سلام و خسته نباشید خدمت همکاران
عزیزان خودرو سازی در ایران فقط جهت اشتغالزایی حفظ شد توجه داشته باشید اگر خودرو سازی نبود بیکاری زیاد تر میشد و به تبع آن
سرقت بیشتر ،جنایت بیشتر و…..که نیاز به مامور بیشتر،قاضی بیشتر،دادگاه بیشتر و زندان و زندان بان بیشتر میشد خب چه کاریه
یه صنعت مریض راه انداختن به جای قاضی مدیر گذاشتن به جای مامور کارشناس و….. تازه خودرو بی کیفیت باعث اشتغال مکانیک ،باتریساز،جلوبندی ساز ،….میشه ضمنا قیمت رو چند برابر قیمت واقعی میزارن خرج همه کارکنان هم درمیاد البته تا الان ولی با توجه به پیر شدن جامعه و کاهش نیروی کار کم کم باید خودروسازی خصوصی بشه و نیروی کار بره به سمت صنعتهای با اهمیت تر پس نیروهای تازه وارد عزیز بیخیال آینده خودروسازی به این شکل بشید و اگر واقعا تخصص دارید ادامه بدید وگرنه زودتر به فکر شغل آینده دارتر برید
بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید
به گزارش خط بازار؛ علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تعدادی از مدیران ارشد شرکت از خطوط مونتاژ، رنگ، بدنه سازی، تکمیل کاری و … بازدید کرد.
در این بازدید که در ایام نوروز و روزهای تعطیلات خودروسازان صورت گرفت، آخرین مراحل آماده سازی خطوط برای شروع پرقدرت تولید در سال جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید خود از امدادخودرو سایپا، آخرین وضعیت امدادرسانی به مشتریان در ایام نوروز را نیز مورد ارزیابی قرار داد.
بر اساس برنامه ریزی و هدفگذاری صورت گرفته، گروه خودروسازی سایپا در سال جاری در حوزه افزایش تولید، افزایش کیفیت و بهره وری و اجرای فرهنگ چابک سازی، حرکت به سمت افزایش بهره وری و ارائه خدمات نوین به مشتریان را در دستور کار دارد.
منبع: سایپانیوز
برچسب ها :خط بازار ، خطوط تولید ، سایپا ، علی شیخ زاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
چی بگیم واقعا حرفی برای گفتن نمانده
انتصاب صادقی کاشان در ایندامین و انتصاب جبلی در یدک و انتصاب سهیل نژاد در دیزل و ابقا منتظر المهدی در مگا از افتخارات شیخ زاده خواهد بود که همگی کاملا سیاسی و غیر اصولی بوده
البته بی انصافی هست هم که مشکلات مالی آخر سال گروه و وجود تورم و بدهی های بسیار بالا و نبود نقدینگی رو هم بیان نکنیم
البته انشالله با خصوصی سازی که زودتر امیدوارم در سایپا انجام شود مشکلات مالی و انتصابات سیاسی نیز حل خواهد شد
ناکارآمدی کل امداد رو گرفته و فقط حلقه نزدیک سرپرست شرکت از امکانات آنچنانی مثل خودروی در اختیار،وام چند صد میلیون تومانی،اضافه کاری هدیه ،ماموریت های و خیلی موارد دیگه بهره مند هستن و بقیه پرسنل فقط باید کارکنان
فعلا بهترین شرکت توی گروه سازه گستره ، مدیرعامل قبلي آقای حیاتی که فقط زوم کرده بود روی بازنشستگان به زور میگفت وسط سال باید بروند. بازنشستگان را دشمن خود تلقی میکرد و با برخورد بد و تهدید مثل قطع کردن مزایا و غیر فعال کردن کارت . عاقبت خودش هم اخراج شد.
متاسفانه کوته بینی باعث شد خدمات ارزنده مدیرعامل اسبق دیده نشود و افراد تنگ نظری که مزایایشان به حق قطع شد اینچنین سم پاشی کنند.ایراد خودروسازی اینجاست که امثال شما که خود را قدیمی سایپا و سازه گستر میدانید فکرمیکنید ارثیه پدری بشما رسیده و تا لقمه اخر سر سفره سایپا باید بنشینید.
درحال حاضر تعدیل نیرو در کل گروه و بیکارکردن جوانان بیداد میکند بعد شما غصه خودتان را میخورید که سرموقع بازنشسته شدید؟
ایکاش همه مانند حیاتی باوجدان بودند .
اندکی صبر سحر نزدیک است…
انداختن ت بیرون
نیستی نمی بینی کارمندای سازه به چه فلاکتی افتادن ماها فکر میکردیم بعد از معلمان آدم درست پیدانمیشه از اول با حیاتی بد بودیم و گارد داشتیم درصورتیکه همه به نان و نوا رسیدن
پاداش ها وام ها جلسات موثر و… تمام موارد پرداختی ک حیاتی امضا کرد صالحی به ناحق کم شون کرد درصورتیکه این حق را نداشت
امیدواریم زودتر خصوصی سازی به این طرف هم سرایت کنه راحت شیم از دست ندانم کاری آقایان جدید که واحد های مارو منحل کردند
بعد عید همه نگران شغل هستند نمیدانیم ماندنی هستیم یا رفتنی .. شمارو بعد 40 سال به زور انداختن بیرون هنوز ناراحتی
ما با 12 سال سابقه باید نگران باشیم
آقای شیخ زاده،جبلی،روزبهانی و هیئت همراهی که اومدید امداد بازدید و ۴ تا نمایش براتون نشون دادن در مورد هزینه گل کاری ،نقاشی،خرید موتور برق و بقیه موارد هم به سرپرست امداد بفرمایید یه نمایش اجرا کنه
هر چقدر هم که اخبار تخلف نوروز احسانی سایپاخزر سانسور بشه دیگه به یه جایی رسیده که بازی صفر و یک شده
شیخ زاده و جبلی جوان باید تصمیم بگیرن درباره این شخص
از ما گفتن بود خود دانید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸