تصمیم عظیم برای تغییر چراغ جاده مخصوص/چراغ قرمز مدیران سایپا به ایران خودرو

زمزمه تغییرات در جاده مخصوص،‌مناسبات مدیریتی در دو خودروساز را با حاشیه روبرو کرده است.
کد خبر : 86686
تاریخ انتشار :شنبه 26 آبان 1403 - 10:08

به گزارش خط بازار؛ زمزمه تغییرات در جاده مخصوص،‌مناسبات مدیریتی در دو خودروساز را با حاشیه روبرو کرده است.

بررسی های خط بازار نشان می دهد تغییر مدیریت ایران خودرو تا زمان تعیین تکلیف واگذاری مدیریت ایران خودرو به سهامداران استراتژیک به تعویق افتاده است. در حالی که عادل پیرمحمدی و جواد سلیمانی دو گزینه اصلی ایران خودرو و مورد علاقه سهامداران استراتژیک می باشند، جریان حاکم در ایران خودرو به دنبال  تقویت عملکرد خود می باشند.

در همین راستا خبرها حاکی از آن است که مدیرعامل سالم ایران خودرو تغییر در حلقه اول خود را در دستور کار قرار داده به دنبال استفاده از چند مدیر سایپایی در مجموعه خود است. هرچند که هنوز توافق نهایی با کسی صورت نگرفته ولی این تغییر رویکرد در ایران خودرو نقطه مثبت و قابل توجهی است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 30 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حق شناس شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

خدا رو شکر ! چراغ داش کم کم مدعی مدیرعاملی می شد! با لیسانس پیام نور

حامد شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

پیرصنعت اگربی آه و ناله بیاید عالیست….

رامین شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲

امیدواریم با حضور مجدد مهندس سلمیانی بار دیگر شاهد التیام زخم های صنعت خودرو باشیم. ایشان بهترین عملکرد را داشته و تنها فرد آشنا با این صنعت می باشد. به امید بهترین روزها…

da شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

مدیر عامل سالم بهتر است اول وضعیت فساد مالی در دیزل در زمان متوهمین رو که باعث بدبختی وضعیت فعلی کارخونه شده رو پیگیری کند

حسن شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

تغییر در سایپا در حال حاضر خیلی واجبه و مدیر عامل محترم کنونی همراه با همان اتوبوسی که وارد کرده باید خارج شود/ گزینه زیاد هست / وقتی خود سایپا مدیرانی کاربلد داره چرا از ایران خودرو مدیر میارند؟؟

رضا دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

برادران روضه خوان در ایسیکو نگران تغییرات هستند. مولانا جلال الدین ایسیکویی از همه بیشتر

علي شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

پیر خودروسازی سالها در هیات مدیره برای پیشرفت عباس اقا فعالیت کرد و این کاره نیست خدا رحم کنه

فاضلی شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

این موضوع تهمت است ک به هیچ وجه صنعت ندارد. دکتر پیرمحمدی شخصی سالم ، متعهد و متخصص است که باتوجه به توانمندی در زنجیره تامین می تواند ایران خودرو را از وضعیت بن بست کنونی نجات دهد. کارکنان مجموعه های فعلی و قبلی که ایشان مدیرعامل آنها بوده است هم از عملکرد وی نهایت رضایت را دارند.

بنده خدا شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

مدیرعامل سالم ایران خودرو رو قشنگ اومدی …

Zahed شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

فقط اون مرد آزاده روشن فكر ميتونه به خودروسازي كمك كنه

مسعود شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶

یعنی کسی لایق تر از خطیبی نیست واسه ایران خودرو
فقط خطیبی

خاک خورده ایران خودرو شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

آقا جواد گزینه اصلح برای ایران خودرو هست
همون مدت هم که قائم مقام بودن پروژه های خوبی رو توی ایران‌خودرو به ثمر رسوندن از جمله موتور ef7 و سیستم برق ۲۰۶ اکومکس و …
حضور ایشون تو این برهه حساس خیلی میتونه مثمر ثمر باشه…

رضا جوادی یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۸:۱۱

خداروشکر معنای اصلح رو هم فهمیدیم.

مهدی شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

توسلی خوب بود ولی خوب نمیذارن کار کنه شرکت زیان ده زامیادو سود ده کرد همین که از خود سایپا نبود خوبه مدیرای قبلی بلد نبودن شرکت هارو سوده کنند همیشه مدیرای موفق جابجا میشن

محمد یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

جل الخالق
اقا جواد ef7 رو راه انداخت!
در زمان ایشون تمامی پروژه های توسعه ای رو متوقف کردن و نقطه شروع سقوط ایران خودرو شدن

قادر یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

منظورت از سالم چیه خط بازار ؟ یعنی آخرین چکاپ سلامتی که انجام داده همه چیش اوکی بوده ؟
مشکل از خود ایشونه , تغییر حلقه اول چیه دیگه ؟
راه نجات تغییر خود ایشون و حلقه های اول و دوم بی خاصیت ایشونه
تفکر باید تغییر کنه !

میلاد یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

سلام فقطدکتر پیر محمدی می تواند خودروسازی رانجات دهد چون که انسان سالمی وبا تجربه ای است

اکبر یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

اگر شعوری وجود داشت هر دو شرکت را تعطیل و اجازه میدادن صنعت خودرو از ابتدا با تفکرات جدید شکل بگیرد و ملت از دست این چولمنگ ها نجات پیدا می کردن

قدر شناس یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

دوران طلایی سازه گستر فقط در زمان حاج آقا معلمان و آقای مهندس طالقانی بود و هیچوقت سازه گستر به خودش نه این دوره خواهد دید و نه کس دیگه ای میتونه کار ایشان رو انجام بده . این بزرگواران خدمت بزرگی به پرسنل و بدنه خودرو سازی کردند.هرکجا که هستند آرزوی تندرستی و بهترینها رو برایشان از خداوند متعال خواستاریم

رجب پنجشنبه , ۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱

در خوب بودن و دلسوزی حاج آقا معلمان که شکی نیست ولی سالها قبل‌تر از ایشون هم آقای مهندس آریا فر خیلی برای رشد و ارتقای سازه گستر زحمت کشیدند ،برای هر دو این بزرگواران آرزوی سلامتی و تندرستی دارم

مهران یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

راز عدم موفقیت خودرو سازان در این است که هر دوی آنها غصبی هستند و صاحبان واقعی آنها سالهای سال چشم به راه اموالشان هستند بیاییم با خودمان صادق باشیم تعویض مدیران راه حل نیست مال غصبی خیر ندارد

سام دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

فقط تعطیلی دوخودروساز،،خودشون میگن زیان ده هستن
پس چرا تعطیل نمیکنید،،،یا ملت و ببو حساب کردین یا خودتونو زدین به این راه،،،،هیچ زیانی ندارد فقط بخور بخور
و تفریح تو ویلا های شمال هست بقیش چرندی بیش نیست
۱۰۰% هم سود میده

Akbar چهارشنبه , ۳۰ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸

ان شا ا.. آقا جواد سلیمانی بیان تا شاهد شکوفایی مجدد ایران خودرو باشیم

علی پنجشنبه , ۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

اقای دکتر سلیمانی واقعا در این شرایط بهترین گزینه برای تحول ایران خودرو هستند

صالح چهارشنبه , ۳۰ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

در زمان مدیرعاملی منوچهر منطقی ،
سلیمانی نقش بسزائی در مدیریت ایران خودرو و پیشبرد اهداف بر عهده داشت ،
قدیمیای خودرویی یادشون نمیره

علی پنجشنبه , ۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

جناب اقای محمدرضا موسوی امیداورم هرجا هستی یالم و تندرست باشی دعای خیر ۵ هزار نیرو از سایپای کاشان پشت سرتون همیشه هست بهترین مدیر عامل

جعفر جمعه , ۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

حرف حساب زدی ،کاری که این مرد در حق پرسنل سایپا کاشان در دوران مدیریتش کرد.تا ابد دعای خیر رو پشت سر خودش خرید .
باشم.
تا وقتی بود نمی دانستیم کی بود؛
وقتی رفت فهمیدیم کی رفت

دلسوز جمعه , ۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

سلام
امیدوارم مديرعامل و تیم اصلح در کاشان مستقر شوند
به داد پرسنل سایپا کاشان برسید

وحید جمعه , ۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

عزیزان این دوخودرو ساز بااین زیان انباشته که اعلام کردند ،علی الظاهر ورشکسته هستن. خصوصی سازی هم نمیتواند این دو خودروساز را نجات دهد. بهتر است فکری به حال جابجایی کارگران این دو خودروساز شود.

حسین شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

آقای نجفیان هم می تونه گزینه خوبی برای سایپا باشه. ایشان در سازه گستر عالی کار کردند.

css.php