خودروسازی نیاز به کرجی متخصص دارد نه تهرانی سیاسی/لبیک علی گونه به فرمان رهبری در سال جدید

در دولت سیزدهم دو قطبی معناداری در خودروسازی شکل گرفته است‌. یک طرف جاده در اختیار "کرجی های متخصص" قرار گرفته که عاقل، باهوش و کم حاشیه می باشند و طرف دیگر را "تهرانی های سیاسی" مدیریت می کنند که غیرمتخصص، پرحاشیه و بی ثبات می باشند.
کد خبر : 53996
تاریخ انتشار :چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 16:38

به گزارش خط بازار؛ در دولت سیزدهم دو قطبی معناداری در خودروسازی شکل گرفته است. یک طرف جاده در اختیار “کرجی های متخصص” قرار دارد که عاقل، باهوش و کم حاشیه می باشند و طرف دیگر را “تهرانی های سیاسی” مدیریت می کنند که غیرمتخصص، پرحاشیه و بی ثبات هستند. این تفاوت فاحش ریشه در تفکرات تهرانی ها دارد. افرادی که از بستگان اصلاح طلبان هستند ولی برای اصول گرایان خط و نشان می کشند.

 

 

تیم “کرجی های متخصص” طی ماه های گذشته تلاش نموده چه با وزیر صمت و چه با سرپرست کار حرفه ای خود را انجام دهد و توجهی به حواشی جاده مخصوص نکند. “تمرکز بر خودروهای اقتصادی در جاده مخصوص”، “افزایش تولید محصولات جدید و به روز”، “توسعه محصول و همکاری با خودرو‌سازان غیرفرانسوی و غیرچینی در مُلک شهریاری”، استفاده از تیم قوی و کاربلد در تولید و مدیریت حرفه ای شبکه تامین که قایم به تدبیر متخصصان سیاستمدار” است، همگی از عوامل موفقیت کرجی های متخصص است.

 

 

 

موفقیت های رو به رشد تیم “کرجی های متخصص” از ابتدای دولت سیزدهم آغاز شد و کم کم شتاب گرفت. افزایش قابل توجه تولید خودرو در دو ماه ابتدایی سال 1402 نسبت به مدت مشابه گذشته در سال افزایش تولید به خویی گویای آن است که کرجی های متخصص در مسیر اصلی جاده مخصوص خودروسازی هستند و نیازی به تذکر وزارتی در جلسات برای افزایش تولید ندارند.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

این دو مدیریت خودرو سازی در یک کشتی نشستن و از یک تیم هستن تیم فاطمی امین و شرکت س که اصلا تولیدی ندارد جز زیان انباشته و حاشیه فراوان و غیر متخصص

ساداتی چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

صنعت و بسیاری جاها در کشور ما آدم با سواد و دانشمند نمی خواهد آدم خنگ دزد و رشوه خوار و آقا زاده لازم داره.
هرکی گفت نه غلط کرد

کارگر چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

کماکان ما منتظریم
روز موعود نزدیک است
هر چی بی عدالتی و بی حرمتی ببینیم انتقام سخت تری خواهیم گرفت پس حواستان به رفتارتان باشد و حرمت افراد را حفظ کنید چون دیر یا زود باید جوابگوی اعمالتان باشید
در ضمن از پتانسیل افراد استفاده کنید

سیروس چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

چارت سازمانی را تغییر میدهند تا این ت که زمانی کارمند خ بوده و این روزها هم آب کشورهای حاشیه خلیج فارس را میخورد ادامه همان مسیر نابودی گذشته را دهنده

سعید احمدی چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

تنها ترکیبی که میتونه خودرو سازی و علی الخصوص صنعت رو نجات بده ترکیب تجربه و جوانی است
چقدر زیبا بود اگر …
توسلی مهر مدیرعامل ایران خودرو
سروش مدیر عامل سایپا
نجم الدین رییس سازمان گسترس
مقیمی وزیر صمت

بارز شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰

داداش ببخشید دوستان خط چون رفیق م مدیرعامل دیزل هستند گزینه آقایی برای سایپادیزل رو حذف کردن، شما نگران نباش گزینه ات درست بود هرچند حذف شده باشه و خدا جای حق نشسته

سعید احمدی چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

بهترین ترکیب برای بهبود وضعیت صنعت و علی الخصوص خودروسازی
ترکیبی از تجربه ، دانش، انگیزه ،توانمندی و جوانی
توسلی مهر مدیر عامل ایران خودرو
سروش مدیر عامل سایپا
حیاتی مدیر عامل ایران خودرو دیزل
محمد رضا آقایی مدیر عامل سایپا دیزل
نجم الدین رییس سازمان گسترش
مقیمی وزیر صمت

منتظر پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۵۰

احسنت

سوء مدیریت چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

هیچ کدوم شون بدرد مدبریت خودروسازی ها نمی‌خورن
لذا هر که زودتر عوض بشن به نفع هر دو خودرو سازه و ملته
آمارها شون همش دروغه و شو بازی می‌کنن

نا امید پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۵۷

نظر ناصر رو قویا و شدیدا تایید میکنم، انتصابات در شرکت م و ابقا در شرکت د گواه بر این امر است …..

نا امید پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۴۸

دوستان خط بازار بنده کلا درخصوص اخبار و نظرات نظری ندارم و حتی در جایگاهی نیستم که مدیران عامل رو نقد کنم اما با تقریر نظرات با اسامی مختلف خواستم جهت گیری شما رو بفهمم که فهمیدم، لطفا خدارو در نظر بگیرید و خبر بنویسید، یک روزی باید در محضر خدا نسبت به ذهنیتی که برای مخاطب ایجاد میکنید پاسخگو باشید. آن روز برای شما نگرانم

پویا پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰

مدیر عامل سایپا آمارش هم عین ریسش فاطمی امین روی کاغذ زیاد ولی در عمل تولید هیچ

متخصص پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

خوب با آمار دروغ و کذب و با رونمایی نمادین همه را فریب می دهند
در داخل هیچ خبری نیست و خودشان هم می دانند
اگر حرف و آمار این آقایان درست بود پس چرا وضعیت خودروسازی اینقدر خراب است و دست مردم خودروی با کیفیت و جدید نمی بینیم
چرا متخصصان از نحوه رفتار مدیران ناراحت هستند
خودروی تولید نشده و قیمت گذاری نشده را در سامانه یکپارچه فروش به مردم بدبخت فروختید که فقط شوی نمایشی داشته باشید
برای حفظ جایگاه خود هر کاری می کنید

مهدی جمعه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

برخی از مدیران ارشد را در سایپا کوتوله هستند چون خودشان کوتوله هستند زیردستان کوتوله را آوردند و یک تیم مدیریتی کوتوله پر ادعا که با پرحرفی و نگاه بالا به پایین و تصمیمات اشتباه با اطلاعات اشتباه و غلط زیادی در حال نابودی کل گروه هستند
البته بعدا بابت هر حرکتی که داشتند باید جوابگو باشند چون در حال پایش هستند

css.php