دست بردار از پاچه خواری دیگه چیزی بهت نمی ماسه
حرکت عظیم ملی در خودروسازی/دستاورد اروپایی تیموری در سایپا
به گزارش خط بازار؛ در پی انتشار برخی اخبار نادرست درخصوص توقف در برخی خطوط تولید گروه صنعتی ایرانخودرو در رسانهها و شبکههای اجتماعی، این خودروساز اعلام کرد: نوسان در تیراژ تولید در گذشته نیز تجربه شده و در برنامهریزیهای تامین و تولید امری متداول به شمار میرود و با اینحال خطوط این شرکت با میانگین تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه فعال است و به طور حتم در روزهای آینده به بیش از این تعداد هم خواهد رسید.
خودروساز بزرگ کشور با اشاره به روند کاهشی در قیمت خودرو در بازار آزاد، این فضاسازی مبنی بر توقف تولید و کاهش عرضه را ناشی از اقدامات سودجویان بازار دانسته و تاکید کرده، روند عرضه به بازار به خوبی ادامه دارد، به گونهای که از ابتدای سال تا روز ۱۳ تیرماه، از رکورد عرضه مدت مشابه در سال گذشته عبور کرده است.
علاوه بر این خبر، ایران خودرو اخیرا اقدام به یک حرکت ملی نموده است. طبق اخبار به دست آمده ایران خودرو و سایپا با یکدیگر توافق نموده اند تا در تولید دو خودرو تارا و خودرو فرانسوی M44(خودرو سیلک) به روز دنیا همکاری مشترک کنند. خودرو M44 یک خودرو پیشرفته و به روز فرانسوی است که در سال 2022 از خط تولید خارج و روانه بازارهای جهانی شده است.
بررسی های اولیه نشان می دهد بیش از 50 درصد قطعات تارا و M44 مشابه است و پلتفرم هر دو محصول مشترک است و از میوه های مقطع زمانی برجام می باشد. لذا سایپا تصمیم گرفته از ظرفیت های مشترک با ایران خودرو در تولید تارا برای تولید خودرو M44 استفاده کند. به منظور تولید خودرو M44 امکان استفاده از ظرفیت های داخلی برای تولید قوای محرکه و موتور وجود دارد.
همکاری ایران خودرو و سایپا در استفاده از ظرفیت های مشترک برای تولید تارا به عنوان یک خودرو سدان و خودرو M44 به عنوان یک خودرو نیمه شاسی نه تنها خللی در بازار این دو خودرو ایجاد نمی کند بلکه یک اقدام عظیم ملی در جهت توسعه صنعت خودرو است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خودرو M44 سیتروئن ، خودرو تارا ، سایپا ، علی مردان عظیمی ، محمدعلی تیموری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مگا موتور این موتور را از سال 1400نهایی کرده و با زنجیره تامین اختصاصی خودش امکان تولید این موتور را در یک خط مونتاژ پوکا یوکه داره و توان و ظرفیت تولید موتور برای ایران خودرو را هم دارد
برادر از نون بری برادر تیموری و دارو دستش هم بنویسید
فقط دکتر ارش بهرام
هر دو مدیرعامل بدرد مدیرعامل خودروسازی نمیخورن و به هیچوجه تخصص و تجربه اینکار رو ندارن
والسلام
جناب مصطفوی هرچی تعریف کنید فایدی ندارد انقدر تیموری با پرسنل قدیمی درگیر شده و رفتن برایش زدن که فکر کنم اول تیموری بردارن بعد ایران خودرو
آقای مصطفوی خودت که کامنتها رو داری میخونی و منتشر میکنی دیگه من چیزی اضافه نمیکنم بجز اینکه فقط یکم حرفهای شو و حرفهای فکر و عمل کن؛ رسانه باش
اقای مصطفوی بارها گفتیم امثال مدیران فتنه گر مانند ب و در شرکت زیرمحموعه که در حال گداز هستند و امثالهم که متاسفانه شما اسم آنها را مخفف میکنی اینها خیانت کردند ولی در دولت اقای ریسی هنوز در راس کارند چرا پاکسازی این نخاله ها صورت نمیگیرد .لااقل به بچهها ی بالا بگو. این صد بار که چرا تایید صلاحیت میشوند
تا برکناری اینها کامت می گذاریم. امثال نژاد ها بدانند آسوده نخواهند بود
جای بسی تأسف است که شرافت خبرنگاری و روزنامه نگاری را به همین راحتی میفروشید! تیموری از بی کفایت ترین و بی لیاقت ترین مدیران ارشد خودروسازی پس از انقلاب است، تمام انتصاباتش سیاسی و سفارش است!
چرا تمام مدیران ارشد گروه سایپا از جمله خودرو تیموری سابقه فعالیت در زیر مجموعه هلدینگ فرزانگان نیکو فارس متعلق به آقای حقیقت را دارند؟! آیا شما هم از حقیقت خط می گیرید؟! یا پول گروه عظام و کروز به شما نمی رسد؟ شرم آور هستید!
جای بسی تعجب است که اسم این کارهای خنده دار و پیش پا افتاده را «حرکت ملی و یا به روز دنیا» میگذارید ادامه صنعت خودرو به ضرر کشور است
این حرفها برای امثال مصطفوی که خودشون رو په پشیزی میفروشن و با گرفتن پول آدم های کوتوله رو قد بلند قلمداد میکنن فایده ای نداره برادر
همه اینها فقط شوی تبلیغاتی هست و در داخل جاده مخصوص هیچ خبری جز باندبازی و رفیق بازی نیست
طوفانی در حال رسیدن است که نگم برات
یکماه دیگه خیلی تغییرات رخ داده است
تیموری عمر گران میگذرد خواهی نخواهی
کت مدیرعامل سایپا بیش از اندازه به تیموری گشاد بود
اینو یاید به اون کسی گفت که مدیران رو با لابی گری گذاشت خودروسازی
امروز سایپانیوز گفت که یک اکانت به نام تیموری در تلگرام وجود دارد که برای تیموری نیست و…
این نشانه اینست که چقدر تیموری و تیم مدیریت ایشان در زیر مجموعه های سایپا در حق پرسنل سایپا بدرفتاری و بی احترامی کردند که یک اکانت به نام تیموری درست کردند تا انتقام بگیرند
دردناک ترین انتقام ، انتقام خداست که در راهه
چوب خدا صدا نداره چون احساس می شود این را همیشه به یاد داشته باشید و در آینده یاد بگیرید تا با پرسنل درست رفتار کنید.
از مدیریتهای انتخاب شده در زیر مجموعه ها ی مگاموتور از بهران موتور گلپایگان گرفته تا بسیاری از شرکتهای زیرمجموعه سایپا که باید فهمید چه کسی چه ماموریتی دارد
قابل توجه تیم ناظر دولت آقای رئیسی.
سوابق این افراد قابل بررسی است
در گروه سایپا اگر یک فرد باشد که عملکردش نیاز به بررسی است الف ب است.
دست بردار از این پاچه خواریها دو ماه پیش باید خودرو تحویل میدادن هنورز تحویل ندادن میگن بیا تبدیل کن اگه نمیتونستید تامین کنید چرا ثبت نام کردید بعد میگی کاهش تولید نداریم پاچه خوار
از مگاموتور خبر رسیده که مجمع سالیانه را عقب انداختند تا بالطبع مجمع سالیانه گروه سایپا نیز عقب بیوفتد
در اصل مگاموتور با سایپا هماهنگ شده است تا مجمع سالانه گروه را دیرتر برگزار کنند تا زمان برای لابی کردن به منظور ماندن در پست های خود را در سایپا ایجاد کنند و راه نفوذی به وزیر جدید صمت پیدا کنند تا برکنار نشوند.
لازم به توضیح هست که برنامه تغییر مدیران گروه سایپا بعد از برگزاری مجمع سالیانه هست لذا مدیران سایپا در حال خرید زمان هستند و مجمع سالیانه را می خواهند دیر برگزار کنند تا بیشتر در پست های خود بمانند.
ولی این را بدانید که همه افراد سایپا و نهادهای نظارتی و خود وزیر جدید صمت متوجه این کارشکنی شما شده اند و در آینده باید جوابگو باشید.
فکر کنم تیموری تا آخر تیر برکنار بشه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱