این لینک خبری است و در یکی از سایتها منتظر شده
جنگ مجازی علیه ایران خودرو و سایپا/شناسایی شب نامه نویسان توسط دستگاه اطلاعاتی
به گزارش خط بازار؛ بعد از دستگیری چند نفر از مدیران ارشد خودروسازان، پدیده در فضای مجازی ایجاد شده به نام شب نامه نویسی واتساپی. در این پدیده، نامه های سرگشاده هایی به اسم کارگران خودروسازان دست به دست در واتساپ پخش می شود که در این نامه ها حواشی خودروسازان پرداخته و مطالب درست و غلط در کنار یکدیگر نوشته شده است.
نگارندگان این شب نامه ها به دور از ترس از موضوعات حقوقی و قضائی به راحتی در این نامه ها اسامی افراد را آورده اند و گاها بدون استناد به مستندات و مدارک اتهامات آشکار و سنگینی را به افراد می زنند.
اینکه مدیران خودروسازی دارای ایراداتی هستند شکی نیست. ولی آنچه که مهم است حفظ آبرو افراد است. متاسفانه در این شب نامه ها به برخی افراد تهمت های آشکاری زده شده که از اساس کذب است. اگر نگارندگان این مطالب مدعی صحت مطالب خود هستند هویت خود را آشکار کنند و با ارائه مستندات مکفی جلوی خسارت بیشتر در خودروسازی را بگیرند. وگرنه پنهان شدن و اظهارنظر کیلویی و بدون مستند کار راحتی است.
اینکه این مطالب صحت دارد یا نه نیازمند بررسی دقیق اطلاعات و مستندات است که قطعا این توان در اختیار افراد و دستگاه های خاص می باشد. بررسی های خط بازار نشان می دهد که نگارندگان این مطالب که درست و غلط را در کنار یکدیگر جمع آوری کرده اند و برخی از آنان نیز به دنبال تسویه شخصی با برخی از افراد هستند. همچنین بررسی ها نشان می دهد دستگاه های اطلاعاتی به این موضوع ورود کرده و برخی افراد را در تهیه و پخش چنین شب نامه های شناسایی نموده اند.
مجموعه رسانه ای خط بازار به عنوان یکی از پایگاه های مبارزه با فساد رسما اعلام می دارد که در خصوص هر کدام از این مطالب شب نامه ها در صورت ارائه مستندات کافی آمادگی انتشار رسمی آن را دارد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خودروسازی ، سایپا ، شب نامه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
با تشکر از خط بازار لطفا بفرمائید چرا مجید مداح مدیر عامل اسبق اگزوز خراسان هنوز عضو هیات مدیره است. مگر از شرکت ایتراک اخراج نشد ؟؟؟؟
لطفا پیگیری کنید
نیرو های انقلابی عاشق نظام بسیار زیادند که لایق تر و بهترند
نامه سرگشاده کارگران، سهامداران، مهندسان و متخصصان گروه صنعتی سایپا به آقای رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و جهادی: بنیان مشکلات سایپا مدیریتی است
اینجا کیلومتر15جاده مخصوص، شرکت سایپا است صدای مارا می شنوید؟
https://khatebazar.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%ac%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7-%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1-15-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c/
خط بازار تو خودت به شایعات علیه مدیران قبلی و فعالیتهای انجام شده توسط آنها بارها مطلب نوشتی، خنده داره که حالا نقش آدم خوبه ماجرا را میخوای به عهده بگیری.
خخخخ …..خبر خنده داری بود. … بازار شما که با این شایعات داغه …. شما دیگه چرا؟!!!!
خط بازار از شب نامه به روزنامه چه ربطی داره؟
ترسیدی؟
ما مدارکهم دادیم کاری نکردن.
ولی واقعا ترسیدنی هستش میدونی چرا؟
چون همه اونایی که نونشون از یه آخور میاد هم پیمانند و کسایی رو که مدافع حق و حقوق کارگرند رو از ریشه میزنند.
انشاالله به زودی خودم میام باهاتون مصاحبه میکنم و چیزایی از تبریز میگم جرات میخاد چاپ کنی
لطفا بفرمائید در خصوص تخلفات ل الف که فرزند خود را به ناحق هیات مدیره کرده و تخلفات شرکت ل س الف ایشان بر کسی پوشیده نیست جه کردید
پور را اخراج میکنند پسر بجای در گسترش سرمایه گذاری ایرا نخودرو هیات مدیره میشود
با سلام و احترام
خدمت مسئولین محترم رسانه خط بازار
با توجه به بالارفتن سطح اطلاعات و شعور رسانه ایی مردم عزیز
این سئوال در اذعان عمومی بوجود می آید که اگر مطالب منتشر شده کذب و شب نامه بوده و همگی افترا می بوده
چرا ۳ نفر اولی که پس از آقای خطیبی مدیرعامل محترم ایران خودرو حکمشان جاری شد ؛
اقای ا.ه.ر بعنوان مدیر حوزه مدیرعامل
از شرکت اخراج شدند ؟؟؟؟
و آقای م. ش ؛ مدیر بازرسی ایران خودرو لغو حکم شدند
و نفر سوم هم از جایگاه لغو حکم و چون فرزند شهید بودند در قسمت دیگری خارج از شرکت مشغول به کار شدند.
قدیمی ها ضرب المثل های جالبی داشتند ؛
قسم حضرت عباس رو قبول کنیم یا دم خروس را ؟؟؟؟
مردم به سطح بالای آگاهی رسیده اند
خواهشن مارا … فرض نکنید.
بماند که با تحقیقات به دست آمده متوجه شدیم
یکی از رئیس ادارات بازرسی ایران خودرو به رسانه ی شما خوراک میدهد و بروز نشر مطالبی بخاطر حضور آن خانم، خارج از فهم نیست.
موفق و مؤید باشید.
#ما آگاه هستیم .
آقای خط بازار
من بخاطر خبر شما نامه سرگشاده پرسنل سایپا رو خوندم
اولا متوجه نشدم کجای نوشتن یک نامه اعتراضی و درد دل با رییس جمهور یا سایر مسئولین نظام اسلامی اشتباه وجرم است
واینکه در این نامه نوشته شده فعلان کس باجناق فلان کسک است
یا فلانی داماد فلانیه یا مثلا مدیرعامل خودش مصاحبه کرده که ۲۰۰نفر جذب کردیم ،این مطالب وما کارگرا از خود شما رسانه ها یا مدیران می شنویم والا که علم غیب نداریم،چشم بسته هم غیب نمیگیم
تولید وکیفیتم که برا همه از رهبر گرفته تا سیل امامزاده داوود مشخصه
که خودرو ها داشتن عین شکر حل میشدن تو بارون.
بعدشم شب نامه نیست ،شما اسمشو گذاشتی شب نامه از روز روشن تره .
چرا اگر مطالب دروغه مدیرانی که رسانه های نابی عین شما دستشونه
مستندات نمیدن و شفاف نمی کنند
تا سیه روز شود آنکه در او غش باشد…
همه جاده مخصوص میدانند ما جز دلسوز ترین و وفادارترین قشر اجتماعی هستیم که در صنعت خودروسازی میهن صادقانه شاغلیم.
مسئله این است سالهاست این دو شرکت بزرگ بی اینهمه حاشیه کارگرانش در حال جهد وتلاشند ولی در این دوره مدیران منصوب ونالایقی ابر بحران ساخته اند وبجای کارخانه تولید خودرو کارخانه تولید نفرت ساخته اند وکارخانه را دچار پوکی استخوان کرده اند و چونان موریانه پایه آن را میجوند و حال برخی انتظار دارند آتش به اختیاران ولایت و پیروان شهدا ،کور و خموش نظاره کنند و دم بر نزنند ولال باشند..
از یاوران مولا این صفت خنثایی بدور است
وبی آنکه پشت میهن را خالی کنیم برآن عهد که بستیم پایبندیم
تا اصلاح رفتار مدیران یا عزل ناکارآمدان
کشور هیچ گاه از کارگر آسیب ندیده
اما از مسیول بی لیاقت ونادان زیاد
جای تاسف دارد ، خط بازار دیگر حنایی برای مخاطبین رنگی ندارد. چون کاملا مشخص است که هروقت از سوی خودروساز تامین مالی می شود ، به نفع آنها می نویسد و می شود مدافع سرسخت. و هرگاه جیره دیر می رسد ، شروع به تخریب خودروسازان می کند.
تا در ایرانخودرو دست آقازاده های دزد و رشوه خوار کوتاه نشود صنعت خودرو به آرامش نمی رسد باید دید
آیا واقعا نیت اصلاح صنعت خودرو هست یا نه
در ایندو سه سال اخیر هر بی خرد نالایق با هر واسطه نااهل توانست ارتباط برقرار کند مدیر و مسئول شود
هرکجا هُدهُد دانا برَوَد کُنج قفس
جغد ویرانه نشین مرشد مرغان بشود
قطعا همه چیزهایی که نوشتن درست و واقعیت کثیف مافیای ۷ودزوسازی هست
برخی رادران بالایی هم دنبال ماست مالی این حقایق هستن متاسفانه
جناب آقای رئیس جمهور محترم
سلام علیکم
احتراما اینجانبان جمعی از پرسنل شرکت سایپا که سالهای سال شرکت سایپا را خانواده سایپا خطاب قرار میدادیم و تمام عمر کاری خود را باافتخار در آن خدمت نموده ، درددلی از طرف خود و خانواده های خود خدمتتان عرض مینماییم ؛
زمانیکه حضرتعالی بعنوان یک شخص کاملا عدالتخواه و انقلابی راستین ، مسئولیت کشور را عهده دار شدید موجی از شادی و نوری از امید به اصلاح رویه های ناصواب موجود در سطح سازمان ایجاد شد ، رویه ای چند ساله که با تغییر هر مدیرعامل وی قطاری از نفرات غیرمتخصص و غیر مرتبط که بعضا از دوستان و آشنایان خود و بعضا سفارش شده بودند در شرکت وارد و مناصب حساس و کلیدی مدیریتی را که بازائ هر تصمیم غیرکارشناسی و غیر تخصصی ضررهای مادی و معنوی هنگفتی به بیت المال و روح و روان پرسنل دلسوز شرکت وارد نموده را باعث شده و پرسنل دلسوز ، متعهد و متخصص شرکت که عمدتا بیشتر یا تمام عمر کاری خود را افتخار خدمت در خانواده سایپا را دارند عمدتا منزوی و در حاشیه قرار گرفته اند ، ایضا در چند ماه انتصاب مدیرعامل جدید که بدون هیچگونه تجربه عمیق و مهم کاری در منصب بسیار خطیر مدیریت یکی از بزرگترین مراکز صنعتی کشور و خاورمیانه با حدود چهل هزار نفر نیرو قرار گرفته اند ، در این مدت کوتاه خیلی پرشتابدار ودست پاچه تر همان رویه اسلاف خود را طی مینمایند ، که موجی از سرخوردگی تمامی پرسنل شرکت را فرا گرفته و متاسفانه تمامی امیدهای جوانه زده بسوی ناامیدیست.
رییس جمهور مردمی و دلسوز خلاصه کنیم که انتظار ارتقا کیفیت و بهره وری در چنین فضایی در واقع بسیار دوراز ذهن مینماید و باید عرض کنیم ما خانواده سایپا خود بزرگترین مغمومان این حوزه هستیم و از همین فرصت استفاده کرده و از محضر شریف ملت ایران عذرخواهی مینماییم ولی همه بدانند که کار دست نااهلان است و ما نیز در حاشیه فقط و فقط نظاره گر افول هر بیشتر این صنعت هستیم ،
به امید سرافرازی هر چه بیشتر ایران اسلامی عزیز ،،
جمعی از کارگران ، کارمندان و مدیران دلسوز خانواده سایپا
مدیر عامل محترم سایپا میفرمایند ۲۰۰ نفر نخبه جذب کرده اند ، لطفا ایشان لیست نفرات و سوابق نخبگی مربوطه شامل دانشگاه، معدل، اختراع ، اکتشاف و مقاله های بین المللی این ۲۰۰ نفر را جهت تنویر افکار پرسنل سایپا و همچنین جامعه منتشر نمایند
آیا صحت دارد که مدیرعامل زامیاد برادر خودش رو هیات مدیره شرکت سرمایه کذاری کارکنان سایپا گذاشته ؟ خیلی راحت میشه صحت و سقمش رو دراورد ،فرمودید مطالب بدون مدرک ، بسم الله این گوی و این میدان ، بفرمایید بررسی کنید و با شهامت نتیجه بررسی رو اینجا اعلام کنید
دقیقا صحت دارد ، عضو هیات مدیره شرکت تابان تاخت گروه سرمایه گذاری کارکنان ، بررسی کنید ببنید پیش از این چرا از شرکت بن رو خارج شده؟؟
مدیرعامل سایپا صحبت از چابک سازی و جراحی ساختار میکنند ، لطفا لیست نفراتی که از شروع بکار ایشان از بیرون از سازمان در کل شرکتهای گروه سایپا اضافه شده اند ( صرفنظر از سوابق غیرمرتبط و تخصص !!! نامبردگان) را منتشر کنند، آیا جابک سازی کدی برای خارج کردن نیروهای شرکت جهت باز شدن فضا برای ورود نفرات مد نظر ایشان است؟!!!
لطفا به ارتباط م ن یکی از مدیران سابق سازه گستر سایپا که الانم در رده های بالای گروه هست با شرکتهای پ گ خ در مشهد و ل گ در گیلان و ارتباط او با ف خ که الان در ترکیه زندگی میکند رسیدگی کنید خیلی اطلاعات خوبی گیرتون میاد. رقمها بسیار بسیار قابل توجه است. نکته کلیدی: پارس آباد
طبق خبر های رسیده باز هم شرکتهای خودروسازی عامل ایجاد بی نطمی . احتکار و التهاب قیمت در بازار .
مدیرعامل یکی از شرکت ها طی ده روز گذشته با سواستفاده از شایعات مطرح در گروه ها و کانال های اجتماعی مبنی بر اعمال تعییرات مدیریتی در وزارت صمت و … و کم توجهی به فرآیند جاری تولید و فروش خودروسازی ها و وجود معاون بازاریابی و فروشی همچون ح ک که در سالهای گدشته ید بیضائ احتکار و التهاب بازار خودروی کشور بوده است ، اقدام به فروش انواع محصولات گروه بدون قرعه کشی نموده است .
بخشنامه شماره ۱۶۰۳۹۷ مورخ ۹ مرداد ۱۴۰۱ گویای واضح اخبار فوق می باشد .
عمق واجعه این جاست که ح ک معاون فروش یکماه پیش ، قبل از افزایش قیمت برخی محصولات به مدت کوتاه ده روزه اقدام به افزایش فاکتور و خروجی زیاد خودرو در بازار نمود و باعث کاهش قیمت محصول در بازار نمود . سپس با کمک تعدادی از نمایندگی های فروش نزدیک خود و تعدادی از دلالان بازار و در اختیار قرار دادن بانک اطلاعاتی تماس مشتریان به نماینده ها و دلالان یاد شده با القای کاهش شدید قیمت خودرو در بازار اقدام به خرید حواله های ثبت نامی مردم در سطح بازار نمودند و پس از جمع اوری حواله ها اقدام به افزایش قیمت خودرو توسط کمپانی نمودند .
حالا دیگر با شرایط موجود ( عدم دسترسی مردم به حواله های ثبت نامی قبلی و خوردهای آن)، و با توجه افزایش قیمت خودرو و کاهش قدرت خرید مردم و در نتیجه احتکار نا محسوس محصول در بازار ، فصای کنونی بازار جولانگاه معاون بازار یابی و فروش و یارانش ( تعدادی از نمایندگی ها و دلالان بازار) شده است و آنها برای بازار و مصرف کننده نهایی نرخ تعیین می کنند .
حال سوال اینجاست که زنجیره فساد خودرو سازی کشور تا کجا ادامه خواهد داشت .
« شفاف سازی – سوت فساد »
مراجع محترم نظارتی لطفا به انتصابات در شرکت زامیاد و تعداد نفراتی که در پنج ماه گذشته از بیرون از شرکت بدون کمترین سابقه و تجربه مرتبط به شرکت اضافه شده اند که کاملا بر خلاف سیاستهای اعلامی مدیرعامل گروه سایپا ( در ظاهر ) مبنی بر چابک سازی میباشد ، همچنین نحوه عقد قراردادهای ساخت و پیمانکاری برای پروژه های من درآوردی جهت دار بپردازید ، مضافا اینکه مدیرعامل زامیاد برادر خود را بدون هیچگونه سابقه مرتبط و رزومه ای بعنوان عضو هیات مدیره در شرکت سرمایه گذاری کارکنان گمارده اند !!!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱