به گزارش خط بازار ، تبلیغات نجومی مسئله است که چندسال پیش سازمان بازرسی و برخی نهادهای نظارتی به آن ورود کردند و ریز هزینه های صورت گرفته و محل پرداختشان را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت چند شرکت خصوصی وابسته به بخش دولتی مجبور به تعدیل این هزینه ها شدند.
شرکت های فولادی اگرچه به دلیل حساسیت محصولاتشان نیازمند فرم خاصی از تبلیغات هستند اما نباید از یاد برد که این بازار مانند بازار خودرو در کشور تقریباً انحصاری و در اختیار چند شرکت خاص است و در چنین شرایطی لزوم این هزینه هایی مورد سؤال خواهد بود.
بررسی ها نشان میدهد که یک شرکت فولادی در ۹ ماهه سال قبل بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده که با توجه به جایگاهی که در بازار در اختیار دارد این میران هزینه جای واکاوی خواهد داشت
نکته جالب توجه اینجاست که این مقدار معادل ۵۵ درصد هزینه حمل و نقل و انتقال در این شرکت است که برای کسی اهمیت حمل و نقل در شرکت های بزرگ پوشیده نیست.
منبع: رصد روز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰