بله اقایان پیکانشهر و اسلامشهری های جاده مخصوص و طالقانی نخ زرین که منتظر عیدی و پاداش شب عیدشان و پیش کش های که بین خودشان و مدیر عاملان گروه رد و بدل میشود و حتی از حقوق یک ماه کارگر ها هم بیشتر است راجمع میکنن…
اقای خط بازار شک نکن همه به وجود سایت خبری شما ایمان دارند و پشتتان در هر شرایطی هستند
بلای مدیریت دولتی در خودروسازی؛ از درس خارج فقه تا باند عظیم طالقان
به گزارش خط بازار؛ مدیریت دولتی در خودروسازی آفت بزرگی است که نتیجه ای جز حیف و میل منابع و عقب ماندگی صنعت نداشته است.
در مدیریت معیوب دولتی، سیاست ها بیش از آنکه منطق اقتصادی داشته باشد، مشی سیاسی دارد. ایجاد کارخانه های متعدد در شهرهای مختلف برای تولید خودرو که هیچ کدام توجیه اقتصادی ندارد گواه آشکاری در این خصوص است.
در این ساختار معیوب دولتی، مدیران بیش از آنکه ملی فکر کنند، باندی می اندیشند. کافی است افراد دارای پشتوانه سیاسی و امنیتی باشند، آنگاه پله های ترقی را می توانند با سرعت طی کنند. حضور ده ها آقازاده، سردارزاده، بازنشسته و مامور امنیتی در پست های مهم و کلیدی دال بر همین موضوع است.
در این ساختار معیوب دولتی، کسی نگران سرمایه های مردم و دولت نیست. مدیران عامل هر سال بر زیان انباشته خودروسازان می افزایند و در نهایت نه تنها با آنان برخورد قضائي نمی شود بلکه پاداش هم می گیرند و ابقا می شوند. جالب اینجا است که هیچگاه صدایی از نمایندگان مجلس نیز درنمی آید و امضا هم برای هیچ نامه ای جمع نمی شود.
در این ساختار معیوب دولتی، مدیران عاشق هزینه کردن هستند ولی نه برای درآمدزایی بلکه برای فتح تپه های سیاسی و استخدام های سفارشی. مدیران خود را سرباز می دانند ولی نه برای مردم بلکه خادم سیاسیون. در سکوت ناظران و نمایندگان مدعی حقوق مردم، هزینه های میلیاردی خرج رفتارهای پوپولیستی می شود تا صندلی عظیم مدیریت حفظ شود.
در این ساختار معیوب دولتی، خبری از توسعه نیست. متخصصان گوشه نشین شده اند و در عوض لابی من ها در حال گل کاری تپه های پیکانشهر هستند. باندبازان اسلامشهر و طالقانی نیز خودروسازی را به محل گعده های سیاسی تبدیل کرده و برای درس خارج فقه برگزار می کنند.
تنها مصلح این ساختار، بخش خصوصی است که برای نجات سرمایه خود و مردم می تواند چنین فضای سیاسی و غیراقتصادی را تغییر دهد.
منبع:خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خصوصی سازی ، سایپا ، سهامداران واقعی ایران خودرو ، کروز ، واگذاری ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خانه ات اباد خط بازار …دقيقا زدي تو هدف طالقاني و اسلامشهري ها و پيكانشهري ها بايد تا پايان سال از گروه خارج شوند
اگر ریخت و پاش پاداش و جذب نیرو سفارشی نبود اولا سیستم دچار ساختار معیوب نمیشد ثانیا این باند کثیف اسلامشهر طالقان انقدر پیش نمیرفتند و رخنه نمیکردند درون سازمان ثالثا انقدر قدرت نداشتند که بعد از گذشت چندین روز متاسفانه آقای پیر محمدی هنوز نتوانسته اعضای این باند رو متلاشی کنه و هنوز آنها در سمت های مختلف وجود دارند پر قدرت.
این جای تأسف است.
حیف و صد حیف
برادر عزیز برادر زن پیر که عضو هیئت مدیره محور سازان بود اسم کوچکش هم فرامرز بود
زمان مدیر عاملی بهنام ولی نژاد حالا خدا میدونه خودش به کی و کجا وصله
اگر ریخت و پاش پاداش و جذب نیرو سفارشی نبود اولا سیستم دچار ساختار معیوب نمیشد ثانیا این باند کثیف اسلامشهر طالقان انقدر پیش نمیرفتند و رخنه نمیکردند درون سازمان ثالثا انقدر قدرت نداشتند که بعد از گذشت چندین روز متاسفانه آقای پیر محمدی هنوز نتوانسته اعضای این باند رو متلاشی کنه و هنوز آنها در سمت های مختلف وجود دارند پر قدرت.
این جای تأسف است.
حیف و صد حیف و هزار حیف
سردسته باند اسلامشهر در مزایده ایسیکو باید هر چه زودتر تعیین تکلیف بشه
تپه رو خوب اومدی، گل کاری تپههای پیکانشهر رو زدی تو خال. امان از باند اسلامشهر
شرکت ایسیکو با وجود ۴۳۰۰ نیرو همچنان جذب نیرو دارد شرکت خدماتی چه نیازی به مدیریت کیفیت و.. دارد
کجای کاری سید مثل اینکه تو باغ نیستی وقتی اون قطعه ساز خائن با ماشین بی ام و از آمل وارد ساپکو و ایران خودرو میشود ولی قطعه فوق ایمنی ماشین ایرانی تولید میکند گیر دادی به استخدامچندتا آقا زاده احمق بی سواد مفلوک
آره عزیز خیانت اونجایی که سازنده با قدرت ماورایی قیمت قطعه خودش تعیین میکنه بعد قرارداد میبرند براش امضا میکنه
اگر دوست داری خبر بزنی خبر از نحوه قیمت گذاری چند سازنده در ساپکو رو جویا شو یکی همون که با BMW میاد دعوا استخدام اینها نیست سرجمع اینها چند میلیارد در سال حقوق میگیرند
ولی اون بیشرفهای بیغیرت معادل چند هزار کارگر از فروش قطعات بی کیفیت به ایران خودرو سود میبرند که این استخدام ها در مقابل آن ناچیز است و چیزی نیست البته کنترل آن همخوب است
ولی درد صنعت خودرو دست مافیای ماهی خوار است
شما دست باند قطعه ساز گردن کلفتی که هرکس سر راهش بپیچد از هستی ساقط میشود
اگر روزی خبر زدی که اینمافیا کیست و چرا اینگونه شده آن وقت مردی مرد نه جوانمردی
البته گزارشهایی در حال تهیه و تنظیم هست
باند طالقان و اسلامشهر جمال و پادو اند باند شهرهای شمال صنعت خودرو را به منجلاب کشیده نه این دوزاری ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹