدور از ظلم و ستم به زیردستانه…
همین موضوع باعث کنارگذاشته شدن امثال رضایی،رحمانی،..شده
لازم به توضیح است که کامنت هایی که در مورد شرکت گداز قطعه نوشته شده است جز زیرمجموعه های همین شرکت مگاموتور هست.
فقط ببینید که مدیریت مگاموتور با اطلاعات غلط چه بلایی بر سر گداز قطعه آورده است
شرکت مگاموتور تخصصی ترین شرکت در گروه سایپا هست ولی به دلیل اینکه مدیرعاملش و تیم مدیریت ایشان تخصصی ندارند باعث شدند که مگاموتور و زیر مجموعه های مگاموتور مانند گداز قطعه نابود بشوند.
چرا یه مدیر عامل تازه به دوران رسیده باید بتونه دم عیدی کلی از کارکنان شرکتی رو آواره کنه؟
چرا آقای شیخ زاده اصلا اجازه ی این کاررو میدن به مدیرعامل هایی که خودشون نذاشتن
اقای شیخ زاده لطفا هرچه سریعتر مدیرعامل رایان رو تغییر بدید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 43 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۳